op beelden van de aanslag was iemand te zien die stond te juichen nota bene, misschien ligt het meer aan jou dat je het niet hebt gezien?quote:Op donderdag 11 september 2025 19:13 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ik ben vrij links, maar ik heb dit nog nergens gezien, misschien moet je wat minder op toxic media gaan zitten, zie mijn footnote. Ik weet dat dit soort sensatie troep veelvuldig voorkomt, aan beide kanten, maar je moet dat niet in je leven toelaten ,. je leeft maar 1 keer, gebruik de tijd voor wat leukers
Volgens een geinterviewde scherpschutter in de Daily Mail (ja, ik weet...), was het waarschijnlijk geen pro, aangezien hij zijn nek raakte en niet zijn hoofd.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:13 schreef -river- het volgende:
Zou dit niet gewoon een beroepsschutter zijn, aangezien hij/zij/het met een kogel het klusje klaarde?
Terwijl pros leren om op center-mass te schietenquote:Op donderdag 11 september 2025 19:16 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Volgens een geinterviewde scherpschutter in de Daily Mail (ja, ik weet...), was het waarschijnlijk geen pro, aangezien hij de nek raakte en niet het hoofd.
Ik heb me wel vergist in een vriend van mij die links is.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:45 schreef Akathisia het volgende:
Ik heb vandaag al meer dan 10 jonge mensen gezien die zonder blikken of blozen openlijk durfden toe te geven dat ze deze moord helemaal geweldig vinden. Op camera! En tot zingen aan toe.
Als je dit in één dag op beeld krijgt (!), dan is het lastig te geloven dat het een kleine groep extremisten betreft.
Misschien heeft ie wel een kneiters goeie KD ratio in Apex legendsquote:Op donderdag 11 september 2025 19:13 schreef -river- het volgende:
Zou dit niet gewoon een beroepsschutter zijn, aangezien hij/zij/het met een kogel het klusje klaarde?
Niet volgens een scherpschutter van het Amerikaanse leger in de Daily Mail. Die het overigens bij het rechte eind had over het wapen.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:13 schreef -river- het volgende:
Ik had op X gelezen ( niet bevestigd nee) dat de kogel was afgeketst op zijn kogelvrij vest,( dus van Charlie Kirk) maar ik weet niet of dat uberhaupt kan.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:16 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Volgens een geinterviewde scherpschutter in de Daily Mail (ja, ik weet...), was het waarschijnlijk geen pro, aangezien hij zijn nek raakte en niet zijn hoofd.
quote:Op donderdag 11 september 2025 19:16 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Volgens een geinterviewde scherpschutter in de Daily Mail (ja, ik weet...), was het waarschijnlijk geen pro, aangezien hij zijn nek raakte en niet zijn hoofd.
Wie leest er nu Daily Mail?quote:Op donderdag 11 september 2025 19:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet volgens een scherpschutter van het Amerikaanse leger in de Daily Mail. Die het overigens bij het rechte eind had over het wapen.
Overigens is het schot een afzwaaier (die alsnog effectief was). Niemand mikt op de halsslagader bij zo'n schot, maar op hoofd of romp
Ik heb geen flauw idee wat ze leren, dat is wat deze man die klaarblijkelijk het record ooit bezat van langste afstand van een dodelijk schot. Maar als je het op lichaam schiet, zeker bij zo'n publiek event, is de kans dan niet enerzijds dat er een vest onder zit en anderzijds dat het niet dodelijk is ten opzichte van iemands hoofd?quote:Op donderdag 11 september 2025 19:16 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Terwijl pros leren om op center-mass te schieten
Dat dit soort speculaties walgelijk zijn en onschuldige personen in gevaar kunnen brengenquote:
Ik. Omdat het artikel in dit topic geplaatst werd.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:18 schreef Jojoke het volgende:
[..]
[..]
Wie leest er nu Daily Mail?
(vind het best verdacht)quote:Op donderdag 11 september 2025 19:17 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik had op X gelezen ( niet bevestigd nee) dat de kogel was afgeketst op zijn kogelvrij vest,( dus van Charlie Kirk) maar ik weet niet of dat uberhaupt kan.
Ik niet. Iemand poste een linkje.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:18 schreef Jojoke het volgende:
[..]
[..]
Wie leest er nu Daily Mail?
Slap excuus. dan moet je je alsnog schamenquote:Op donderdag 11 september 2025 19:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik. Omdat het artikel in dit topic geplaatst werd.
Ja, precies, plak er maar elke trans persoon die jij niet mag aan vast, zitten helemaal geen consequenties aan vast ofzoquote:
Oh top, we gaan nu op alle transgenders jagen in de omgeving van salt lake city?quote:
Hier dan: https://archive.is/KewxVquote:Op donderdag 11 september 2025 19:17 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik had op X gelezen ( niet bevestigd nee) dat de kogel was afgeketst op zijn kogelvrij vest,( dus van Charlie Kirk) maar ik weet niet of dat uberhaupt kan.
quote:Op donderdag 11 september 2025 19:20 schreef User98182 het volgende:
[..]
Slap excuus. dan moet je je schamen
X gaat helemaal los op dit momentquote:Op donderdag 11 september 2025 19:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh top, we gaan nu op alle transgenders jagen in de omgeving van salt lake city?
Die kunnen nu dus niet eens naar buiten aangezien de wereld tegenwoordig vol met idioten zit.
De foto zal niet voor niets verspreid worden.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:24 schreef Momo het volgende:
Hopelijk laten ze het zoekwerk aan de FBI en politie over en gaan internethelden zich er niet mee bemoeien.
Nee, die vesten zijn best dik, dat blaast je dunne shirtje enorm op, en shirt wat'ie aan had is zo dun als wat.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:17 schreef tesssssssss het volgende:
Ik had op X gelezen ( niet bevestigd nee) dat de kogel was afgeketst op zijn kogelvrij vest,
Ja, dus heel kort samengevat mikte de schutter op het hoofd, maar dat was toch fout gegaan, en zo is de kogel in de nek beland.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hier dan: https://archive.is/KewxV
Dit is te simpel omdat dit tegelijkertijd ook gewoon wat het is. Het is een selectie, maar een bestaande groep mensen desalniettemin.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:13 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ik ben vrij links, maar ik heb dit nog nergens gezien, misschien moet je wat minder op toxic media gaan zitten, zie mijn footnote. Ik weet dat dit soort sensatie troep veelvuldig voorkomt, aan beide kanten, maar je moet dat niet in je leven toelaten ,. je leeft maar 1 keer, gebruik de tijd voor wat leukers
quote:Op donderdag 11 september 2025 19:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dader gespot in soy 6.
Sadquote:Op donderdag 11 september 2025 19:17 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ik heb me wel vergist in een vriend van mij die links is.
Dacht altijd dat het wel een normale gast was tot ik hem berichtte dat Charlie Kirk gedood was en het enige antwoorden die ik kreeg was over wat Charlie zoal gezegd heeft in de jaren...
Toen ik vroeg of hij het dan verdiende reageerde hij niet meer.
quote:We will never stop debating and discussing.
We will never stop standing up for what America is and what she should be.
And we will never let Charlie’s voice die.
To those who would stop us, I have two words: FUCK YOU.
Amerikaanse vlag op shirt?quote:Op donderdag 11 september 2025 19:32 schreef tesssssssss het volgende:
Foto met schoenen en alles.
[ afbeelding ]
Bij Ben denk ik alleen aan de dikke tetten van Abigail Shapiroquote:Op donderdag 11 september 2025 19:32 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
https://x.com/benshapiro/status/1966191886177361972
Wat nou als hij gewoon even naar het toilet moest of zo, ben je ineens nationaal vijand nummer 1.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:32 schreef tesssssssss het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Imagine leaving X because it was too ‘toxic’ only to end up celebrating a man’s murder on a different platform.
ik denk dat de de uitvoerende onderzoeksdirecteur niet die clown aan de top is, maar iemand die gewoon zijn of haar job doet.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:22 schreef MoreDakka het volgende:
In zo'n tijd zou het handig zijn om een competente directeur van de FBI te hebben. In plaats daarvan hebben we een mafkees die zomaar roept dat ze de dader al hebben op twitter. Zo iemand moet met onmiddelijke ingang ontslaan worden, maar ja. Trump hé. Only the best people.
Zoeken ze nou die met het zwarte, of witte shirt?quote:Op donderdag 11 september 2025 19:32 schreef tesssssssss het volgende:
[ afbeelding ]
Camouflage ofcquote:Op donderdag 11 september 2025 19:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Amerikaanse vlag op shirt?
Die in dat witte shirt, is dat niet die gast van Lucky Letters vroeger?quote:Op donderdag 11 september 2025 19:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zoeken ze nou die met het zwarte, of witte shirt?
Eerlijk gezegd heb ik niemand hier over zien praten of whatever.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:45 schreef Akathisia het volgende:
Ik heb vandaag al meer dan 10 jonge mensen gezien die zonder blikken of blozen openlijk durfden toe te geven dat ze deze moord helemaal geweldig vinden. Op camera! En tot zingen aan toe.
Als je dit in één dag op beeld krijgt (!), dan is het lastig te geloven dat het een kleine groep extremisten betreft.
Gaat men er vanuit dat dit de dader is of is het ‘gewoon’ een person of interest, met andere woorden, kan ook iets belangrijks gezien hebben o.i.d.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heel gevaarlijk dit, straks heeft die persoon er niets mee te maken.quote:
quote:Op donderdag 11 september 2025 19:36 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
https://x.com/GeoffNorcott/status/1966052079346004020
@:kijkertje
Inderdaad. De meeste Nederlanders weten niet eens wie Charlie Kirk is.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik niemand hier over zien praten of whatever.
Ik kom dit alleen op Fok tegen.
Ik zou deze eens gaan onderzoeken als ik bij de FBI werkte.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Duurt best lang nog vind ik om uit te vinden wie het is, bij zo'n high-profile case.
Dat ze hem nog niet te pakken hebben kan ik begrijpen, maar nog niet eens weten wie het is verrast me. Maar zou kunnen dat ze het intern inmiddels wel al weten natuurlijk.
ja fucking ironischquote:Op donderdag 11 september 2025 19:36 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
https://x.com/GeoffNorcott/status/1966052079346004020
@:kijkertje
Past wel thuis in Noord-Korea.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of je eigen winkeltje verkopen.
Ja. En een adelaar. Al lang besproken ook..quote:Op donderdag 11 september 2025 19:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
die precisie viel vermoedelijk wel mee, er werd gericht op het hoofd, althans dat denken sommige mensen die er verstand van hebbenquote:Op donderdag 11 september 2025 19:45 schreef Arcee het volgende:
De uiterste precisie waarmee Kirk geliquideerd is doet vermoeden dat we nooit zullen horen wie de dader was.
Nou zeg. Ik ben niet continu online.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. En een adelaar. Al lang besproken ook..
Op zo'n afstand dodelijk raak schieten is niet weggelegd voor een willekeurige Joe Redneck met een 7-Eleven gun.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
die precisie viel vermoedelijk wel mee, er werd gericht op het hoofd, althans dat denken sommige mensen die er verstand van hebben
een paar berichten hierboven een plaatje met het logo: koffiekoekjes in NWS / Charlie Kirk doodgeschoten in Utah (Trump-vertrouweling) #8quote:Op donderdag 11 september 2025 19:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou zeg. Ik ben niet continu online.
MissButterflyy is online.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou zeg. Ik ben niet continu online.
100/200 meter pakweg. Lijkt mij voor een geoefende jager, wat in Utah volgens mij best aannemelijk is, wel te doen.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:45 schreef Arcee het volgende:
De uiterste precisie waarmee Kirk geliquideerd is doet vermoeden dat we nooit zullen horen wie de dader was.
Eerst afwachten of er uberhaupt iets is of dat mensen vooral heel alert zijn op "wraak" acties.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:50 schreef butz0rs het volgende:
[..]
tot zover "het geweld komt van links"
Het is logisch heel erg verklaarbaar waarom zoiets uiteindelijk gebeurd.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:48 schreef MacorgaZ het volgende:
Bizar dit, iemand vermoorden om z'n mening.
Trump overleeft, JD Vance heeft nog niks gehad maar deze gast moet het ontgelden....
Nee, dat zijn echte-wereld(en niet eens in de huiskamer maar op straat met camera erbij)praatjes die online gedeeld worden.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Inderdaad. De meeste Nederlanders weten niet eens wie Charlie Kirk is.
Dus het zullen wel online praatjes zijn.
Je hebt ze niet in real life gesproken dus.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:51 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Nee, dat zijn echte-wereld(en niet eens in de huiskamer maar op straat met camera erbij)praatjes die online gedeeld worden.
Er zijn natuurlijk zat randdebielen te vinden die op socials of zelfs IRL gaan juichen om dit soort tragedies, een deel zal uit trolls/ragebait bestaan en een deel zal het daadwerkelijk menen. Ik heb er weinig op tegen dat dat soort figuren uitgelicht worden en er consequenties zitten aan hun walgelijke uitingen.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:44 schreef butz0rs het volgende:
Ik zie ook niemand juichen.
Ik zie alleen posts met tweets met screenshots van tweets van mensen die gelezen hebben dat mensen gejuicht hebben.
Nooit gezegd, en ik weet niet waarom je het over Nederlanders blijft hebben.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je hebt ze niet in real life gesproken dus.
Nogmaals, de meeste Nederlanders weten niet eens wie Charlie Kirk is. Over Trump zullen ze wel een mening hebben.
Ik ken deze meneer niet echt maar wat ik tot nu heb gezien. Die hield er toch ook niet een heel bijzonder gedachtengoed op na? Redelijk standaard conservatief.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is logisch heel erg verklaarbaar waarom zoiets uiteindelijk gebeurd.
Waarmee ik overigens absoluut niet wil zeggen dat het dan maar ok is.
Is ook AI denk ikquote:Op donderdag 11 september 2025 19:55 schreef Perrin het volgende:
Kan niet lang duren voor ze weten wie hij is.
[ x ]
south park woke noemenquote:Op donderdag 11 september 2025 19:55 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
De woke boys voelen zich schuldig
Hm werd gepost door iemand die meestal wel secuur is. Je hebt gelijk.quote:
die vermeende afstand viel wel mee las ik?quote:Op donderdag 11 september 2025 19:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Op zo'n afstand dodelijk raak schieten is niet weggelegd voor een willekeurige Joe Redneck met een 7-Eleven gun.
Dit is wel vreemd. Ik zag gisteren nog een filmpje van Charlie waarin ie bijna met trots aankondigde dat ie die avond belachelijk gemaakt zou worden in South Park.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:55 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Als we dat ‘redelijk standaard conservatief’ noemen, wat is dan extreem conservatief?quote:Op donderdag 11 september 2025 19:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ken deze meneer niet echt maar wat ik tot nu heb gezien. Die hield er toch ook niet een heel bijzonder gedachtengoed op na? Redelijk standaard conservatief.
Lijkt me niet noemenswaardig voor een kogel.
klinkt alsof ze die smerige rat te pakken hebben of er dichtbij zijnquote:
Soms is iets ook gewoon common decency.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:55 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |