Wel op Radio 49quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat weinigen dit nummer nog op de openbare radio draaien

Leonard Cohen - Hallelujah

Lenny Monsou - Not My Game

Goedenavond, welkom bij je voorprogrammaquote:

Zijn vader zat bij de Time Bandits lees ik net.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:20 schreef DJ11 het volgende:
Deze artiest bewijst - wat mij betreft - nu al een tijdje dat hij tot de absolute top in Nederland behoort. Hij blijft maar goede liedjes afleveren die ook nog eens prima zijn geproduceerd. Elke nieuwe track van hem is weer een feestje:Lenny Monsou - Not My Game

Wist ik niet, maar het verbaast me ook niet dat hij uit een muzikaal nest komt.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Zijn vader zat bij de Time Bandits lees ik net.

Geloof het of niet, maar beide nummers had ik onafhankelijk van elkaar klaargezet. De link - "game" - viel me net pas opquote:
 The Cardigans - My Favourite Game

Had maar zo gekund. Eén van de leden van Keane zat in de begintijd in Coldplay...quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:28 schreef livelink het volgende:
Heb altijd gedacht dat dit een nummer van Coldplay was

Wie zou dat moeten zijn?quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:28 schreef DJ11 het volgende:
Hierna gaan de BPM's aanzienlijk omlaag voor muziek van een Italiaanse zanger met een zeer beroemde vader.

Matteo Bocelli & Jon Batiste - Glimpse Of Happiness

Iets minder geschoolde stem, wel. Maar fijn nummer.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:31 schreef DJ11 het volgende:
Met hulp van Jon Batiste, voorheen de bandleider in de late night-show van Stephen Colbert. En ja, deze Italiaan is de zoon van.Matteo Bocelli & Jon Batiste - Glimpse Of Happiness

Ken zijn vader wel. Maar deze jongeman zegt me niets.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:31 schreef DJ11 het volgende:
Met hulp van Jon Batiste, voorheen de bandleider in de late night-show van Stephen Colbert. En ja, deze Italiaan is de zoon van.Matteo Bocelli & Jon Batiste - Glimpse Of Happiness

2 biertjes voor de prijs van 1?quote:

Volgens mij mag dat niet meer. Heb ik eens gehoord.quote:

Snap ik ook wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat niet meer. Heb ik eens gehoord.

Pet Shop Boys - A Red Letter Day (single version)

quote:
Aldus Wikipediaquote:A red letter day (sometimes hyphenated as red-letter day) is any day of special significance or opportunity.

Ja, de aftakeling is begonnen, nu ik 49 benquote:
 Sash! - Encore Une Fois (Future Breeze mix DJ11 edit)

Red Box - For America

Het is wel een heel fijn nummer. De situatie in Amerika daarentegen....quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:47 schreef DJ11 het volgende:
Het is nog niet zo heel geleden dat ik deze voor het laatst draaide, maar door de puinhoop in de VS met die aanslag op Charlie Kirk, moest ik hier aan denken.Red Box - For America

Dat is het ook wel jaquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:48 schreef Melting het volgende:
Vond dit altijd al een vrolijk nummer.

Malcolm McLaren & The Bootzilla Orchestra - Waltz Darling

Asaf Avidan - Unfurling Dream

Ik ken zijn vorige plaat niet, maar hij overtuigd me niet met deze. Vind zijn stem niet goed klinken.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:54 schreef DJ11 het volgende:
Het is alweer wat jaartjes geleden dat Israëliër Asaf Avidan met zijn excentrieke stemgeluid een grote hit had met "One Day". Maar bijzondere muziek is hij blijven maken. Zijn nieuwste nummer gaat alle kanten op. Ik hoor ook wat James Bond-invloeden. De videoclip is ook zeer het bekijken waard.Asaf Avidan - Unfurling Dream

Zijn stem is inderdaad... ehh... nogal bijzonder. Ik snap dat dat niet iedereen z'n ding is. Maar als je daar een beetje doorheen luistert, hoor je wel muziek die bijzonder fraai in elkaar zit.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ken zijn vorige plaat niet, maar hij overtuigd me niet met deze. Vind zijn stem niet goed klinken.

One Day ken ik wel, ik vond deze eigenlijk beter.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ken zijn vorige plaat niet, maar hij overtuigd me niet met deze. Vind zijn stem niet goed klinken.

Oei, als die nog minder was, dan was die wel heel slecht.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
One Day ken ik wel, ik vond deze eigenlijk beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |