SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Ik heb toch echt een leeftijd bereikt die iets gemeen heeft met een bepaalde radiozenderquote:Op donderdag 11 september 2025 21:43 schreef livelink het volgende:
En gefeliciteerd @:DJ11
[ afbeelding ]
Jij lijkt ook nooit ouder te worden, zeg..
quote:Op donderdag 11 september 2025 22:34 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt allemaal
[..]
Ik heb toch echt een leeftijd bereikt die iets gemeen heeft met een bepaalde radiozender
Vooraf-track om 18:27 uurquote:Programma voor vandaag:
18:30 uur: DJ11 - Exclusive
21:00 uur: DJ Melting - Golden OIdies
Leuk, wees welkomquote:Op zaterdag 13 september 2025 18:29 schreef Shii het volgende:
Goedenavond, ben er maar eventjes bij. Ik denk een half uurtje.
Ook goedenavondquote:Op zaterdag 13 september 2025 18:31 schreef livelink het volgende:
Goedenavond, bij de 4e poging hoor ik dan toch muziek
Hoi livelinkquote:Op zaterdag 13 september 2025 18:31 schreef livelink het volgende:
Goedenavond, bij de 4e poging hoor ik dan toch muziek
Zo knap he dat ze maar nieuwe muziek blijven maken.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:42 schreef DJ11 het volgende:
De virtuele band Gorillaz (van Blur-frontman Damon Albarn) komt binnenkort met een nieuwe album. De eerste voorloper is een samewerking met niemand minder dan Sparks:Gorillaz feat. Sparks - The Happy Dictator
Is vaak niet het geval, al hebben de Pet Shop Boys een nummer over een dictator die het allemaal niet meer ziet zittenquote:Op zaterdag 13 september 2025 18:44 schreef livelink het volgende:
Ergens hoop ik dat elke dictator eigenlijk unhappy eindigt.
Ja, ze hebben zelf ook alweer nieuwe muziek uit. Een nieuwe EP, die achter run recente album aan komt.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Zo knap he dat ze maar nieuwe muziek blijven maken.
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:47 schreef livelink het volgende:
RIP Ome Sjaak, die model had kunnen staan voor dit nummer. Helaas is hij gisteren overleden. Mijn rebelse oom
Mooi eerbetoon voor hem. Gecondoleerd en veel sterkte gewenst, Livelink.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:47 schreef livelink het volgende:
RIP Ome Sjaak, die model had kunnen staan voor dit nummer. Helaas is hij gisteren overleden. Mijn rebelse oom
Dank je!quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Gecondoleerd.![]()
Wat een mooie ode dan aan hem, dit nummer.
Dank je wel.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Mooi eerbetoon voor hem. Gecondoleerd en veel sterkte gewenst, Livelink.
Ik vind het verrassend leuk in deze versie. Ik ken het van een musical of zo.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:52 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer, vele decennia oud, past verrassend goed bij de huidige tijdgeest.
Mooi!quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:55 schreef DJ11 het volgende:
Een 80s-klassieker in een ander jasje. Over de stad waar het komende Songfestival plaatsvindt...Ultravox - Vienna (Symphonic version)
Uiteraard voor Shii klaargezet
Het symphonische gedeelte is mooi. De doffe drums vind ik wat minder.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, die @:Symphonic is er maar druk mee
Dank voor het luisteren; fijne avondquote:Op zaterdag 13 september 2025 18:59 schreef Shii het volgende:
Dankjewel @:DJ11
Ik ga er vandoor. Fijne avond allemaal!
Fijne avond Shii. Misschien tot later?quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:59 schreef Shii het volgende:
Dankjewel @:DJ11
Ik ga er vandoor. Fijne avond allemaal!
Ja, het idealisme is er inmiddels wel van af.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:00 schreef DJ11 het volgende:
Een groot succes was deze voormalige Belgische inzending niet, maar toepasselijk zeker wel:Telex - Eurovision
Ik kijk helemaal niet meer sinds dat diskwalificatie-debacle van Nederland. De liedjes hoor ik via andere kanalen. Mijn favoriete liedjes eindigen 9 van de 10 keer toch in de laagste regionen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:02 schreef livelink het volgende:
Wat mij betreft is het simpel: Of Rusland, Wit-Rusland en Israël doen alledrie mee of alledrie eruit.
Tja, een army of lovers is het bepaald niet daar.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:05 schreef DJ11 het volgende:
Bijna had ik Dana International gedraaid, maar ik heb toch maar gekozen voor deze plaat uit Zweden, die niets met het evenement van doen heeft...Army Of Lovers - Israelism
Nee, dat klopt. En de tekst van dit liedje (over vrede) gaat ook niet echt op...quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, een army of lovers is het bepaald niet daar.
Ik denk dat weinigen dit nummer nog op de openbare radio draaienquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:08 schreef DJ11 het volgende:
Milk & Honey - Hallelujah (English version)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |