quote:Op donderdag 11 september 2025 19:36 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
https://x.com/GeoffNorcott/status/1966052079346004020
@:kijkertje
Inderdaad. De meeste Nederlanders weten niet eens wie Charlie Kirk is.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik niemand hier over zien praten of whatever.
Ik kom dit alleen op Fok tegen.
Ik zou deze eens gaan onderzoeken als ik bij de FBI werkte.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Duurt best lang nog vind ik om uit te vinden wie het is, bij zo'n high-profile case.
Dat ze hem nog niet te pakken hebben kan ik begrijpen, maar nog niet eens weten wie het is verrast me. Maar zou kunnen dat ze het intern inmiddels wel al weten natuurlijk.
ja fucking ironischquote:Op donderdag 11 september 2025 19:36 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
https://x.com/GeoffNorcott/status/1966052079346004020
@:kijkertje
Past wel thuis in Noord-Korea.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of je eigen winkeltje verkopen.
Ja. En een adelaar. Al lang besproken ook..quote:Op donderdag 11 september 2025 19:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Amerikaanse vlag op shirt?
die precisie viel vermoedelijk wel mee, er werd gericht op het hoofd, althans dat denken sommige mensen die er verstand van hebbenquote:Op donderdag 11 september 2025 19:45 schreef Arcee het volgende:
De uiterste precisie waarmee Kirk geliquideerd is doet vermoeden dat we nooit zullen horen wie de dader was.
Nou zeg. Ik ben niet continu online.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. En een adelaar. Al lang besproken ook..
Op zo'n afstand dodelijk raak schieten is niet weggelegd voor een willekeurige Joe Redneck met een 7-Eleven gun.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
die precisie viel vermoedelijk wel mee, er werd gericht op het hoofd, althans dat denken sommige mensen die er verstand van hebben
een paar berichten hierboven een plaatje met het logo: koffiekoekjes in NWS / Charlie Kirk doodgeschoten in Utah (Trump-vertrouweling) #8quote:Op donderdag 11 september 2025 19:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou zeg. Ik ben niet continu online.
MissButterflyy is online.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou zeg. Ik ben niet continu online.
100/200 meter pakweg. Lijkt mij voor een geoefende jager, wat in Utah volgens mij best aannemelijk is, wel te doen.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:45 schreef Arcee het volgende:
De uiterste precisie waarmee Kirk geliquideerd is doet vermoeden dat we nooit zullen horen wie de dader was.
Eerst afwachten of er uberhaupt iets is of dat mensen vooral heel alert zijn op "wraak" acties.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:50 schreef butz0rs het volgende:
[..]
tot zover "het geweld komt van links"
Het is logisch heel erg verklaarbaar waarom zoiets uiteindelijk gebeurd.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:48 schreef MacorgaZ het volgende:
Bizar dit, iemand vermoorden om z'n mening.
Trump overleeft, JD Vance heeft nog niks gehad maar deze gast moet het ontgelden....
Nee, dat zijn echte-wereld(en niet eens in de huiskamer maar op straat met camera erbij)praatjes die online gedeeld worden.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Inderdaad. De meeste Nederlanders weten niet eens wie Charlie Kirk is.
Dus het zullen wel online praatjes zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |