abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator/colorchick donderdag 11 september 2025 @ 15:30:18 #151
382129 crew  Donna
pi_218741618
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 14:48 schreef Harper het volgende:
Toch een beetje gek dat er nu posts over Tamara gewist worden, terwijl daar dingen in stonden die ze wel degelijk zelf gedeeld heeft.
En over anderen mag in het wilde weg gespeculeerd worden en dingen worden gezegd die men gelezen zou hebben "op een ander forum" en over jaren geleden gaan.
Wat is dat precies? Ik heb geen reports gezien.

Alleen de post is gewist waarin iemand de reden noemde waarom ze gescheiden zijn. Voor zover mij bekend heeft ze dat helemaal niet zo letterlijk gezegd. En dan kan diegene dat niet zo als feit brengen lijkt mij?

Dat wis ik dan idd, voordat iedereen er mee aan de haal gaat.
pi_218741679
quote:
10s.gif Op donderdag 11 september 2025 15:25 schreef Meke het volgende:
Dit is vast al eerder opgevallen/besproken, maar gisteren door het armbandje zag ik bij MB dat haar kids zo ongeveer haar naam als eerste letters hebben _O- M B O L, zou dat expres zijn?
Hoewel het maar de vraag is hoe lang dat haar naam nog is natuurlijk :+
Laatst poste ze iets in de trant van dat ze daar door een oplettende volger op werd gewezen en ze dat zelf echt niet bewust heeft gedaan. Jaja, tuurlijk 😂.
pi_218741690
AM met een stukje/pagina uit haar boek: ‘en dan weet ik weer waarom ik soms moet verdwijnen. Offline. Uit beeld. Naar wie ik ben als niemand kijkt. En geloof me, dat zijn de mooiste momenten. Alleen zie je ze niet op Instagram ’

Nou beste AM, je hóeft helemaal niet 100 stories (waarvan grotendeels vrijwel dagelijks repeterend) op insta te zetten hè? En geen toneelstukjes ip te voeren, blijkbaar ook voor je familie. Want je bent pas jezelf als niemand kijkt.

Wat een triestigheid.
pi_218741697
quote:
Dit is vast al eerder opgevallen/besproken, maar gisteren door het armbandje zag ik bij MB dat haar kids zo ongeveer haar naam als eerste letters hebben _O- M B O L, zou dat expres zijn?

Het is idd eerder besproken en ik kan gewoon niet geloven dat dit toeval is. Dat is gewoon te veel toeval.
Dan hou je ook wel erg van jezelf of niet?
  Moderator/colorchick donderdag 11 september 2025 @ 15:39:01 #155
382129 crew  Donna
pi_218741710
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 15:09 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Maar het moet niet uitmaken of je iemand sympathiek vind als het gaat om forumregels/regels onder elkaar hier.
Ik vind Jolein van de zhou family (die ook heel weinig reclame doet) en milou Hofmeester veel sympathieker dan de meeste die hier besproken worden maar ik ga ook niet daar aparte "regels" voor bedenken. Zo werkt het niet.

En of je sympathie voor iemand hebt dat is heel persoonlijk. Ik zie bij Tamara dingen heel anders dan sommigen blijkt wel.
En haar opmerking in sho naar Donna dat ze dan wel als forummer actiever wordt zodat we niet meer over haar kunnen praten dat geeft exact weer hoe ik over haar denk.
Dat pakte Donna prima op overigens.

Maar ik denk dat deze discussie ook daar hoort, sorry🤭
Bedankt voor de veren. Het hoort eigenlijk idd daar. :Y
Maar snap wel dat het nu even een hot item is.

We merken in de reports ook dat de mild negatieve reacties over sommige instagrammers altijd gerapporteerd worden en dat andere, soms hele heftige reacties over anderen nooit gerapporteerd worden.

Toevallig ben ik vandaag veel online en lees ik (bijna) alles waardoor ik ook meteen iets aan kan passen als het niet kan (of als ik twijfels heb) maar doorgaans ondernemen we actie op reports en scannen we de rest. Wij maken iig echt geen onderscheid en zitten ook niet in een wurggreep van Tamara of AM, want dat denken sommige ook nog steeds. :P
  Moderator/colorchick donderdag 11 september 2025 @ 15:41:28 #156
382129 crew  Donna
pi_218741729
Ik heb laatst zelfs een DM gehad of ik bevriend was met Michelle omdat ik jullie voor de zoveelste keer aansprak op reacties over haar lichaam.
Ja, je verzint het niet. _O-
pi_218741734
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 15:30 schreef Donna het volgende:

[..]
Wat is dat precies? Ik heb geen reports gezien.

Alleen de post is gewist waarin iemand de reden noemde waarom ze gescheiden zijn. Voor zover mij bekend heeft ze dat helemaal niet zo letterlijk gezegd. En dan kan diegene dat niet zo als feit brengen lijkt mij?

Dat wis ik dan idd, voordat iedereen er mee aan de haal gaat.
Bv de in de post van Pimpelpaars om 06.09u.
En verder gaan de speculaties over de Bollens veel verder dan wat ze (of de juicakanalen) delen.
Tamara heeft wel gezegd wat de reden van de breuk is. Zelfs pas geleden nog een filmpje gedeeld over een verslaafde wiens ogen pas echt geopend werden toen zijn/haar partner de stekker eruit trok.
Sowieso neem ik aan dat je als mod sowieso niet alles en iedereen volgt?
pi_218741747
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 15:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM met een stukje/pagina uit haar boek: ‘en dan weet ik weer waarom ik soms moet verdwijnen. Offline. Uit beeld. Naar wie ik ben als niemand kijkt. En geloof me, dat zijn de mooiste momenten. Alleen zie je ze niet op Instagram ’

Nou beste AM, je hóeft helemaal niet 100 stories (waarvan grotendeels vrijwel dagelijks repeterend) op insta te zetten hè? En geen toneelstukjes ip te voeren, blijkbaar ook voor je familie. Want je bent pas jezelf als niemand kijkt.

Wat een triestigheid.
Dat zijn er weinig mooiste momenten voor haar.
Zelfs niet op zondag want dan zijn er de betalende abonnees. Heel triest inderdaad
  Moderator/colorchick donderdag 11 september 2025 @ 15:44:41 #159
382129 crew  Donna
pi_218741760
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 15:42 schreef Harper het volgende:

[..]
En verder gaan de speculaties over de Bollens veel verder dan wat ze (of de juicakanalen) delen.
Tamara heeft wel gezegd wat de reden van de breuk is. Zelfs pas geleden nog een filmpje gedeeld over een verslaafde wiens ogen pas echt geopend werden toen zijn/haar partner de stekker eruit trok.
Maar dat staat los van de reactie die ik gewist heb. Daar stond helemaal niet iets over een verslaving.

Ik ga even kijken naar die post vanochtend.
pi_218741782
En ‘dit keer gaat het boek meer over mij en de wereld (..) waarin ik me begeef als influencer’

Vorige week beweerde ze nog geen influencer te zijn.

Misschien kan ze de volgende keer bij de gesponsorde meuk een notitieboekje vragen. Kan ze haar beweringen in bijhouden.
pi_218741807
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 15:42 schreef Harper het volgende:

[..]
Wat heb ik daarin geschreven wat niet zou mogen?
pi_218741870
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 15:44 schreef Donna het volgende:

[..]
Maar dat staat los van de reactie die ik gewist heb. Daar stond helemaal niet iets over een verslaving.

Ik ga even kijken naar die post vanochtend.
Dat ging over de behandeling. En we weten allemaal waarvoor. En dat hij naar familie ging heeft ze verteld.
Dat is dan toch geen speculatie?
In tegenstelling tot eindeloze posts over de breuk van de poly :Y
pi_218741891
Kunnen we niet gewoon terug naar enkel over openbare accounts praten?
Ik ben dit gehakketak nu al zat. Het is gewoon een grijs gebied.
  Moderator donderdag 11 september 2025 @ 15:59:33 #164
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_218741929
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 15:35 schreef Pimpelpaars123 het volgende:

[..]
Laatst poste ze iets in de trant van dat ze daar door een oplettende volger op werd gewezen en ze dat zelf echt niet bewust heeft gedaan. Jaja, tuurlijk 😂.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 15:38 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Het is idd eerder besproken en ik kan gewoon niet geloven dat dit toeval is. Dat is gewoon te veel toeval.
Dan hou je ook wel erg van jezelf of niet?
|:)

Ik geloof er niets van dat je er na de geboorte pas achterkwam. Dat het toeval was bij het bedenken en dat je het een stomme reden vond om een andere naam te zoeken kan ik wél inkomen :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_218741986
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 15:41 schreef Donna het volgende:
Ik heb laatst zelfs een DM gehad of ik bevriend was met Michelle omdat ik jullie voor de zoveelste keer aansprak op reacties over haar lichaam.
Ja, je verzint het niet. _O-
Ja geef het maar toe..doen alsof je al die fluflu's niet volgde en stiekem hoor je in de innercircle.
pi_218742023
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 15:59 schreef Meke het volgende:

[..]
[..]
|:)

Ik geloof er niets van dat je er na de geboorte pas achterkwam. Dat het toeval was bij het bedenken en dat je het een stomme reden vond om een andere naam te zoeken kan ik wél inkomen :P
Maar per ongeluk bij het bedenken allemaal voorletters die je eigen naam spellen. Dat is wel heel veel toeval;)
Mijn man en ik hebben dezelfde voorletter en de oudste heeft per ongeluk ook die letter. Dat was ons idd niet opgevallen. Maar we hebben niet daarna nog 3 kinderen per ongeluk een voorletter gegeven die dan mijn naam spellen.
pi_218742029
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 15:56 schreef SterreKaatje het volgende:
Kunnen we niet gewoon terug naar enkel over openbare accounts praten?
Ik ben dit gehakketak nu al zat. Het is gewoon een grijs gebied.
Eens.
pi_218742089
quote:

Wat een triestigheid.
Dit inderdaad!

Ik vind dit zó enorm frustrerend. Ze hoeft niet haar hele gezin, hebben en houwen op het internet te gooien. Ze zet zichzelf weg als gedupeerde en slachtoffer. Ze heeft zich destijds door iets of iemand bedreigd gevoeld (let wel: dit kan natuurlijk niet door de beugel als bedreiging echt plaats heeft gevonden!). In het boek gaat het daar ook weer over.

Maar ze gooit haar hele gezin online voor geld en dit boek schrijft ze ook weer voor geld. Ze heeft daar echt geen altruïstische redenen voor. Niet dat ik vind dat ze bedreigd moet worden en ook commentaar in haar dm over hoe ze haar vakantie viert is niet nodig. Maar als je je leven in de anonimiteit leeft hoef je ook niet met dit soort gedoe te dealen. Ik heb het al vaker gezegd: ze heeft talenten. Ik zou alleen graag willen dat ze die anders in zou zetten. Daar waar je in elk geval niet je kinderen hoeft in te zetten.
pi_218742124
quote:

Wat een triestigheid.
Nou inderdaad. Alsof ze noodgedwongen dit leven leidt. Ze is misbaar online en vrij om een ander pad te kiezen.
pi_218742195
Iedereen die haar boek controleert gaat blijkbaar akkoord met het feit dat veel door chatgpt is geschreven. Want AM levert geld op.
pi_218742245
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 16:11 schreef Shuri het volgende:

[..]
Dit inderdaad!

Ik vind dit zó enorm frustrerend. Ze hoeft niet haar hele gezin, hebben en houwen op het internet te gooien. Ze zet zichzelf weg als gedupeerde en slachtoffer. Ze heeft zich destijds door iets of iemand bedreigd gevoeld (let wel: dit kan natuurlijk niet door de beugel als bedreiging echt plaats heeft gevonden!). In het boek gaat het daar ook weer over.

Maar ze gooit haar hele gezin online voor geld en dit boek schrijft ze ook weer voor geld. Ze heeft daar echt geen altruïstische redenen voor. Niet dat ik vind dat ze bedreigd moet worden en ook commentaar in haar dm over hoe ze haar vakantie viert is niet nodig. Maar als je je leven in de anonimiteit leeft hoef je ook niet met dit soort gedoe te dealen. Ik heb het al vaker gezegd: ze heeft talenten. Ik zou alleen graag willen dat ze die anders in zou zetten. Daar waar je in elk geval niet je kinderen hoeft in te zetten.
Helemaal eens, en ook met de post waar je op reageert. Het reflectief vermogen van AM is uiterst gering. Wellicht had ze ooit ietsje meer, geen idee, maar het is zeer aannemelijk dat dit door haar manier van omgaan met social media volledig teniet is gedaan: ze blokkeert namelijk iedere vorm van kritiek, van anders denken zelfs en zet zichzelf graag neer als slachtoffer met als doel veren voor in d’r kont en medelijden te oogsten.

Ik vermoed dat dit boek ook met name met dit doel geschreven wordt (en ze er anderen voor inzet): zielig doen, het slachtoffer uithangen en hopen op veel begrip. Komt op mij behoorlijk wanhopig over.
pi_218742282
DBM die op treads vraagt waarom sommige mensen van dingen zo'n drama maken? Dat is er weer 1 in de categorie: daar valt mn mond van open🤣
En haar conclusie: die mensen hebben teveel tijd🙈🙈
pi_218742340
quote:

Nou bollen is de naam van koen toch
pi_218742354
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 16:32 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Nou bollen is de naam van koen toch
Zeker, maar voor deze break up was ze al bekend op insta als michelle bollen. Michelle Walk kennen veel mensen niet denk ik.
  Moderator/colorchick donderdag 11 september 2025 @ 16:38:21 #175
382129 crew  Donna
pi_218742392
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 15:54 schreef Harper het volgende:

[..]
Dat ging over de behandeling. En we weten allemaal waarvoor. En dat hij naar familie ging heeft ze verteld.
Dat is dan toch geen speculatie?
In tegenstelling tot eindeloze posts over de breuk van de poly :Y
Dat stond er niet. Dat wat diegene als feit bracht is speculatie.

En als je gespeculeer ziet over de poly moet je dat rapporteren. Je had net ook binnen no time een post erbij die je niet naar het zin was. Die report functie is er echt niet voor niets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')