Dan heb je nog altijd iets als onschuldpresumptie. Zelfs in de VS (nog)quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ga je toch niet zo lopen verdedigen, die mannen hebben alle drie doodswensen online uitgesproken richting die Krik. Logisch dat je dan genoemd wordt als mogelijke dader, iets met nadenken voordat je wat de ether ingooit.
Voor de zoveelste keer: Ik heb dat nooit voor waar aangenomen. In tegendeel; ik heb daar steeds kanttekeningen bij gezet.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zeggen dat je veel te voorbarig was met alle drek die online stond voor waar aan te nemen.
Oh ja dan is het allemaal wel ok.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:53 schreef -river- het volgende:
[..]
Niet doen, hun namen kwamen op zoveel forums tevoorschijn dus ook hier.
Jij neemt nu toch ook aan dat deze man de dader is en alleen handelde?quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zeggen dat je veel te voorbarig was met alle drek die online stond voor waar aan te nemen.
Na al die keren dat je fout zat zou je denken dat je enigszins bescheiden zou gaan worden maar nee je blijft gewoon lukraak allerlei onzin in de ether voor waar aannemen en doet vrolijk aan mee om dat verder te verspreiden.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ga je toch niet zo lopen verdedigen, die mannen hebben alle drie doodswensen online uitgesproken richting die Krik. Logisch dat je dan genoemd wordt als mogelijke dader, iets met nadenken voordat je wat de ether ingooit.
#Defundthepolicequote:Op vrijdag 12 september 2025 15:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
[..]
Die vader zat dan ook wel in een heel lastige situatie
Het is vast een complot tussen deze dader, die democratische kandidaat die je postte, alle transgender mensen die genoemd zijn online, die oude man, een paar moslims en donkere mensen die ook online werden gepost.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jij neemt nu toch ook aan dat deze man de dader is en alleen handelde?
Dat lijkt me wel een beetje vergezocht, vind je niet?quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is vast een complot tussen deze dader, die democratische kandidaat die je postte, alle transgender mensen die genoemd zijn online, die oude man, een paar moslims en donkere mensen die ook online werden gepost.
Iedereen is beïnvloedbaar.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:45 schreef MissButterflyy het volgende:
Jammer, lijkt een doodnormale knul.
Sarcasme meter halloquote:Op vrijdag 12 september 2025 15:56 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een beetje vergezocht, vind je niet?
Die verviel bij mij na dat lied, zelden zoveel online haat gezien richting een man.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan heb je nog altijd iets als onschuldpresumptie. Zelfs in de VS (nog)
Uiteraard.quote:
Dus die onschuldige mensen zijn niet meer onschuldig omdat een andere man iets vreselijk heeft gedaan?quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die verviel bij mij na dat lied, zelden zoveel online haat gezien richting een man.
Dan ben je niet onschuldig meer, maar we gaan het zien. Waar deze dader zijn informatie vandaan haalde en van wie.
Ik heb Momo in elk geval niet voorbarig namen zien delen van mogelijke daders gebaseerd op speculaties die achteraf niet bleken te kloppen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jij neemt nu toch ook aan dat deze man de dader is en alleen handelde?
Ik lees hier ook al dat het een Cisman is. Knap hoor.
Denk je aan die balk en de splinter?
Waar al zo vaak voor gewaarschuwd wordt: de bubbel waar mensen in leven en het zichzelf versterkende effect daarvan.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ben benieuwd wat hem tot deze daad heeft gebracht. Wat de motivatie er achter is en of hij nog spijt zal krijgen of achter z’n daad blijft staan.
Hij had beter wat anders met z’n leven kunnen doen.
Hou jij alles bij van mij? Is ook een beetje ziekelijk gedrag, niet?quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Na al die keren dat je fout zat zou je denken dat je enigszins bescheiden zou gaan worden maar nee je blijft gewoon lukraak allerlei onzin in de ether voor waar aannemen en doet vrolijk aan mee om dat verder te verspreiden.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die verviel bij mij na dat lied, zelden zoveel online haat gezien richting een man.
Dan ben je niet onschuldig meer, maar we gaan het zien. Waar deze dader zijn informatie vandaan haalde en van wie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neen.quote:
Liedjes uitbrengen over de dood van Krik zijn onschuldig volgens jou?quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Dus die onschuldige mensen zijn niet meer onschuldig omdat een andere man iets vreselijk heeft gedaan?
quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:01 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
fotos res
Het is dat dit op anonieme basis kan, maar als hier namen en rugnummers bij zaten hadden zij wat mij betreft ook terecht heel wat drek over zich heen gekregen.
Gewoon karma zou dat zijn.Mensen die nog steeds de oude layout van Reddit gebruiken is de grootste red flag natuurlijk. Als je na zoveel jaar nog steeds niet verder kan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(of is die screenshot heel oud)
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |