ik krijg een foutmelding van fok als ik hem als tweet wil insluiten?quote:
Volgens de meeste definities is dat gewoon terrorisme. We weten alleen nog steeds geen motief.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Was geen terrorisme toch?
Ik zie vooralsnog niet waar je op doeltquote:Op donderdag 11 september 2025 18:40 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Iets schreeuwt dat deze man niet 18 tot 22 jaar oud is en dat hij ook geen student is, maar dat hij probeert erop te lijken. Ik kan alleen niet helemaal plaatsen waarom. Misschien zijn gezicht, houding of kleding?
Een paar keer proberen. Is een bug.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik krijg een foutmelding van fok als ik hem als tweet wil insluiten?
Aantal maal proberen, dan doet die het meestal wel.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Blijven doneren.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
heb je de precieze url voor mij?quote:Op donderdag 11 september 2025 18:42 schreef ExTec het volgende:
[..]
Aantal maal proberen, dan doet die het meestal wel.
Dat ook. Dan blijft fok! bestaan.quote:
werd niet gewaardeerd toen ik doneerdequote:
Daar kan ik echt helemaal niks mee. Dan moet je willekeurige school-shootings ook mee gaan nemen - gister nog eentje die dodelijker was dan de moord op Kirk.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volgens de meeste definities is dat gewoon terrorisme. We weten alleen nog steeds geen motief.
https://x.com/FBISaltLakeCity/status/1966169520403525760quote:Op donderdag 11 september 2025 18:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
heb je de precieze url voor mij?
misschien heb ik de verkeerde, hij blijft de foutmelding geven hier.
Dat begrijp ik, ik probeer het zelf ook te plaatsen. Maar ik kijk naar deze foto's en denk: dat is geen student.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie vooralsnog niet waar je op doelt
great success hij staat erinquote:Op donderdag 11 september 2025 18:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
https://x.com/FBISaltLakeCity/status/1966169520403525760
[ x ]
quote:Op donderdag 11 september 2025 18:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
https://x.com/FBISaltLakeCity/status/1966169520403525760
[ x ]
Terrorisme is proberen een politiek doel af te dwingen door te dreigen met geweld, en geweld te gebruiken.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volgens de meeste definities is dat gewoon terrorisme. We weten alleen nog steeds geen motief.
als ik ben shapiro was zou ik dat zeker niet doen gezien hoeveel mensen openlijk oproepen hem tot volgend slachtoffer te makenquote:Op donderdag 11 september 2025 18:47 schreef Nober het volgende:
Ben Shapiro verwacht dat dit soort evenementen niet meer buiten worden gehouden.
De stilte is weer oorverdovend.
[ x ]
https://x.com/shoshanaaufzien/status/1965912558969426319
Waar?quote:Op donderdag 11 september 2025 18:45 schreef Akathisia het volgende:
Ik heb vandaag al meer dan 10 jonge mensen gezien die zonder blikken of blozen openlijk durfden toe te geven dat ze deze moord helemaal geweldig vinden. Op camera! En tot zingen aan toe.
Als je dit in één dag op beeld krijgt (!), dan is het lastig te geloven dat het een kleine groep extremisten betreft.
Op de kogel staan antifa en transgender shit.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Pimp abo nemen.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is niet bevestigd.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:49 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Op de kogel staan antifa en transgender shit.
Gezien de mening van het slachtoffer lijkt me het motief wel duidelijk.
Dat is nog onbevestigd, zie mijn post eerder.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:49 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Op de kogel staan antifa en transgender shit.
Gezien de mening van het slachtoffer lijkt me het motief wel duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |