SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
8e
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Ja was heerlijk vanmiddag, ff lekker naar buiten geweestquote:Op woensdag 10 september 2025 15:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
halloww Justinkkk
Is het bij jou ook zo'n mooi weer vandaag?![]()
![]()
Voorlopig zette de Singaporese buurman grote ogen op, toen ik birds eye chilies van zijn boompje, zonder blikken of blozen weg stond te kauwen.
Lekker tinteltje, zei ik.
Hij gaf me props![]()
![]()
Helloquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zeker alleen je neus naar buiten gestokenquote:Op woensdag 10 september 2025 15:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja was heerlijk vanmiddag, ff lekker naar buiten geweest
Dat ding dat groeit jaquote:Op woensdag 10 september 2025 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker alleen je neus naar buiten gestoken![]()
![]()
Pinokkio liep laatst over straat.quote:
Opeens rende er een meisje op hem af en vroerde hem met een schouderworp.
Toen ging ze op zijn gezicht zitten en riep, LIEGEN KLOOTZAK. LIEGEN.![]()
Klassieker!!quote:Op woensdag 10 september 2025 15:37 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Pinokkio liep laatst over straat.
Opeens rende er een meisje op hem af en vroerde hem met een schouderworp.
Toen ging ze op zijn gezicht zitten en riep, LIEGEN KLOOTZAK. LIEGEN.![]()
Hallo mevr fijn dat u de deur open doet wij komen voor Jantje Beton en willen de jeugd uit hun depressie halen.
Ik. Door nog meer op hun mobiel te zitten zeker.
Hij hahah mevr hahaha het was ene wat lange getinte jonge man met rastavlechten. ZIjn armen zwaaide alle kanten op. Ik zeg, nee dank u meneer, ik doe niet meer aan akties waarbij ik moet pinnen aan de deur.
Hij, begrijp ik mevr wilt u dan mijn fles vullen met water.
Ik zeker wil ik dat, mag ook wel iets anders in als u wilt.
Hij nee hoor wat is genoeg.
Ik pak zijn fles aan en zeg, Ik doe wel even de deur dicht ik breng u zo u water.
Fles gevuld, man weer wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja als niemand wat zegt zegt Jussie ook niets hoorquote:
Werd er ook stil vanquote:Op woensdag 10 september 2025 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als niemand wat zegt zegt Jussie ook niets hoor![]()
![]()
Oh vanavond is de laatste aflevering van B&B vol liefde. Al leek er wat weinig sprake van liefde te zijn dit seizoen.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op woensdag 10 september 2025 15:39 schreef Dotteke het volgende:
Hallo mevr fijn dat u de deur open doet wij komen voor Jantje Beton en willen de jeugd uit hun depressie halen.
Ik. Door nog meer op hun mobiel te zitten zeker.
Hij hahah mevr hahaha het was ene wat lange getinte jonge man met rastavlechten. ZIjn armen zwaaide alle kanten op. Ik zeg, nee dank u meneer, ik doe niet meer aan akties waarbij ik moet pinnen aan de deur.
Hij, begrijp ik mevr wilt u dan mijn fles vullen met water.
Ik zeker wil ik dat, mag ook wel iets anders in als u wilt.
Hij nee hoor wat is genoeg.
Ik pak zijn fles aan en zeg, Ik doe wel even de deur dicht ik breng u zo u water.
Fles gevuld, man weer wegMja. Da's net de truuk; jij bij de deur weg en zij grijpen wat er voor het grijpen ligt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo ben ikquote:Op woensdag 10 september 2025 15:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uhu je bent zo oprecht weer![]()
![]()
![]()
Mijn deurmatquote:Op woensdag 10 september 2025 15:42 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja. Da's net de truuk; jij bij de deur weg en zij grijpen wat er voor het grijpen ligt.![]()
Al zullen ze hier niet snel aanbellen door de niet aanbel sticker voor leurders
Smile, it's free therapy.![]()
Maar als wij niks zeggen, pakt 'Jussie' alle punten.quote:Op woensdag 10 september 2025 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als niemand wat zegt zegt Jussie ook niets hoor![]()
Heb je ook een niet inbreken sticker op je auto?quote:Op woensdag 10 september 2025 15:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mijn deurmat![]()
Al zullen ze hier niet snel aanbellen door de niet aanbel sticker voor leurders![]()
![]()
euhhhhh doet hij al hoorquote:Op woensdag 10 september 2025 15:43 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Maar als wij niks zeggen, pakt 'Jussie' alle punten.De BolkKing
quote:Op woensdag 10 september 2025 15:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uhu maakt je zo'n mooi mens![]()
zelluf!
![]()
![]()
Nee, niet veel hequote:Op woensdag 10 september 2025 15:41 schreef Kissingbird het volgende:
Oh vanavond is de laatste aflevering van B&B vol liefde. Al leek er wat weinig sprake van liefde te zijn dit seizoen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Startonderbrekerquote:Op woensdag 10 september 2025 15:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je ook een niet inbreken sticker op je auto?
Ja, daarom betaal ik ook nooit met een pin aan de deur. Je weet nooit hoe of wat.quote:Op woensdag 10 september 2025 15:42 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja. Da's net de truuk; jij bij de deur weg en zij grijpen wat er voor het grijpen ligt.
Ik ben er wel voorzichtig mee.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee hoorquote:Op woensdag 10 september 2025 15:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moet lachen jij weet dat het sarcastisch was net![]()
![]()
nee viel tegen dit seizoen.quote:
En die Poolse uh dame was ook apart.. pff irritant mens.
Mag toch hopen dat ze ingehuurd was anders denkt die man echt alleen met zijn piemol.
Kunnen ze Nederlands lezen dan?quote:Op woensdag 10 september 2025 15:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mijn deurmat![]()
Al zullen ze hier niet snel aanbellen door de niet aanbel sticker voor leurders
De laatste die ik aan de deur kreeg, was een uitwisselingsstudent, die ansichtkaarten aan aan het prijzen was, voor één of ander goed doel in Afrika, zijn thuisland, in gebroken Engels
![]()
Opgezocht en dat is nog waar ookquote:Op woensdag 10 september 2025 15:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ze halen gewoon een airbag o.i.d. eruit hoor
quote:
Welke poolse waren er twee toch?quote:Op woensdag 10 september 2025 15:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee viel tegen dit seizoen.
En die Poolse uh dame was ook apart.. pff irritant mens.
Mag toch hopen dat ze ingehuurd was anders denkt die man echt alleen met zijn piemol.
DIe dikkere of die met die altijd in de war lange blonde harenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had je niet op hoeven zoeken, alleen ff mijn sig checkenquote:Op woensdag 10 september 2025 15:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Opgezocht en dat is nog waar ook
[..]![]()
![]()
Zo kunnen we de schijn ophouden dat we het hebben geprobeerdquote:Op woensdag 10 september 2025 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
euhhhhh doet hij al hoorDe BolkKing
![]()
![]()
![]()
Dat is waar, dan hebben we in ieder geval een cijfer bij het aantal bolks staanquote:Op woensdag 10 september 2025 15:50 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zo kunnen we de schijn ophouden dat we het hebben geprobeerd![]()
Uhm ik woon in Nederland.. dan ga ik er vanuit dat mensen die langs de deur leuren wel Nederlands kunnen lezen.quote:Op woensdag 10 september 2025 15:47 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Kunnen ze Nederlands lezen dan?
De laatste die ik aan de deur kreeg, was een uitwisselingsstudent, die ansichtkaarten aan aan het prijzen was, voor één of ander goed doel in Afrika, zijn thuisland, in gebroken Engels
deze:quote:Op woensdag 10 september 2025 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welke poolse waren er twee toch?
DIe dikkere of die met die altijd in de war lange blonde haren
die pumps aan het ontbijt![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_linkSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op woensdag 10 september 2025 15:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Had je niet op hoeven zoeken, alleen ff mijn sig checkenmaar ik weet niet of hooidraad altijd de waarheid spreekt
Sowieso dat je aan mij twijfelt..quote:Op woensdag 10 september 2025 15:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]maar ik weet niet of hooidraad altijd de waarheid spreekt
![]()
Met die lange ongekamde haren. Wat een mens hequote:Op woensdag 10 september 2025 15:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
deze:
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Jup kan gewoonquote:Op woensdag 10 september 2025 15:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Sowieso dat je aan mij twijfelt..![]()
pff ik vind haar zo nep.quote:Op woensdag 10 september 2025 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met die lange ongekamde haren. Wat een mens heSmile, it's free therapy.![]()
Naar mens is datquote:Op woensdag 10 september 2025 15:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
deze:
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link![]()
Je hebt deze week op RTL5 'Kom je bij mij eten VIPS' met Malgosia en nog wat oud deelnemers zoals die 'spirualiteit muts'
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Mja. Groepje van 5, die van deur naar deur gingen.quote:Op woensdag 10 september 2025 15:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uhm ik woon in Nederland.. dan ga ik er vanuit dat mensen die langs de deur leuren wel Nederlands kunnen lezen.
Met pamfletjes en een ingestudeerd verhaaltje.
Gauw nog een keer herhalen, zo gauw je moeilijke vragen ging stellen.
Nog een keer het pamflet pushen, in het Engels natuurlijk, want internationaal en een tablet onder je neus duwen, waarop je maar even je gegevens in moet vullen en op ok drukken.
Ja maar jongen. We zijn hier al sinds de jaren 80 geld in die bodemloze put die jouw land heet aan het gooien en nog kom je hierheen om nog meer te halen?
Ik ben blut en het staat allemaal in je thuisland ergens op de bank.
Ga daar maar vragen.
Hij af, druk gebarend dat ze bij mij niks kunnen halen.![]()
Ja ik vond het vorige week leuker met de GTST spelersquote:Op woensdag 10 september 2025 16:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Naar mens is dat![]()
Je hebt deze week op RTL5 'Kom je bij mij eten VIPS' met Malgosia en nog wat oud deelnemers zoals die 'spirualiteit muts'![]()
Gisteren afgezet, deze week al ik wel overWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Killemquote:
Vorige week een aflevering gezien , ik vond het sowieso niets , maar ik moest wel lachen toen ik zag dat er deze week B&B deelnemers te zien warenquote:Op woensdag 10 september 2025 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vond het vorige week leuker met de GTST spelers
Gisteren afgezet, deze week al ik wel overMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja bah, ik vond die Monique zo heerlijk nuchter. En wel tof dat ze Sylwia nog kort aansprak op haar gedragquote:Op woensdag 10 september 2025 16:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Naar mens is dat![]()
Je hebt deze week op RTL5 'Kom je bij mij eten VIPS' met en nog wat oud deelnemers zoals die 'spirualiteit muts'![]()
![]()
Oh dat is wel leuk om te zien! Bedankt voor de tip. Ohhh die spirituele muts dat is ook een geval apart![]()
Ben benieuwd of die vrouw nog bij Rob is.. die hij eerst had weggestuurd.Smile, it's free therapy.![]()
Die Monique vond ik ook erg vermakelijkquote:Op woensdag 10 september 2025 16:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja bah, ik vond die Monique zo heerlijk nuchter. En wel tof dat ze Sylwia nog kort aansprak op haar gedrag![]()
Oh dat is wel leuk om te zien! Bedankt voor de tip. Ohhh die spirituele muts dat is ook een geval apart![]()
Ben benieuwd of die vrouw nog bij Rob is.. die hij eerst had weggestuurd.![]()
Maar Silwia is nastyMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zou niet eens openmaken danquote:Op woensdag 10 september 2025 16:03 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja. Groepje van 5, die van deur naar deur gingen.
Met pamfletjes en een ingestudeerd verhaaltje.
Gauw nog een keer herhalen, zo gauw je moeilijke vragen ging stellen.
Nog een keer het pamflet pushen, in het Engels natuurlijk, want internationaal en een tablet onder je neus duwen, waarop je maar even je gegevens in moet vullen en op ok drukken.
Ja maar jongen. We zijn hier al sinds de jaren 80 geld in die bodemloze put die jouw land heet aan het gooien en nog kom je hierheen om nog meer te halen?
Ik ben blut en het staat allemaal in je thuisland ergens op de bank.
Ga daar maar vragen.
Hij af, druk gebarend dat ze bij mij niks kunnen halen.
Ja zijn nu VIPS hequote:Op woensdag 10 september 2025 16:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vorige week een aflevering gezien , ik vond het sowieso niets , maar ik moest wel lachen toen ik zag dat er deze week B&B deelnemers te zien waren
Jij doet het netjes. Ik zeg gewoon DotBolk!quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Doe ik niet snel. Kijk wel soms op de app als ik niemand verwacht. En als ik er geen zin in heb maak ik niet openquote:
Killem weet hoe het hoortquote:Op woensdag 10 september 2025 16:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij doet het netjes. Ik zeg gewoon DotBolk!![]()
Die is niet zo fanatiek om mij steeds te bolken, een echt heer is het.
Mijn zus vind het drama heerlijk.
Één van de dochters van haar vriend vind dat ook leuk.
De ander kijkt liever voetbal met haar vader.
Ik vind het allemaal niks.
En aangezien er, buiten talentenjachten, voetbal, en geouwehoer over voetbal, moord , doodslag en dieverij en de zelfbenoemde BN'ers, niet zo heel veel meer op tv is, ben ik blij dat ik geen tv abo meer heb.![]()
Ja, tegenwoordig ben je al snel een VIP als ik soms programma's zie dan denk ik jee dat noemen ze een VIPquote:
Een vlogger of een influenceerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook niet vaak. Als het onverwacht bezoek is, is het praktisch altijd iets van doneren.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Doe ik niet snel. Kijk wel soms op de app als ik niemand verwacht. En als ik er geen zin in heb maak ik niet openAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zou jou nooit dik durven noemenquote:Op woensdag 10 september 2025 16:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wilde in dezelfde trant reageren![]()
Hooguit mooi rond![]()
![]()
![]()
influencersquote:Op woensdag 10 september 2025 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig ben je al snel een VIP als ik soms programma's zie dan denk ik jee dat noemen ze een VIP
Een vlogger of een influenceer![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Of volslank?quote:Op woensdag 10 september 2025 16:17 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik zou jou nooit dik durven noemen
Hooguit mooi rond
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En dat is nou precies waar niets aan vindquote:Op woensdag 10 september 2025 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig ben je al snel een VIP als ik soms programma's zie dan denk ik jee dat noemen ze een VIP
Een vlogger of een influenceer
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
HolaDon't follow me. I am lost too
.
![]()
.
quote:Don't follow me. I am lost too
.
quote:
.
Bolkquote:Don't follow me. I am lost too
.
Bolkquote:Don't follow me. I am lost too
.
Zo.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Gewoon adem inhoudenquote:Op woensdag 10 september 2025 16:21 schreef marc0871 het volgende:
Zolang ze hun buik boven de bikinilijn kunnen houden.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja, het zijn altijd van die termen....quote:
Gevaarlijke terminologie
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
bolk
.
lukt dezequote:Op woensdag 10 september 2025 16:21 schreef marc0871 het volgende:
Zolang ze hun buik boven de bikinilijn kunnen houden.![]()
Wrom?quote:Op woensdag 10 september 2025 16:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het zijn altijd van die termen....
Gevaarlijke terminologie
Deze kan nog staan....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik had deze OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
AMIEquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Haha bangerdquote:Op woensdag 10 september 2025 16:17 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik zou jou nooit dik durven noemen
Hooguit mooi rond![]()
Niets mis met rond
Nu wel zin in een gehaktbal
quote:
.
Ik ook niet, daarom kijk ik de alles kunners ook nooitquote:Op woensdag 10 september 2025 16:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En dat is nou precies waar niets aan vindWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sorry, maar als ik daar op moet gaan klimmen, krijg ik halverwege al hoogtevrees.quote:
Enough is enough, and enough is too much.![]()
Dat kijk ik ook nietquote:Op woensdag 10 september 2025 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom kijk ik de alles kunners ook nooit
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
alleskunnersbolkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb net de verhulstjes gekeken, dat vond ik wel leuk. Leuke familiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh nee dat ik nog ergerquote:Op woensdag 10 september 2025 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb net de verhulstjes gekeken, dat vond ik wel leuk. Leuke familie![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Beter als de meilandjes, daar loop je gillend bij wegquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kijk ik ook nietquote:Op woensdag 10 september 2025 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter als de meilandjes, daar loop je gillend bij weg
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Sow!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Huh? Dacht dat ik onder mn Amie account had ingelogdquote:
Als ze nou ook nog kan lopen, kan ze er mooi wat aan doen.quote:
Ze kan beginnen met dat koekje wegdoen, als ze wil dat ik geil wordt
Bekijk deze YouTube-video![]()
Ben je ookquote:Op woensdag 10 september 2025 16:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh? Dacht dat ik onder mn Amie account had ingelogd
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Deze UI had Aloa ook altijdquote:Op woensdag 10 september 2025 16:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh? Dacht dat ik onder mn Amie account had ingelogdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die Meilandjes is passé dacht ik. Het was grappig om naar te kijken maar op den duur is het genoeg. Meer van hetzelfde.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter als de meilandjes, daar loop je gillend bij wegAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Wrappiequote:
Misschien is deze beterquote:
Mja ik wil ook Harley quinn fangirlen
Vreselijke overdreven mensen zijn het.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die Meilandjes is passé dacht ik. Het was grappig om naar te kijken maar op den duur is het genoeg. Meer van hetzelfde.
Althans die vader en die MaximWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Houd jij bij wat hot en happening is?quote:Op woensdag 10 september 2025 16:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die Meilandjes is passé dacht ik. Het was grappig om naar te kijken maar op den duur is het genoeg. Meer van hetzelfde.
sI is heel wat anders dan Lovelyquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze ookquote:Op woensdag 10 september 2025 16:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien is deze beter
Mja ik wil ook Harley quinn fangirlen
Een randje vet maakt het vlees malserquote:Op woensdag 10 september 2025 16:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha bangerd
Niets mis met rond
Nu wel zin in een gehaktbal.
Maar niet dat er nog een kern van vlees onder het vet zit![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dat niet. Misschien is het nog wel helemaal hip, de Meilandjes. Ik kijk geen tv.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Houd jij bij wat hot en happening is?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
XXL frikandellen met huisgemaakte roomsaus zijn juist heel populair bij vrouwenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Je hoeft hem voor mij niet aan te passen hoorquote:
Ik ben nogal gewens aan UI b ij iemand
@greysbones gaat ook ineens vreemd. Die heeft een Lovely like UI ineensWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik maak mijn speciaal ook zelfquote:Op woensdag 10 september 2025 16:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
XXL frikandellen met huisgemaakte roomsaus zijn juist heel populair bij vrouwen![]()
Je maakt je jos brinkies zeker ook zelfquote:Op woensdag 10 september 2025 16:38 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik maak mijn speciaal ook zelf
Nee, Lovely gebruikt vaak de draaiende smilie, vandaarquote:Op woensdag 10 september 2025 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
sI is heel wat anders dan Lovely
Ook daar zijn liefhebbers voorquote:Op woensdag 10 september 2025 16:36 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Een randje vet maakt het vlees malser.
Maar niet dat er nog een kern van vlees onder het vet zit![]()
![]()
Zoveel mensen zoveel smaken!
Ik begin wel honger te krijgen nu
Je moest mijn pindasaus eens komen proevenquote:Op woensdag 10 september 2025 16:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je maakt je jos brinkies zeker ook zelf
Je bent meteen om![]()
![]()
Ik wissel regelmatig even van UI, anders heb ik ze voor niets gemaaktquote:Op woensdag 10 september 2025 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hoeft hem voor mij niet aan te passen hoor
Ik ben nogal gewens aan UI b ij iemand
@:Greysbones gaat ook ineens vreemd. Die heeft een Lovely like UI ineens
Je weet waar dat van gemaakt wordt toch?quote:Op woensdag 10 september 2025 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik lus wel een frikandel overigensMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Voor mij hoeft het niet hoor. Ik kijk nooit naar de UI's.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wissel regelmatig even van UI, anders heb ik ze voor niets gemaaktAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh ik ook soms wel. Maar vooruit, ik zal wel weer overstappen naarquote:Op woensdag 10 september 2025 16:39 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nee, Lovely gebruikt vaak de draaiende smilie, vandaarals je die ziet, denk dan aan mij!
Vleesquote:Op woensdag 10 september 2025 16:40 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Je weet waar dat van gemaakt wordt toch?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op woensdag 10 september 2025 16:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik ook soms wel. Maar vooruit, ik zal wel weer overstappen naarals je die ziet, denk dan aan mij!
![]()
![]()
Niets mis mee. Zo heb ik mijn incognito icoon ook nog voor als ik in CUL ga posten.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wissel regelmatig even van UI, anders heb ik ze voor niets gemaaktMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Extra pittige pindasaus met een unieke zoet/zure nasmaak zekerquote:Op woensdag 10 september 2025 16:40 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Je moest mijn pindasaus eens komen proeven
Je bent meteen om
Jij verandert je sigs!quote:Op woensdag 10 september 2025 16:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het niet hoor. Ik kijk nooit naar de UI's.
Kijk je daar wel naar bij anderen? Die verander ik ook soms
Zal ik doenquote:Op woensdag 10 september 2025 16:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik ook soms wel. Maar vooruit, ik zal wel weer overstappen naarals je die ziet, denk dan aan mij!
Ow, valt het op? Ik lees het soms ja.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij verandert je sigs!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
O je maakt ze zelf?quote:Op woensdag 10 september 2025 16:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wissel regelmatig even van UI, anders heb ik ze voor niets gemaaktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb aan die van jou ook heel erg moeten wennen.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het niet hoor. Ik kijk nooit naar de UI's.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Precies. En wat mij betreft niet het lekkerste vlees. Dan is een medium biefstukje toch veel lekkerder?quote:Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Daar kijk ik dan weer nooit naarquote:Op woensdag 10 september 2025 16:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij verandert je sigs!
Mja. Net als die feeder, die zijn vriendin van 300+ kilo nog niet dik genoeg vond.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ook daar zijn liefhebbers voor
Zoveel mensen zoveel smaken!
Ik begin wel honger te krijgen nu
Die was al 3 jaar niet meer van bed geweest.
Wassen met een vochtig doekje en ik wil niet weten hoe ze naar de wc ging.
Uiteindelijk met een kraan van 3 hoog door de gevel getild, want door het trapgat pastte ze niet meer.![]()
Oh nee echt niet gruwel.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:44 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Precies. En wat mij betreft niet het lekkerste vlees. Dan is een medium biefstukje toch veel lekkerder?Trotste mama van Ambar
Ik wel naar die van jouquote:Op woensdag 10 september 2025 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kijk ik dan weer nooit naar![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 september 2025 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb aan die van jou ook heel erg moeten wennen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Speklappen vind ik echt zo goorquote:Op woensdag 10 september 2025 16:45 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Of een lekkere speklap van de bbqTrotste mama van Ambar
Dat snap ikquote:WIe zei ook weer dat ik die er in moest zetten?
Ik vroeger ook maar als ze lekker krokant van de bbq komen...quote:Op woensdag 10 september 2025 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Speklappen vind ik echt zo goorMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Geen idee...quote:Op woensdag 10 september 2025 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snap ikWIe zei ook weer dat ik die er in moest zetten?
![]()
Ik heb echt textuur / smaak issues met veel vleesTrotste mama van Ambar
Nog wel meer issuesquote:Op woensdag 10 september 2025 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb echt textuur / smaak issues met veel vlees![]()
![]()
Scheppie sambal, een scheutje ketjap manis en wat gember.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Extra pittige pindasaus met een unieke zoet/zure nasmaak zeker
Kan kloppen![]()
![]()
Kipfilet lust je wel?quote:Op woensdag 10 september 2025 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb echt textuur / smaak issues met veel vleesMaakt de lekkerste wraps :9![]()
De lap wel.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Speklappen vind ik echt zo goor
Het spek? Meh.![]()
![]()
.
Ik vind een speklap echt wel lekkerquote:
![]()
.
Vooral 3000 zeker?quote:Op woensdag 10 september 2025 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind een speklap echt wel lekker![]()
![]()
Haha naja het bijsnijden en verkleinen dan, rest komt gewoon van tenorquote:
Ja, ik lees ze af en toequote:Op woensdag 10 september 2025 16:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow, valt het op? Ik lees het soms ja.
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Net als dat gg z'n eten zelf maakt in de pingquote:Op woensdag 10 september 2025 16:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha naja het bijsnijden en verkleinen dan, rest komt gewoon van tenor![]()
![]()
Ja, dat doe ik ook! Maar vandaag gewoon uit de ovenquote:Op woensdag 10 september 2025 16:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Net als dat gg z'n eten zelf maakt in de ping
Oh zekers, maar deze zijn vleesgerelateerdquote:Trotste mama van Ambar
Ja al heb ik wel liever dij of gewoon een pootquote:Trotste mama van Ambar
Niks mis meequote:Op woensdag 10 september 2025 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh zekers, maar deze zijn vleesgerelateerd![]()
Kippendijfilet gemarineerd in limoen, gember, knoflook en een beetje sambal
Trotste mama van Ambar
Voor al mijn andere issues moet je een afspraak makenquote:Trotste mama van Ambar
Mn agenda is al redelijk volquote:Op woensdag 10 september 2025 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor al mijn andere issues moet je een afspraak maken![]()
Moet je er ook eens wat komijnzaad of five spice en ketjap manis in doenquote:Op woensdag 10 september 2025 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Kippendijfilet gemarineerd in limoen, gember, knoflook en een beetje sambal![]()
![]()
![]()
Ja die heb ik met huid en haar verslondenquote:
quote:Op woensdag 10 september 2025 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die heb ik met huid en haar verslonden![]()
![]()
Netjes toch?quote:Op woensdag 10 september 2025 16:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha naja het bijsnijden en verkleinen dan, rest komt gewoon van tenorquote:
Maandag Bolk
Dinsdag Bolk
Woensdag Bolk
Donderdag Bolk
Vrijdag Bolk
Zaterdag Bolk
Zondag BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zo te zien kan die er wel wat van.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:06 schreef StevenHyde het volgende:
Hoelaat kunnen we aanschuiven marc? Ziet er goed uit
Ook alles zo mooi bruin en knapperig uit de oven, )( het lijkt knapperig)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zie je... Helemaal volquote:Op woensdag 10 september 2025 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Netjes toch?
[..]
Maandag Bolk
Dinsdag Bolk
Woensdag Bolk
Donderdag Bolk
Vrijdag Bolk
Zaterdag Bolk
Zondag Bolk![]()
![]()
jaaa idd ben ik ook fan vanquote:Op woensdag 10 september 2025 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo te zien kan die er wel wat van.
Ook alles zo mooi bruin en knapperig uit de oven, )( het lijkt knapperig)
Nu zin in nuggets en friet. Maar we gaan de quiche opeten die ik gisteren heb gemaakt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Het is quiche of delenquote:Op woensdag 10 september 2025 17:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
jaaa idd ben ik ook fan van
Nu zin in nuggets en friet. Maar we gaan de quiche opeten die ik gisteren heb gemaakt.![]()
Kan echt niets meer bij ,vol is volquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Friet lust ik iedere dag wel, alleen baal ik dat ik op dit moment nergens b intjes kan kopenquote:Op woensdag 10 september 2025 17:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
jaaa idd ben ik ook fan van
Nu zin in nuggets en friet. Maar we gaan de quiche opeten die ik gisteren heb gemaakt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 10 september 2025 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan echt niets meer bij ,vol is vol![]()
![]()
Boutjes van het spitt, met patatjes.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja al heb ik wel liever dij of gewoon een poot![]()
![]()
Des te bijzonder is het dat je derde Paas en Kerstdag voor mij vrijhoudtquote:
quote:Op woensdag 10 september 2025 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Des te bijzonder is het dat je derde Paas en Kerstdag voor mij vrijhoudtVind ik ookquote:
Ja bij hoge uitzonderingquote:Op woensdag 10 september 2025 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Des te bijzonder is het dat je derde Paas en Kerstdag voor mij vrijhoudt![]()
Een hele eerquote:
En ik doe er amper moeite voorquote:Op woensdag 10 september 2025 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo te zien kan die er wel wat van.
Ook alles zo mooi bruin en knapperig uit de oven, )( het lijkt knapperig)
Het is alleen even werk![]()
![]()
Kip is nog koud en hard.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:06 schreef StevenHyde het volgende:
Hoelaat kunnen we aanschuiven marc? Ziet er goed uit
Ik kan eens kijken wat ik met gehakt kan?![]()
Patatquote:Op woensdag 10 september 2025 17:11 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Boutjes van het spitt, met patatjes.
[ afbeelding ]
Patatten haal je van het land, het word enkel friet als ze in dunne langwerpige plakjes worden gesneden en twee maal worden gefrituurd waardoor je de overheerlijke Friet krijgtquote:Op woensdag 10 september 2025 17:19 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Patat>friet
Patatten worden gefrietuurd, de frituur niet gepatat.
Culinair hoogwaardige cuisine niet kunnen waarderen
Rauwe eieren vreten als je er ook mayonaise of hollandaise saus van kunt maken.
Of een heerlijk gebakken eitjeOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Probeer dan eens een overheerlijk gefrituurd frietje met mayo, je weet niet wat je overkomtquote:![]()
Mensen die nu nog steeds niet weten dat het 'patat' is
Straks zeg je nog dat ik voor Leclerc moet zijn, zulke rare taal kraam je uitquote:Op woensdag 10 september 2025 17:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Probeer dan eens een overheerlijk gefrituurd frietje met mayo, je weet niet wat je overkomt![]()
![]()
![]()
Deze man weet tquote:Op woensdag 10 september 2025 17:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Patatten haal je van het land, het word enkel friet als ze in dunne langwerpige plakjes worden gesneden en twee maal worden gefrituurd waardoor je de overheerlijke Friet krijgt
Er komen nog meer dingen uit de frituur dan gefrituurde patatjes;
Frikandellen,
Kroketten,
Bitterballen,
Kaassoufle,
Mexicano,
Berenklauw,
Sitostick,
Nassibal,
Bamischijf,
enz.
De fritessaus is niet voor bij friet, maar bij gefrituurd eten.
Dat snappen ze in het zuiden niet, dus prefereren ze mayonaise. Zitten ze altijd goed.![]()
Ik doe nooit iets in de pan frituren waar ik friet in frituurquote:Op woensdag 10 september 2025 17:27 schreef marc0871 het volgende:
Er komen nog meer dingen uit de frituur dan gefrituurde patatjes;
Frikandellen,
Kroketten,
Bitterballen,
Kaassoufle,
Mexicano,
Berenklauw,
Sitostick,
Nassibal,
Bamischijf,
enz.
De fritessaus is niet voor bij friet, maar bij gefrituurd eten.
Dat snappen ze in het zuiden niet, dus prefereren ze mayonaise. Zitten ze altijd goed.
Vlak voor ik het vet weggooi doe er pas snacks in
Toen de kids nog thuis woonden had ik weer pannen een voor friet en een voor snacksWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon alles in de airfryer
Gesprek met de buurman geweest hij wil geen rekening houden, er mist een laag in zijn plafond.
En de politie constateert geen overlast. Ik kan maar beter verhuizen nu maar hopen dat ík urgentie krijg.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik blijf het in het vet bakken toch lekkerder vindenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oepsiequote:Op woensdag 10 september 2025 17:30 schreef Dotteke het volgende:
Zo dan
https://www.telegraaf.nl/(...)vallen/89343081.html![]()
Ik heb dat weleens gehad zo bij zo'n frietkot, op de weg bij Francorchamp.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Probeer dan eens een overheerlijk gefrituurd frietje met mayo, je weet niet wat je overkomt![]()
Toch niet helemaal mijn goesting.![]()
Ongelooflijk toch dat jij nu maar moet verhuizen. Hoezo geen overlast geconstateerd??quote:Op woensdag 10 september 2025 17:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gesprek met de buurman geweest hij wil geen rekening houden, er mist een laag in zijn plafond.
En de politie constateert geen overlast. Ik kan maar beter verhuizen nu maar hopen dat ík urgentie krijg.![]()
Belgische mayo is dan wel weer goddelijkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
man3, kunnen ze niet zijn plafond fixen ?quote:Op woensdag 10 september 2025 17:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
En de politie constateert geen overlast. Ik kan maar beter verhuizen nu maar hopen dat ík urgentie krijg.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Beter hem fixenquote:Op woensdag 10 september 2025 17:32 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
man3, kunnen ze niet zijn plafond fixen ?![]()
We zullen hem eventjes opknappenquote:
Gewoon ff met de vlakke handIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Iddquote:Op woensdag 10 september 2025 17:34 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
We zullen hem eventjes opknappen![]()
![]()
Er mist niet alleen een laag in zijn plafond .....quote:Op woensdag 10 september 2025 17:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
En de politie constateert geen overlast. Ik kan maar beter verhuizen nu maar hopen dat ík urgentie krijg.
Jeetje Mikey hopelijk gaat dat snel in werking gezet worden ....![]()
Dat is raar, hij wil geen rekening houden? En dat wordt geaccepeteerd?quote:Op woensdag 10 september 2025 17:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
En de politie constateert geen overlast. Ik kan maar beter verhuizen nu maar hopen dat ík urgentie krijg.
Hoezo zit de politie geen overlast?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Om mee te beginnenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: