Eensquote:Op donderdag 11 september 2025 21:12 schreef TwenteFC het volgende:
Wel misselijkmakend hoeveel goed pratende filmpjes er zijn vanuit de linkse hoek en hoeveel er publiekelijk helemaal uit hun dak gaan zo blij dat ze zijn. Alles om maar deze politieke aanslag op de vrijheid van meningsuiting klein te maken te bagatelliseren. Maar wanneer straks bijvoorbeeld een publiek links figuur als Hasan Piker aangedaan wordt dan staan ze weer moreel te grandstanden.
De meeste ideeën van Charlie daar was ik ook faliekant tegen maar het zou geen moment in mij opkomen om zijn dood te vieren of in welke manier dan ook te minimaliseren.
Dat wordt lastig denk ik; tenzij het first amendment ook gewoon maar niet meer van toepassing is.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:16 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
En terecht.
Mits volgens de correcte juridische weg
Ik las dat de FBI een voetafdruk en een afdruk van een onderarm had, dat zal wel daarvan zijn danquote:Op donderdag 11 september 2025 21:21 schreef ACT-F het volgende:
Ik vraag me af wat hier de originele bron van is:
[ x ]
Dat is over twee maanden toch pasquote:Op donderdag 11 september 2025 21:20 schreef Mikeytt het volgende:
Overigens wel echt een breekpunt in de Amerikaanse geschiedenis. Ik heb nog nooit zo weinig mensen zien spreken over 9/11. Erg zorgelijk.
quote:Op donderdag 11 september 2025 21:16 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat een agressief gedoe. Hij gaf slechts zijn mening!
Waarschijnlijk is de foto gemaakt met een drone. Het is in elk geval niet door de FBI zelf gepubliceerd.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik las dat de FBI een voetafdruk en een afdruk van een onderarm had, dat zal wel daarvan zijn dan
CNNquote:McEwen, who is on the advisory council of Kirk’s organization Turning Point USA and was a close family friend, said Kirk met his wife, Erika, when she was applying for a job with him.
“They met for over two and a half hours. And at the end of it, he said, ‘Well, let me just tell you, I’m not going to hire you, but I would like to date you,’” McEwen recounted
Precies. Dus als dit belangrijk genoeg is: wetgeving via het congress en anders pech gehad.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat wordt lastig denk ik; tenzij het first amendment ook gewoon maar niet meer van toepassing is.
Wat zijn die rode dingen?quote:Op donderdag 11 september 2025 21:21 schreef ACT-F het volgende:
Ik vraag me af wat hier de originele bron van is:
[ x ]
Dat is het al.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Als die dader nooit gevonden wordt dan gaat dit echt een grote conspiratie worden weer.
Het is sowieso “de schuld van de Joden”quote:Op donderdag 11 september 2025 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Als die dader nooit gevonden wordt dan gaat dit echt een grote conspiratie worden weer.
Gaat wel gevonden worden hoor, helemaal als ze later wellicht nog duidelijker beeld hebben via andere cameras waarop ze kenmerken op het gezicht of handen beter kunnen herkennen.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Pijltjes die de FBI heeft neergelegd waar als bewijsvoering van afdrukken of hulsenquote:
Het citaat spreekt boekdelen.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:26 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Kwalijke framing van de activistische NOS. Er wordt een citaat uit de context gehaald waardoor het lijkt alsof hij alle zwarte vrouwen dom noemde.
Piker is de BSB van de streamingwereldquote:Op donderdag 11 september 2025 21:12 schreef TwenteFC het volgende:
Wel misselijkmakend hoeveel goed pratende filmpjes er zijn vanuit de linkse hoek en hoeveel er publiekelijk helemaal uit hun dak gaan zo blij dat ze zijn. Alles om maar deze politieke aanslag op de vrijheid van meningsuiting klein te maken te bagatelliseren. Maar wanneer straks bijvoorbeeld een publiek links figuur als Hasan Piker aangedaan wordt dan staan ze weer moreel te grandstanden.
De meeste ideeën van Charlie daar was ik ook faliekant tegen maar het zou geen moment in mij opkomen om zijn dood te vieren of in welke manier dan ook te minimaliseren.
Gezellig landje daar met al die ophitsersquote:Op donderdag 11 september 2025 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens
Zelfde geldt voor de krijsers die het nu al over oorlog en vergelding hebben tegen het linkse kamp. Dan zie je je medemens echt alleen nog maar als politieke vijand
Je denkt dat het dagen duurt voordat de FBI beelden krijgt?quote:Op donderdag 11 september 2025 21:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gaat wel gevonden worden hoor, helemaal als ze later wellicht nog duidelijker beeld hebben via andere cameras waarop ze kenmerken op het gezicht of handen beter kunnen herkennen.
quote:Op donderdag 11 september 2025 21:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik denk markeringen gelegd door de rechercheurs.
Ah ja, Truus zet volgende keer wel weer d’r bril opquote:Op donderdag 11 september 2025 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pijltjes die de FBI heeft neergelegd waar als bewijsvoering van afdrukken of hulsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |