SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Ik heb toch echt een leeftijd bereikt die iets gemeen heeft met een bepaalde radiozenderquote:Op donderdag 11 september 2025 21:43 schreef livelink het volgende:
En gefeliciteerd @:DJ11
[ afbeelding ]
Jij lijkt ook nooit ouder te worden, zeg..
quote:Op donderdag 11 september 2025 22:34 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt allemaal
[..]
Ik heb toch echt een leeftijd bereikt die iets gemeen heeft met een bepaalde radiozender
Vooraf-track om 18:27 uurquote:Programma voor vandaag:
18:30 uur: DJ11 - Exclusive
21:00 uur: DJ Melting - Golden OIdies
Leuk, wees welkomquote:Op zaterdag 13 september 2025 18:29 schreef Shii het volgende:
Goedenavond, ben er maar eventjes bij. Ik denk een half uurtje.
Ook goedenavondquote:Op zaterdag 13 september 2025 18:31 schreef livelink het volgende:
Goedenavond, bij de 4e poging hoor ik dan toch muziek
Hoi livelinkquote:Op zaterdag 13 september 2025 18:31 schreef livelink het volgende:
Goedenavond, bij de 4e poging hoor ik dan toch muziek
Zo knap he dat ze maar nieuwe muziek blijven maken.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:42 schreef DJ11 het volgende:
De virtuele band Gorillaz (van Blur-frontman Damon Albarn) komt binnenkort met een nieuwe album. De eerste voorloper is een samewerking met niemand minder dan Sparks:Gorillaz feat. Sparks - The Happy Dictator
Is vaak niet het geval, al hebben de Pet Shop Boys een nummer over een dictator die het allemaal niet meer ziet zittenquote:Op zaterdag 13 september 2025 18:44 schreef livelink het volgende:
Ergens hoop ik dat elke dictator eigenlijk unhappy eindigt.
Ja, ze hebben zelf ook alweer nieuwe muziek uit. Een nieuwe EP, die achter run recente album aan komt.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Zo knap he dat ze maar nieuwe muziek blijven maken.
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:47 schreef livelink het volgende:
RIP Ome Sjaak, die model had kunnen staan voor dit nummer. Helaas is hij gisteren overleden. Mijn rebelse oom
Mooi eerbetoon voor hem. Gecondoleerd en veel sterkte gewenst, Livelink.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:47 schreef livelink het volgende:
RIP Ome Sjaak, die model had kunnen staan voor dit nummer. Helaas is hij gisteren overleden. Mijn rebelse oom
Dank je!quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Gecondoleerd.![]()
Wat een mooie ode dan aan hem, dit nummer.
Dank je wel.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Mooi eerbetoon voor hem. Gecondoleerd en veel sterkte gewenst, Livelink.
Ik vind het verrassend leuk in deze versie. Ik ken het van een musical of zo.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:52 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer, vele decennia oud, past verrassend goed bij de huidige tijdgeest.
Mooi!quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:55 schreef DJ11 het volgende:
Een 80s-klassieker in een ander jasje. Over de stad waar het komende Songfestival plaatsvindt...Ultravox - Vienna (Symphonic version)
Uiteraard voor Shii klaargezet
Het symphonische gedeelte is mooi. De doffe drums vind ik wat minder.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, die @:Symphonic is er maar druk mee
Dank voor het luisteren; fijne avondquote:Op zaterdag 13 september 2025 18:59 schreef Shii het volgende:
Dankjewel @:DJ11
Ik ga er vandoor. Fijne avond allemaal!
Fijne avond Shii. Misschien tot later?quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:59 schreef Shii het volgende:
Dankjewel @:DJ11
Ik ga er vandoor. Fijne avond allemaal!
Ja, het idealisme is er inmiddels wel van af.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:00 schreef DJ11 het volgende:
Een groot succes was deze voormalige Belgische inzending niet, maar toepasselijk zeker wel:Telex - Eurovision
Ik kijk helemaal niet meer sinds dat diskwalificatie-debacle van Nederland. De liedjes hoor ik via andere kanalen. Mijn favoriete liedjes eindigen 9 van de 10 keer toch in de laagste regionen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:02 schreef livelink het volgende:
Wat mij betreft is het simpel: Of Rusland, Wit-Rusland en Israël doen alledrie mee of alledrie eruit.
Tja, een army of lovers is het bepaald niet daar.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:05 schreef DJ11 het volgende:
Bijna had ik Dana International gedraaid, maar ik heb toch maar gekozen voor deze plaat uit Zweden, die niets met het evenement van doen heeft...Army Of Lovers - Israelism
Nee, dat klopt. En de tekst van dit liedje (over vrede) gaat ook niet echt op...quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, een army of lovers is het bepaald niet daar.
Ik denk dat weinigen dit nummer nog op de openbare radio draaienquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:08 schreef DJ11 het volgende:
Milk & Honey - Hallelujah (English version)
Wel op Radio 49quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat weinigen dit nummer nog op de openbare radio draaien
Goedenavond, welkom bij je voorprogrammaquote:
Zijn vader zat bij de Time Bandits lees ik net.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:20 schreef DJ11 het volgende:
Deze artiest bewijst - wat mij betreft - nu al een tijdje dat hij tot de absolute top in Nederland behoort. Hij blijft maar goede liedjes afleveren die ook nog eens prima zijn geproduceerd. Elke nieuwe track van hem is weer een feestje:Lenny Monsou - Not My Game
Wist ik niet, maar het verbaast me ook niet dat hij uit een muzikaal nest komt.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Zijn vader zat bij de Time Bandits lees ik net.
Geloof het of niet, maar beide nummers had ik onafhankelijk van elkaar klaargezet. De link - "game" - viel me net pas opquote:
Had maar zo gekund. Eén van de leden van Keane zat in de begintijd in Coldplay...quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:28 schreef livelink het volgende:
Heb altijd gedacht dat dit een nummer van Coldplay was
Wie zou dat moeten zijn?quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:28 schreef DJ11 het volgende:
Hierna gaan de BPM's aanzienlijk omlaag voor muziek van een Italiaanse zanger met een zeer beroemde vader.
Iets minder geschoolde stem, wel. Maar fijn nummer.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:31 schreef DJ11 het volgende:
Met hulp van Jon Batiste, voorheen de bandleider in de late night-show van Stephen Colbert. En ja, deze Italiaan is de zoon van.Matteo Bocelli & Jon Batiste - Glimpse Of Happiness
Ken zijn vader wel. Maar deze jongeman zegt me niets.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:31 schreef DJ11 het volgende:
Met hulp van Jon Batiste, voorheen de bandleider in de late night-show van Stephen Colbert. En ja, deze Italiaan is de zoon van.Matteo Bocelli & Jon Batiste - Glimpse Of Happiness
2 biertjes voor de prijs van 1?quote:
Volgens mij mag dat niet meer. Heb ik eens gehoord.quote:
Snap ik ook wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat niet meer. Heb ik eens gehoord.
quote:
Aldus Wikipediaquote:A red letter day (sometimes hyphenated as red-letter day) is any day of special significance or opportunity.
Ja, de aftakeling is begonnen, nu ik 49 benquote:
Het is wel een heel fijn nummer. De situatie in Amerika daarentegen....quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:47 schreef DJ11 het volgende:
Het is nog niet zo heel geleden dat ik deze voor het laatst draaide, maar door de puinhoop in de VS met die aanslag op Charlie Kirk, moest ik hier aan denken.Red Box - For America
Dat is het ook wel jaquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:48 schreef Melting het volgende:
Vond dit altijd al een vrolijk nummer.
Ik ken zijn vorige plaat niet, maar hij overtuigd me niet met deze. Vind zijn stem niet goed klinken.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:54 schreef DJ11 het volgende:
Het is alweer wat jaartjes geleden dat Israëliër Asaf Avidan met zijn excentrieke stemgeluid een grote hit had met "One Day". Maar bijzondere muziek is hij blijven maken. Zijn nieuwste nummer gaat alle kanten op. Ik hoor ook wat James Bond-invloeden. De videoclip is ook zeer het bekijken waard.Asaf Avidan - Unfurling Dream
Zijn stem is inderdaad... ehh... nogal bijzonder. Ik snap dat dat niet iedereen z'n ding is. Maar als je daar een beetje doorheen luistert, hoor je wel muziek die bijzonder fraai in elkaar zit.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ken zijn vorige plaat niet, maar hij overtuigd me niet met deze. Vind zijn stem niet goed klinken.
One Day ken ik wel, ik vond deze eigenlijk beter.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ken zijn vorige plaat niet, maar hij overtuigd me niet met deze. Vind zijn stem niet goed klinken.
Oei, als die nog minder was, dan was die wel heel slecht.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
One Day ken ik wel, ik vond deze eigenlijk beter.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Oei, als die nog minder was, dan was die wel heel slecht.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:11 schreef Melting het volgende:
Heb je hem weer met z'n irritante veiling gedoetje.
Munneke Pis?quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:35 schreef DJ11 het volgende:
Bijzonder nummer wel. Ik kende het niet.
Hierna: een nummer dat ik in samenspraak met Marco Verhoef, Helga van Leur, Peter Kuipers Munneke en vele anderen weer van stal mag halen
Vind ik ook. Weinig nummers zijn in Nederland zo schandalig ondergewaardeerd en genegeerd als deze.quote:
Wist niet dat jij van de musicals was.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanmiddag met pa naar de musical Elisabeth geweest in Heerlen.
Wat was dat![]()
Ben ik ook niet zo. Dit was mijn derde. Hoewel ik We Will Rock You en Moeder ik wil bij de Revue wel iets anders wil kwalificeren, Maar in feite zijn dat ook musicals.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Wist niet dat jij van de musicals was.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:53 schreef DJ11 het volgende:
Normaal zingt deze zangeres een stuk uitbundiger, maar voor dit nummer uit 1989 kreeg ze opdracht om het ingetogen te houden:Liza Minnelli - So Sorry, I Said
quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:56 schreef DJ11 het volgende:
Het slotakkoord voor deze uitzending:Neil Diamond - September Morn
quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Er was net iemand in de sporthal met deze hoodie:
[ afbeelding ]
Lijkt wel een ijsje met warm weer.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:02 schreef livelink het volgende:
Dit zie ik meer als een hoodie voor Melting
[ afbeelding ]
De Melting-kledinglijn. Gat in de markt.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:02 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
Plastic kleding met smeltgaten?quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De Melting-kledinglijn. Gat in de markt.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:02 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Yellow submarine - Beatles![]()
Ze zullen wel blij met je zijn. Hun enige fanquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:07 schreef Melting het volgende:
Ik ga het hierna nog eens keer proberen.
Tja..... eens moet het me toch lukken, denk je niet?quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze zullen wel blij met je zijn. Hun enige fan
Nou, ik denk het niet nee. Dit was toch gewoon een raar liedje?quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja..... eens moet het me toch lukken, denk je niet?
Kansloze titel wel.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Toch hoor ik potentie. Zou dat B-kantje ook wat zijn?
Zal eens kijken voor binnenkort.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Toch hoor ik potentie. Zou dat B-kantje ook wat zijn?
Ik ook niet. Klinkt verder wel prima.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook niet. Klinkt verder wel prima.
Dat zeker welquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook niet. Klinkt verder wel prima.
Frankie Valli.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Toch komt de stem me heel bekend voor.
Zuipen!!!!quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:17 schreef Melting het volgende:
Het is hier kermis. En ik heb vakantie.
Geniet ervanquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:17 schreef Melting het volgende:
Het is hier kermis. En ik heb vakantie.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:19 schreef livelink het volgende:
Neil Young weet niet wat hem overkomt als hij de inkomsten van Buma/Stemra ontvangt.
Zuipen in een botsautoquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Kermisborrel organiseren. Oh nee, dat doen ze alleen in deze regio
Melting kan het wel introduceren op zijn balkon.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Kermisborrel organiseren. Oh nee, dat doen ze alleen in deze regio
quote:
Dat gelukkig niet.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:22 schreef livelink het volgende:
Komt De Arm langs je raam, Melting?
Maar jullie zitten dan niet met 30 man in dezelfde shirts achterlijke muziek mee te blerenquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Maandag denk ik.
Normaal komt een maat van me op maandag biertjes drinken, maar die kon dit jaar niet.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:23 schreef livelink het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)un-raam-vliegen-gaaf
quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maar jullie zitten dan niet met 30 man in dezelfde shirts achterlijke muziek mee te bleren
Dat klinkt als een horrorfilmquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:23 schreef livelink het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)un-raam-vliegen-gaaf
Dat heb je goed gehoord.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Beach Boys - I Can hear Music
quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Freddie Mercury heeft dit ook uitgebracht onder de naam Larry Lurex
Ja dit.quote:
Dat vind ik verrassender dan dat Melting het niet wistquote:
Dat is echt een hele stomme artiestennaam ook.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Freddie Mercury heeft dit ook uitgebracht onder de naam Larry Lurex
Je krijgt de groeten terug.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja dit.
Met de groeten van de buren in het oosten
Lijkt teveel op Durex.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is echt een hele stomme artiestennaam ook.
Ja, klopt. Daarom heeft het ook niet veel gedaan. Maar dit was ook echt toen Queen nog onbekend was...quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is echt een hele stomme artiestennaam ook.
Zo leer ik weer eens wat bij.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat vind ik verrassender dan dat Melting het niet wist
We kijken nu een Noorse serie op BBC NL.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja dit.
Met de groeten van de buren in het oosten
quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
ROlling Stones - Wating for a Friend
Ik vind veel nummers niets, maar deze vind ik nog wel goed te doen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een van mijn favoriete Stones nummers
Dit is ook best een aardig bandje, Melting. Misschien moet je hier ook eens iets mee proberen.quote:
Ik weet het niet hoor.....quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit is ook best een aardig bandje, Melting. Misschien moet je hier ook eens iets mee proberen.
Oh, oh, somethingquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:32 schreef Melting het volgende:
Ben benieuwd of iemand de titel van de plaat hierna goed weet te raden.
Het lag op het puntje van mijn tong..quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Het lag op het puntje van mijn tong..
quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Het lag op het puntje van mijn tong..
quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:39 schreef livelink het volgende:
Sunny, maar geen idee wie het zingt.
Ah toch. Ik moest aan Sonny and Cher denken toen het net begon.quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik wist het, maar ik was te laat klaar met typen
Ja ja.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik wist het, maar ik was te laat klaar met typen
Dit is pas de eerste keer.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:44 schreef livelink het volgende:
Earth, Wind & Fire - Let's groove again
Ik heb die serie nooit gezien.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Geweldige serie was dat.
De Manic Street Preachers hebben dit nummer ook (en niet onverdienstelijk) gecoverd...
Zonde. Is nog best lang herhaald op een van de RTL'squote:
quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:56 schreef Symphonic het volgende:
Deze kan ik even niet opkomen… ik weet hem wel.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:58 schreef livelink het volgende:
KC & the Sunshine Band - Give it up
quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:00 schreef livelink het volgende:
De MP3 geeft het wel een beetje op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:02 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik vind hem leuk.Go now!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:02 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik vind hem leuk.Ik vind hem iets te ingetogen voor jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Morgen eens vragen of ze iets anders kunnen ontwerpen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind hem iets te ingetogen voor jou.
Ik heb aan het beginakkoord genoeg bij dezequote:Op zaterdag 13 september 2025 22:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb je snel gehoord.![]()
[ afbeelding ]
Iets met goud en glitters en zoquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:05 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Morgen eens vragen of ze iets anders kunnen ontwerpen.
Ik dacht nog.... hij gaat straks even spelen op z'n fluit.....quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Daar kan ik niet bij…
Op het keyboard/orgel dan maar
Ja en bedankt, dat zit nu de rest van de avond in mijn hoofdquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht nog.... hij gaat straks even spelen op z'n fluit.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |