Zuipen!!!!quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:17 schreef Melting het volgende:
Het is hier kermis. En ik heb vakantie.
Geniet ervanquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:17 schreef Melting het volgende:
Het is hier kermis. En ik heb vakantie.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:19 schreef livelink het volgende:
Neil Young weet niet wat hem overkomt als hij de inkomsten van Buma/Stemra ontvangt.
Zuipen in een botsautoquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Kermisborrel organiseren. Oh nee, dat doen ze alleen in deze regio
Melting kan het wel introduceren op zijn balkon.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Kermisborrel organiseren. Oh nee, dat doen ze alleen in deze regio
quote:
Dat gelukkig niet.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:22 schreef livelink het volgende:
Komt De Arm langs je raam, Melting?
Maar jullie zitten dan niet met 30 man in dezelfde shirts achterlijke muziek mee te blerenquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Maandag denk ik.
Normaal komt een maat van me op maandag biertjes drinken, maar die kon dit jaar niet.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:23 schreef livelink het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)un-raam-vliegen-gaaf
quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maar jullie zitten dan niet met 30 man in dezelfde shirts achterlijke muziek mee te bleren
Dat klinkt als een horrorfilmquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:23 schreef livelink het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)un-raam-vliegen-gaaf
Dat heb je goed gehoord.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Beach Boys - I Can hear Music
quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Freddie Mercury heeft dit ook uitgebracht onder de naam Larry Lurex
Ja dit.quote:
Dat vind ik verrassender dan dat Melting het niet wistquote:
Dat is echt een hele stomme artiestennaam ook.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Freddie Mercury heeft dit ook uitgebracht onder de naam Larry Lurex
Je krijgt de groeten terug.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja dit.
Met de groeten van de buren in het oosten
Lijkt teveel op Durex.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is echt een hele stomme artiestennaam ook.
Ja, klopt. Daarom heeft het ook niet veel gedaan. Maar dit was ook echt toen Queen nog onbekend was...quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is echt een hele stomme artiestennaam ook.
Zo leer ik weer eens wat bij.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat vind ik verrassender dan dat Melting het niet wist
We kijken nu een Noorse serie op BBC NL.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja dit.
Met de groeten van de buren in het oosten
quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
ROlling Stones - Wating for a Friend
Ik vind veel nummers niets, maar deze vind ik nog wel goed te doen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een van mijn favoriete Stones nummers
Dit is ook best een aardig bandje, Melting. Misschien moet je hier ook eens iets mee proberen.quote:
Ik weet het niet hoor.....quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit is ook best een aardig bandje, Melting. Misschien moet je hier ook eens iets mee proberen.
Oh, oh, somethingquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:32 schreef Melting het volgende:
Ben benieuwd of iemand de titel van de plaat hierna goed weet te raden.
Het lag op het puntje van mijn tong..quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Het lag op het puntje van mijn tong..
quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Het lag op het puntje van mijn tong..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |