SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Voor kree is elke vrouw een PNOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
tip begrepenquote:Op donderdag 11 september 2025 14:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
tip voor @:Kree
niet meteen uit de oven
wachten tot hij lauwwarm is
Do what you love, love what you do!![]()
Zonde wel...quote:Op donderdag 11 september 2025 14:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
so bye bye
miss american pieDon't follow me. I am lost too
.
quote:Op donderdag 11 september 2025 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor kree is elke vrouw een PNOmaar wij niet, wij zijn te goed voor mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en met wij bedoel ik alle vrouwen op Fok!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 11 september 2025 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor kree is elke vrouw een PNODie afkorting kende ik nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
.
ALLEMAALquote:Op donderdag 11 september 2025 14:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar wij niet, wij zijn te goed voor m![]()
en met wij bedoel ik alle vrouwen op Fok!![]()
![]()
ik ga toch ff op paiq kijken. mss is er nog eentje met leuk vragen rondje.Do what you love, love what you do!![]()
Heb ik zelf bedacht. Daarom ken je hem niet.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:31 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die afkorting kende ik nog niet.
Ik had een collega die zo over al zijn (single) vrouwelijke collega's dachtTrotste mama van Ambar
paiq ?quote:Op donderdag 11 september 2025 14:32 schreef kree het volgende:
ik ga toch ff op paiq kijken. mss is er nog eentje met leuk vragen rondje.Don't follow me. I am lost too
.
Tsjaa.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb ik zelf bedacht. Daarom ken je hem niet.
Ik had een collega die zo over al zijn (single) vrouwelijke collega's dachtleuk zo'n collega.
Don't follow me. I am lost too
.
42 jarige single vrouw in Den Haag, naja leeftijd match. locatie match. ik moet zeggen of ik dr leuk vind zonder foto?:Do what you love, love what you do!![]()
Hop stuur je 06quote:Op donderdag 11 september 2025 14:34 schreef kree het volgende:
42 jarige single vrouw in Den Haag, naja leeftijd match. locatie match. ik moet zeggen of ik dr leuk vind zonder foto?:![]()
Kan ie weer ergens anders verder.quote:
Ik hou totaal niet van dat soort lui.Don't follow me. I am lost too
.
misschien eens kijken wie ze isquote:Op donderdag 11 september 2025 14:34 schreef kree het volgende:
42 jarige single vrouw in Den Haag, naja leeftijd match. locatie match. ik moet zeggen of ik dr leuk vind zonder foto?:
wat ze te bieden heeft
werk
levenservaring etcThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
¤¤¤¤¤¤¤quote:Op donderdag 11 september 2025 14:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien eens kijken wie ze is
wat ze te bieden heeft
werk
levenservaring etc![]()
Vraag of ze leuk is...quote:Op donderdag 11 september 2025 14:34 schreef kree het volgende:
42 jarige single vrouw in Den Haag, naja leeftijd match. locatie match. ik moet zeggen of ik dr leuk vind zonder foto?:Don't follow me. I am lost too
.
Oh, ik kende 'm wel. Toch hivemind dan.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb ik zelf bedacht. Daarom ken je hem niet.
Ik had een collega die zo over al zijn (single) vrouwelijke collega's dachtJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Hij was tussen 30-35 en ging nog steeds studentenfeestjes af voor een one night stand.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:35 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Kan ie weer ergens anders verder.
Ik hou totaal niet van dat soort lui.
Vond het normaal toen hij teamleider werd om met een van zijn eigen teamleden een "relatie" aan te gaan. Ja zo noemde hij het naar dat meisje en HR toe om geen claim aan zijn broek te hebben hangen. Hij wilde haar gewoon neuken.
Viel elk nieuwe vrouw die binnen kwam op werk lastig.
Was echt een aanwinst.
Oh en snapte het woord nee niet.Trotste mama van Ambar
Joh, spring uit de band en knoop een gesprekje aan.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:34 schreef kree het volgende:
42 jarige single vrouw in Den Haag, naja leeftijd match. locatie match. ik moet zeggen of ik dr leuk vind zonder foto?:Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Duurt nog wel even dan.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:37 schreef kree het volgende:
[..]
nee zo werkt die website niet joh gek![]()
exact en dat doet paiq dan wel. want geen foto's totdat je tijdje met elkaar chat?quote:Op donderdag 11 september 2025 14:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien eens kijken wie ze is
wat ze te bieden heeft
werk
levenservaring etc
Volgens mij kennen de meeste vrouwen wel een man waarvoor ze niets anders zijn dan een PNOquote:Op donderdag 11 september 2025 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik kende 'm wel. Toch hivemind dan.Trotste mama van Ambar
Heb je niks aan iddquote:Op donderdag 11 september 2025 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij was tussen 30-35 en ging nog steeds studentenfeestjes af voor een one night stand.
Vond het normaal toen hij teamleider werd om met een van zijn eigen teamleden een "relatie" aan te gaan. Ja zo noemde hij het naar dat meisje en HR toe om geen claim aan zijn broek te hebben hangen. Hij wilde haar gewoon neuken.
Was echt een aanwinst.
Oh en snapte het woord nee niet.
Don't follow me. I am lost too
.
jaja ff over die nu heb gestuurd vind leuk, maar kan er niks mee totdat ze terug stuurt
kan wel quizzzz doen met een andereDo what you love, love what you do!![]()
Het verhaal gaat dat hij via de rechter zijn ontslag (op grond van ongewenst gedrag) heeft aangevochten en heeft gewonnen, omdat de rechter het onterecht vond ofzo. Ik heb verder geen idee.quote:
Blij dat hij opgerot is, werkveiligheid ging ineens een stuk omhoog.Trotste mama van Ambar
nee joh je zoekt ook meer naar iemand zoals ik, snap t wel.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij was tussen 30-35 en ging nog steeds studentenfeestjes af voor een one night stand.
Was echt een aanwinst.
Oh en snapte het woord nee niet.Do what you love, love what you do!![]()
Ook leuk voor Odin.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:38 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
toch maar eens de JBL box te voorschijn toveren
Hondengeluidjes afspelen van onder de bank![]()
![]()
Jullie komen bijna hetzelfde over dus nee.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:40 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh je zoekt ook meer naar iemand zoals ik, snap t wel.
Doei
Trotste mama van Ambar
haha. welnee. overdrijf t. nuquote:Op donderdag 11 september 2025 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jullie komen bijna hetzelfde over dus nee.
Doei
Zal hij nog een bonus gekregen hebben ook. Hoe noem je zoiets ook alweer...quote:Op donderdag 11 september 2025 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het verhaal gaat dat hij via de rechter zijn ontslag (op grond van ongewenst gedrag) heeft aangevochten en heeft gewonnen, omdat de rechter het onterecht vond ofzo. Ik heb verder geen idee.
Blij dat hij opgerot is, werkveiligheid ging ineens een stuk omhoog.Don't follow me. I am lost too
.
die staat dan op en gaat buiten lopen blaffenquote:Op donderdag 11 september 2025 14:40 schreef maily het volgende:
[..]
Ook leuk voor Odin.
Hondengeluidjes afspelen van onder de bank
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een mooie ontslagvergoeding enzo.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:41 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zal hij nog een bonus gekregen hebben ook. Hoe noem je zoiets ook alweer...
Achja elke euro waard geweestTrotste mama van Ambar
Gaar ook eigenlijk, dat je met dat soort gedrag moet investeren om van iemand af te komen.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een mooie ontslagvergoeding enzo.
Achja elke euro waard geweestJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
marvel of DC. oke die eerste ken. ik geen idee wat de rest is.
Maar beide ken ik nietDo what you love, love what you do!![]()
Hij had niet naar huis gestuurd mogen worden ofzo, maar had mogen blijven werken in afwachting van de gesprekken oidquote:Op donderdag 11 september 2025 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gaar ook eigenlijk, dat je met dat soort gedrag moet investeren om van iemand af te komen.En volgens mij was er ook een kwestie van onvoldoende bewijs, want 2 - 3 whatsappjes waren niet voldoende
Trotste mama van Ambar
Ik had geen regen besteld potverdomme
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op donderdag 11 september 2025 14:45 schreef kree het volgende:
marvel of DC. oke die eerste ken. ik geen idee wat de rest is.
Maar beide ken ik niet![]()
![]()
Elke vrouw op werk was blij dat hij weg was, niemand heeft hem gemist.Trotste mama van Ambar
owh gelijk nieuwe toen ik koos ken ik beide niet, nu kon ik marvel wel. maar boeit me niet echt dat.Do what you love, love what you do!![]()
Zit je nog in mijn regio? Dat was een goeie bui ja.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:45 schreef DJMO het volgende:
Ik had geen regen besteld potverdomme
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
maargoed volgende vraag, echt ik vind het fascinerend wat vrouwen bedenken om te vragen. maargoed. next question????Do what you love, love what you do!![]()
Wat wil je dan dat ze vragen?quote:Op donderdag 11 september 2025 14:48 schreef kree het volgende:
maargoed volgende vraag, echt ik vind het fascinerend wat vrouwen bedenken om te vragen. maargoed. next question????
Hoi Kree, zijn je ballen wel symmetrisch?Trotste mama van Ambar
nou ik kan ook zo'n zelfde vragen lijstje maken, maar voor nu hou ik me bezig met die me aangeboden worden.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat wil je dan dat ze vragen?
Hoi Kree, zijn je ballen wel symmetrisch?Do what you love, love what you do!![]()
Jij moet toch ook een vragenlijstje maken?quote:Op donderdag 11 september 2025 14:49 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik kan ook zo'n zelfde vragen lijstje maken, maar voor nu hou ik me bezig met die me aangeboden worden.![]()
lol dit is wel een grappige, tis jammer dat ik het niet zo kan kopiëren, maar meerkeuze vraag dusDo what you love, love what you do!![]()
Je kunt toch een foto van je scherm maken?quote:Op donderdag 11 september 2025 14:51 schreef kree het volgende:
lol dit is wel een grappige, tis jammer dat ik het niet zo kan kopiëren, maar meerkeuze vraag dus![]()
ja ga ik wel doen, maargoed nu ff dit voor nuquote:Op donderdag 11 september 2025 14:51 schreef maily het volgende:
[..]
Jij moet toch ook een vragenlijstje maken?Do what you love, love what you do!![]()
img creatiever dit als eerster. \
Oke eens kijken wat kan ik kiezenDo what you love, love what you do!![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
-blauw tien jaar terug in de tijd
-rood direct 10 naar in toekomst
-voedingsuplement
-placebo pil
hmmms ik wil dit eerlijk beantwoorden heDo what you love, love what you do!![]()
't is even droog. Hopenlijk kom ik ook droog in de supermarktIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
jesus nou ik heb wel een creatief iemand nu, door naar volgende vraag.Do what you love, love what you do!![]()
tuurlijk met buurman. wtf.
naja volgende vraag, jullie moeten ff sneller zijn he?
bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Balkan rondreis.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:59 schreef kree het volgende:
wat is je favorite vakantie is de vraag...![]()
vragen, vragen, vragenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja voor nu, maar weet ik moet op een meerkeuze antwoord geven.quote:
wacht ffDo what you love, love what you do!![]()
Kerstquote:Op donderdag 11 september 2025 14:59 schreef kree het volgende:
wat is je favorite vakantie is de vraag...Don't follow me. I am lost too
.
Hey MT6
Oeps, een boze Greysquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie kent hem niet...Don't follow me. I am lost too
.
-bahamas
-filipijnen
-backpacken
-surprise me
daar moet ik uit kiezen, naja ik kies wat ik wil uiteindelijk, maar wat zouden jullie kiezen en waarom?Do what you love, love what you do!![]()
Surprise me is wel een mooi land.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:02 schreef kree het volgende:
-bahamas
-filipijnen
-backpacken
-surprise me
daar moet ik uit kiezen, naja ik kies wat ik wil uiteindelijk, maar wat zouden jullie kiezen en waarom?Don't follow me. I am lost too
.
Bahamas, geen zin in een surprisequote:Op donderdag 11 september 2025 15:02 schreef kree het volgende:
-bahamas
-filipijnen
-backpacken
-surprise me
daar moet ik uit kiezen, naja ik kies wat ik wil uiteindelijk, maar wat zouden jullie kiezen en waarom?![]()
ik weet al wat ik zou zeggen, maar oke wat zouden jullie denken?Do what you love, love what you do!![]()
Wat jij zegt en wat wij allemaal denken is nooit hetzelfde.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:03 schreef kree het volgende:
ik weet al wat ik zou zeggen, maar oke wat zouden jullie denken?![]()
Spijker kopquote:Op donderdag 11 september 2025 15:04 schreef maily het volgende:
[..]
Wat jij zegt en wat wij allemaal denken is nooit hetzelfde.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik zeg wat ik denk.Don't follow me. I am lost too
.
nee daar gaat t ook niet om, wat ik zeg wel wat ik kies eerlijk? Maar ben ff benieuwd naar wat jullie zouden kiezen.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:04 schreef maily het volgende:
[..]
Wat jij zegt en wat wij allemaal denken is nooit hetzelfde.
naja voor jou info. ga ook voor surprise me.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
oke en dan komt de open vraag, die ik in moet typen. dat is altijd een lastige.
rook ff een peuk erover.Do what you love, love what you do!![]()
Waar gaat de verrassing heen?quote:Op donderdag 11 september 2025 15:05 schreef kree het volgende:
[..]
nee daar gaat t ook niet om, wat ik zeg wel wat ik kies eerlijk? Maar ben ff benieuwd naar wat jullie zouden kiezen.
naja voor jou info. ga ook voor surprise me.Don't follow me. I am lost too
.
Maakt toch niet uit wat wij kiezen? De een houdt van nasi de ander van soepquote:Op donderdag 11 september 2025 15:05 schreef kree het volgende:
[..]
nee daar gaat t ook niet om, wat ik zeg wel wat ik kies eerlijk? Maar ben ff benieuwd naar wat jullie zouden kiezen.
naja voor jou info. ga ook voor surprise me.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon vragen wat is je cupmaat?quote:Op donderdag 11 september 2025 15:06 schreef kree het volgende:
oke en dan komt de open vraag, die ik in moet typen. dat is altijd een lastige.
rook ff een peuk erover.![]()
![]()
OJDon't follow me. I am lost too
.
Hey Bbquote:Op donderdag 11 september 2025 15:07 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Gewoon vragen wat is je cupmaat?
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: