SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik ken heel die reclame nietquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:26 schreef ToT het volgende:
Ik had "Hallo, ik ben Eva!" als TT verwacht!
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:![]()
Wanneer komt de geliefde, ToT?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die linksen zijn echt sick-fucks.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:19 schreef MooieTop6 het volgende:
Ook op de Nederlandse Reddit-groepen wordt deze moord luid toegejuicht![]()
Over iets meer dan 3 weken!quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:27 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]![]()
Wanneer komt de geliefde, ToT?![]()
![]()
Oh mooi! Heb je MiniToTGod in de herstvakantie?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Beter ja!quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:29 schreef KoningWouter het volgende:
Hier op Fok trouwens ook hoor. Danny heeft er al meerdere op Fok-vakantie gestuurd.![]()
50/50.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:29 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Oh mooi! Heb je MiniToTGod in de herstvakantie?
[ Bericht 9% gewijzigd door ToT op 12-09-2025 19:40:25 ]![]()
Jawel!quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:29 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt dit een beetje op een bbq?![]()
![]()
Je schrijft alles daarover wel op in een dossier lijkt me?quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
50/50.
Zijn moeder zal zich wel weer ziek melden om genoeg vrije dagen te hebben om hem te kunnen zien.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat ze zich ziek meldt heeft niets met mij te maken is mij al verteld; als op papier staat dat hij voor de helft bij haar moet zijn, is het mijn plicht daar voor te zorgen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je schrijft alles daarover wel op in een dossier lijkt me?
[ Bericht 4% gewijzigd door ToT op 12-09-2025 19:40:14 ]![]()
Komt ze vanzelf wel ooit eens achterquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ze zich ziek meldt heeft niets met mij te maken is mij al verteld; als op papier staat dat hij voor de helft bij haar moet zijn, is het mijn plicht daar voor te zorgen. Dat ze haar werk zit te belazeren is niet mijn probleem.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het gaat al een aantal jaren goed.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Komt ze vanzelf wel ooit eens achter![]()
dat si niet slim neequote:Op vrijdag 12 september 2025 17:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vergeten Nerve en Energy op te maken voor mijn UK reis.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vanmorgen ook al zo'n top actie.
Wilde de helft van de Hogwarts set naar beneden brengen. Valt onderweg die hele toren kapot op de grond![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:47 schreef KoningWouter het volgende:
Wilde de helft van de Hogwarts set naar beneden brengen. Valt onderweg die hele toren kapot op de grondAiiiii!!!!!
![]()
was aan het kokenquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:45 schreef ToT het volgende:
Die puntjes scoren ging ook voor een aantal minuten goed!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
kun je opnieuw bouwplezier belevenquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:47 schreef KoningWouter het volgende:
Wilde de helft van de Hogwarts set naar beneden brengen. Valt onderweg die hele toren kapot op de grond
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja super zuur dus.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kun je opnieuw bouwplezier beleven
Bij die toren van Lord of the Rings had ik dat ook al. Daar missen nog steeds een aantal blokjes.![]()
*Lust geen koffie*![]()
Gamba's heerlijk! Eet smakelijkquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
afbeeldinge
bloemkool masala met garnaaltjes![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja super zuur dus.
Bij die toren van Lord of the Rings had ik dat ook al. Daar missen nog steeds een aantal blokjes.![]()
![]()
de wat nouquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Kun je beter neutronenbommenstickers op iemands nieuwe tas gaan plakken.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
afbeeldinge
bloemkool masala met garnaaltjesDooie beesten!
![]()
![]()
Waar verdien je het meeste mee met vliegen in Torn? Ik dacht dat het geld voor het oprapen zou liggen, maar dat valt nog tegen, ik verdien nu maximaal iets van 60k per rondreis naar Cayman Islandsquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
plushies en bloemen zijn goede handelquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Waar verdien je het meeste mee met vliegen in Torn? Ik dacht dat het geld voor het oprapen zou liggen, maar dat valt nog tegen, ik verdien nu maximaal iets van 60k per rondreis naar Cayman Islands
xanax uit afrika
maar de fees op de item market zijn nekkend
gebruik je yata?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik weet niet wat yata isquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
plushies en bloemen zijn goede handel
xanax uit afrika
gebruik je yata?
mij werd ook gezegd 'vanaf lvl 15 verdien je makkelijk 2 mil per dag' maar dat is een leugenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben nu forel aan het handelen
Wow synchronicityquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
in mijn boek vragen ze ook net om koffie![]()
Ja alle bestemmingen zijn een beetje het zelfde qua profit/hour van wat ik er van begrijp.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Waar verdien je het meeste mee met vliegen in Torn? Ik dacht dat het geld voor het oprapen zou liggen, maar dat valt nog tegen, ik verdien nu maximaal iets van 60k per rondreis naar Cayman Islands
Heb je Torn Tools? Daarmee kun je zien hoeveel profit er op zit.![]()
Waarom ga je niet voor een bazaar?quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
plushies en bloemen zijn goede handel
xanax uit afrika
gebruik je yata?![]()
Racen is crap, hoef je niet te kopen.
Maar bazaar en stocks moet je eigenlijk wel hebben.
Stocks als bank en bazaar om de fees te ontlopen.
@loveislikeakiss & @MooieTop6
Als we een manier vinden om die punten die ik over heb bij jullie te krijgen kunnen jullie ook voor een bazaar gaan.![]()
Nu welquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja alle bestemmingen zijn een beetje het zelfde qua profit/hour van wat ik er van begrijp.
Heb je Torn Tools? Daarmee kun je zien hoeveel profit er op zit.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Stocks heb ik al, wat kost een bazaar? Ik heb nog 20 puntenquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:59 schreef KoningWouter het volgende:
@:loveislikeakiss & @:MooieTop6
Als we een manier vinden om die punten die ik over heb bij jullie te krijgen kunnen jullie ook voor een bazaar gaan.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
zal eens kijken, moet toch wachten tot mijn xanax verkoopt en ik weer wat liquid cash hebquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:59 schreef KoningWouter het volgende:
@:loveislikeakiss & @:MooieTop6
Als we een manier vinden om die punten die ik over heb bij jullie te krijgen kunnen jullie ook voor een bazaar gaan.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Volgens mij 250 punten, maar kan ook 50 zijn. Kan ik nu niet zien, zit in het vliegtuig.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:01 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Stocks heb ik al, wat kost een bazaar? Ik heb nog 20 punten![]()
Ik zit ook in het vliegtuigquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Volgens mij 250 punten, maar kan ook 50 zijn. Kan ik nu niet zien, zit in het vliegtuig.
287,50 met 24 donoren
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
250 punten, man man manIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja ik heb 530 punten.quote:
Die kan ik bv voor 1$ op de points market zetten en dan moeten jullie die snel kopen.![]()
$20 dollar dus mhmIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar is zo'n bazaar echt goed dan? Ik heb nog nooit wat op de bazaar gekochtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik zou er geen 20 euro voor neer klappen. Dan zou ik punten op de points market kopen van ingame geld.![]()
60 punten per pack a ¤4,50 ofzoquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee joh, dat kan nooit zo duur zijn toch?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het is anders.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:04 schreef MooieTop6 het volgende:
Maar is zo'n bazaar echt goed dan? Ik heb nog nooit wat op de bazaar gekocht
Je hebt meer een winkeltje waar je mensen heen moet krijgen. Maar je hebt geen fees.![]()
Nee jijquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Damn, dan zou ik gewoon langzaam punten kopen op de Points Market van ingame geld want een bazaar is geen 20 euro waard vind ik.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:04 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
60 punten per pack a ¤4,50 ofzo![]()
Ik ga er morgen eens induiken, thanks voor de tip!quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is anders.
Je hebt meer een winkeltje waar je mensen heen moet krijgen. Maar je hebt geen fees.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Stock-exchange was het wel waard, want anders was ik nu helemaal de moeder gemuggedquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Damn, dan zou ik gewoon langzaam punten kopen op de Points Market van ingame geld want een bazaar is geen 20 euro waard vind ik.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ff poepen, baard trimmen en douchen en dan keihard zuipen
In die volgordequote:Op vrijdag 12 september 2025 20:06 schreef MooieTop6 het volgende:
ff poepen, baard trimmen en douchen en dan keihard zuipen![]()
Excel goeroequote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
steeds gemugged worden is wel vermoeiend
maar ze gaan gewoon allemaal op de hitlist voor laterHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Misschienquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je had het ook bij de faction kunnen neer gooien. Maar dat is super irritant dat je iemand moet hebben die het voor je kan overmaken. En aangezien wij op andere tijden wakker zijn dan dat de bankers het zijn moet je soms uren wachten op je poen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:05 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Stock-exchange was het wel waard, want anders was ik nu helemaal de moeder gemugged
Dan maar stocks met een kleine fee als je geld opneemt.![]()
![]()
Mwoa, het zit niet bonkvol microtransactions. Maar het is ook niet helemaal gratis.quote:
Vind dat de ontwikkelaars daar een goede balans in hebben gevonden.![]()
Die fee is maar 0,1% geloof ik, dat is het wel waard. Sowieso gaan koersen uiteindelijk altijd omhoog.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je had het ook bij de faction kunnen neer gooien. Maar dat is super irritant dat je iemand moet hebben die het voor je kan overmaken. En aangezien wij op andere tijden wakker zijn dan dat de bankers het zijn moet je soms uren wachten op je poen.
Dan maar stocks met een kleine fee als je geld opneemt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Yup! Dat had ik ook al ontdekt haha. Lange termijn is het mega goed. Niet zo goed als je geld vastzetten in de main bank though.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:12 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Die fee is maar 0,1% geloof ik, dat is het wel waard. Sowieso gaan koersen uiteindelijk altijd omhoog.![]()
Had je nou toch maar het polio-vaccin genomenquote:
beetje goed kijken en je loopt met winst weg, ik heb gewoon 1000 in iedere stock gedaanquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je had het ook bij de faction kunnen neer gooien. Maar dat is super irritant dat je iemand moet hebben die het voor je kan overmaken. En aangezien wij op andere tijden wakker zijn dan dat de bankers het zijn moet je soms uren wachten op je poen.
Dan maar stocks met een kleine fee als je geld opneemt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
als ik je een referal code geef en jij level 10 wordt dan is het gratis voor mijquote:
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb 52m in 1 stock zitten die bovenaan staat.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
beetje goed kijken en je loopt met winst weg, ik heb gewoon 1000 in iedere stock gedaan
Ik moet eens gaan nadenken over slim investeren.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: