Het zit je kennelijk nogal hoog...quote:Op donderdag 11 september 2025 19:36 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
https://x.com/GeoffNorcott/status/1966052079346004020
@:kijkertje
Als die Joe Redneck geregeld wilde zwijnen afschiet met een niet al te kromme .30-06 Mauser komt ie een heel end.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Op zo'n afstand dodelijk raak schieten is niet weggelegd voor een willekeurige Joe Redneck met een 7-Eleven gun.
De gemiddelde moslim.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als we dat ‘redelijk standaard conservatief’ noemen, wat is dan extreem conservatief?
lafquote:Op donderdag 11 september 2025 19:55 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
De woke boys voelen zich schuldig
Je like komt niet goed binnen.quote:Like Alert
11-09-2025 @ 20:00:23
@Perrin heeft een van jouw posts geliket in "Nieuws & Achtergronden / Charlie Kirk doodgeschoten in Utah (Trump-vertrouweling) #8"
Dat vraag ik al 10 jaar. Waarom vraag jij dit (pas) vandaag?quote:Op donderdag 11 september 2025 20:00 schreef GrumpyFish het volgende:
Zijn die Epstein files nou al eens vrijgegeven?
Laatste wens van Charlie Kirk.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:00 schreef GrumpyFish het volgende:
Zijn die Epstein files nou al eens vrijgegeven?
Dat South Park zich schuldig zou voelen is ook een onzinbericht van die user. Ze doen dit uit respect en SP heeft hem nooit belachelijk gemaakt.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:58 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Dit is wel vreemd. Ik zag gisteren nog een filmpje van Charlie waarin ie bijna met trots aankondigde dat ie die avond belachelijk gemaakt zou worden in South Park.
The fuck, waarom is 'The Pulse' bezig met AI upscalking van een gezicht?quote:
Straks heb je idd mensen die denken dat het de buurman van nummer 4 is en gaan zelf verhaal halen.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:06 schreef Zoddie het volgende:
[..]
The fuck, waarom is 'The Pulse' bezig met AI upscalking van een gezicht?
Dat kan alleen maar leiding tot valse beschuldigingen.
Ik ken niet al zijn uitspraken maar ik zie het standaard riedeltje van God, gezin als hoeksteen, Anti-Abortus, nationalisme, anti immigratie, wokeness e.d. Ik zou zeggen de dictatuur van Franco (als extreem conservatief) Het heeft natuurlijk wel wat overlap.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als we dat ‘redelijk standaard conservatief’ noemen, wat is dan extreem conservatief?
Oh sorry ik wist niet dat dat niet mocht.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:02 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Dat vraag ik al 10 jaar. Waarom vraag jij dit (pas) vandaag?
Er werden er net ook al een paar transgenders aan de publieke schandpaal gehangen.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Straks heb je idd mensen die denken dat het de buurman van nummer 4 is en gaan zelf verhaal halen.
Klopt. Ik moet hier al 20 jaar mee dealen.quote:
Maar dan schiet je je rector dood zoals Fouad Lakhlili deed.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:56 schreef MissButterflyy het volgende:
Zou me niks verbazen als dit ook weer een student is die mislukte in zijn studie en door is gedraaid.
Wa? denken jullie dat David Hogg de shooter is? haha. Die gast breekt al zijn vingertjes bij het schieten van een wapen.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:08 schreef ootjekatootje het volgende:
En met ruzie weg daar deze zomer….
https://www.semafor.com/article/06/11/2025/david-hogg-exits-dnc
Tenzij je slachtoffer bent geweest van een van de grootste massaschietpartijen van de VS.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar dan schiet je je rector dood zoals Fouad Lakhlili deed.
Die werkte tot juli bij dat pand van de bommelding… daarna werd die eruit geknikkerd.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:11 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wa? denken jullie dat David Hogg de shooter is? haha. Die gast breekt al zijn vingertjes bij het schieten van een wapen.
Waarom zou hij niet willen opvallenquote:Op donderdag 11 september 2025 19:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gaat men er vanuit dat dit de dader is of is het ‘gewoon’ een person of interest, met andere woorden, kan ook iets belangrijks gezien hebben o.i.d.
Verder verwacht ik ook niet dat als je vanuit ‘linkse sympathieėn’ iemand vermoord je dit shirt aantrekt. Tenzij je misschien juist niet wil opvallen.
Net alsof ze hem dan al lang niet te pakken hadden.... beetje raar gedachtquote:Op donderdag 11 september 2025 20:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die werkte tot juli bij dat pand van de bommelding… daarna werd die eruit geknikkerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |