Zeker wel. Wij vallen Rusland aan d.m.v. sancties, maar andersom heeft Europa sinds het begin van dit conflict meer resources dan ooit eerder verbruikt. Tientallen miljarden die we hebben verkwast aan luchtverdediging, ammunitie etc, de forse bijdragen van alle landen, volledige nieuwe groepen die worden opgezet in samenwerking met andere landen... Door militarisering verzwak je het signaal dat er een rationele diplomatieke oplossing is.quote:
Omdat dat de officiële communicatie is natuurlijk.quote:
Rusland wil dus oorlog met NAVO volgens jou, duidelijk.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
En dan de hele boel daarmee escaleren ja. Poetin hapt al jaren om escalatie, en het lukt hem ook nog door angstige en irrationele politici in Europa.
Eensgezinder? Europa is nog nooit zo instabiel geweest. Dit conflict heeft ons nog nooit zo uit elkaar getrokken door kleine dingen als defensiebudgetten. Inmiddels landen in de NAVO met pro-Russische overheden.quote:Op woensdag 10 september 2025 13:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Of hrt kan ervoor zorgen dat we op den duur eensgezjnder zijn. Lijkt me niet de bedoeling van hem.
Ik stel letterlijk dat we niet zo extreem angstig moeten reagerenquote:Op woensdag 10 september 2025 13:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Rare reactie voor een pacifist.
er is nog helemaal geen officiele communicatie johquote:Op woensdag 10 september 2025 13:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Omdat dat de officiële communicatie is natuurlijk.
Wat ze willen weet ik niet. Ben geen helderziende of oorlogsexpert.quote:Op woensdag 10 september 2025 13:11 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Rusland wil dus oorlog met NAVO volgens jou, duidelijk.
Waarom zou die dat willen?
doen we ook nietquote:Op woensdag 10 september 2025 13:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik stel letterlijk dat we niet zo extreem angstig moeten reageren
Nee hoor. geen bewijs. En daarbij is ontkoppelen van Rusland alleen maar gunstig, dus waarom dan niet 5e 2e pijp nu ook aanvallen of denk je dat de Nordstream nu bewaakt wordt....quote:Op woensdag 10 september 2025 12:58 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ze zaten wel achter het opblazen van de Nordstream pijpleiding waarmee ze de toevoer van energie naar Europa hebben aangevallen.
Dit was communicatie uit Wit-Rusland dat op NOS staat nu.quote:Op woensdag 10 september 2025 13:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
er is nog helemaal geen officiele communicatie joh
Ja, en uitspraken naar je bevolking slingeren als "Dichtst bij gewapend conflict sinds Tweede Wereldoorlog"quote:Op woensdag 10 september 2025 13:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
doen we ook niet
waren wat drones, die zijn neergeschoten
dus Wit Rusland zegt dat het doorgeschoten Russische drones zijn en dat herhaal jij hier via de NOS en vervolgens is de rest in paniek?quote:Op woensdag 10 september 2025 13:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit was communicatie uit Wit-Rusland dat op NOS staat nu.
is voor Polen feitelijk waarquote:Op woensdag 10 september 2025 13:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja, en uitspraken naar je bevolking slingeren als "Dichtst bij gewapend conflict sinds Tweede Wereldoorlog"
Kleine opmerking: wit rusland heeft uiteraard nooit gezegd dat het russische drones zijn, het woord Russisch hebben ze als de pest vermeden in hun communicatie hehequote:Op woensdag 10 september 2025 13:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
dus Wit Rusland zegt dat het doorgeschoten Russische drones zijn en dat herhaal jij hier via de NOS en vervolgens is de rest in paniek?
ik snap geen reet meer van wat je probeert te zeggen
Dat maak jij ervan. Stond in mijn eerste reactie waarbij ik het formuleerde vanuit het oogpunt van Rusland. Dat jij er dan een zin uithaalt en daar een verhaal omheen verzint....quote:Op woensdag 10 september 2025 13:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
dus Wit Rusland zegt dat het doorgeschoten Russische drones zijn en dat herhaal jij hier via de NOS en vervolgens is de rest in paniek?
ik snap geen reet meer van wat je probeert te zeggen
ik probeer je te begrijpen maar je zegt steeds wat andersquote:Op woensdag 10 september 2025 13:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Stond in mijn eerste reactie waarbij ik het formuleerde vanuit het oogpunt van Rusland. Dat jij er dan een zin uithaalt en daar een verhaal omheen verzint....
We hebben het over 500 miljoen mensen waarvan 1,6 miljoen actieve beroepsmilitairen in de brede EU. Zes grotere en kleinere vliegdekschepen, dik duizend op korte termijn inzetbare moderne straaljagers, twee kernmachten, honderden moderne raket systemenquote:Op woensdag 10 september 2025 13:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Munitie, hardware, bemensing.
jaaaaajaaaaaaquote:Op woensdag 10 september 2025 13:25 schreef Perrin het volgende:
Van de VS hoeven we geen hulp te verwachten. Trump zal alles doen om zijn mattie Poetin te pleasen.
[ x ]
We hebben in alle redelijkheid ook niet echt hulp nodig van de VS voor Rusland.quote:Op woensdag 10 september 2025 13:25 schreef Perrin het volgende:
Van de VS hoeven we geen hulp te verwachten. Trump zal alles doen om zijn mattie Poetin te pleasen.
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |