Het is oorlog en beide kanten hebben besloten dat de handschoenen uit gaan.quote:Op vrijdag 12 september 2025 07:59 schreef UitStraling het volgende:
Het venijn en gevaar zit hem meer in de gedachte, "hij vroeg er zelf ook wel een beetje om", deze mentale handicap is zelfs een bedreiging voor de wereldvrede, dan geef je te weinig om de vrijheid van meningsuiting.
Dit is meer als een drunk driver die zichzelf dood rijdtquote:Op vrijdag 12 september 2025 08:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als Max Verstappen verongelukt dan ook maar een gat in de lucht springen van plezier en blijdschap omdat hij met een gevaarlijke snelle auto speelt?
Blijf ontopic, dat is voor iedereen prettig.quote:Op vrijdag 12 september 2025 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Overdreven reactie op een grapje.
En ik danquote:Op vrijdag 12 september 2025 08:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Voor wat het waard is. Jij staat er (nog) niet in.
Ja maar om nu toe te geven aan zo'n rare neiging om iemand de mond te snoeren, lijkt me de kern van het hele probleem juist.quote:Op vrijdag 12 september 2025 08:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Blijf ontopic, dat is voor iedereen prettig.
Niemand is geïnteresseerd in dat UVA gezever hier.
De slechtste vergelijking van de dag is ook al gemaakt vandaag, teringquote:Op vrijdag 12 september 2025 08:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als Max Verstappen verongelukt dan ook maar een gat in de lucht springen van plezier en blijdschap omdat hij met een gevaarlijke snelle auto speelt?
Tot eergisteren had ik dat niet, maar als we niet eens meer over politiek kunnen praten dan worden we in ons bestaan bedreigd.quote:Op vrijdag 12 september 2025 08:30 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het is oorlog en beide kanten hebben besloten dat de handschoenen uit gaan.
is dat het links gedachtegoed, van volkert en zoquote:Op vrijdag 12 september 2025 07:55 schreef Toine51 het volgende:
Wat voor ziek volk komt daar van de UvA af zeg....
Heel snel opdoeken dat indoctrinatie-instituut...
https://www.geenstijl.nl/5185661/ziek-volk#comments
Ik snoer je de mond niet, ik verwijs je naar andere topics waar je geneuzel wel op waarde ingeschat wordt.quote:Op vrijdag 12 september 2025 08:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar om nu toe te geven aan zo'n rare neiging om iemand de mond te snoeren, lijkt me de kern van het hele probleem juist.
@ootjekatootje ik neem aan dat je wederom een tr gezet hebt?quote:Op vrijdag 12 september 2025 08:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
is dat het links gedachtegoed, van volkert en zo
[ afbeelding ]
Zo raar is die uitspraak niet.quote:Op vrijdag 12 september 2025 08:07 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Zulk soort reacties is nou net waar hij voor stond.
En karma is a bitch.
Kirk on gun violence:
I think it’s worth to have a cost of, unfortunately, some gun deaths every single year so that we can have the second amendment to protect our other God-given rights. That is a prudent deal. It is rational.
– Event organized by TPUSA Faith, the religious arm of Kirk’s conservative group Turning Point USA, on 5 April 2023
Ik vermoed zomaar dat haar hondje Blondi heet.quote:Op vrijdag 12 september 2025 08:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alles is een joods complotquote:Op donderdag 11 september 2025 23:25 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Alleen als het woord “trannie” of “joods complot” in je post terugkomt.
Nu is het ineens mijn geneuzel ook nog?quote:Op vrijdag 12 september 2025 08:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik snoer je de mond niet, ik verwijs je naar andere topics waar je geneuzel wel op waarde ingeschat wordt.
Anders lees je de huisregels van Fok ff door.
Het klopt dat veel islamieten stemmen op linkse partijen, maar dat hangt meer samen met inclusiviteit (anti-discriminatie), sociaal-economische redenen en internationale politiek. Dat wil niet zeggen dat die partijen zelf een theocratische autoritaire maatschappij nastreven.quote:Op vrijdag 12 september 2025 03:32 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dat de islam in de radicaal-rechtse hoek zit, klopt niet. De politieke Islam zie je vooral terug bij GroenLinks en bij Denk, en dat zijn geen rechtse partijen. Dat 99% van de politieke moorden in Europa uit rechtse hoek zou komen, klopt niet.
Tja, zoals gisteren al benadrukt: dit is het grote probleem op veel Westerse universiteit. Jonge mensen die geïndoctrineerd zijn met radicaal links en progressief gedachtegoed, waarbij haat, intimidatie en geweld als een legitiem middel worden gezien.quote:Op vrijdag 12 september 2025 08:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je voor die laatste bewering een bron of een daadwerkelijk aantal? Ik vind dit nogal een heftige bewering.quote:Op vrijdag 12 september 2025 08:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, zoals gisteren al benadrukt: dit is het grote probleem op veel Westerse universiteit. Jonge mensen die geïndoctrineerd zijn met radicaal links en progressief gedachtegoed, waarbij haat, intimidatie en geweld als een legitiem middel worden gezien.
En we hebben het niet over de fringes hier, dit zijn random mensen bij wie je op het eerste ook totaal niet zou zeggen dat dit soort overtuigingen leven, zo ook deze studente die er toch niet uitziet als een woke antifa individu.
Nog erger: dit leeft ook bij een aanzienlijk aantal professoren en docenten.
Westerse vrijheden zoals vrijheid van meningsuiting? Iets waar links steeds minder mee heeft? Autoritair, zoals in de staat die je van wieg tot graf vertelt wat je moet doen? Collectivistisch? Snap je uberhaubt waar links voor staat?quote:Op vrijdag 12 september 2025 08:39 schreef SnertMetChoco het volgende:
Zo wat kenmerken van islamisme:
- anti-liberaal: verwerpen van fundamentele westerse vrijheden
- reactionair: terugverlangen naar een geidealiseerd beeld van het verleden en strijden tegen moderniteit en seculariteit
- autoritair: de staat gebaseerd op de onveranderlijke religieuze wet
- collectivistisch: gemeenschap vanuit het gedeelde geloof boven individuele vrijheid
Ik dacht dat je het ondertussen wel begrepen had, maar nogmaals blijf gewoon ontopic met je gewauwel.quote:Op vrijdag 12 september 2025 08:37 schreef XSbig het volgende:
[..]
@:ootjekatootje ik neem aan dat je wederom een tr gezet hebt?
Op wat voor vreemde school heb je gezeten dan?quote:Op vrijdag 12 september 2025 08:42 schreef DrDentz het volgende:
Omdat wij op school zijn opgevoed met het idee dat "Hitler vermoorden als baby, zou je dat doen" een goed idee is, dus iedereen die een beetje afwijkt van de woke ideologie tegenwoordig is fair game voor ze.
Dat is natuurlijk niet volledig waar.quote:Op vrijdag 12 september 2025 08:39 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het klopt dat veel islamieten stemmen op linkse partijen, maar dat hangt meer samen met inclusiviteit (anti-discriminatie), sociaal-economische redenen en internationale politiek. Dat wil niet zeggen dat die partijen zelf een theocratische autoritaire maatschappij nastreven.
Zo wat kenmerken van islamisme:
- anti-liberaal: verwerpen van fundamentele westerse vrijheden
- reactionair: terugverlangen naar een geidealiseerd beeld van het verleden en strijden tegen moderniteit en seculariteit
- autoritair: de staat gebaseerd op de onveranderlijke religieuze wet
- collectivistisch: gemeenschap boven het individuele vrijheid
Dat heeft dus echt niks te maken met waar linkse partijen voor staan.
Als er een islamistische partij opgericht zou worden, zou die dan ook simpelweg in het uiterst rechtse hoekje geplaatst worden. Of als er een soort van CDA voor islam opgericht zou worden ter rechter zijde en hoever hangt dan af van wie je het vraagt, maar zeker niet ter linker zijde.
En ja, ik zie de comments nu al voor me over waarom deze partijen dan zogenaamd heulen met politieke islam ofzo. Daar ben ik het niet mee eens, maar is voor mij een ander vraagstuk, dan de vraag of je islamisme of politieke islam zou indelen als radicaal-links of radicaal-rechts, als je dan toch een dergelijk label eraan zou willen hangen.
Schokkend toch dat er mensen zijn die denken dat geweld ok is en die blij zijn met de moord op iemand die een andere mening heeft.quote:Op vrijdag 12 september 2025 08:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Als het schadelijk is wat hij zegt dan is het geen recht op vrijheid van meningsuiting meer zegt ze![]()
![]()
LINKS heeft ALTIJD gelijk dus en anders mag er geschoten en gemoord worden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar vertel eens predict radicaal rechts waar Kirk een significante rol in speelt geen haat intimidatie en geweld. Waarbij de legitiemiteit op dit moment zelfs geen rol meer speelt aangezien de huidige Amerikaanse regering zich weinig aantrekt van recht.quote:Op vrijdag 12 september 2025 08:40 schreef HowardRoark het volgende:
. Jonge mensen die geïndoctrineerd zijn met radicaal links en progressief gedachtegoed, waarbij haat, intimidatie en geweld als een legitiem middel worden gezien.
hetzelfde dat Volkert , er toe bracht om Fortuin te vermoorden en boeren het leven zuur te maken vanwege hun beestenquote:Op vrijdag 12 september 2025 08:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Schokkend toch dat er mensen zijn die denken dat geweld ok is en die blij zijn met de moord op iemand die een andere mening heeft.
En ook nog denken dat ze voor vrijheid van meningsuiting zijn. Die vrouwen in dat stukje zijn gewoon geconditioneerd tot fascisten…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |