Jij kunt zo aan de slag bij de NOS.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:35 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, maar maakt het wel makkelijker.
Zoals die black pilot waar Kirk het over had.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:36 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Zou het gepruts een ironisch resultaat zijn van een diversiteitsquotum?
Ten eerst is het best uitdagend om op een koperen huls, niet de kogel, van 6 cm een hele tekst neer te kwakken, ten tweede had hij blijkbaar ergens het woord fascist geuit, zonder te melden over wie of wat hij het nu had.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:33 schreef VEM2012 het volgende:
dat hij op de kogel hem een fascist noemt
Je hoeft er niet over te twijfelen, dat was namelijk zo.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:35 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn hoeft de NOS geen fragmenten uit de context te halen om dat aan te tonen.
Zeker. Sinds die obsessie met inclusie en diversiteit onder Marcel Gelauff is de berichtgeving doorgeslagen activistisch.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:36 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Zou het gepruts een ironisch resultaat zijn van een diversiteitsquotum?
Wat zei ie daarover dan?quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Zoals die black pilot waar Kirk het over had.
Leuk omgedraaid.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ten eerst is het best uitdagend om op een koperen huls, niet de kogel, van 6 cm een hele tekst neer te kwakken, ten tweede had hij blijkbaar ergens het woord fascist geuit, zonder te melden over wie of wat hij het nu had.
Maar ik snap em, jij bent een van die bij wie het republikeinse stoepje koste wat kost schoon geveegd moet.
Geeft niet, we vinden je niet minder aardig ofzo. We zijn immers geen amerikanen
Ik kan toch gewoon opzoeken wat daar gestemd wordt...?quote:
Nee, dat lijkt me verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:36 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Jij kunt zo aan de slag bij de NOS.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:38 schreef ootjekatootje het volgende:
Hij heeft een jaar op die universiteit gezeten, en zat nu in in het derde jaar van een technische studie.
Hij zat op kamers en had een mannelijke kamergenoot.
Na de daad is hij naar zijn ouders gereden in Washington, een kleine stad in het zuiden van Utah,
Ongeveer 200 km van Salt Lake City.
Mogelijk heeft hij andere politieke ideeën gekregen toen hij zijn ouderlijke thuis verliet en op kamers ging.
Wie zit er hier constant moeilijk te doen over of figuur al dan niet rebuplikeins is, jij of ik?quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Leuk omgedraaid.
Matige poging wel.
Jij vindt het wel ok om citaten uit de context te halen (wat de NOS nu dus rectificeert), dan kun je het inderdaad nooit goed doen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:39 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me verschrikkelijk.
Je kunt het nooit goed doen en als je dan een fout maakt heb je GeenStijl en de Telegraaf achter je aan. Nota bene twee activistische bronnen van een vrij lage journalistieke kwaliteit.
Het komt wel vaker voor dat kinderen doordraaien op een universiteit. Je moet sterk in je schoenen staan om niet mee te gaan in de gekkigheid. Genoeg knappe jongens en meisjes die na vier jaar college met blauw haar en een verknipt wereldbeeld de universiteit weer verlaten.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat er is gezegd over hem dat hij Kirk haatdragend vond, dat hij op de kogel hem een fascist noemt en het feit dat hij hem heeft vermoord wat meer richtinggevend dan dat de gemiddelde zoon/dochter stemt wat de ouders stemmen (laten we wel zijn, kennelijk weten we dat alleen van vader). Voor zover dat laatste al waar is. Ik denk namelijk dat er wel wat meer invloeden zijn.
Wat zijn dat dan voor een gekkenhuizen?quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:41 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het komt wel vaker voor dat kinderen doordraaien op een universiteit. Je moet sterk in je schoenen staan om niet mee te gaan in de gekkigheid. Genoeg knappe jongens en meisjes die na vier jaar college met blauw haar en een verknipt wereldbeeld de universiteit weer verlaten.
Ok boomer.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:41 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het komt wel vaker voor dat kinderen doordraaien op een universiteit. Je moet sterk in je schoenen staan om niet mee te gaan in de gekkigheid. Genoeg knappe jongens en meisjes die na vier jaar college met blauw haar en een verknipt wereldbeeld de universiteit weer verlaten.
Denk dat je echt een wereldvreemd beeld hebt van de universiteit.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:41 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Je bent nog nooit binnen geweest op een universiteit he? Die jongen deed ook nog eens een technische studie.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:41 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ongeveer 60-40. Kun je even uitleggen hoe dat jouw stelling dat het niet in Utah voorkomt dat grrrristelijke mensen Democraat stemmen onderbouwt. Zeker nu het percentage grrrristelijk in die staat hoger is dan het percentage wat op Trump heeft gestemd?quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik kan toch gewoon opzoeken wat daar gestemd wordt...?
Zout ff op met je zielige geveeg joh, begint nu genant te worden.
Het idee dat het hier om een libertariër dan wel conservatief gaat is mogelijk maar ik zou het wel erg gek vinden.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ten eerst is het best uitdagend om op een koperen huls, niet de kogel, van 6 cm een hele tekst neer te kwakken, ten tweede had hij blijkbaar ergens het woord fascist geuit, zonder te melden over wie of wat hij het nu had.
Maar ik snap em, jij bent een van die bij wie het republikeinse stoepje koste wat kost schoon geveegd moet.
Geeft niet, we vinden je niet minder aardig ofzo. We zijn immers geen amerikanen
Denk je? Je kan er naast zitten.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Denk dat je echt een wereldvreemd beeld hebt van de universiteit.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:41 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Zou het?quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Je bent nog nooit binnen geweest op een universiteit he? Die jongen deed ook nog eens een technische studie.
Ik stelde simpelweg de vraag aan ACT-F of zijn stelling een feit was of een wilde gok.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wie zit er hier constant moeilijk te doen over of figuur al dan niet rebuplikeins is, jij of ik?
Nou... Vrienden van me die een alfa studie doen. Het gaat constant over gender en postkolonialisme en weet ik wat. Hangt er ook een beetje af welke docent je hebt, maar ze zitten er echt wel bij.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Denk dat je echt een wereldvreemd beeld hebt van de universiteit.
Op basis van het gegeven: ze niet massaal zijn democratische denk beelden, pro biden, hamas steun etc etaleren. juist dat dit achter wegen blijft en men vooral richt op rand zaken suggereert dat hij niet de ideale rechtse zonde bok is voor deze moord.quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:41 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Frits Bom noemde hem altijd Marcel Ungelauffquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:38 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Zeker. Sinds die obsessie met inclusie en diversiteit onder Marcel Gelauff is de berichtgeving doorgeslagen activistisch.
Volgens mij is het juiste antwoord: we weten het niet.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:41 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ah, nog zo’n iemand die nooit een universiteit van binnen heeft gezien maar wel pittige vooroordelen heeft zeker?quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:45 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
Nee, dat zie je nooit op universiteiten, onmogelijk.
Hij vroeg zich hardop af of bepaalde piloten via 'diversiteit, gelijkheid en inclusie' (DEI) hun aanstelling verkregen hebben. En niet op basis van the best man for the job.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat zei ie daarover dan?
Ik weet geeneens wat die allemaal zei of dacht.
Alleen wat korte fragmenten gezien waarbij hij discussies won van wokies.
Dat zag er normaal uit.
Maar misschien was die wel fouter dan ik dacht, geen idee.
DIt was denk ik tijdens Covid. Toen was het normaal om een mondkapje te dragen om anderen te beschermen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:46 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat hij hier op een zonnige dag, zonder MAGA petje maar met een mondkapje bewijst jouw punt.
Totaal bang gemaakt door MSM en Biden destijds over corona.
Mensen worden gemanipuleerd waar ze bijstaan en hebben het niet door. Als hij dat al slikt, slikt hij waarschijnlijk ook al het andere fake news.
Haha jij bent echt niet goed bij je hoofd.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:41 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Zelf gestudeerd hoorquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ah, nog zo’n iemand die nooit een universiteit van binnen heeft gezien maar wel pittige vooroordelen heeft zeker?
Mondkapjes waren tijdens trump zijn termijn. de vaccinaties werden tijdens trump zijn termijn al uitgedeeld.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:46 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat hij hier op een zonnige dag, zonder MAGA petje maar met een mondkapje bewijst jouw punt.
Mensen worden gemanipuleerd waar ze bijstaan en hebben het niet door. Als hij dat al slikt, slikt hij waarschijnlijk ook al het andere fake news.
Dat ze die griezel nog niet bij kop en kont hebben gepakt en buitengesmeten... Radboud, toch? O, laat maar...quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:45 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
Nee, dat zie je nooit op universiteiten, onmogelijk.
Das toch niet gek?quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij vroeg zich hardop af of bepaalde piloten via 'diversiteit, gelijkheid en inclusie' (DEI) hun aanstelling verkregen hebben. En niet op basis van the best man for the job.
Denk dat Heatwave wellicht zelf wel het idee heeft dat hij academisch denkvermogen heeft, maar of dat heel accuraat isquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ah, nog zo’n iemand die nooit een universiteit van binnen heeft gezien maar wel pittige vooroordelen heeft zeker?
Ah, jij hebt dus ook blauw haar?quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelf gestudeerd hoor. Maar ik geef een voorbeeld.
Absoluut niet gek. Mag best bevraagd worden, dit soort zaken. Zeker als je mensenlevens in je handen hebt.quote:
Wat voor een fopstudie doen deze boys dan?quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:45 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nou... Vrienden van me die een alfa studie doen. Het gaat constant over gender en postkolonialisme en weet ik wat. Hangt er ook een beetje af welke docent je hebt, maar ze zitten er echt wel bij.
Nee, dat was toen nog niet zo gangbaarquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ah, jij hebt dus ook blauw haar?
Waarop het antwoord dus is dat het geen "wilde gok" is, maar een "veilige".quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:45 schreef VEM2012 het volgende:
Ik stelde simpelweg de vraag aan ACT-F of zijn stelling een feit was of een wilde gok.
Of ze weten het nog niet. Zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:46 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Op basis van het gegeven: ze niet massaal zijn democratische denk beelden, pro biden, hamas steun etc etaleren. juist dat dit achter wegen blijft en men vooral richt op rand zaken suggereert dat hij niet de ideale rechtse zonde bok is voor deze moord.
Oh, dat was in jou tijd nog niet zo. Nu lees je wat verhaaltjes online en denk je dat dat wel zo is. Weinig kritisch denkvermogen voor iemand met schijnbaar een academische graad.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat was toen nog niet zo gangbaar.
Mondkapje in de buitenlucht... Ja, dat was het kenmerk van Republik... hé, wacht even...quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:46 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rustig maar hoor, ik geef alleen een voorbeeld met een licht sarcastische toon, ik heb je kitten niet vermoordquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Oh, dat was in jou tijd nog niet zo. Nu lees je wat verhaaltjes online en denk je dat dat wel zo is. Weinig kritisch denkvermogen voor iemand met schijnbaar een academische graad.
Ehmm, ja. In de normale buitenwereld droegen beide kanten mondkapjes op plekken waar dat verplicht is.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mondkapje in de buitenlucht... Ja, dat was het kenmerk van Republik... hé, wacht even...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |