abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218752527
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:35 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Dat hoeft ook niet, maar maakt het wel makkelijker.
Jij kunt zo aan de slag bij de NOS.
pi_218752528
quote:
80s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:36 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Zou het gepruts een ironisch resultaat zijn van een diversiteitsquotum?
Zoals die black pilot waar Kirk het over had.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 12 september 2025 @ 18:37:27 #53
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_218752538
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:33 schreef VEM2012 het volgende:
dat hij op de kogel hem een fascist noemt
Ten eerst is het best uitdagend om op een koperen huls, niet de kogel, van 6 cm een hele tekst neer te kwakken, ten tweede had hij blijkbaar ergens het woord fascist geuit, zonder te melden over wie of wat hij het nu had.

Maar ik snap em, jij bent een van die bij wie het republikeinse stoepje koste wat kost schoon geveegd moet.

Geeft niet, we vinden je niet minder aardig ofzo. We zijn immers geen amerikanen ;)
pi_218752541
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:35 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Als dat zo zou zijn hoeft de NOS geen fragmenten uit de context te halen om dat aan te tonen.
Je hoeft er niet over te twijfelen, dat was namelijk zo.

Voorderest is het de NOS, moet je niet teveel van verwachten.
pi_218752546
quote:
80s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:36 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Zou het gepruts een ironisch resultaat zijn van een diversiteitsquotum?
Zeker. Sinds die obsessie met inclusie en diversiteit onder Marcel Gelauff is de berichtgeving doorgeslagen activistisch.
pi_218752547
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:36 schreef capricia het volgende:

[..]
Zoals die black pilot waar Kirk het over had.
Wat zei ie daarover dan?
Ik weet geeneens wat die allemaal zei of dacht.
Alleen wat korte fragmenten gezien waarbij hij discussies won van wokies.
Dat zag er normaal uit.
Maar misschien was die wel fouter dan ik dacht, geen idee.
Vakman pur sang
pi_218752549
Hij heeft een jaar op die universiteit gezeten, en zat nu in in het derde jaar van een technische studie.
Hij zat op kamers en had een mannelijke kamergenoot.

Na de daad is hij naar zijn ouders gereden in Washington, een kleine stad in het zuiden van Utah,
Ongeveer 200 km van Salt Lake City.

Mogelijk heeft hij andere politieke ideeën gekregen toen hij zijn ouderlijke thuis verliet en op kamers ging.
pi_218752550
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:37 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ten eerst is het best uitdagend om op een koperen huls, niet de kogel, van 6 cm een hele tekst neer te kwakken, ten tweede had hij blijkbaar ergens het woord fascist geuit, zonder te melden over wie of wat hij het nu had.

Maar ik snap em, jij bent een van die bij wie het republikeinse stoepje koste wat kost schoon geveegd moet.

Geeft niet, we vinden je niet minder aardig ofzo. We zijn immers geen amerikanen ;)
Leuk omgedraaid.

Matige poging wel.
  vrijdag 12 september 2025 @ 18:38:48 #59
6484 ExTec
pi_218752551
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Jij hebt daar gewoond?
Ik kan toch gewoon opzoeken wat daar gestemd wordt...?

Zout ff op met je zielige geveeg joh, begint nu genant te worden.
pi_218752556
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:36 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Jij kunt zo aan de slag bij de NOS.
Nee, dat lijkt me verschrikkelijk.

Je kunt het nooit goed doen en als je dan een fout maakt heb je GeenStijl en de Telegraaf achter je aan. Nota bene twee activistische bronnen van een vrij lage journalistieke kwaliteit.
  vrijdag 12 september 2025 @ 18:39:35 #61
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_218752557
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:38 schreef ootjekatootje het volgende:
Hij heeft een jaar op die universiteit gezeten, en zat nu in in het derde jaar van een technische studie.
Hij zat op kamers en had een mannelijke kamergenoot.

Na de daad is hij naar zijn ouders gereden in Washington, een kleine stad in het zuiden van Utah,
Ongeveer 200 km van Salt Lake City.

Mogelijk heeft hij andere politieke ideeën gekregen toen hij zijn ouderlijke thuis verliet en op kamers ging.
:o

@Harvest89 ook!
Nooit meer slapen
  vrijdag 12 september 2025 @ 18:40:08 #62
6484 ExTec
pi_218752558
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Leuk omgedraaid.

Matige poging wel.
Wie zit er hier constant moeilijk te doen over of figuur al dan niet rebuplikeins is, jij of ik?
pi_218752565
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:39 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Nee, dat lijkt me verschrikkelijk.

Je kunt het nooit goed doen en als je dan een fout maakt heb je GeenStijl en de Telegraaf achter je aan. Nota bene twee activistische bronnen van een vrij lage journalistieke kwaliteit.
Jij vindt het wel ok om citaten uit de context te halen (wat de NOS nu dus rectificeert), dan kun je het inderdaad nooit goed doen.
pi_218752567
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:33 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik vind persoonlijk dat er is gezegd over hem dat hij Kirk haatdragend vond, dat hij op de kogel hem een fascist noemt en het feit dat hij hem heeft vermoord wat meer richtinggevend dan dat de gemiddelde zoon/dochter stemt wat de ouders stemmen (laten we wel zijn, kennelijk weten we dat alleen van vader). Voor zover dat laatste al waar is. Ik denk namelijk dat er wel wat meer invloeden zijn.
Het komt wel vaker voor dat kinderen doordraaien op een universiteit. Je moet sterk in je schoenen staan om niet mee te gaan in de gekkigheid. Genoeg knappe jongens en meisjes die na vier jaar college met blauw haar en een verknipt wereldbeeld de universiteit weer verlaten.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_218752573
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:41 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Het komt wel vaker voor dat kinderen doordraaien op een universiteit. Je moet sterk in je schoenen staan om niet mee te gaan in de gekkigheid. Genoeg knappe jongens en meisjes die na vier jaar college met blauw haar en een verknipt wereldbeeld de universiteit weer verlaten.
Wat zijn dat dan voor een gekkenhuizen? :')
Vakman pur sang
  vrijdag 12 september 2025 @ 18:42:25 #66
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_218752578
quote:

[..]
Ok boomer.
  vrijdag 12 september 2025 @ 18:42:32 #67
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218752579
quote:

[..]
Denk dat je echt een wereldvreemd beeld hebt van de universiteit.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 12 september 2025 @ 18:42:53 #68
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218752584
quote:

[..]
Je bent nog nooit binnen geweest op een universiteit he? Die jongen deed ook nog eens een technische studie.
pi_218752586
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:38 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ik kan toch gewoon opzoeken wat daar gestemd wordt...?

Zout ff op met je zielige geveeg joh, begint nu genant te worden.
Ongeveer 60-40. Kun je even uitleggen hoe dat jouw stelling dat het niet in Utah voorkomt dat grrrristelijke mensen Democraat stemmen onderbouwt. Zeker nu het percentage grrrristelijk in die staat hoger is dan het percentage wat op Trump heeft gestemd?
pi_218752593
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:37 schreef ExTec het volgende:

[..]

Het idee dat het hier om een libertariër dan wel conservatief gaat is mogelijk maar ik zou het wel erg gek vinden.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_218752603
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:42 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Denk dat je echt een wereldvreemd beeld hebt van de universiteit.
Denk je? Je kan er naast zitten.
pi_218752604
quote:

[..]
_O- _O-

Kernautist definieert de huidige universiteit
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_218752606
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:42 schreef Momo het volgende:

[..]
Je bent nog nooit binnen geweest op een universiteit he? Die jongen deed ook nog eens een technische studie.
Zou het?
pi_218752608
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:40 schreef ExTec het volgende:

[..]
Wie zit er hier constant moeilijk te doen over of figuur al dan niet rebuplikeins is, jij of ik?
Ik stelde simpelweg de vraag aan ACT-F of zijn stelling een feit was of een wilde gok.

Vervolgens doken er meerderen op die zo graag willen dat het waar is (kennelijk) dat ze er vanalles bij halen om maar te beweren dat hij wel een Republikein moet zijn, maar de logica daarachter lijkt verder helemaal nergens op.
pi_218752609
twitter

Nee, dat zie je nooit op universiteiten, onmogelijk.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')