Dat ben ik met je eens. In het echte leven zijn de meeste mensen niet zo moedig om zulke termen heel makkelijk te gebruiken.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jullie hebben beide (helaas) gelijk..maar dat gaat vooral op voor internet
Hij had verwacht als held onthaald te worden...quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:54 schreef OllieA het volgende:
Ik ben blij dat hij is gearresteerd en nog leeft, zodat hij nog iets kan vertellen.
22 jaar en dan je leven zo vergooien, wat heeft ie nou gedacht, dat zo'n moord tot iets goeds zou kunnen leiden...?
Ik hoop ooit iets over zijn motieven te mogen horen, maar verwacht er eigenlijk weinig verstandigs van...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zeker, maar van wat ik zo gelezen heb over wat Kirk zei heb ik de indruk dat het op zijn minst niet erg vergezocht is om dat van hem te vinden.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:52 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Het is wel het andere uiterste om het op een kogel te graveren. Maar ik luister wel naar Steve want dit gaat een beetje te snel.
Dat is wel fascinerend inderdaad. Ik heb ooit een kort gesprekje gevoerd met iemand die nogal fan was van communisme. Toen ik vertelde dat ik grootouders had die er voor gevlucht zijn kwam het woord en het onderwerp ineens geen enkele keer meer voor.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. In het echte leven zijn de meeste mensen niet zo moedig om zulke termen heel makkelijk te gebruiken.
TRANNIES!!!!quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:55 schreef Hyperdude het volgende:
Transpatronen?
[ afbeelding ]
Of is het Turan ammo, goeiekope Turkse munitie?
Goh, de jouwe ook? Ze konden mij in geuren en kleuren vertellen wat dit inhield. Iemand verdient niet snel de kogel, maar als iemand dit wil introduceren dan ga ik ook maar vast kogels graverenquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is wel fascinerend inderdaad. Ik heb ooit een kort gesprekje gevoerd met iemand die nogal fan was van communisme. Toen ik vertelde dat ik grootouders had die er voor gevlucht zijn kwam het woord en het onderwerp ineens geen enkele keer meer voor.
Het is alleen leuk in een homogene bubbel natuurlijk.
Ja is echt zo!!!quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:49 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Facist is wel echt zo een woord dat bij woke heel "in" is.
Jij zegt "hoi" zij zeggen "facist."
Tot aan je mid-20'er jaren is dat niet zo erg, dat soort waanideeen hebben. Daarna is het wel problematisch.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb ooit een kort gesprekje gevoerd met iemand die nogal fan was van communisme.
Die speech was ook nog eens ai generated. Als test misschien.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:01 schreef KoosVogels het volgende:
Gisteren las ik op Twitter dat Trump 'kapot en gebroken zou zijn door de moord op Kirk'. But anyway:
[ x ]
Och, ligt er ook een beetje aan hoe je verder met elkaar overweg kan. Ik heb toch vrienden en familie die behoorlijk uiteenlopende politieke denkbeelden hebben en waarbij de discussies soms best hoog oplopen zonder dat mensen gebrouilleerd raken. Maar bovenal helpt het dan natuurlijk dat de ander niet de karikatuur is die je vaak op een internetforum al snel ziet, zeker als mensen echt extreem op een paar stokpaardjes blijven hameren.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is wel fascinerend inderdaad. Ik heb ooit een kort gesprekje gevoerd met iemand die nogal fan was van communisme. Toen ik vertelde dat ik grootouders had die er voor gevlucht zijn kwam het woord en het onderwerp ineens geen enkele keer meer voor.
Het is alleen leuk in een homogene bubbel natuurlijk.
Foutje.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:49 schreef Mylene het volgende:
[..]
Qatar het Zwitserland van het Midden Oosten, ook zo’n grap van het NOS.
Een aantal jaren geleden had ik je gelijk gegeven, maar tegenwoordig is het linke soep. Je ziet het ook terug in extreme pro Palestina groepen, daar proberen ze mensen ook te mobiliseren, mer de termen kameraad en de hele shebang erbijquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:03 schreef ExTec het volgende:
[..]
Tot aan je mid-20'er jaren is dat niet zo erg, dat soort waanideeen hebben. Daarna is het wel problematisch.
Nee, maar ik word er ook wel moe van dat iemand dan maar weer vermoord moet worden. Je kan ook gewoon debatteren. Er is te veel haat over en weer dat komt niet meer goed vrees ik.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:58 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, zeker, maar van wat ik zo gelezen heb over wat Kirk zei heb ik de indruk dat het op zijn minst niet erg vergezocht is om dat van hem te vinden.
Of als vakbond dat ze voor je belangen opkomen. Zo ver zijn we in Nederland nog niet, maar iets om goed in de gaten te houden wie toch die weldoener is die belangeloos voor je opkomt.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Een aantal jaren geleden had ik je gelijk gegeven, maar tegenwoordig is het linke soep. Je ziet het ook terug in extreme pro Palestina groepen, daar proberen ze mensen ook te mobiliseren, mer de termen kameraad en de hele shebang erbij
Dat is altijd wel een leuke bezigheid, als je student bent en omkomt in de vrije tijd. Veranderd altijd als er 40 uur/week op de zuidas in nette broek/mantelpakje geld verdient moet worden.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:05 schreef Straatcommando. het volgende:
Je ziet het ook terug in extreme pro Palestina groepen, daar proberen ze mensen ook te mobiliseren, mer de termen kameraad en de hele shebang erbij
Waar haal je vandaan dat de dader Republikein was? Toch niet van het feit dat ze van wapens houden? Want dat is dus echt niet voorbehouden aan Republikeinen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:48 schreef ACT-F het volgende:
Ik denk dat hij wel ombuigt nu blijkt dat het een traditioneel wapenminnend republikeins doorsneegezin is.
Zou je het vervelend vinden als het een Republikein en/of Trumpofiel blijkt te zijn? En zo ja, waarom?quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat de dader Republikein was? Toch niet van het feit dat ze van wapens houden? Want dat is dus echt niet voorbehouden aan Republikeinen.
Ik heb het over het gezin.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat de dader Republikein was? Toch niet van het feit dat ze van wapens houden? Want dat is dus echt niet voorbehouden aan Republikeinen.
Denk dat die mensen niet zo extreem in hun standpunten blijven als sommigen hier op dit forum. Dan zal er zeker meer nuance zijn in het dialoog. iets wat op internet natuurlijk ontbreekt.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Och, ligt er ook een beetje aan hoe je verder met elkaar overweg kan. Ik heb toch vrienden en familie die behoorlijk uiteenlopende politieke denkbeelden hebben en waarbij de discussies soms best hoog oplopen zonder dat mensen gebrouilleerd raken. Maar bovenal helpt het dan natuurlijk dat de ander niet de karikatuur is die je vaak op een internetforum al snel ziet, zeker als mensen echt extreem op een paar stokpaardjes blijven hameren.
Ok.quote:
Heb jij geen last van natuurlijk, indoctrinatie.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dit in combinatie met het lijvige rapport over hoe de NOS Gaza in leermateriaal verdraait (Hamas is een politieke organisatie waarvan sommige leden ook vechten (foutje natuurlijk…) maakt toch dat ik vind dat dit simpelweg niet meer als lesmateriaal aangeboden mag worden. Pure indoctrinatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |