SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Voor kree is elke vrouw een PNOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
tip begrepenquote:Op donderdag 11 september 2025 14:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
tip voor @:Kree
niet meteen uit de oven
wachten tot hij lauwwarm is
Do what you love, love what you do!![]()
Zonde wel...quote:Op donderdag 11 september 2025 14:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
so bye bye
miss american pieDon't follow me. I am lost too
.
quote:Op donderdag 11 september 2025 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor kree is elke vrouw een PNOmaar wij niet, wij zijn te goed voor mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en met wij bedoel ik alle vrouwen op Fok!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 11 september 2025 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor kree is elke vrouw een PNODie afkorting kende ik nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
.
ALLEMAALquote:Op donderdag 11 september 2025 14:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar wij niet, wij zijn te goed voor m![]()
en met wij bedoel ik alle vrouwen op Fok!![]()
![]()
ik ga toch ff op paiq kijken. mss is er nog eentje met leuk vragen rondje.Do what you love, love what you do!![]()
Heb ik zelf bedacht. Daarom ken je hem niet.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:31 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die afkorting kende ik nog niet.
Ik had een collega die zo over al zijn (single) vrouwelijke collega's dachtTrotste mama van Ambar
paiq ?quote:Op donderdag 11 september 2025 14:32 schreef kree het volgende:
ik ga toch ff op paiq kijken. mss is er nog eentje met leuk vragen rondje.Don't follow me. I am lost too
.
Tsjaa.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb ik zelf bedacht. Daarom ken je hem niet.
Ik had een collega die zo over al zijn (single) vrouwelijke collega's dachtleuk zo'n collega.
Don't follow me. I am lost too
.
42 jarige single vrouw in Den Haag, naja leeftijd match. locatie match. ik moet zeggen of ik dr leuk vind zonder foto?:Do what you love, love what you do!![]()
Hop stuur je 06quote:Op donderdag 11 september 2025 14:34 schreef kree het volgende:
42 jarige single vrouw in Den Haag, naja leeftijd match. locatie match. ik moet zeggen of ik dr leuk vind zonder foto?:![]()
Kan ie weer ergens anders verder.quote:
Ik hou totaal niet van dat soort lui.Don't follow me. I am lost too
.
misschien eens kijken wie ze isquote:Op donderdag 11 september 2025 14:34 schreef kree het volgende:
42 jarige single vrouw in Den Haag, naja leeftijd match. locatie match. ik moet zeggen of ik dr leuk vind zonder foto?:
wat ze te bieden heeft
werk
levenservaring etcThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
¤¤¤¤¤¤¤quote:Op donderdag 11 september 2025 14:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien eens kijken wie ze is
wat ze te bieden heeft
werk
levenservaring etc![]()
Vraag of ze leuk is...quote:Op donderdag 11 september 2025 14:34 schreef kree het volgende:
42 jarige single vrouw in Den Haag, naja leeftijd match. locatie match. ik moet zeggen of ik dr leuk vind zonder foto?:Don't follow me. I am lost too
.
Oh, ik kende 'm wel. Toch hivemind dan.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb ik zelf bedacht. Daarom ken je hem niet.
Ik had een collega die zo over al zijn (single) vrouwelijke collega's dachtJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Hij was tussen 30-35 en ging nog steeds studentenfeestjes af voor een one night stand.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:35 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Kan ie weer ergens anders verder.
Ik hou totaal niet van dat soort lui.
Vond het normaal toen hij teamleider werd om met een van zijn eigen teamleden een "relatie" aan te gaan. Ja zo noemde hij het naar dat meisje en HR toe om geen claim aan zijn broek te hebben hangen. Hij wilde haar gewoon neuken.
Viel elk nieuwe vrouw die binnen kwam op werk lastig.
Was echt een aanwinst.
Oh en snapte het woord nee niet.Trotste mama van Ambar
Joh, spring uit de band en knoop een gesprekje aan.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:34 schreef kree het volgende:
42 jarige single vrouw in Den Haag, naja leeftijd match. locatie match. ik moet zeggen of ik dr leuk vind zonder foto?:Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Duurt nog wel even dan.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:37 schreef kree het volgende:
[..]
nee zo werkt die website niet joh gek![]()
exact en dat doet paiq dan wel. want geen foto's totdat je tijdje met elkaar chat?quote:Op donderdag 11 september 2025 14:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien eens kijken wie ze is
wat ze te bieden heeft
werk
levenservaring etc
Volgens mij kennen de meeste vrouwen wel een man waarvoor ze niets anders zijn dan een PNOquote:Op donderdag 11 september 2025 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik kende 'm wel. Toch hivemind dan.Trotste mama van Ambar
Heb je niks aan iddquote:Op donderdag 11 september 2025 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij was tussen 30-35 en ging nog steeds studentenfeestjes af voor een one night stand.
Vond het normaal toen hij teamleider werd om met een van zijn eigen teamleden een "relatie" aan te gaan. Ja zo noemde hij het naar dat meisje en HR toe om geen claim aan zijn broek te hebben hangen. Hij wilde haar gewoon neuken.
Was echt een aanwinst.
Oh en snapte het woord nee niet.
.
jaja ff over die nu heb gestuurd vind leuk, maar kan er niks mee totdat ze terug stuurt
kan wel quizzzz doen met een andereDo what you love, love what you do!![]()
Het verhaal gaat dat hij via de rechter zijn ontslag (op grond van ongewenst gedrag) heeft aangevochten en heeft gewonnen, omdat de rechter het onterecht vond ofzo. Ik heb verder geen idee.quote:
Blij dat hij opgerot is, werkveiligheid ging ineens een stuk omhoog.Trotste mama van Ambar
nee joh je zoekt ook meer naar iemand zoals ik, snap t wel.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij was tussen 30-35 en ging nog steeds studentenfeestjes af voor een one night stand.
Was echt een aanwinst.
Oh en snapte het woord nee niet.Do what you love, love what you do!![]()
Ook leuk voor Odin.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:38 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
toch maar eens de JBL box te voorschijn toveren
Hondengeluidjes afspelen van onder de bank![]()
![]()
Jullie komen bijna hetzelfde over dus nee.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:40 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh je zoekt ook meer naar iemand zoals ik, snap t wel.
Doei
Trotste mama van Ambar
haha. welnee. overdrijf t. nuquote:Op donderdag 11 september 2025 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jullie komen bijna hetzelfde over dus nee.
Doei
Zal hij nog een bonus gekregen hebben ook. Hoe noem je zoiets ook alweer...quote:Op donderdag 11 september 2025 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het verhaal gaat dat hij via de rechter zijn ontslag (op grond van ongewenst gedrag) heeft aangevochten en heeft gewonnen, omdat de rechter het onterecht vond ofzo. Ik heb verder geen idee.
Blij dat hij opgerot is, werkveiligheid ging ineens een stuk omhoog.Don't follow me. I am lost too
.
die staat dan op en gaat buiten lopen blaffenquote:Op donderdag 11 september 2025 14:40 schreef maily het volgende:
[..]
Ook leuk voor Odin.
Hondengeluidjes afspelen van onder de bank
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een mooie ontslagvergoeding enzo.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:41 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zal hij nog een bonus gekregen hebben ook. Hoe noem je zoiets ook alweer...
Achja elke euro waard geweestTrotste mama van Ambar
Gaar ook eigenlijk, dat je met dat soort gedrag moet investeren om van iemand af te komen.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een mooie ontslagvergoeding enzo.
Achja elke euro waard geweestJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
marvel of DC. oke die eerste ken. ik geen idee wat de rest is.
Maar beide ken ik nietDo what you love, love what you do!![]()
Hij had niet naar huis gestuurd mogen worden ofzo, maar had mogen blijven werken in afwachting van de gesprekken oidquote:Op donderdag 11 september 2025 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gaar ook eigenlijk, dat je met dat soort gedrag moet investeren om van iemand af te komen.En volgens mij was er ook een kwestie van onvoldoende bewijs, want 2 - 3 whatsappjes waren niet voldoende
Trotste mama van Ambar
Ik had geen regen besteld potverdomme
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op donderdag 11 september 2025 14:45 schreef kree het volgende:
marvel of DC. oke die eerste ken. ik geen idee wat de rest is.
Maar beide ken ik niet![]()
![]()
Elke vrouw op werk was blij dat hij weg was, niemand heeft hem gemist.Trotste mama van Ambar
owh gelijk nieuwe toen ik koos ken ik beide niet, nu kon ik marvel wel. maar boeit me niet echt dat.Do what you love, love what you do!![]()
Zit je nog in mijn regio? Dat was een goeie bui ja.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:45 schreef DJMO het volgende:
Ik had geen regen besteld potverdomme
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
maargoed volgende vraag, echt ik vind het fascinerend wat vrouwen bedenken om te vragen. maargoed. next question????Do what you love, love what you do!![]()
Wat wil je dan dat ze vragen?quote:Op donderdag 11 september 2025 14:48 schreef kree het volgende:
maargoed volgende vraag, echt ik vind het fascinerend wat vrouwen bedenken om te vragen. maargoed. next question????
Hoi Kree, zijn je ballen wel symmetrisch?Trotste mama van Ambar
nou ik kan ook zo'n zelfde vragen lijstje maken, maar voor nu hou ik me bezig met die me aangeboden worden.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat wil je dan dat ze vragen?
Hoi Kree, zijn je ballen wel symmetrisch?Do what you love, love what you do!![]()
Jij moet toch ook een vragenlijstje maken?quote:Op donderdag 11 september 2025 14:49 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik kan ook zo'n zelfde vragen lijstje maken, maar voor nu hou ik me bezig met die me aangeboden worden.![]()
lol dit is wel een grappige, tis jammer dat ik het niet zo kan kopiëren, maar meerkeuze vraag dusDo what you love, love what you do!![]()
Je kunt toch een foto van je scherm maken?quote:Op donderdag 11 september 2025 14:51 schreef kree het volgende:
lol dit is wel een grappige, tis jammer dat ik het niet zo kan kopiëren, maar meerkeuze vraag dus![]()
ja ga ik wel doen, maargoed nu ff dit voor nuquote:Op donderdag 11 september 2025 14:51 schreef maily het volgende:
[..]
Jij moet toch ook een vragenlijstje maken?Do what you love, love what you do!![]()
img creatiever dit als eerster. \
Oke eens kijken wat kan ik kiezenDo what you love, love what you do!![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
-blauw tien jaar terug in de tijd
-rood direct 10 naar in toekomst
-voedingsuplement
-placebo pil
hmmms ik wil dit eerlijk beantwoorden heDo what you love, love what you do!![]()
't is even droog. Hopenlijk kom ik ook droog in de supermarktIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
jesus nou ik heb wel een creatief iemand nu, door naar volgende vraag.Do what you love, love what you do!![]()
tuurlijk met buurman. wtf.
naja volgende vraag, jullie moeten ff sneller zijn he?
bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Balkan rondreis.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:59 schreef kree het volgende:
wat is je favorite vakantie is de vraag...![]()
vragen, vragen, vragenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja voor nu, maar weet ik moet op een meerkeuze antwoord geven.quote:
wacht ffDo what you love, love what you do!![]()
Kerstquote:Op donderdag 11 september 2025 14:59 schreef kree het volgende:
wat is je favorite vakantie is de vraag...Don't follow me. I am lost too
.
Hey MT6
Oeps, een boze Greysquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie kent hem niet...Don't follow me. I am lost too
.
-bahamas
-filipijnen
-backpacken
-surprise me
daar moet ik uit kiezen, naja ik kies wat ik wil uiteindelijk, maar wat zouden jullie kiezen en waarom?Do what you love, love what you do!![]()
Surprise me is wel een mooi land.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:02 schreef kree het volgende:
-bahamas
-filipijnen
-backpacken
-surprise me
daar moet ik uit kiezen, naja ik kies wat ik wil uiteindelijk, maar wat zouden jullie kiezen en waarom?Don't follow me. I am lost too
.
Bahamas, geen zin in een surprisequote:Op donderdag 11 september 2025 15:02 schreef kree het volgende:
-bahamas
-filipijnen
-backpacken
-surprise me
daar moet ik uit kiezen, naja ik kies wat ik wil uiteindelijk, maar wat zouden jullie kiezen en waarom?![]()
ik weet al wat ik zou zeggen, maar oke wat zouden jullie denken?Do what you love, love what you do!![]()
Wat jij zegt en wat wij allemaal denken is nooit hetzelfde.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:03 schreef kree het volgende:
ik weet al wat ik zou zeggen, maar oke wat zouden jullie denken?![]()
Spijker kopquote:Op donderdag 11 september 2025 15:04 schreef maily het volgende:
[..]
Wat jij zegt en wat wij allemaal denken is nooit hetzelfde.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik zeg wat ik denk.Don't follow me. I am lost too
.
nee daar gaat t ook niet om, wat ik zeg wel wat ik kies eerlijk? Maar ben ff benieuwd naar wat jullie zouden kiezen.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:04 schreef maily het volgende:
[..]
Wat jij zegt en wat wij allemaal denken is nooit hetzelfde.
naja voor jou info. ga ook voor surprise me.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
oke en dan komt de open vraag, die ik in moet typen. dat is altijd een lastige.
rook ff een peuk erover.Do what you love, love what you do!![]()
Waar gaat de verrassing heen?quote:Op donderdag 11 september 2025 15:05 schreef kree het volgende:
[..]
nee daar gaat t ook niet om, wat ik zeg wel wat ik kies eerlijk? Maar ben ff benieuwd naar wat jullie zouden kiezen.
naja voor jou info. ga ook voor surprise me.Don't follow me. I am lost too
.
Maakt toch niet uit wat wij kiezen? De een houdt van nasi de ander van soepquote:Op donderdag 11 september 2025 15:05 schreef kree het volgende:
[..]
nee daar gaat t ook niet om, wat ik zeg wel wat ik kies eerlijk? Maar ben ff benieuwd naar wat jullie zouden kiezen.
naja voor jou info. ga ook voor surprise me.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon vragen wat is je cupmaat?quote:Op donderdag 11 september 2025 15:06 schreef kree het volgende:
oke en dan komt de open vraag, die ik in moet typen. dat is altijd een lastige.
rook ff een peuk erover.![]()
![]()
OJDon't follow me. I am lost too
.
Hey Bbquote:Op donderdag 11 september 2025 15:07 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Gewoon vragen wat is je cupmaat?
Win winDon't follow me. I am lost too
.
![]()
In my mindDon't follow me. I am lost too
.
quote:Ben je al lekker vroeg vrij?
Al backpackend?quote:Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Van het werkquote:
FTFYquote:Op donderdag 11 september 2025 14:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar wij niet, wij zijn te goed voor m![]()
en met wij bedoel ik alle vrouwen op Fok!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En ook goedemiddag damequote:Op donderdag 11 september 2025 15:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar issie dan
the man
the Bb![]()
Vakantie, meer werk vakantie. Beetje binnenwerkquote:![]()
![]()
.
als je een sprookjes figuur zou zijn, wie was jij er.
dat is de vraagDo what you love, love what you do!![]()
Prins op het witte paardquote:Op donderdag 11 september 2025 15:13 schreef kree het volgende:
dat is de vraag![]()
![]()
![]()
hmmms dat is ook wel een goeie eigenlijk. hahahaquote:Op donderdag 11 september 2025 15:17 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Doe je die kikker die op een kus wacht?Do what you love, love what you do!![]()
![]()
.
Kwaaaaakquote:Op donderdag 11 september 2025 15:18 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms dat is ook wel een goeie eigenlijk. hahaha![]()
![]()
ik dacht aan rapunzel rapunzel. gooi je witte haar uit het raam.Do what you love, love what you do!![]()
Godquote:Op donderdag 11 september 2025 15:13 schreef kree het volgende:
dat is de vraag![]()
Dat doe ik welquote:Op donderdag 11 september 2025 15:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet de kantjes ervan aflopen he![]()
![]()
Hallelujaquote:
.
![]()
.
Iwtquote:Op donderdag 11 september 2025 15:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wilde het er nog bij zetten![]()
![]()
![]()
.
oke zit te kijken naar volgende, maar eigenlijk best lastige vragen die ze stellen?Do what you love, love what you do!![]()
Daar moet een bolk inquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ja dat zou ik ook zeggen, maar weet ik heb geen foto's he. en tis niet live. gaat er maar om bevalt de antwoorden die ik geef en dan mss.Do what you love, love what you do!![]()
Laten we het over een andere F'd up situatie hebben.
Wat vonden jullie van de Lando Oscar switch op Monza?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
que???quote:Op donderdag 11 september 2025 15:32 schreef DerRabbit het volgende:
Wat vonden jullie van de Lando Oscar switch op Monza?Do what you love, love what you do!![]()
Dit dat dus, bilk balk bolk, shit shat shutquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ik zit me meer af te vragen waarom het buggie merk dat met aston martin samenwerkt niet de lance stroller als naam gebruiktquote:Op donderdag 11 september 2025 15:32 schreef DerRabbit het volgende:
Wat vonden jullie van de Lando Oscar switch op Monza?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Crasht te vaak en maakt te vaak rare movesquote:Op donderdag 11 september 2025 15:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zit me meer af te vragen waarom het buggie merk dat met aston martin samenwerkt niet de lance stroller als naam gebruiktOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
omdat ze ook nog wat willen verkopenquote:Op donderdag 11 september 2025 15:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zit me meer af te vragen waarom het buggie merk dat met aston martin samenwerkt niet de lance stroller als naam gebruiktThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
geweldigquote:Op donderdag 11 september 2025 15:32 schreef DerRabbit het volgende:
Wat vonden jullie van de Lando Oscar switch op Monza?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bedoel je nu het team, de coureur of de kinderwagensquote:Op donderdag 11 september 2025 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat ze ook nog wat willen verkopen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Britsquote:Op donderdag 11 september 2025 15:32 schreef DerRabbit het volgende:
Wat vonden jullie van de Lando Oscar switch op Monza?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
de kinderwagensquote:Op donderdag 11 september 2025 15:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bedoel je nu het team, de coureur of de kinderwagens
als je de naam Lance eraan verbindt
komt het niet goedThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een Australisch team met een Australische coureur en een Amerikaanse CEO trekt een Brit voorquote:![]()
![]()
Hoe is dat logisch
Lachwekkendquote:Op donderdag 11 september 2025 15:32 schreef DerRabbit het volgende:
Wat vonden jullie van de Lando Oscar switch op Monza?
.
Ik zou niet kopenquote:Op donderdag 11 september 2025 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
de kinderwagens
als je de naam Lance eraan verbindt
komt het niet goed
en toch is McLaren Britsquote:Op donderdag 11 september 2025 15:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een Australisch team met een Australische coureur en een Amerikaanse CEO trekt een Brit voor![]()
![]()
Hoe is dat logischThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mijn werk van gisteren was niet goed opgeslagen gisteren kutzooi woosboest
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
.
Man3quote:Op donderdag 11 september 2025 15:38 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn werk van gisteren was niet goed opgeslagen gisteren kutzooi woosboest![]()
![]()
lol santa gedaan. soms zou ik willen dat ik wat meer op kon reageren ipv een keuze maken. Hahaha
er zitten er echt wel bij met grappige vragen.
maar oke als t niet klopt gelijk weg.Do what you love, love what you do!![]()
soms ook echt eerste vraag rook je? echt wtf
naja dat is blijkbaar belangrijk
en tweede vraag wat is je opleidingsniveau.Do what you love, love what you do!![]()
Go your own wayDon't follow me. I am lost too
.
Zo Australisch dat het door een Nieuw-zeelander opgericht is, gevestigd is in Engeland en waarbij het volkslied van het Verenigd Koninkrijk klinkt na een overwinningquote:Op donderdag 11 september 2025 15:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een Australisch team met een Australische coureur en een Amerikaanse CEO trekt een Brit voor![]()
![]()
Hoe is dat logisch
Engelse wereldkampioen levert simpelweg meer publiciteit op dan een Australische, met dank aan oa. SkyIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
zeg maar echt dingen die vrouwen belangrijk vinden in een relatie dus, en ik zeg het niet he?
Dat is wat ze vragen.Do what you love, love what you do!![]()
Kloptquote:Op donderdag 11 september 2025 15:41 schreef hemarookworst het volgende:
niet iedereen heeft zin in een wandelende asbak![]()
I don't get that.quote:
Red Bull Racing heeft hun fabriek in Engeland zitten en toch zijn ze Oostenrijks.
Alleen Torro Rosso, Ferrari en Sauber zijn niet in Engeland gevestigd en zelfs Sauber heeft een Britse afdeling voor hun jeugd team. En zelfs Ferrari heeft een tijd een fabriek in Engeland gehad. Waarom speelt het oostenrijkse volkslied dan bij RBR maar niet het Australische bij McLaren
dat kan ik begrijpen nog. dat van opleidingsniveau is fucking kortzichtig denk ik.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:41 schreef hemarookworst het volgende:
niet iedereen heeft zin in een wandelende asbakDo what you love, love what you do!![]()
Roken
.
tjaquote:Op donderdag 11 september 2025 15:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
I don't get that.
Red Bull Racing heeft hun fabriek in Engeland zitten en toch zijn ze Oostenrijks.
Alleen Torro Rosso, Ferrari en Sauber zijn niet in Engeland gevestigd en zelfs Sauber heeft een Britse afdeling voor hun jeugd team. En zelfs Ferrari heeft een tijd een fabriek in Engeland gehad. Waarom speelt het oostenrijkse volkslied dan bij RBR maar niet het Australische bij McLaren
zeg het maarThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Niet zoveel vragenquote:Op donderdag 11 september 2025 15:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
I don't get that.
Alleen Torro Rosso, Ferrari en Sauber zijn niet in Engeland gevestigd en zelfs Sauber heeft een Britse afdeling voor hun jeugd team. En zelfs Ferrari heeft een tijd een fabriek in Engeland gehad. Waarom speelt het oostenrijkse volkslied dan bij RBR maar niet het Australische bij McLaren![]()
.
Nieuw Zeeland, maar waarom niet dat volkslied pakken dan?quote:Op donderdag 11 september 2025 15:41 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zo Australisch dat het door een Nieuw-zeelander opgericht is, gevestigd is in Engeland en waarbij het volkslied van het Verenigd Koninkrijk klinkt na een overwinning
Engelse wereldkampioen levert simpelweg meer publiciteit op dan een Australische, met dank aan oa. Sky
Eddie Jordan heeft er bij de Damon Hill overwinning een punt van gemaakt dat het Iers volkslied niet werd gespeeld.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wie ben jij om te bepalen wat een ander belangrijk mag vinden?quote:Op donderdag 11 september 2025 15:42 schreef kree het volgende:
[..]
dat kan ik begrijpen nog. dat van opleidingsniveau is fucking kortzichtig denk ik.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
1. Bruce was geen Australiërquote:Op donderdag 11 september 2025 15:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
I don't get that.
2. Omdat Bruce het team Mclaren in Engeland opgericht en geregistreerd heeft en niet in Nieuw-ZeelandIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hema toch!quote:Op donderdag 11 september 2025 15:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb nog wat anders kloppen
Je hart?quote:Op donderdag 11 september 2025 15:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb nog wat anders kloppen![]()
![]()
Macho macho.Don't follow me. I am lost too
.
McLaren valt onder een **Britse renstal** omdat het team oorspronkelijk in het **Verenigd Koninkrijk** is opgericht en daar ook zijn **hoofdkantoor en fabriek** heeft.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nieuw Zeeland, maar waarom niet dat volkslied pakken dan?
Eddie Jordan heeft er bij de Damon Hill overwinning een punt van gemaakt dat het Iers volkslied niet werd gespeeld.
Hier zijn de belangrijkste redenen waarom McLaren als een Britse renstal wordt beschouwd:
---
### 🏁 1. **Oorsprong en oprichting**
* **Opgericht in 1963** door de Nieuw-Zeelander **Bruce McLaren**.
* Hoewel Bruce McLaren uit Nieuw-Zeeland kwam, richtte hij het team op in **Surrey, Engeland**.
* De eerste races en ontwikkeling vonden plaats in het VK.
---
### 🏭 2. **Hoofdkantoor**
* McLaren's F1-hoofdkantoor bevindt zich in het **McLaren Technology Centre** in **Woking, Surrey, Engeland**.
* Alle Formule 1-auto’s worden daar ontworpen, gebouwd en ontwikkeld.
---
### 🏳️ 3. **Licentie en registratie**
* McLaren racet officieel onder een **Britse licentie**.
* Dat bepaalt ook de **vlag en het volkslied** dat gebruikt wordt bij overwinningen.
---
### 🔧 4. **Britse identiteit in de sport**
* De meeste van hun technische medewerkers, ingenieurs en faciliteiten zijn Brits.
* Ze hebben een lange geschiedenis in de **Britse autosportcultuur**, vergelijkbaar met teams als Williams en vroeger Lotus.
---
### Samengevat:
> **McLaren is een Britse renstal** omdat het team in Engeland is gevestigd, onder Britse licentie racet, en het grootste deel van zijn geschiedenis, personeel en infrastructuur Brits is — ondanks de internationale oprichter.
Laat me weten als je ook iets wilt weten over andere teams!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
volle vrouwen spreken mij wel aan merk ik, niet dat ik er echt problemen mee heb? maarjaDo what you love, love what you do!![]()
Jordan GP is opgericht in Silverstone, Engeland terwijl het wel Iers bleef.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
1. Bruce was geen Australiër
2. Omdat Bruce het team Mclaren in Engeland opgericht en geregistreerd heeft en niet in Nieuw-Zeeland
RBR is opgericht en geregisteerd in Engeland maar toch word het Oostenrijks volkslied afgespeeld.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Alsof je over een pak melk praatquote:Op donderdag 11 september 2025 15:45 schreef kree het volgende:
volle vrouwen spreken mij wel aan merk ik, niet dat ik er echt problemen mee heb? maarja
.
Red Bull Racing (RBR) **is geen Britse renstal**, ondanks dat het team **in het Verenigd Koninkrijk is gevestigd**, omdat de **nationaliteit van een Formule 1-team officieel wordt bepaald door de licentie waaronder het team racet**, niet per se door waar het hoofdkantoor of de fabriek zich bevindt.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jordan GP is opgericht in Silverstone, Engeland terwijl het wel Iers bleef.
RBR is opgericht en geregisteerd in Engeland maar toch word het Oostenrijks volkslied afgespeeld.
### Concreet:
* **Red Bull Racing rijdt onder een Oostenrijkse licentie**, omdat het eigendom is van het Oostenrijkse bedrijf **Red Bull GmbH**, opgericht door **Dietrich Mateschitz**.
* Hierdoor is RBR op papier een **Oostenrijks team**, ondanks dat:
* Het hoofdkantoor en de fabriek in **Milton Keynes, Engeland** zijn.
* Veel van het personeel Brits is.
* De auto’s grotendeels in het VK worden ontworpen en gebouwd.
### Vergelijking:
* Andere teams zoals **Mercedes-AMG Petronas** zijn ook in het VK gevestigd (Brackley), maar rijden onder een **Duitse licentie**.
* **McLaren** is daarentegen een **Brits team**, omdat het zowel in het VK gevestigd is als onder een Britse licentie racet.
### Samenvatting:
> **Red Bull Racing is geen Britse renstal omdat het onder een Oostenrijkse race-licentie rijdt, ondanks dat het in Engeland is gevestigd.**
Laat me weten als je ook de historische context wilt (zoals hoe het team is ontstaan uit Jaguar Racing).Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
zal ff eerlijk zijn dik of niet dat maakt me niet uit, maar ik zoek niet naar een wijf die met 3 kids zit en iemand nodig heeft vooral om ze ff op te voeden, of ze moeten met een heel goed verhaal komen.....Do what you love, love what you do!![]()
RBR is geregistreerd in Oostenrijk, ze rijden op een Oostenrijkse licentiequote:Op donderdag 11 september 2025 15:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jordan GP is opgericht in Silverstone, Engeland terwijl het wel Iers bleef.
RBR is opgericht en geregisteerd in Engeland maar toch word het Oostenrijks volkslied afgespeeld.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
er zal geen WIJF op zoek zijn naar jou om haar kinderen op te voedenquote:Op donderdag 11 september 2025 15:47 schreef kree het volgende:
zal ff eerlijk zijn dik of niet dat maakt me niet uit, maar ik zoek niet naar een wijf die met 3 kids zit en iemand nodig heeft vooral om ze ff op te voeden, of ze moeten met een heel goed verhaal komen.....
![]()
![]()
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 11 september 2025 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Red Bull Racing (RBR) **is geen Britse renstal**, ondanks dat het team **in het Verenigd Koninkrijk is gevestigd**, omdat de **nationaliteit van een Formule 1-team officieel wordt bepaald door de licentie waaronder het team racet**, niet per se door waar het hoofdkantoor of de fabriek zich bevindt.
### Concreet:
* **Red Bull Racing rijdt onder een Oostenrijkse licentie**, omdat het eigendom is van het Oostenrijkse bedrijf **Red Bull GmbH**, opgericht door **Dietrich Mateschitz**.
* Hierdoor is RBR op papier een **Oostenrijks team**, ondanks dat:
* Het hoofdkantoor en de fabriek in **Milton Keynes, Engeland** zijn.
* Veel van het personeel Brits is.
* De auto’s grotendeels in het VK worden ontworpen en gebouwd.
### Vergelijking:
* Andere teams zoals **Mercedes-AMG Petronas** zijn ook in het VK gevestigd (Brackley), maar rijden onder een **Duitse licentie**.
* **McLaren** is daarentegen een **Brits team**, omdat het zowel in het VK gevestigd is als onder een Britse licentie racet.
### Samenvatting:
> **Red Bull Racing is geen Britse renstal omdat het onder een Oostenrijkse race-licentie rijdt, ondanks dat het in Engeland is gevestigd.**
Laat me weten als je ook de historische context wilt (zoals hoe het team is ontstaan uit Jaguar Racing).
LolDon't follow me. I am lost too
.
Wijfquote:Op donderdag 11 september 2025 15:47 schreef kree het volgende:
zal ff eerlijk zijn dik of niet dat maakt me niet uit, maar ik zoek niet naar een wijf die met 3 kids zit en iemand nodig heeft vooral om ze ff op te voeden, of ze moeten met een heel goed verhaal komen.....
Is dit de nieuwe “Fatties need love too”?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op donderdag 11 september 2025 15:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zal geen WIJF op zoek zijn naar jou om haar kinderen op te voeden
![]()
![]()
Killemquote:Op donderdag 11 september 2025 15:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wijf
Is dit de nieuwe “Fatties need love too”?![]()
nee dit is hoe Kree over vrouwen denkt en praatThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
webber thoquote:Op donderdag 11 september 2025 15:41 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zo Australisch dat het door een Nieuw-zeelander opgericht is, gevestigd is in Engeland en waarbij het volkslied van het Verenigd Koninkrijk klinkt na een overwinning
Engelse wereldkampioen levert simpelweg meer publiciteit op dan een Australische, met dank aan oa. Sky
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Blijf ze 'wijf' noemen, daar scoor je echt dik mee bij die 'wijven'quote:Op donderdag 11 september 2025 15:47 schreef kree het volgende:
zal ff eerlijk zijn dik of niet dat maakt me niet uit, maar ik zoek niet naar een wijf die met 3 kids zit en iemand nodig heeft vooral om ze ff op te voeden, of ze moeten met een heel goed verhaal komen.....![]()
Greysquote:Op donderdag 11 september 2025 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Killem![]()
nee dit is hoe Kree over vrouwen denkt en praat
Multi 21!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Not bad for a number 2 driverquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op donderdag 11 september 2025 15:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Blijf ze 'wijf' noemen, daar scoor je echt dik mee bij die 'wijven'![]()
hmmms dat denk je? maar dat zijn ze wel.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zal geen WIJF op zoek zijn naar jou om haar kinderen op te voeden
![]()
![]()
Goed je weet ik ben niet tegen dik of dun, maar het zijn die vragen he die insinueerde al van ja heb wel kinderen en wat doe je daarmee en etc etc....
Ik heb geen zin in joh? boeie niet mijn kinderen? en klinkt hard, maar oke er zijn ook nog 100 next zonder,. Dus ja als vrouw met kinderen daar ben je ook redelijk fucked.Do what you love, love what you do!![]()
wellicht, maar gelijk kinderen erbij schrikt me af.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wijf
Is dit de nieuwe “Fatties need love too”?Do what you love, love what you do!![]()
Viswijven staan op de markt te schreeuwen.Don't follow me. I am lost too
.
Maar wat denk jij zelf een vrouw te kunnen bieden?quote:Op donderdag 11 september 2025 15:47 schreef kree het volgende:
Wijf vind ik nogal minachtend klinken.Smile, it's free therapy.![]()
zooo respectloos over vrouwen
echt bizar!!
en dan verbaasd zijn dat mensen hier geirriteerd door rakenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het is dat ik er hier al eentje op de bank heb zitten, anders had ik het wel gewetenquote:
glee je er zo vanafquote:Op donderdag 11 september 2025 15:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is dat ik er hier al eentje op de bank heb zitten, anders had ik het wel gewetenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Snap ikquote:Op donderdag 11 september 2025 15:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is dat ik er hier al eentje op de bank heb zitten, anders had ik het wel geweten![]()
Birdiequote:Op donderdag 11 september 2025 15:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Maar wat denk jij zelf een vrouw te kunnen bieden?
Wijf vind ik nogal minachtend klinken.
naja naja bij wijze van spreken he. wijf, zo bedoelde ik het ook weer niet.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat ik denk te kunnen bieden. Naaa goeie? dat is eigenlijk nog uit te vinden en wil dat al niet eens noemen als in van goed salaris en komt goed en kom maar bij me wonen.??
Fucking hell zo werkt t niet bij me, wat ik zou willen is samen het leuk hebben met elkaar en zien hoe t leven loopt. dat is wat ik wil.
Maargoed alles waar ik op matc ander ideeDo what you love, love what you do!![]()
Tokkietaal denk ikquote:Op donderdag 11 september 2025 15:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
.
Hey wijffie birdiequote:Op donderdag 11 september 2025 15:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wijf vind ik nogal minachtend klinken.![]()
![]()
![]()
![]()
zou als ik jou was je eerder druk maken of je bij een eerste date komt
voor je denkt aan seks en samenwonenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Tere zieltjes, aldus kree.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:53 schreef greysbones het volgende:
zooo respectloos over vrouwen
echt bizar!!
en dan verbaasd zijn dat mensen hier geirriteerd door rakenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op donderdag 11 september 2025 15:52 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms dat denk je? maar dat zijn ze wel.
Goed je weet ik ben niet tegen dik of dun, maar het zijn die vragen he die insinueerde al van ja heb wel kinderen en wat doe je daarmee en etc etc....
Ik heb geen zin in joh? boeie niet mijn kinderen? en klinkt hard, maar oke er zijn ook nog 100 next zonder,. Dus ja als vrouw met kinderen daar ben je ook redelijk fucked.![]()
![]()
En dan maar afvragen waarom het toch niet lukt om een relatie te krijgen![]()
Alsof een vrouw met een kind/eren erop zit te wachten dat er een 2de 'vader' figuur komt? Kinderen willen dat denk ik ook niet..![]()
Fijn dat dik of dun je niet uitmaakt. Mij staat bij dat getint je niet aantrekt? En meen dat ze jong(er) moeten zijn (veel jonger bedoel ik dan)Smile, it's free therapy.![]()
wie zei dat ik zoek naar seks en samenwonen?quote:Op donderdag 11 september 2025 15:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
voor je denkt aan seks en samenwonenDo what you love, love what you do!![]()
je bent of bijna 40 of 40 +quote:Op donderdag 11 september 2025 15:55 schreef kree het volgende:
[..]
naja naja bij wijze van spreken he. wijf, zo bedoelde ik het ook weer niet.
Wat ik denk te kunnen bieden. Naaa goeie? dat is eigenlijk nog uit te vinden en wil dat al niet eens noemen als in van goed salaris en komt goed en kom maar bij me wonen.??
Fucking hell zo werkt t niet bij me, wat ik zou willen is samen het leuk hebben met elkaar en zien hoe t leven loopt. dat is wat ik wil.
Maargoed alles waar ik op matc ander idee
en je weet nu nog steeds niet wat je iemand te bieden hebt
Hoezo, heeft hij een alcoholslot in z’n auto?quote:Op donderdag 11 september 2025 15:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
voor je denkt aan seks en samenwonenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op donderdag 11 september 2025 15:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Tere zieltjes, aldus kree.ja tis niet live dus kwets er niet iemand mee, maarja af ertoe stellen ze onwijze onmogelijke vragen.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Tere zieltjes, aldus kree.
tis niet altijd het een of het ander nl.Do what you love, love what you do!![]()
Je bent er teveel mee bezig. Zo vindt je nooit iemand.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:55 schreef kree het volgende:
[..]
Maargoed alles waar ik op matc ander ideeDon't follow me. I am lost too
.
tis goed met hemquote:Op donderdag 11 september 2025 15:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Tere zieltjes, aldus kree.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Had ik niet al eerder iets gepost over dat kree altijd gelijk heeft en vrouwen maar debiele, krankzinnige en onlogische wezens zijnquote:Op donderdag 11 september 2025 15:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Tere zieltjes, aldus kree.
Vogeltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Eigen inkomen is wel handigquote:Op donderdag 11 september 2025 15:55 schreef kree het volgende:
[..]
Maargoed alles waar ik op matc ander idee
Maar uhm wat denk je over wederzijds respect? vertrouwen? ... dat soort dingen![]()
Geen zin om alles na te gaan lezen maar wat ik me afvraag nu is of je wel eens een langere relatie hebt gehad?
En met langer bedoel ik: langer dan zeg een jaar?Smile, it's free therapy.![]()
42 nu netquote:Op donderdag 11 september 2025 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent of bijna 40 of 40 +
en je weet nu nog steeds niet wat je iemand te bieden hebt
vraag me altijd af wat heeft die ander dan te bieden, dat ze vrouw is alleen is nl voor mij niet genoeg.
en daar vertellen ze weinig over vaak.Do what you love, love what you do!![]()
Moet niet te makkelijk zijn he!quote:Op donderdag 11 september 2025 15:25 schreef kree het volgende:
oke zit te kijken naar volgende, maar eigenlijk best lastige vragen die ze stellen?![]()
Kunnen we niet overgaan op de bolk van de dag
lul er maar over heenquote:Op donderdag 11 september 2025 15:58 schreef kree het volgende:
[..]
42 nu net
vraag me altijd af wat heeft die ander dan te bieden, dat ze vrouw is alleen is nl voor mij niet genoeg.
en daar vertellen ze weinig over vaak.
draai het maar naar een ander
wat heb jij te biedenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
wat ben jij een bolkwijf zegquote:Op donderdag 11 september 2025 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
neuh waar, maar t kutte is dat je iets moet kiezen en klopt t niet met voorkeur ervan die het opstelde dan is het next.quote:
Tot open vragen dusDo what you love, love what you do!![]()
Jij weet dat antwoord op die vraag maar al te goed mijn beste grijze botjes mevrouwtjesquote:Op donderdag 11 september 2025 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
lul er maar over heen
wat heb jij te bieden
Wees blij. Kan maar duidelijk zijn.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:41 schreef kree het volgende:
soms ook echt eerste vraag rook je? echt wtf
naja dat is blijkbaar belangrijk
en tweede vraag wat is je opleidingsniveau.![]()
quote:Op donderdag 11 september 2025 15:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hoezo, heeft hij een alcoholslot in z’n auto?![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
hoezo moet ik wat te bieden hebben dan? dat mogen ze vragen?quote:Op donderdag 11 september 2025 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
lul er maar over heen
wat heb jij te biedenDo what you love, love what you do!![]()
Zal ik dit wijf dan maar eens snoeihard terug bolkenquote:Op donderdag 11 september 2025 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ben jij een bolkwijf zeg
Mwaaaahquote:Op donderdag 11 september 2025 15:42 schreef kree het volgende:
[..]
dat kan ik begrijpen nog. dat van opleidingsniveau is fucking kortzichtig denk ik.![]()
quote:Op donderdag 11 september 2025 15:57 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
ja tis niet live dus kwets er niet iemand mee, maarja af ertoe stellen ze onwijze onmogelijke vragen.
tis niet altijd het een of het ander nl.DAT is een goede zin voor als je een note krijgt
![]()
![]()
![]()
Zou die zeker gebruiken
quote:Op donderdag 11 september 2025 16:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zal ik dit wijf dan maar eens snoeihard terug bolken![]()
quote:Op donderdag 11 september 2025 16:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
hallo
Hallo ventje JustinKKKKK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maargoed omdat je zo aandringt, denk dat ik lief ben.
Begrijpelijk. niet heel snel boos wordt om dingen.,
Knuffelen hou ik wel van. etc, maar dat is allemaal wat pas later kan komen als t klikt
\
Hoezo moet ik wat te bieden hebben in eerste instantie?Do what you love, love what you do!![]()
gelukkig is FOK! niet livequote:Op donderdag 11 september 2025 16:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]DAT is een goede zin voor als je een note krijgt
![]()
![]()
![]()
Zou die zeker gebruiken
we posten met vertraging
Een wijf? Wtf kreequote:Op donderdag 11 september 2025 15:47 schreef kree het volgende:
zal ff eerlijk zijn dik of niet dat maakt me niet uit, maar ik zoek niet naar een wijf die met 3 kids zit en iemand nodig heeft vooral om ze ff op te voeden, of ze moeten met een heel goed verhaal komen.....![]()
[quote]Op donderdag 11 september 2025 15:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vogelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Greysie![]()
![]()
jijquote:Op donderdag 11 september 2025 15:56 schreef kree het volgende:
[..]
wie zei dat ik zoek naar seks en samenwonen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
[quote]Op donderdag 11 september 2025 16:02 schreef Kissingbird het volgende:
quote:[ afbeelding ] Op donderdag 11 september 2025 15:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vogelt
Verneukte qoute-septionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Greysie![]()
![]()
Die wil hij juist bij iemand zettenquote:Op donderdag 11 september 2025 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
fuck me ik antwoord nu op advertenties van vrouwen he? mss moet ik eens vragen wat hun te bieden hebben dan?Do what you love, love what you do!![]()
micropenisquote:Op donderdag 11 september 2025 16:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij weet dat antwoord op die vraag maar al te goed mijn beste grijze botjes mevrouwtjes![]()
dat valt vast goed bij zequote:Op donderdag 11 september 2025 16:02 schreef kree het volgende:
fuck me ik antwoord nu op advertenties van vrouwen he? mss moet ik eens vragen wat hun te bieden hebben dan?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En R&P / Discussietopic: partner die heel veel gewicht aankomtquote:Op donderdag 11 september 2025 15:47 schreef kree het volgende:
hmms nooit zo gezegd althans niet recent. ik zou het leuk vinden met iemand die ik echt leuk vind.quote:
Dat hele seks verhaal, als ik dat snel zou willen dan zou ik dit niet doen, t boeit me ook niet zoveel meer.Do what you love, love what you do!![]()
Doe eens niet zo ja!quote:![]()
45mm is een gemiddelde maat ja
anders ga jij het met @kree maar even hebben over waar jij vroeger toen je een jonge Kibi was op mastrubeerdequote:
wil hij graag weten
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: