Zat locaties waarvan ze wellicht niet weten dat er beeld is en waar iemand later mee aan komt zetten.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je denkt dat het dagen duurt voordat de FBI beelden krijgt?
Die krijgen ze binnen 2 uur of helemaal niet.
Klopt. Nederland is allang niet meer het nuchtere landjequote:Op donderdag 11 september 2025 21:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gezellig landje daar met al die ophitsers.
Eigenlijk is het onbegrijpelijk dat er ook mensen hier, waarvan je zou denken dat ze de zaken vanaf een gezonde afstand kunnen bekijken, zich zo laten meeslepen in die wij/zij-gekte.
nope gezond nadenken!!quote:Op donderdag 11 september 2025 21:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb je dat op feesboek gelezen?
Ja ja.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zat locaties waarvan ze wellicht niet weten dat er beeld is en waar iemand later mee aan komt zetten.
quote:Op donderdag 11 september 2025 21:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien is het handig als deze user tegen zichzelf in bescherming genomen wordt![]()
Rechtse kankerhond bedoel je?quote:Op donderdag 11 september 2025 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Nederland is allang niet meer het nuchtere landje
Echt bizarre reacties van Nederlanders gelezen online gister. Waarbij genuanceerde reacties van mensen die duidelijk aangeven het vreselijk te vinden gewoon stante pede voor linkse kankerhond worden uitgemaakt![]()
Gewoon.
Gezond kan ik het niet noemenquote:
Wat is het filmpje?quote:Op donderdag 11 september 2025 21:31 schreef Drxx het volgende:
Kan iemand mij iets uitleggen? Als je het filmpje frame by frame bekijkt is zijn ring eerst om zijn ringvinger, en nadat hij geraakt wordt om zijn pink, wat is dit voor black magic?
thats your problem....maar weldenkend ..zou je iets aan kunnen doen!quote:Op donderdag 11 september 2025 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gezond kan ik het niet noemen
Je kunt er van op aan als de dader het leest dat hij zijn schoenen weggooit, als hij dat nog niet gedaan had.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:21 schreef ACT-F het volgende:
Ik vraag me af wat hier de originele bron van is:
[ x ]
Hoe zou zo'n "revolutie" te werk moeten gaan?quote:Op donderdag 11 september 2025 21:28 schreef TAmaru het volgende:
Ben wel benieuwd of dit een revolutie kan uitlokken waarin voorgoed korte metten wordt gemaakt met het gestoorde en ook gevaarlijke woke-gedachtegoed.
Lijken wel BLM riotsquote:Op donderdag 11 september 2025 21:30 schreef ACT-F het volgende:
Burgeroorlogje nog steeds gaande:
[ x ]
4Chan schizo-baitquote:Op donderdag 11 september 2025 21:31 schreef Drxx het volgende:
Kan iemand mij iets uitleggen? Als je het filmpje frame by frame bekijkt is zijn ring eerst om zijn ringvinger, en nadat hij geraakt wordt om zijn pink, wat is dit voor black magic?
Ze hadden ook een arm afdruk toch? Misschien die ook maar pleite danquote:Op donderdag 11 september 2025 21:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je kunt er van op aan als de dader het leest dat hij zijn schoenen weggooit, als hij dat nog niet gedaan had.
wow hoe doe je die blauwe achtergrond?quote:Op donderdag 11 september 2025 21:36 schreef murp het volgende:
[info]Denk aan jullie bloeddruk, anders help ik effe[/info]
Hoef je ook geen sniper voor te gebruiken. Een m4 met een goede optic voldoet ook prima bijvoorbeeldquote:Op donderdag 11 september 2025 21:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Iedereen die weleens Duck Hunt heeft gespeeld kan het dus zijn
Da's wel een lastige revolutie, als ze de macht van Trump, en Congress willen pakken en geven aan eh .. Trump en de Republikeinen daar.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:35 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoe zou zo'n "revolutie" te werk moeten gaan?
Ja.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En wat jij zag, is dat het originele filmpje?
Een click on ring? Nooit eerder van gehoord. Maar dat klinkt wel plausibel dan, thanks.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:36 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
4Chan schizo-bait
Het is een “click on” ring en ja, de odds dat deze tijdens de gebeurtenis van zijn ene vinger naar de andere schiet is nihil, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit kennelijk
quote:Op donderdag 11 september 2025 21:37 schreef butz0rs het volgende:
[..]
wow hoe doe je die blauwe achtergrond?
Kun je ook een concreet voorbeeld noemen van wat wel of niet mag?quote:Op donderdag 11 september 2025 21:36 schreef murp het volgende:
[info]Denk aan jullie bloeddruk, anders help ik effe[/info]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |