SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
8e
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Ja was heerlijk vanmiddag, ff lekker naar buiten geweestquote:Op woensdag 10 september 2025 15:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
halloww Justinkkk
Is het bij jou ook zo'n mooi weer vandaag?![]()
![]()
Voorlopig zette de Singaporese buurman grote ogen op, toen ik birds eye chilies van zijn boompje, zonder blikken of blozen weg stond te kauwen.
Lekker tinteltje, zei ik.
Hij gaf me props![]()
![]()
Helloquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zeker alleen je neus naar buiten gestokenquote:Op woensdag 10 september 2025 15:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja was heerlijk vanmiddag, ff lekker naar buiten geweest
Dat ding dat groeit jaquote:Op woensdag 10 september 2025 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker alleen je neus naar buiten gestoken![]()
![]()
Pinokkio liep laatst over straat.quote:
Opeens rende er een meisje op hem af en vroerde hem met een schouderworp.
Toen ging ze op zijn gezicht zitten en riep, LIEGEN KLOOTZAK. LIEGEN.![]()
Klassieker!!quote:Op woensdag 10 september 2025 15:37 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Pinokkio liep laatst over straat.
Opeens rende er een meisje op hem af en vroerde hem met een schouderworp.
Toen ging ze op zijn gezicht zitten en riep, LIEGEN KLOOTZAK. LIEGEN.![]()
Hallo mevr fijn dat u de deur open doet wij komen voor Jantje Beton en willen de jeugd uit hun depressie halen.
Ik. Door nog meer op hun mobiel te zitten zeker.
Hij hahah mevr hahaha het was ene wat lange getinte jonge man met rastavlechten. ZIjn armen zwaaide alle kanten op. Ik zeg, nee dank u meneer, ik doe niet meer aan akties waarbij ik moet pinnen aan de deur.
Hij, begrijp ik mevr wilt u dan mijn fles vullen met water.
Ik zeker wil ik dat, mag ook wel iets anders in als u wilt.
Hij nee hoor wat is genoeg.
Ik pak zijn fles aan en zeg, Ik doe wel even de deur dicht ik breng u zo u water.
Fles gevuld, man weer wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja als niemand wat zegt zegt Jussie ook niets hoorquote:
Werd er ook stil vanquote:Op woensdag 10 september 2025 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als niemand wat zegt zegt Jussie ook niets hoor![]()
![]()
Oh vanavond is de laatste aflevering van B&B vol liefde. Al leek er wat weinig sprake van liefde te zijn dit seizoen.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op woensdag 10 september 2025 15:39 schreef Dotteke het volgende:
Hallo mevr fijn dat u de deur open doet wij komen voor Jantje Beton en willen de jeugd uit hun depressie halen.
Ik. Door nog meer op hun mobiel te zitten zeker.
Hij hahah mevr hahaha het was ene wat lange getinte jonge man met rastavlechten. ZIjn armen zwaaide alle kanten op. Ik zeg, nee dank u meneer, ik doe niet meer aan akties waarbij ik moet pinnen aan de deur.
Hij, begrijp ik mevr wilt u dan mijn fles vullen met water.
Ik zeker wil ik dat, mag ook wel iets anders in als u wilt.
Hij nee hoor wat is genoeg.
Ik pak zijn fles aan en zeg, Ik doe wel even de deur dicht ik breng u zo u water.
Fles gevuld, man weer wegMja. Da's net de truuk; jij bij de deur weg en zij grijpen wat er voor het grijpen ligt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo ben ikquote:Op woensdag 10 september 2025 15:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uhu je bent zo oprecht weer![]()
![]()
![]()
Mijn deurmatquote:Op woensdag 10 september 2025 15:42 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja. Da's net de truuk; jij bij de deur weg en zij grijpen wat er voor het grijpen ligt.![]()
Al zullen ze hier niet snel aanbellen door de niet aanbel sticker voor leurders
Smile, it's free therapy.![]()
Maar als wij niks zeggen, pakt 'Jussie' alle punten.quote:Op woensdag 10 september 2025 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als niemand wat zegt zegt Jussie ook niets hoor![]()
Heb je ook een niet inbreken sticker op je auto?quote:Op woensdag 10 september 2025 15:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mijn deurmat![]()
Al zullen ze hier niet snel aanbellen door de niet aanbel sticker voor leurders![]()
![]()
euhhhhh doet hij al hoorquote:Op woensdag 10 september 2025 15:43 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Maar als wij niks zeggen, pakt 'Jussie' alle punten.De BolkKing
quote:Op woensdag 10 september 2025 15:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uhu maakt je zo'n mooi mens![]()
zelluf!
![]()
![]()
Nee, niet veel hequote:Op woensdag 10 september 2025 15:41 schreef Kissingbird het volgende:
Oh vanavond is de laatste aflevering van B&B vol liefde. Al leek er wat weinig sprake van liefde te zijn dit seizoen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Startonderbrekerquote:Op woensdag 10 september 2025 15:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je ook een niet inbreken sticker op je auto?
Ja, daarom betaal ik ook nooit met een pin aan de deur. Je weet nooit hoe of wat.quote:Op woensdag 10 september 2025 15:42 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja. Da's net de truuk; jij bij de deur weg en zij grijpen wat er voor het grijpen ligt.
Ik ben er wel voorzichtig mee.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee hoorquote:Op woensdag 10 september 2025 15:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moet lachen jij weet dat het sarcastisch was net![]()
![]()
nee viel tegen dit seizoen.quote:
En die Poolse uh dame was ook apart.. pff irritant mens.
Mag toch hopen dat ze ingehuurd was anders denkt die man echt alleen met zijn piemol.
Kunnen ze Nederlands lezen dan?quote:Op woensdag 10 september 2025 15:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mijn deurmat![]()
Al zullen ze hier niet snel aanbellen door de niet aanbel sticker voor leurders
De laatste die ik aan de deur kreeg, was een uitwisselingsstudent, die ansichtkaarten aan aan het prijzen was, voor één of ander goed doel in Afrika, zijn thuisland, in gebroken Engels
![]()
Opgezocht en dat is nog waar ookquote:Op woensdag 10 september 2025 15:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ze halen gewoon een airbag o.i.d. eruit hoor
quote:
Welke poolse waren er twee toch?quote:Op woensdag 10 september 2025 15:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee viel tegen dit seizoen.
En die Poolse uh dame was ook apart.. pff irritant mens.
Mag toch hopen dat ze ingehuurd was anders denkt die man echt alleen met zijn piemol.
DIe dikkere of die met die altijd in de war lange blonde harenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had je niet op hoeven zoeken, alleen ff mijn sig checkenquote:Op woensdag 10 september 2025 15:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Opgezocht en dat is nog waar ook
[..]![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: