En de snelkookpan komt nog wat verder onder druk te staanquote:Op donderdag 11 september 2025 16:37 schreef capricia het volgende:
Speciaal hier nog een keertje:
[ x ]
Ja sorry. Ik vertrouw niks meer wat uit dat onvrije land komt. Zeker de WSJ niet. Totaal onbetrouwbaar.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:37 schreef capricia het volgende:
[ x ]
Wel bijzonder. Je wint zo weinig animo als je iemand neerschiet vanwege een mening. Er bestaat dan zelfs een kans dat de transgenders het juist moeilijker krijgen hierdoor, al is dat wel ironisch, want een hele groep aankijken op wat een individu doet, blijft te allen tijde fout.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:37 schreef capricia het volgende:
[ x ]
Lijkt me ook een wat doorzichtig stukje psyops. Wie doet zoiets nu behalve in een poging om een groep te framen?quote:Op donderdag 11 september 2025 16:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik vertrouw niks meer wat uit dat onvrije land komt. Zeker de WSJ niet. Totaal onbetrouwbaar.
Heel erg raar verhaal om voorbarig te lekken, en dat dan op de munitie "ideologie" gegraveerd zou staan. Is dat ooit eerder gebeurd? Wat kun je op de nogal beperkte oppervlakte van een kogel(huls) daadwerkelijk neerzetten?
Ja iets soortgelijks..quote:Op donderdag 11 september 2025 16:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik vertrouw niks meer wat uit dat onvrije land komt. Zeker de WSJ niet. Totaal onbetrouwbaar.
Heel erg raar verhaal om voorbarig te lekken, en dat dan op de munitie "ideologie" gegraveerd zou staan. Is dat ooit eerder gebeurd? Wat kun je op de nogal beperkte oppervlakte van een kogel(huls) daadwerkelijk neerzetten?
quote:The words "Deny," "Defend," and "Depose" were found engraved on shell casings from the scene of the UnitedHealthcare CEO Brian Thompson's murder, which investigators believe is connected to a potential motive. Luigi Mangione was arrested in connection to the murder, and his gun matched the shell casings.
Er wordt inmiddels getwijfeld of die informatie wel klopt, aangezien een Mauser dat kaliber niet schiet en ontzettend luid is, dus vraag me af hoe betrouwbaar het daadwerkelijk is. Los daarvan, niet heel handig dat dit gelekt wordt als ze nog aan 't zoeken zijn naar een verdachte.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:31 schreef capricia het volgende:
Ik lees ook dit. Maar lijkt me dat er eerst meer bevestiging moet komen.
[..]
[ x ]
En hier ook:
[ x ]
Nee, die engerd van een Luigi deed het ook, volgens de berichten.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lijkt me ook een wat doorzichtig stukje psyops. Wie doet zoiets nu behalve in een poging om een groep te framen?
Mausers zijn in meerdere calibers te verkrijgen.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:45 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Er wordt inmiddels getwijfeld of die informatie wel klopt, aangezien een Mauser dat kaliber niet schiet en ontzettend luid is, dus vraag me af hoe betrouwbaar het daadwerkelijk is. Los daarvan, niet heel handig dat dit gelekt wordt als ze nog aan 't zoeken zijn naar een verdachte.
Ahja met woorden erop. Maar dat wijst niet duidelijk naar een bepaalde groep ofzo. Dat is hier dan weer wel.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, die engerd van een Luigi deed het ook, volgens de berichten.
Doet me denken aan de Schneider - Gray moordzaak in 1927. Ruth Schneider vermoordde samen met haar minnaar Gray haar man en wilde het laten lijken alsof hij door Italiaanse anarchisten was vermoord. Dus legden ze een Italiaanse anarchisten krant op een tafel. Alsof je tijdens een inbraak / moord op je gemak een krant gaat lezen en die dan ook nog achterlaat. Typisch gevalletje van ‘trying too hard’quote:Op donderdag 11 september 2025 16:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Al werd Luigi wel door dezelfde groep extremistische mensen op het schild gehesen.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ahja met woorden erop. Maar dat wijst niet duidelijk naar een bepaalde groep ofzo. Dat is hier dan weer wel.
Op het schild, in het schild gehesen worden lijkt me vrij pijnlijk.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Al werd Luigi wel door dezelfde groep extremistische mensen in het schild gehesen.
quote:Op donderdag 11 september 2025 16:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Op het schild, in het schild gehesen worden lijkt me vrij pijnlijk.
Met genoeg kracht is alles mogelijk.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Helaas door zeker een flink aantal mensen, of die allemaal 'van die groep' waren, dat is lastig te zeggen.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Al werd Luigi wel door dezelfde groep extremistische mensen op het schild gehesen.
Taalfouten verbeteren mag niet! Krijg je DMs en bans voor.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
DM's and Bans, goede bandnaam.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Taalfouten verbeteren mag niet! Krijg je DMs en bans voor.
Ah ja, die was ik vergeten alhoewel ik dit specifieke voorbeeld van drie woorden niet "ideologie" zou noemen.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja iets soortgelijks..
[..]
Ik zie Monolith niet hele dagen zuchten bij elke spel of tikfout hoor.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Taalfouten verbeteren mag niet! Krijg je DMs en bans voor.
Nee vanuit Luigi niet, maar het is wel gekaapt door mensen die dat soort geweld niet verafschuwen danwel goedkeuren.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ah ja, die was ik vergeten alhoewel ik dit specifieke voorbeeld van drie woorden niet "ideologie" zou noemen.
Ja, dat was zeker walgelijk.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
Nee vanuit Luigi niet, maar het is wel gekaapt door mensen die dat soort geweld niet verafschuwen danwel goedkeuren.
Dat zou niet pleiten voor de intelligentie van de dader. De geschiedenis bewijst dat totalitaire stromingen er een handje van hebben dergelijke slachtoffers tot martelaren voor de zaak te verklaren en te gebruiken om hun agenda te versterken. Zie Horst Wessel en WA man Koot. En recent Pim Fortuyn.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:56 schreef SurpriseGirl het volgende:
[ x ]
Donald Trump Junior heeft ook van zich laten horen. De man was blijkbaar wel hele goede vriendjes met Trump als je dit allemaal zo leest. Dat kan dus een hele grote motief zijn geweest van de dader.
quote:Politie heeft beelden van man die Charlie Kirk doodschoot: ‘Hij is net zo oud als een student’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |