Als ik openlijk roep:quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:01 schreef Momo het volgende:
Helemaal leuk dat speculeren en foto's en namen posten tot dat jij een keer lijkt op een dader of op dezelfde plek was of dezelfde naam hebt.
Iemand in maand ervoor de dood in wensen, in dezelfde stad wonen en hetzelfde uiterlijk hebben…quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:01 schreef Momo het volgende:
Helemaal leuk dat speculeren en foto's en namen posten tot dat jij een keer lijkt op een dader of op dezelfde plek was of dezelfde naam hebt.
Je doet nu zelf ook een flinke aanname.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Die mensen zijn niet de gene die de trigger hebben overgehaald (er vanuit gaande dat de dader daar niet ook postte), dus al die mensen zijn niet schuldig aan zijn dood.
Wach ff. ..............quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:02 schreef -river- het volgende:
Wat een gezuig hier, vergeten jullie niet dat er een vader van twee kinderen dood is en een andere vader zijn eigen zoon moest aangeven en dat het leven van een knul van 22 verwoest is?
Een van de users hier heeft meerdere keren een dader aangewezen. Bleken dus allemaal onterecht te zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:48 schreef Momo het volgende:
Dus het is ene Tyler, niet een van de 10 mensen die vol met foto en naam gedoxxed zijn online? Waarschijnlijk in lijn met de groep waar die persoon die dat de wereld in slingerde een hekel aan had?
Deugneus. Dus je gaat kijken in die topics, leest dingen en vind dat interessant want anders lees je dat niet en dan ga je erna er over klagen hier. Zet dat ter plekke een tr. Je weet hoe het werkt.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee hoor. Hier en daar een kijkje nemen in zulke detective-topics is voldoende om te weten welke usual suspects lukraak dingen delen.
Ik denk dat dat niet het echte probleem van deze situatie is maar joe doe joe.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:02 schreef -river- het volgende:
Wat een gezuig hier, vergeten jullie niet dat er een vader van twee kinderen dood is en een andere vader zijn eigen zoon moest aangeven en dat het leven van een knul van 22 verwoest is?
quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:09 schreef Jor_Dii het volgende:
"If you read this you are gay LMAO" op de kogel..
quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:09 schreef Jor_Dii het volgende:
"If you read this you are gay LMAO" op de kogel..
Kaerel, die schoorsteen rookt niet vanzelf heur.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:10 schreef Zorro het volgende:
Een live persco en youtube vindt het een goed idee om er een reclame tussendoor te gooien
Je moet of ad-blocker gebruiker of de directe URL ontfutselen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:10 schreef Zorro het volgende:
Een live persco en youtube vindt het een goed idee om er een reclame tussendoor te gooien
En zo te zien hadden ze een prima relatie voordat hij de moord bij zijn vader opbiechtte.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
[..]
Die vader zat dan ook wel in een heel lastige situatie
Dat zeg ik overduidelijk niet.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wach ff. ..............![]()
Zeg je nou dat ik medelijden moet hebben met de dader?
Dat is net zo gek als die go fund me actie voor die klootzak die dat meisje in de metro vermoorde.
Als hij de dader is dan mag hij om mij wegrotten in de gevangenis. Net zoals ieder ander die iemand vermoord of op een andere manier bewust verwoest.
Dat kun je uit zo'n foto natuurlijk niet opmaken.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En zo te zien hadden ze een prima relatie voordat hij de moord bij zijn vader opbiechtte.
[ afbeelding ]
Ziet er niet uit als een getrainde moordenaar. Heel benieuwd.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En zo te zien hadden ze een prima relatie voordat hij de moord bij zijn vader opbiechtte.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |