Ja, in theorie kan jij opgroeien in een A omgeving en van de weeromstuit als vorm van afzetten rabiaat B worden.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee. Ik vraag mij gewoon af of daar iets over bekend is, of dat het gewoon een wilde gok betreft.
Hij woonde op kamers en had na de daad zijn roommate geappt of hij het geweer ff kon ophalen onder de struik bij de universiteit.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In de Belgische krant staat: hij en zijn huisgenoot.
En de dader is extreem mager.
In de VS zijn (mannelijke) huisgenoten heel normaal. Iemands postuur zegt niets over iemands geaardheid....quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In de Belgische krant staat: hij en zijn huisgenoot.
En de dader is extreem mager.
Ook hier geldt weer dat ook grrrristelijke mensen in de VS vaak gewoon Democraat zijn. Het is geen Europa 2.0 daar.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, het kan natuurlijk zijn dat hij een AOC fan was, terwijl hij opgroeide in het zwaar gristelijke utah, met een zwaar gristelijke en law & order papa,
Maar waarschijnlijk is dat echter niet.
Dat hele democraten of republikeins zijn van de dader gaat helemaal nergens over nog zonder meer informatie. En net of je een van de twee moet zijn en je niks meer anders kan zijn.quote:
Dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Vind het hele groepen gebeuren (nog) niet aannemelijk.
Voor het zelfde geld was het gewoon een joker die het allemaal maar matig vond en die koos voor going out with a bang/5 minutes of fame.
Tsja, geen idee. Wie weet horen we er in de toekomst nog wel van.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:25 schreef Momo het volgende:
[..]
"If you read this, you are gay lmao"
Dus dan is de dader gay?
Niet in utah.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook hier geldt weer dat ook grrrristelijke mensen in de VS vaak gewoon Democraat zijn. Het is geen Europa 2.0 daar.
Eens, of links of rechts, zelfs allebei niks vinden is geen optie.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat hele democraten of republikeins zijn van de dader gaat helemaal nergens over nog zonder meer informatie. En net of je een van de twee moet zijn en je niks meer anders kan zijn.
Klinkt meer als stomme puber of voetbal humor eigenlijk, als je niet springt ben je een homo haha!quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Tsja, geen idee. Wie weet horen we er in de toekomst nog wel van.
Clear.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het kwam mij ten gehore dat vooral zijn vader republikeins is. Ik zag zelfs een donatie van Trumps campagne voorbij komen. Het ombuigen kon je als je tussen de regels doorlas al tijdens de persconferentie horen. De schuld werd onder andere gelegd bij sociale media wat de kanker van de maatschappij is en dat we vaker bij elkaar en familie moeten komen. Ik verwacht de komende tijd een kritische houding richting universiteiten, want ook daar richten de pijlen op vanuit de publieke opinie. Overigens terecht dat docenten met een radicale opvatting de laan uitgestuurd worden.
Ja dat! Maar die zijn meestal niet bezig met racisme en andere zware onderwerpen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Klinkt meer als stomme puber of voetbal humor eigenlijk, als je niet springt ben je een homo haha!
FTFYquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:19 schreef Lospedrosa het volgende:
op 22 42 jarige leeftijd eindigen op de elektrische stoel.
Het is was natuurlijk wel gewoon een zwartman-hatende-racist. Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen van Kirk.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:28 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Wat een activistische prutsers werken er toch bij de NOS
er is weinig strategische waarde in het neerschieten van dit formaat publieke figuren. Het is niet zo dat Wij ineens minder rechts zijn gaan stemmen na de moord op Fortuyn, of dat segratie is tegen gehouden na de moord op MLK, enz.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat moet wel ja. De gemiddelde Repubikein is immers een tolerante liefdevolle familieman
Alsnog hoef je dan niet te verwachten wel te worden doodgeschoten.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:32 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Het is was natuurlijk wel gewoon een zwartman-hatende-racist. Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen van Kirk.
Ik vind persoonlijk dat er is gezegd over hem dat hij Kirk haatdragend vond, dat hij op de kogel hem een fascist noemt en het feit dat hij hem heeft vermoord wat meer richtinggevend dan dat de gemiddelde zoon/dochter stemt wat de ouders stemmen (laten we wel zijn, kennelijk weten we dat alleen van vader). Voor zover dat laatste al waar is. Ik denk namelijk dat er wel wat meer invloeden zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, in theorie kan jij opgroeien in een A omgeving en van de weeromstuit als vorm van afzetten rabiaat B worden.
In de praktijk zie je dat kinderen toch overweldigend de politieke kleuren van hun ouder overnemen.
Dat maakt gokken dat hij gewoon republikein was een "veilige' gok, geen "wilde".
Ok. Waarom reageer je dan op mij en niet op degenen die hier proberen te doen alsof deze mongool Republikein is terwijl dat verder nergens uit blijkt?quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat hele democraten of republikeins zijn van de dader gaat helemaal nergens over nog zonder meer informatie. En net of je een van de twee moet zijn en je niks meer anders kan zijn.
Als dat zo zou zijn hoeft de NOS geen fragmenten uit de context te halen om dat aan te tonen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:32 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Het is was natuurlijk wel gewoon een zwartman-hatende-racist. Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen van Kirk.
In de VS ligt de kans wel hoger, blijkt.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Alsnog hoef je dan niet te verwachten wel te worden doodgeschoten.
Dat hoeft ook niet, maar maakt het wel makkelijker.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:35 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn hoeft de NOS geen fragmenten uit de context te halen om dat aan te tonen.
Zou het gepruts een ironisch resultaat zijn van een diversiteitsquotum?quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:28 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Wat een activistische prutsers werken er toch bij de NOS
Dat type gaat meestal voor een vuurgevecht met de wouten, en dan in het harnas sterven (eventueel na eerder iemand anders vermoorden, anders komen die wouten niet )quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:24 schreef ExTec het volgende:
Voor het zelfde geld was het gewoon een joker die het allemaal maar matig vond en die koos voor going out with a bang/5 minutes of fame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |