abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 september 2025 @ 09:54:51 #51
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218747859
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 09:53 schreef UitStraling het volgende:
Er is uiteraard wel een kansje dat de dader uit de transgenderhoek komt gezien de verbale polemiek met die groep van de vermoorde man.
Er is ook een kansje dat het een right wing extremist is. Alles ligt nog open he?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_218747861
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 09:44 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Het ging mij vooral om een bron.
Als jij buiten staat en je wordt nat van waterdruppels die uit de wolken op je neerdalen en iemand zegt dat het regent… vraag jij dan ook om een bron?
pi_218747865
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 09:54 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Er is ook een kansje dat het een right wing extremist is. Alles ligt nog open he?
Hij zal geen MAGA petje hebben gedragen in ieder geval.
pi_218747869
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 09:40 schreef mcmlxiv het volgende:
Ah vriend Howard heeft weer eens een moment waarop hij oorzaak en gevolg met elkaar verward. Dat blijft toch altijd grappig. Ja veel universiteiten zijn nogal links, veel docenten zijn nogal links. Echter dat is een direct gevolg dat intelligentie bij de meeste mensen leidt tot hinderlijke bijproducten als mededogen, verwondering en nieuwsgierigheid. Daarbij horen vermogens waar onze vriend alleen maar over gelezen heeft als abstractievermogen en multi perspectief.

En tja, dan komt de vervelende consequentie van al die vermogens en die consequentie is dat veel intelligentie, de doelgroep van universiteiten dus, vaak leidt tot nogal progressief en ook links denken.

Zoals Hodson & Busseri al in 2012 vaststelden: "Lagere cognitieve capaciteit in de kindertijd voorspelt meer vooroordelen op latere leeftijd; dit effect verloopt deels via het omarmen van rechtse ideologieën en via beperkte contacten met “out-groups”.

Of Noah Carl in 2015: Toonde aan dat cognitieve vaardigheden (IQ) verband houden met bepaalde politieke overtuigingen; hogere cognitieve scores correleerden gemiddeld met liberalere, sociaal-progressieve houdingen.

Of Tobias Edwards, Alexandros Giannelis, Emily A Willoughby, James J Lee : IQ en genetische indicatoren voor cognitieve prestaties (polygeen scores) voor rale attitudes en minder autoritarisme, ook binnen gezinnen

Maar ja, ook allemaal linkse rakkers natuurlijk! Net zoals Eric Bell (Universität Leipzig, Duitsland), Jacob Reiter (Ohio State University, Columbus, VS) en Dolan en collega’s (University of Vienna, Oostenrijk) of Lazar Stankov (University of Sydney / Australian Catholic University, Australië).

Dus ja Howard, universiteiten zijn helaas vaak links, simpelweg omdat intelligentie vaak nogal tot linkse en progressieve overtuigingen leidt. Het is niet anders beste jongen.
Jammer dat dan een deel van die intelligentsia ervoor kiest om zich extreem (links) in woord en daad te uiten. Zoals die studentes (eerder gepost) m.b.t. de moord op Kirk. Je zou toch verwachten dat ze hun intelligentie tonen door de moord helemaal af te keuren, zonder een 'ja maar' of erger. (Of de ravages die op universiteiten worden aangericht bij de pro-Palestina protesten). Zo jammer.

Maar zoals altijd verpest een klein deel het voor de anderen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 12 september 2025 @ 09:56:27 #55
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218747871
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 09:55 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Op de foto's draagt hij inderdaad een ander petje.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_218747873
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 09:53 schreef UitStraling het volgende:
Er is uiteraard wel een kansje dat de dader uit de transgenderhoek komt gezien de verbale polemiek met die groep van de vermoorde man.
Ik weet niet hoor ik zie zo'n blauwharige met neuspiercings niet zomaar zo'n perfecte kill uitvoeren.
pi_218747874
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 09:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als jij buiten staat en je wordt nat van waterdruppels die uit de wolken op je neerdalen en iemand zegt dat het regent… vraag jij dan ook om een bron?
Als je nou vanavond in bed ligt en je denkt even terug aan deze vergelijking, hè? Moet toch knagen? Zit dan toch niet lekker?
Dit, dus.
  vrijdag 12 september 2025 @ 09:57:49 #58
3542 Gia
User under construction
pi_218747881
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 09:40 schreef mcmlxiv het volgende:
Ah vriend Howard heeft weer eens een moment waarop hij oorzaak en gevolg met elkaar verward. Dat blijft toch altijd grappig. Ja veel universiteiten zijn nogal links, veel docenten zijn nogal links. Echter dat is een direct gevolg dat intelligentie bij de meeste mensen leidt tot hinderlijke bijproducten als mededogen, verwondering en nieuwsgierigheid. Daarbij horen vermogens waar onze vriend alleen maar over gelezen heeft als abstractievermogen en multi perspectief.

En tja, dan komt de vervelende consequentie van al die vermogens en die consequentie is dat veel intelligentie, de doelgroep van universiteiten dus, vaak leidt tot nogal progressief en ook links denken.

Zoals Hodson & Busseri al in 2012 vaststelden: "Lagere cognitieve capaciteit in de kindertijd voorspelt meer vooroordelen op latere leeftijd; dit effect verloopt deels via het omarmen van rechtse ideologieën en via beperkte contacten met “out-groups”.

Of Noah Carl in 2015: Toonde aan dat cognitieve vaardigheden (IQ) verband houden met bepaalde politieke overtuigingen; hogere cognitieve scores correleerden gemiddeld met liberalere, sociaal-progressieve houdingen.

Of Tobias Edwards, Alexandros Giannelis, Emily A Willoughby, James J Lee : IQ en genetische indicatoren voor cognitieve prestaties (polygeen scores) voor rale attitudes en minder autoritarisme, ook binnen gezinnen

Maar ja, ook allemaal linkse rakkers natuurlijk! Net zoals Eric Bell (Universität Leipzig, Duitsland), Jacob Reiter (Ohio State University, Columbus, VS) en Dolan en collega’s (University of Vienna, Oostenrijk) of Lazar Stankov (University of Sydney / Australian Catholic University, Australië).

Dus ja Howard, universiteiten zijn helaas vaak links, simpelweg omdat intelligentie vaak nogal tot linkse en progressieve overtuigingen leidt. Het is niet anders beste jongen.
Hooguit op jonge leeftijd, als ze nog erg idealistisch zijn. Naarmate deze kids ouder worden, geld gaan verdienen en belasting gaan betalen, zie je ze langzaamaan switchen naar rechts. Veel rijke en succesvolle Nederlanders stemmen rechts.
pi_218747887
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 09:49 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Bizar deze spagaat. Voor de rechtse vrijheids van alle meningsuiting heeft de vs een overheid die zelfs bepaald dat het dagboek van Anne Frank, de graphic novel maus, enz, gevaarlijk is en in ieder geval uit openbare bibliotheken geweerd moeten worden.

Een Amerikaanse overheid die 11 mensen door hun militairen laat doodschieten in internationale wateren en al 2 maal iets anders aan het publiek vertelt. Wat is desinformatie als een over verfieerbaar blijft liegen over hun daden kun je toch niet spreken van gedegen informatie voor hun burgers.
Pak het draadje over het uit het water schieten van die boot er eens bij en plaats hier dan even wat ik daarover schreef.

Bizar hoe je mij nu iets in de schoenen probeert te schuiven waarvan je weet of kon weten dat het niet mijn mening is.
pi_218747888
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 09:51 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Blijkbaar heeft deze discussie weinig vruchten afgeworpen dan.
Of men vind dit persoon een belediging voor mensen in transitie of transgenders.

Misschien moet je eerst ff kijken over welk online figuur we het hier hebben, voordat je anderen beschuldigd van foute dingen.

Zeer kwalijk om die hier publiek te willen verdedigen, juist om maar te deugen.
Dit figuur heeft vorige maand een nummer uitgebracht met de titel Charlie Kirk overlijdt op 31 jarige leeftijd.
Bijzonder niet?
pi_218747889
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 09:56 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Op de foto's draagt hij inderdaad een ander petje.
Wij hadden onze eigen nationale grootbek Theo van Gogh die ook zijn mond niet hield over welk onderwerp dan ook, een keer raden welke groep niet tegen kritiek kon.
pi_218747898
quote:
14s.gif Op donderdag 11 september 2025 21:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Mja, daar gaat het dus ook om. Politiek geweld heb je vanuit beide kanten, de realiteit is nu eenmaal dat er zowel bij links als bij rechts idioten rondlopen die helaas in de hedendaagse cultuur aanslagen kunnen plegen. Maar wat we zien is dat bij links de drang voor rechtvaardiging van politiek geweld veel groter is.
Ook hier geldt weer: allemaal gebaseerd op wat? Wat zijn de cijfers, de bronnen, de vergelijking, onderzoek, íets? Enige bron: “dat vind ik gewoon.”

Kansloos. Doe niet zo angstig en kom met een goeie bron?
Dit, dus.
pi_218747909
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 09:55 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Op deze foto zie je hem heel goed, vind ik.

Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_218747913
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 09:56 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Ik weet niet hoor ik zie zo'n blauwharige met neuspiercings niet zomaar zo'n perfecte kill uitvoeren.
Vorige week nog eentje, ook zo’n beauty die de titel transgender imo niet waard is.
https://www.reddit.com/r/(...)oor_het_plezier_dit/
pi_218747917
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 10:00 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Op deze foto zie je hem heel goed, vind ik.

[ afbeelding ]
Echt goed ja met zijn hoofd weggedraaid. Dit is zo generiek.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 12 september 2025 @ 10:03:03 #66
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_218747922
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 10:02 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
ja hij weet waar de camera's hangen dus
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_218747925
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 09:38 schreef 2172619626795 het volgende:
[ link | afbeelding ]

Was weer een enerverende nacht
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 09:38 schreef 2172619626795 het volgende:
[ link | afbeelding ]

Was weer een enerverende nacht
Bekijk deze YouTube-video
pi_218747928
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 10:02 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
pi_218747929
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 09:52 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
[..]
Het is inderdaad niet goed om een verlies van een mensenleven aan te grijpen om een narratief te verspreiden. Het is werkelijk hilarisch dat je dat nog geen 1 post zelf volhoudt:
[..]
Je bent viesmad om mensen die een vraag stellen of het wellicht niet de eigen schuld is van Kirk om letterlijk in dezelfde post te stellen dat Floyd zelf ook niet doodgegaan is door een agent maar door iets anders.

Je bent net zo hilarisch als debieltje Laura Loomer
Ik vroeg niet naar de ‘grap’ van Loomer, die inderdaad een debiel is.

Kortom: wederom 0 voorbeelden van mensen die gejuicht hebben toen Floyd overleden was. Ik noteer alvast met potloot: bewuste leugen.

En welk narratief verspreid ik?

En waar ben ik viesmad op mensen die een vraag stellen of het niet de schuld was van Kirk (wat een onzinnige vraag zou zijn overigens, wat eenieder, behalve debieltjes, meteen zouden weten)?
pi_218747930
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 10:03 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ja hij weet waar de camera's hangen dus
Mwa dat betwijfel ik.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_218747933
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 09:52 schreef Gia het volgende:

[..]
Wie bepaalt welke mening geoorloofd is en welke niet? Wie bepaalt wie het morele gelijk heeft? Niemand! Ergo: Vrijheid van meningsuiting.
Eens, alleen wat als iemand zijn/haar mening échte desinformatie is?
pi_218747934
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 09:52 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Aha, jij hebt de onderzoeken ook gelezen begrijp ik. Vertel wat deugt er niet aan?
Cherry picking.
pi_218747935
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 09:57 schreef Gia het volgende:

[..]
Hooguit op jonge leeftijd, als ze nog erg idealistisch zijn. Naarmate deze kids ouder worden, geld gaan verdienen en belasting gaan betalen, zie je ze langzaamaan switchen naar rechts. Veel rijke en succesvolle Nederlanders stemmen rechts.
En zijn nog veel meer arme onsuccesvolle nederlanders en ook die stemmen al jaren rechts. Het laatste puur linkse kabinet was met den Uyl in 1973 ook alweer 50 jaar geleden.

Dat links nog zoveel macht wordt toegedicht is bizar en lijkt het falen van rechts hiermee te maskeren omdat het makkelijker is een vijand te creëren dan toe te geven dat het rechtse beleid al 50 jaar faalt en veel van de huidige maatschappelijke zorgen ook niet oplossen..
pi_218747937
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 10:04 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Mwa dat betwijfel ik.
Zie boven.
pi_218747961
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 09:56 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Als je nou vanavond in bed ligt en je denkt even terug aan deze vergelijking, hè? Moet toch knagen? Zit dan toch niet lekker?
Vragen naar een bron van iets wat je met eigen ogen kan zien gebeuren, dat lijkt mij persoonlijk iets om je over achter de oren te krabben.

Maarre, you do you.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')