Mooi eerbetoon voor hem. Gecondoleerd en veel sterkte gewenst, Livelink.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:47 schreef livelink het volgende:
RIP Ome Sjaak, die model had kunnen staan voor dit nummer. Helaas is hij gisteren overleden. Mijn rebelse oom
Dank je!quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Gecondoleerd.![]()
Wat een mooie ode dan aan hem, dit nummer.
Robbie Williams - There Are Bad Times Just Around The Corner
Dank je wel.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Mooi eerbetoon voor hem. Gecondoleerd en veel sterkte gewenst, Livelink.
Ik vind het verrassend leuk in deze versie. Ik ken het van een musical of zo.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:52 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer, vele decennia oud, past verrassend goed bij de huidige tijdgeest.
Ultravox - Vienna (Symphonic version)
Mooi!quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:55 schreef DJ11 het volgende:
Een 80s-klassieker in een ander jasje. Over de stad waar het komende Songfestival plaatsvindt...Ultravox - Vienna (Symphonic version)
Uiteraard voor Shii klaargezet
Het symphonische gedeelte is mooi. De doffe drums vind ik wat minder.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, die @:Symphonic is er maar druk mee
Telex - Eurovision
Dank voor het luisteren; fijne avondquote:Op zaterdag 13 september 2025 18:59 schreef Shii het volgende:
Dankjewel @:DJ11
Ik ga er vandoor. Fijne avond allemaal!
Fijne avond Shii. Misschien tot later?quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:59 schreef Shii het volgende:
Dankjewel @:DJ11
Ik ga er vandoor. Fijne avond allemaal!
Ja, het idealisme is er inmiddels wel van af.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:00 schreef DJ11 het volgende:
Een groot succes was deze voormalige Belgische inzending niet, maar toepasselijk zeker wel:Telex - Eurovision
Sébastien Tellier - Refresh
Ik kijk helemaal niet meer sinds dat diskwalificatie-debacle van Nederland. De liedjes hoor ik via andere kanalen. Mijn favoriete liedjes eindigen 9 van de 10 keer toch in de laagste regionen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:02 schreef livelink het volgende:
Wat mij betreft is het simpel: Of Rusland, Wit-Rusland en Israël doen alledrie mee of alledrie eruit.
Army Of Lovers - Israelism
Tja, een army of lovers is het bepaald niet daar.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:05 schreef DJ11 het volgende:
Bijna had ik Dana International gedraaid, maar ik heb toch maar gekozen voor deze plaat uit Zweden, die niets met het evenement van doen heeft...Army Of Lovers - Israelism
Nee, dat klopt. En de tekst van dit liedje (over vrede) gaat ook niet echt op...quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, een army of lovers is het bepaald niet daar.
Ik denk dat weinigen dit nummer nog op de openbare radio draaienquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:08 schreef DJ11 het volgende:
Milk & Honey - Hallelujah (English version)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |