Dus letterlijk datgene wat net gebeurde? Mooi. Zijn we eruit dat zonder enige vorm van onderbouwing debatteren over dit soort zaken compleet onzin is.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:16 schreef Montagui het volgende:
[..]
Yup, afgelopen decennium ontstaan vanuit dat hele woke gebeuren.
Je hoeft beweringen niet meer onderbouwen, zolang je het 'zo voelt'. Wat je zelf voelt of geloofd is vele malen belangrijker dan feiten en waarheidsvinding, of dat nou over Zwarte Piet is racisme gaat, de biologisch of genderideologie, over Israel pleegt genocide, of in dit geval je gevoel over de intenties van extreem links.
Discussie worden hiermee meteen platgegooid.
"IK -voel- het zo".
Mooi he?
Dit is inmiddels alweer oud.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Er is een nieuw filmpje:
[ x ]
En andere foto:
[ afbeelding ]
Nog altijd beter dan het kansloze ge-welles/nietes hierquote:
Misschien ook een keer naar buiten gaan.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:32 schreef 2172619626795 het volgende:
@:Caland voor alle duidelijkheid:
- Anons zijn 4Chan gebruikers, iedereen heet daar immers “anonymous”
- Anons onderling noemen elkaar “faggots”, of “fags”
- Oldfags zijn 4Chan gebruikers die al jarenlang rondhangen
Dat heeft niets te maken met mijn seksuele geaardheid zoals je beweerde. En al zou ik homoseksueel zijn, dan zie ik niet waarom dat zou uitmaken.
Tevens betekent het niet dat ik medicijnen zou moeten gebruiken, zoals je suggereerde. En al zou ik medicijnen moeten gebruiken, dan vind ik het niet nodig dat je me in die hypothetische situatie daarop zou aanvallen.
Ik benoem het bovenstaande maar even, omdat er momenteel veel informatie naar boven komt die zijn oorsprong vindt op 4Chan, waar dit soort termen gebruikt worden. Dan hoeven gebruikers zoals jij daar niet meer door in verwarring te geraken.
Hopelijk helpt dit
Ze hadden inderdaad wel betere en nog veel debielere uitspraken van hem kunnen laten zien ja.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:08 schreef RotatoR het volgende:
[..]
De leugens van de NOS beginnen nu ook politici op te vallen.
[ x ]
Wellicht kan je dit soort drek dan daar houden.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:32 schreef 2172619626795 het volgende:
@:Caland voor alle duidelijkheid:
- Anons zijn 4Chan gebruikers, iedereen heet daar immers “anonymous”
- Anons onderling noemen elkaar “faggots”, of “fags”
- Oldfags zijn 4Chan gebruikers die al jarenlang rondhangen
Dat heeft niets te maken met mijn seksuele geaardheid zoals je beweerde. En al zou ik homoseksueel zijn, dan zie ik niet waarom dat zou uitmaken.
Tevens betekent het niet dat ik medicijnen zou moeten gebruiken, zoals je suggereerde. En al zou ik medicijnen moeten gebruiken, dan vind ik het niet nodig dat je me in die hypothetische situatie daarop zou aanvallen.
Ik benoem het bovenstaande maar even, omdat er momenteel veel informatie naar boven komt die zijn oorsprong vindt op 4Chan, waar dit soort termen gebruikt worden. Dan hoeven gebruikers zoals jij daar niet meer door in verwarring te geraken.
Hopelijk helpt dit
Ja klopt, maar dat gebeurt dus ook en dat is echt absurd.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:22 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Verheerlijken is wat anders, dan maak je er een feestje van.
Mee eens, dit topic gaat echt nergens over soms.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan het kansloze ge-welles/nietes hier
Ja maar kijk eens even naar die foto rechtsonder. Daar heeft die toch duidelijk een telefoon in zijn ene zak zitten en een bos sleutels in de andere?quote:
Sommige republikeinen in de VS zijn van hetzelfde niveau als de slecht geïntegreerde immigranten hier. Respecteer mijn gevoelens niet en ik word boos maar ik mag wel jou niet respecteren..quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het is echt niet zo dat republikeinen respectvol zijn na geweldadige incidenten, allesbehalve.
Toevallig heb ik dan net weer een video van Kirk gezien waarbij een opponent zonder enige schaamte of zelfs reflecte zei boeken te haten. Wat we zien is het effect van jaren lang domme mensen toelaten op de universiteit. Enerzijds krijgen die daarmee een vals gevoel van intelligentie en de status om de samenleving middels hun denkprocessen aan te moeten sturen. Anderzijds zijn ze nog steeds vrij dom en diep van binnen weten ze dat en daarom zijn ze bang een ander standpunt in te nemen en zoeken ze bevestiging bij de meerderheid.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:40 schreef mcmlxiv het volgende:
Dus ja Howard, universiteiten zijn helaas vaak links, simpelweg omdat intelligentie vaak nogal tot linkse en progressieve overtuigingen leidt. Het is niet anders beste jongen.
Ik verzin niets. Wat ik schrijf klopt. Misschien moet je wat beter lezen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Je mist mijn punt dat het juist bij beide kampen speelt, waar jij lijkt te insinueren dat het alleen bij dems misgaat.
Het is zo'n beetje het belangrijkste kenmerk van het gepolariseerde debat in de us. Links zijn allemaal commies en recht nazi's.
Verder, hilarisch dat je mijn voorbeelden over moordgeweld 'niet de juiste voorbeelden' vind maar als mega comeback en grapje over de aandelen van een automerk benoemt lol. Het ging niet eens over eigenaren zelf, snowflake. Over vandalisme heeft die het niet eens gehad
Je verzint gewoon dingen ter plekke.
Er wordt her en der ook gespeculeerd dat hij een deel van het wapen in zijn broek had verstopt, wat ook verklaart waarom hij voorafgaand aan de moord al hinkend is gespot op weg naar de campus (ook op videobeelden te zien).quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja maar kijk eens even naar die foto rechtsonder. Daar heeft die toch duidelijk een telefoon in zijn ene zak zitten en een bos sleutels in de andere?
Capitool bestorming?quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:37 schreef VEM2012 het volgende:
Maar als jij een goed voorbeeld hebt van dat zulks in deze mate ook speelt bij conservatieven, dan sta ik daar open voor hoor. Ik hoop het alleen niet, want dan gaan we gevaarlijk oprukken richting gewelddadige confrontaties.
*onze posts zijn verwijderdquote:Op vrijdag 12 september 2025 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee waarom je er nu weer over door gaat, a
je posts zijn verwijderd dus wellicht moet je het niet bij mij zoeken. Wederom een TR gezet.
Als je iets wilt zien over breed daagvlak bij conservatieven zou ik eens aanraden om de Jan 6 insurrections eens integraal terug te kijken waar conservatieven door politie moest tegen worden gehouden om politici te beschermen door geweldslustigen debielen die honderden politieagenten hebben verwond en zelfs vermoord.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En nogmaals: wat ik heb gezien aan blijdschap over deze moord en zelfs opnoemen wie de volgende moet zijn, dat heb ik nog nooit eerder in die mate gezien.
Het verschil zit in enkele idioten vs iets wat veel meer lijkt op een breed draagvlak. Daar maak ik mij wel zorgen om.
Je ziet dat natuurlijk ook terug in het belagen van Joodse mensen.
Maar als jij een goed voorbeeld hebt van dat zulks in deze mate ook speelt bij conservatieven, dan sta ik daar open voor hoor. Ik hoop het alleen niet, want dan gaan we gevaarlijk oprukken richting gewelddadige confrontaties.
Daar lijk je een rode draad te hebben gevondenquote:Op vrijdag 12 september 2025 11:42 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
*onze posts zijn verwijderd
Ik kom je tegemoet door aan te geven dat ik mijn gedrag zal aanpassen, en vraag jou om op jouw beurt niet zulk vijandige taal uit te slaan naar aanleiding van de informatie die door internet over de mogelijke schutter is gevonden.
Vervolgens schiet je in de verdediging en ga je een TR plaatsen?
Ik vind dit lastig te begrijpen.
Ik weet niet of 3 zwarte vrouwen noemen (met Harvard en Yale educatie), en daarover zeggen "you do not have the brain processing power to be taken seriously, you have to go steal a white person's slot" nou echt zoveel beter is. En het is in de verste verte geen leugenachtige verdraaiing.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:08 schreef RotatoR het volgende:
[..]
De leugens van de NOS beginnen nu ook politici op te vallen.
[ x ]
Nou, ik vond het een rare vraag omdat het voor mij zo zichtbaar is. En daarom vroeg ik jou of jij het niet ook ziet. Nou ja, tot op heden heb je niet gezegd dat je het niet ziet.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat jij degene was die reageerde op mijn vraag?
Ironisch genoeg is het nota bene Kirk zelf die huidige president in het zadel heeft geholpen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Bernie is wat de VS nodig had, maar ze kozen voor 2 andere flapdrollen.
Bijzonder dat zo'n gast nog de benen neemt. Hij snapt toch zelf ook wel dat hij na een dergelijke aanslag geen schijn van kans maakt en gepakt gaat worden / een spuitje krijgt?quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Er is een nieuw filmpje:
[ x ]
En andere foto:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |