Dat is toch niet zo gek? Misschien heeft hij wel ergens in die wijk zijn auto geparkeerd om daarna te kunnen vluchten.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was zijn rechterbeen. Daar trok die mee tijdens het lopen. Ik doel op die linkerbroekzak. Daar lijkt een bos sleutels in te zitten.
Abortus was erger dan de Holocaust, dus neem aan doorbroedenquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:07 schreef DrDentz het volgende:
Was Charlie Kirk wel voor geboortebeperking in Afrika of moeten ze daar ook als gekken blijven doorbroeden?
Ook voor jou: welk deel van deze zin is te ingewikkeld voor jou?quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:57 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ah, dus mensen op Republikeinse gatherings mogen wel geweld verheerlijken want dat zijn gekkies, maar democraten behoren redelijk te zijn en daarom is dat wel af te keuren.
Lekker selectief. Of is Trump ook een gekkie en niet een redelijk persoon volgens jou? Wie bepaalt überhaupt of iemand redelijk is of niet?
Niet zoals dit nee.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je denkt dat X ten tijde van de Capitool bestorming niet vol stond met geweldverheerlijking?
Tegen elke vorm van abortus en voor het stenigen van homo’s zijn zou ik ook weer niet alleen wegzetten als controversieel.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, dat maakt het wel heel anders. Als ik Asha ten Broeke dom noem, dan is het ook raar om te zeggen dat ik alle obese vrouwen dom noem.
Sowieso lijkt het mij beter om bij berichtgeving over iemand dood wat terughoudend te zijn. Het is meer dan voldoende om te zeggen dat hij controversieel was.
Je vergeet erbij te zeggen dat je Asha ten Broeke dom noemt omdat ze dik is.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, dat maakt het wel heel anders. Als ik Asha ten Broeke dom noem, dan is het ook raar om te zeggen dat ik alle obese vrouwen dom noem.
Inderdaad. Laten we censureren.quote:Sowieso lijkt het mij beter om bij berichtgeving over iemand dood wat terughoudend te zijn. Het is meer dan voldoende om te zeggen dat hij controversieel was.
Zou kunnen maar de NOS heeft zich aan andere standaarden te houden. Ze hebben de wettelijke plicht om objectief en neutraal nieuws te brengen. Niet om narratieven te verspreiden.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Niet om het één en het ander, maar deed Charlie niet hetzelfde?
Ohh zo, helder thxquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was een antwoord op de eerste vraag van die post.
Maar het draagvlak bij republikeinen voor politiek geweldig is vele malen hoger dan bij democratenquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook voor jou: welk deel van deze zin is te ingewikkeld voor jou?
Het verschil zit in enkele idioten vs iets wat veel meer lijkt op een breed draagvlak. Daar maak ik mij wel zorgen om.
Is Charlie een nieuwsmedium die betaald wordt door de belastingbetaler....?quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Niet om het één en het ander, maar deed Charlie niet hetzelfde?
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:10 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Zou kunnen maar de NOS heeft zich aan andere standaarden te houden. Ze hebben de wettelijke plicht om objectief en neutraal nieuws te brengen. Niet om narratieven te verspreiden.
quote:
Natuurlijk beoordeel ik hen anders. Idioten zijn van alle tijden. Wat ik nu zie lijkt op een veel breder gedragen sentiment. Ik onderbouw dat ook netjes, maar daar gaat niemand echt op in.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Jij maakt zelf het onderscheid tussen Jan 6 rioters en studenten en beoordeelt hen op andere criteria. Dat is onzinnig en doe je op een manier zodat het jouw narrative uitkomt.
Op 6 Jan liepen er ook genoeg studenten rond.
Afdingen op deze heldere boodschap van Bernie Sanders is al een teken dat je niet zuiver op de graat bent als het gaat om democratie en verdraagzaamheid.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ironisch genoeg is het nota bene Kirk zelf die huidige president in het zadel heeft geholpen.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:10 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Zou kunnen maar de NOS heeft zich aan andere standaarden te houden. Ze hebben de wettelijke plicht om objectief en neutraal nieuws te brengen. Niet om narratieven te verspreiden.
quote:We streven naar feitelijk en objectief zijn, maar objectiviteit bestaat in die zin niet dat percepties van gebeurtenissen mede worden bepaald door cultuur, gewoonten, opvoeding, voorkeuren, (voor)oordelen en behoeften van ons publiek en van onszelf. Als redactie komen we voort uit de samenleving waarover we berichten; we zijn als redactie hoog opgeleid, vooral wit en onderdeel van de Nederlandse cultuur.
Dit is echt de grappigste post die ik vandaag gelezen heb of ga lezen, chapeau.quote:
Er worden toch namen genoemd?quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Aandoenlijk hoe je twee keer zwart vervangt voor specifiek.
Wat snap je hier niet aan?quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Natuurlijk beoordeel ik hen anders. Idioten zijn van alle tijden. Wat ik nu zie lijkt op een veel breder gedragen sentiment. Ik onderbouw dat ook netjes, maar daar gaat niemand echt op in.
Begin aub niet over draagvlak als je je enkel baseert op filmpjes van fucking Powned. Je hebt een onderbouwing van niks.quote:Currently one-third of Republicans support violence as a means to save the country, compared with 22% of independents and 13% of Democrats, the survey found. More specifically, Republicans who have favorable views of Donald Trump were found to be "nearly three times as likely as Republicans who have unfavorable views of Trump" to support political violence.
Dan begrijp je duidelijk precies niet wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:12 schreef quo_ het volgende:
[..]
Afdingen op deze heldere boodschap van Bernie Sanders is al een teken dat je niet zuiver op de graat bent als het gaat om democratie en verdraagzaamheid.
Dat hebben een aantal van deze vrouwen over zichzelf gezegd.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:51 schreef Revanches het volgende:
Black women in public life were also targets. He called journalist Joy Reid, former First Lady Michelle Obama, Rep. Sheila Jackson Lee, and Supreme Court Justice Ketanji Brown Jackson “affirmative action picks,” claiming they did not “have the brain processing power to otherwise be taken really seriously."
Yaaay free speech en een man die de waarheid sprak![]()
Das dan toch interessant?quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo gek? Misschien heeft hij wel ergens in die wijk zijn auto geparkeerd om daarna te kunnen vluchten.
Welk verhaal van mij?quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
https://www.npr.org/2023/(...)l-election-extremism
Currently one-third of Republicans support violence as a means to save the country, compared with 22% of independents and 13% of Democrats, the survey found. More specifically, Republicans who have favorable views of Donald Trump were found to be "nearly three times as likely as Republicans who have unfavorable views of Trump" to support political violence.
Dit debunkt je hele verhaal man
Als het om een vrije universiteit gaat verwacht ik geen ontslag, maar eerder dat hij wordt “weggepromoot”quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:16 schreef vul_maar_in het volgende:
Een middelbare school in Heerenveen neemt maatregelen tegen een leraar vanwege zijn berichten op social media over de moord op de Amerikaanse influencer Charlie Kirk.
De leerkracht van het Bornego College plaatste een bericht met de tekst 'Fijne Charlie Kirk-dag voor iedereen die dit viert'. Ook schreef hij: 'Mag/mag je fascisten neerschieten als je de kans krijgt? Is een interessante ethische vraag. Ik ga nadenken over een lesplan.'
Ja hoor, hier lopen ze ook. Wel mooi om te zien dat de school er meteen werk van maakt, jammer dat ie niet meteen op straat is gezet.
Ja, ik acht jou intelligent genoeg om daar een prima inschatting van te maken.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan zelf zien wie er wordt bedoeld met “links en progressieve contreien?”
Republikeinen zijn itt Democraten inderdaad geweldig.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:11 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Maar het draagvlak bij republikeinen voor politiek geweldig is vele malen hoger dan bij democraten
Dat komt omdat de schutter ongevraagd een oude witte joodse cisman als handlanger kreeg die oa riep “I did it”, zodat de werkelijke schutter kon wegkomen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:19 schreef ootjekatootje het volgende:
Volgens mij hebben ze veel tijd verkloot met die eerste twee aanhoudingen en de focus op die twee personen.
Het brede draagvlak van de Amerikaanse regering die de moord op 11 mensen door hun militairen doodzwijgen..quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:09 schreef VEM2012 het volgende:
Het verschil zit in enkele idioten vs iets wat veel meer lijkt op een breed draagvlak. Daar maak ik mij wel zorgen om.
Nee, omdat ze hele domme dingen schrijft.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je vergeet erbij te zeggen dat je Asha ten Broeke dom noemt omdat ze dik is.
In de mediawet staat geen letter over de NOS en objectiviteit.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:15 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Je bent kennelijk niet op de hoogte van de mediawet.
Mooi. Maar nu even over de brug komen met onderbouwing.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, ik acht jou intelligent genoeg om daar een prima inschatting van te maken.
Nee, omdat anders de vergelijking mank is.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, omdat ze hele domme dingen schrijft.
Zou ook raar zijn als ik dat niet was ten aanzien van wat ik denk. Dat weet ik namelijk als geen ander…quote:
Dat laatste weet ik niet zo, zowel Trump als Bernie willen hem niet dood om zijn mening.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat Kirk een belangrijke bijdrage heeft geleverd aan het tot stand komen van het huidige presidentschap en degene die hij zo verafschuwde in de persoon van Sanders zijn belangen op dit moment veel beter behartigd door deze video.
Klopt, dan hadden we ook niet honderden delen 'zwarte piet discussie' hoeven hebben en wordt het Israel-Palestina topic niet vol gespammed met 'Israel pleegt genocide'.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus letterlijk datgene wat net gebeurde? Mooi. Zijn we eruit dat zonder enige vorm van onderbouwing debatteren over dit soort zaken compleet onzin is.
Ik vraag om een voorbeeld waar een linkse politicus gepland vermoord wordt en waarna er openlijk blije reacties daar op komen en jij geeft als reactie een voorbeeld van een president die een grapje maakt over een persoon die aangevallen is met een hamer. Bovendien heb ik nergens iets geroepen over Walz of Tesla's.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik geef een voorbeeld van een president die een grapje maakt over een persoon die aangevallen is met een hamer.
Jouw comeback, wanneer ik vraag over democraten die vinden dat alle rechtse mensen nazis zijn, is Walz die een grapje maakt over de Tesla koers.
Heb je werkelijk niet door hoe debiel selectief je overkomt?
Verontrustende houding om geweld met een grap af te doen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:53 schreef Netsplitter het volgende:
Advocate for guns, gets shot by one. Toch wel ironisch.
Toch net wat anders als die studenten die deze moord terecht vinden. Hier werd gevraagd naar het redden van het land.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:11 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Maar het draagvlak bij republikeinen voor politiek geweldig is vele malen hoger dan bij democraten
https://www.npr.org/2023/(...)l-election-extremism
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |