Heb jij iets van interviews gezien met studenten in Nederland die dat volkomen logisch vonden?quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Als je iets wilt zien over breed daagvlak bij conservatieven zou ik eens aanraden om de Jan 6 insurrections eens integraal terug te kijken waar conservatieven door politie moest tegen worden gehouden om politici te beschermen door geweldslustigen debielen die honderden politieagenten hebben verwond en zelfs vermoord.
Hij heeft honderden podcasts, dus dit is de eerste hit. Maar zeggen dat Ivy League opgeleide zwarte vrouwen dusdanig beperkte hersencapaciteit hebben dat ze banen van white persons hebben gestolen wijst ontegenzeggelijk tegen een veralgemenisering en geen specifieke casussen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij had het dus over specifieke personen en niet over zwarte vrouwen in het algemeen?
Leek me idd ook wel heel erg stek.
Ik vermoed dat Powned toen niet de straat op ging om dat soort quotes te vinden.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heb jij iets van interviews gezien met studenten in Nederland die dat volkomen logisch vonden?
Want bij Jan 6th… dat was op zich geen klein groepje, maar wel idioten. Van een totaal ander slag dan waar ik bv die drie studentes toereken.
Jij maakt zelf het onderscheid tussen Jan 6 rioters en studenten en beoordeelt hen op andere criteria. Dat is onzinnig en doe je op een manier zodat het jouw narrative uitkomt.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heb jij iets van interviews gezien met studenten in Nederland die dat volkomen logisch vonden?
Want bij Jan 6th… dat was op zich geen klein groepje, maar wel idioten. Van een totaal ander slag dan waar ik bv die drie studentes toereken.
Als je vindt dat dit niet racistisch was dan zegt dat wel iets over je.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Inderdaad; zeggen dat specifieke personen niet geschikt zijn voor de functie die ze bekleden is inderdaad veel minder erg dan racistisch roepen dat alle zwarte vrouwen dom zijn!
Fijn dat we het eens zijn met elkaar!
Maar waarom zou je daar naar vragen als je het zelf kan zien?quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar ik vroeg niet om zichtbaarheid, maar om een bron wat zijn standpunt zou onderbouwen.
Wat heeft dat te maken met de validatie van hun berichtgeving, zoals je lijkt te suggereren?quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Powned toen niet de straat op ging om dat soort quotes te vinden.
Welk deel van deze zin is voor jou (en minimaal 7 anderen) te ingewikkeld?quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:49 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
De bestorming van het capitool was niet gewelddadig?
De moord op de Hortman’s was niet gewelddadig? Waarom hing de vlag bij het Witte Huis toen niet halfstok?
De aanslag op Paul Pelosi was niet gewelddadig? Overigens bedoeld als aanslag op Nanci.
Deze Rechts-extremistische en racistische aanslagen waren niet gewelddadig?
Oak Creek, Wisconsin – Sikh-tempel, 2012 (6)
Charleston, South Carolina – kerk, 2015 (9)
Pittsburgh, Pennsylvania – synagoge, 2018 (11)
El Paso, Texas – Walmart, 2019 (23)
Charlottesville, Virginia – autoterreur tijdens demonstratie, 2017 (1)
Buffalo, New York – supermarkt, 2022 (10)
Wanneer jij niet ziet dat aan beide kanten van het spectrum dit soort sentimenten spelen dan zegt dat heel wat over waar jij staat. En ja, dat Trump wel schuimbekkend van woede is over deze laffe daad, maar zwijgt of grapjes maakt over in ieder geval Paul Pelosi bewijst dat hij en zijn bende inderdaad rechts-extremistische zwijnen zijn.
Als dit inderdaad letterlijk zo gezegd is, zou het wel kwalijk kunnen zijn tenzij er een heel andere context aan zou zitten. Misschien dat deze mensen de enige niet-blanken waren die in aanmerking zouden komen voor die specifieke banen? Ik weet niet wie er allemaal gesolliciteerd zouden hebben, maar zo zonder verdere achtergrondinformatie komt dit wel kwalijk over. Het gaat waarschijnlijk wel om DEI-hire maar deze specifieke uitspraak zo gaat inderdaad wel erg ver. (Nogmaals; wel zonder verdere informatie hier over te hebben op dit moment.)quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:59 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hij heeft honderden podcasts, dus dit is de eerste hit. Maar zeggen dat Ivy League opgeleide zwarte vrouwen dusdanig beperkte hersencapaciteit hebben dat ze banen van white persons hebben gestolen wijst ontegenzeggelijk tegen een veralgemenisering en geen specifieke casussen.
De berichtgeving van Powned is er van oudsher op gericht om extremen te laten zien.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:01 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met de validatie van hun berichtgeving, zoals je lijkt te suggereren?
Het is alleen onwaar dat ik dat niet andersom zou hebben. Dat is een kwaadaardige frame.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:51 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dit, heel terecht dat je je woedend maakt over de moord op Kirk. Enigszins een zelfde emotie als het je politieke tegenstanders betreft zou te prijzen zijn.
Okee, kritiek hebben op specifieke personen is automatisch racistisch?quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je vindt dat dit niet racistisch was dan zegt dat wel iets over je.
Ik zie hier altijd activistisch linkse randoms en activistische rechtse randoms op X langskomen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:49 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
De bestorming van het capitool was niet gewelddadig?
De moord op de Hortman’s was niet gewelddadig? Waarom hing de vlag bij het Witte Huis toen niet halfstok?
De aanslag op Paul Pelosi was niet gewelddadig? Overigens bedoeld als aanslag op Nanci.
Deze Rechts-extremistische en racistische aanslagen waren niet gewelddadig?
Oak Creek, Wisconsin – Sikh-tempel, 2012 (6)
Charleston, South Carolina – kerk, 2015 (9)
Pittsburgh, Pennsylvania – synagoge, 2018 (11)
El Paso, Texas – Walmart, 2019 (23)
Charlottesville, Virginia – autoterreur tijdens demonstratie, 2017 (1)
Buffalo, New York – supermarkt, 2022 (10)
Wanneer jij niet ziet dat aan beide kanten van het spectrum dit soort sentimenten spelen dan zegt dat heel wat over waar jij staat. En ja, dat Trump wel schuimbekkend van woede is over deze laffe daad, maar zwijgt of grapjes maakt over in ieder geval Paul Pelosi bewijst dat hij en zijn bende inderdaad rechts-extremistische zwijnen zijn.
Fair enoughquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
De berichtgeving van Powned is er van oudsher op gericht om extremen te laten zien.
https://www.npr.org/2023/(...)l-election-extremismquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is alleen onwaar dat ik dat niet andersom zou hebben. Dat is een kwaadaardige frame.
Het was een antwoord op de eerste vraag van die post.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:04 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Fair enough
Maar hoe zie jij dat nu als relevant?
Ik kan zelf zien wie er wordt bedoeld met “links en progressieve contreien?”quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar waarom zou je daar naar vragen als je het zelf kan zien?
Aandoenlijk hoe je twee keer zwart vervangt voor specifiek.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee, kritiek hebben op specifieke personen is automatisch racistisch?
Dan heb ik ook wel gelijk een mening over jou!
Nou ja, dat maakt het wel heel anders. Als ik Asha ten Broeke dom noem, dan is het ook raar om te zeggen dat ik alle obese vrouwen dom noem.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja maar de NOS maakt daar alle black women van dus foei NOS en niet foei Kirk.
Klopt, maar dat was zijn rechterbeen. Daar trok die mee tijdens het lopen. Ik doel op die linkerbroekzak. Daar lijkt een bos sleutels in te zitten.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Er wordt her en der ook gespeculeerd dat hij een deel van het wapen in zijn broek had verstopt, wat ook verklaart waarom hij voorafgaand aan de moord al hinkend is gespot op weg naar de campus (ook op videobeelden te zien).
Ik dacht dat dit over Trump gingquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is alleen onwaar dat ik dat niet andersom zou hebben. Dat is een kwaadaardige frame.
Niet om het één en het ander, maar deed Charlie niet hetzelfde?quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:05 schreef Toine51 het volgende:
Nou de NOS is weer goed bezig hoor.
Lekker woorden verdraaien van Kirk om hem als van alles en nog wat neer te zetten...
https://www.geenstijl.nl/(...)e-zwarte-vrouwen-dom
Saneren die boel..
Idealistische studenten ook niet.quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En zijn nog veel meer arme onsuccesvolle nederlanders en ook die stemmen al jaren rechts. Het laatste puur linkse kabinet was met den Uyl in 1973 ook alweer 50 jaar geleden.
Dat links nog zoveel macht wordt toegedicht is bizar en lijkt het falen van rechts hiermee te maskeren omdat het makkelijker is een vijand te creëren dan toe te geven dat het rechtse beleid al 50 jaar faalt en veel van de huidige maatschappelijke zorgen ook niet oplossen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |