quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:28 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar een sportschool om een beetje rond te kijken en te flexen met mijn gainspokkel.
Klopt, maar dit lijkt me een prijsstijging die echt niks met inflatie te maken heeft. Eerder met dat ze concurrenten als Sportcity nadoen 'want kijk, zij doen het dus dan kunnen wij het ook doen!'quote:
quote:Een plaatselijke sportschool hier kostte in 2023 nog geen 55 euro per MAAND + je kon na 3 maanden opzeggen
Dat hebben ze heel recent aangepast. Nu betaal je 70 euro per 4 WEKEN en je kan ook niet meer zomaar opzeggen.
Een maand abonnee zijn zonder vervolg (vervolgens in de kleine letters: 28 dagen lid, dus geen kalendermaand) = bijna 90 euro
Dat Sportcity, Basic Fit en Trainmore de markt domineren is inderdaad wel erg irritant.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:19 schreef CarbonC het volgende:
Sportscholen waren vroeger, voordat je die diarreeketens1 kreeg die het materiaal leasten i.p.v. kopen (wat kon omdat de rente erg laag was/is), veel duurder.
1 Basic Fist / Fist For Free.
Gewoon lekker met totaal nikszeggende posts topics blijven kicken die je met 1 van je andere accounts begonnen bent en met weer een ander account al eens eerder gekicked had.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:12 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
Volgens mij klopt dit wel hoor
Een plaatselijke sportschool hier kostte in 2023 nog geen 55 euro per MAAND + je kon na 3 maanden opzeggen
Dat hebben ze heel recent aangepast. Nu betaal je 70 euro per 4 WEKEN en je kan ook niet meer zomaar opzeggen.
Een maand abonnee zijn zonder vervolg (vervolgens in de kleine letters: 28 dagen lid, dus geen kalendermaand) = bijna 90 euro
SERIEUS AHAHAHAHAHAHAHAHAAHA
Zelfs Sportcity is dan nog goedkoper, en dat is hier in mijn stad echt de slechtste sportschool die er is
Als je 10 euro meer uitgeeft dan de goedkoopste sportschool(keten) ben je het meeste paupervolk wel kwijt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:25 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Dat Sportcity, Basic Fit en Trainmore de markt domineren is inderdaad wel erg irritant.
https://www.basic-fit.com/nl-nl/prijsquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als je 10 euro meer uitgeeft dan de goedkoopste sportschool(keten) ben je het meeste paupervolk wel kwijt.
Ik heb de indruk dat Sportcity iets beter publiek heeft dan vooral de Basic Fist: terecht dat Peter Pannekoek die toko affakkelde.
Valt ook tegen als ik mijn outfit van vanavond analyseerdequote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:13 schreef mschol het volgende:
buiten rennen is even goedkoop als altijd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |