abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218726340
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wacht even ...

Dus Hamas eist gisteren nog een aanslag op die is gepleegd jegens Israëlische burgers in Israël. Israël probeert vervolgens de kopstukken van Hamas in Qatar de elimineren en jouw conclusie is dan dat door dit te doen het leven van de Israëlische burgers onveiliger wordt? Nee, dit is alles behalve een logisch argument.
En Hamas zal weer claimen dat hun handelen tegen Israëlische burgers totaal legitiem is, want wat Israël aanricht in Gaza etc. Het houdt elkaar netjes in stand. Israël bombardeert iets en Hamas pleegt als vergelding een aanslag en zo blijft het cirkeltje rondgaan.
Dit, dus.
pi_218726347
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:42 schreef Hathor het volgende:

[..]
Hamas is IS mafkees.
:') wat lul jij nou weer?
Dit, dus.
pi_218726356
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:43 schreef Buitendam het volgende:

[..]
En Hamas zal weer claimen dat hun handelen tegen Israëlische burgers totaal legitiem is, want wat Israël aanricht in Gaza etc. Het houdt elkaar netjes in stand. Israël bombardeert iets en Hamas pleegt als vergelding een aanslag en zo blijft het cirkeltje rondgaan.
Het is net andersom: Hamas pleegt een aanslag, Israël slaat terug.

Het gaat dus fout bij jouw actie-reactie interpretatie. Je maakt van daders slachtoffers en van slachtoffers daders.

Het blijft dan ook bijzonder om te zien hoe Islamofilie het perspectief van een Westers mens volledig doet vertroebelen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218726359
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:43 schreef Buitendam het volgende:

[..]
:') wat lul jij nou weer?
Precies wat ik zeg. Hamas=IS.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_218726381
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is net andersom: Hamas pleegt een aanslag, Israël slaat terug.
En Hamas vindt dat dus andersom en zo blijven ze elkaar uitmoorden. Kortom; komt geen einde aan zo.
Dit, dus.
pi_218726396
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:44 schreef Hathor het volgende:

[..]
Precies wat ik zeg. Hamas=IS.
Waarvan akte.
Dit, dus.
pi_218726397
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:47 schreef Buitendam het volgende:

[..]
En Hamas vindt dat dus andersom en zo blijven ze elkaar uitmoorden. Kortom; komt geen einde aan zo.
Wat Hamas vindt is wat dat betreft niet relevant, dat betreft immers een Islamitische terreurgroepering. Israël is een democratisch land en een Westerse bondgenoot.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218726427
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat Hamas vindt is wat dat betreft niet relevant, dat betreft immers een Islamitische terreurgroepering. Israël is een democratisch land en een Westerse bondgenoot.
Wat kan Hamas dat schelen? Die vinden zichzelf vrijheidsstrijders en Israëliërs terroristen. Ga je op deze manier nooit oplossen.
Dit, dus.
pi_218726432
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:17 schreef Hathor het volgende:

[..]
Gutteguttegut. _O-
Ja je moet het soms even benadrukken he, waarom we van die basale zaken hebben in een democratische rechtsstaat waardoor we willekeurige militaire acties dan buitenlandse mogendheden in ons land niet toestaan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 9 september 2025 @ 21:54:18 #260
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218726443
quote:
Staat geen afrekening in NL bij? Of kijk ik zo slecht?
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 9 september 2025 @ 21:55:13 #261
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218726450
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:17 schreef Hathor het volgende:

[..]
Gutteguttegut. _O-
Maar dat is dus nu wel het geval in Qatar he, een Qatarees die er niets mee te maken heeft die ook dood is.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218726455
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:51 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Wat kan Hamas dat schelen? Die vinden zichzelf vrijheidsstrijders en Israëliërs terroristen. Ga je op deze manier nooit oplossen.
Daarom zei ik dus al dat wat men Hamas vindt er wat dit betreft weinig toe doet. Misschien moet je je ook afvragen waarom je objectieve feiten subjectief probeert te maken?

Bij IS vindt men zichzelf waarschijnlijk ook nobel in hun strijd voor een wereldwijd Islamitisch kalifaat en tegen het verderfelijke Westen vol afvalligen. Moeten we dat volgens jou ook serieus nemen?

Of wat dan te denken van de Russen die Oekraïne simpelweg als een onderdeel van hun land zien en alleen maar met een onschuldige 'speciale militaire operatie' bezig zijn. Ook dat perspectief maar als serieus nemen?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 9 september 2025 @ 21:57:00 #263
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_218726467
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:54 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Staat geen afrekening in NL bij? Of kijk ik zo slecht?
https://historica.fandom.com/wiki/Avner_Kaufman
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_218726483
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:52 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ja je moet het soms even benadrukken he, waarom we van die basale zaken hebben in een democratische rechtsstaat waardoor we willekeurige militaire acties dan buitenlandse mogendheden in ons land niet toestaan.
IDF zou wat mij betreft onbeperkte bevoegdheden mogen hebben in NL, er zijn er nogal wat hier die een lesje nodig hebben.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_218726503
quote:
16s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:55 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Maar dat is dus nu wel het geval in Qatar he, een Qatarees die er niets mee te maken heeft die ook dood is.
Qatar is een land dat volledig achter die globale jihad staat en dat ook financieel ondersteunt, het is hoog tijd dat zij ook eens iets gaan voelen van die strijd die zij juist aanwakkeren.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_218726507
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Daarom zei ik dus al dat wat men Hamas vindt er wat dit betreft weinig toe doet. Misschien moet je je ook afvragen waarom je objectieve feiten subjectief probeert te maken?

Bij IS vindt men zichzelf waarschijnlijk ook nobel in hun strijd voor een wereldwijd Islamitisch kalifaat en tegen het verderfelijke Westen vol afvalligen. Moeten we dat volgens jou ook serieus nemen?
In niks vergelijkbare situatie. Hamvraag is of je dit conflict met geweld kunt oplossen. En dat denk ik niet, sterker nog; zo extreem veel burgerslachtoffers geeft aan dat het kansloos is vanuit beide kanten
Dit, dus.
pi_218726515
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:59 schreef Hathor het volgende:

[..]
IDF zou wat mij betreft onbeperkte bevoegdheden mogen hebben in NL, er zijn er nogal wat hier die een lesje nodig hebben.
Hoe je zo'n kinderlijk naïef wereldbeeld kunt hebben in de vorm van de goeien versus de slechten waarbij de goeien netjes de slechten aanpakken zonder bijkomende schade gaat mij de pet echt te boven.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_218726549
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:47 schreef Buitendam het volgende:

[..]
En Hamas vindt dat dus andersom en zo blijven ze elkaar uitmoorden. Kortom; komt geen einde aan zo.
Laat ze dan maar doorvechten en de sterkste wint.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_218726564
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:04 schreef Monolith het volgende:

[..]
Hoe je zo'n kinderlijk naïef wereldbeeld kunt hebben in de vorm van de goeien versus de slechten waarbij de goeien netjes de slechten aanpakken zonder bijkomende schade gaat mij de pet echt te boven.
Qatar speelt een rol in dat conflict. Door veel leiders van Hamas willens en wetens te huisvesten is het wel duidelijk welke kant je actief steunt.

En dan draag je ook verantwoordelijkheid en dien je de logische gevolgen te accepteren.

Kijken Arabieren wel eens naar zichzelf? Zo van hey welke rol speel ik hier en wat draag ik bij?

Vergeet ook niet dat wij dagelijks de haatpropaganda van Al Jazeera, de staatszender van Qatar, te horen en te lezen krijgen in onze pers. Alsof wij de verslaggeving van de oorlog in Oekraïne linea reactie doorkrijgen van Russia Today.

En als last but not least; joden slaan tegenwoordig hard terug. Dat is even voor antisemieten. Dat ging de vorige eeuw heel anders, maar dat nooit weer dus.
pi_218726570
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:08 schreef marsan het volgende:

[..]
Laat ze dan maar doorvechten en de sterkste wint.
Daar zal de burgerbevolking aan beide zijden ontzettend blij mee zijn, ja.
Dit, dus.
pi_218726575
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:09 schreef Homey het volgende:

[..]
Qatar speelt een rol in dat conflict. Door veel leiders van Hamas willens en wetens te huisvesten is het wel duidelijk welke kant je actief steunt.

En dan draag je ook verantwoordelijkheid en dien je de logische gevolgen te accepteren.

Kijken Arabieren wel eens naar zichzelf? Zo van hey welke rol speel ik hier en wat draag ik bij?

Vergeet ook niet dat wij dagelijks de haatpropaganda van Al Jazeera, de staatszender van Qatar, te horen en te lezen krijgen in onze pers. Alsof wij de verslaggeving van de oorlog in Oekraïne linea reactie doorkrijgen van Russia Today.

En als last but not least; joden slaan tegenwoordig hard terug. Dat is even voor antisemieten. Dat ging de vorige eeuw heel anders, maar dat nooit weer dus.
Leuk verhaaltje hoor, maar ik reageerde op iemand die het wel prima zou vinden als Israël ook hier in Nederland op een dergelijke wijze zou optreden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 9 september 2025 @ 22:12:18 #272
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218726591
quote:
Maar zij was niet onschuldig, zo te lezen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218726598
De VS heeft hier vast toestemming voor gegeven, want die zijn zelf iets soortgelijks van plan in Venezuela. En dat gaat paniek bij ons opleveren, want Caribisch Nederland ligt er direct naast. Tot die tijd blijven we lekker slapen en doen we alsof het niet gaat gebeuren, omdat de VS het nog niet aangekondigd heeft. Ik begrijp heel goed dat Qatar zich door de VS en Israël gepiepeld voelt. Het is schandalig.
  dinsdag 9 september 2025 @ 22:14:18 #274
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_218726605
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:12 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Maar zij was niet onschuldig, zo te lezen.
Nee, lid van de Zwarte September, helemaal knettâh maar ze is omgelegd.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  dinsdag 9 september 2025 @ 22:15:19 #275
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218726616
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:13 schreef Jojoke het volgende:
De VS heeft hier vast toestemming voor gegeven, want die zijn zelf iets soortgelijks van plan in Venezuela. En dat gaat paniek bij ons opleveren, want Caribisch Nederland ligt er direct naast. Tot die tijd blijven we lekker slapen en doen we alsof het niet gaat gebeuren, omdat de VS het nog niet aangekondigd heeft. Ik begrijp heel goed dat Qatar zich door de VS en Israël gepiepeld voelt. Het is schandalig.
Hebben ze nog steeds hun oorlogsschepen voor de kust van Venezuela liggen?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218726622
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:02 schreef Buitendam het volgende:

[..]
In niks vergelijkbare situatie. Hamvraag is of je dit conflict met geweld kunt oplossen. En dat denk ik niet, sterker nog; zo extreem veel burgerslachtoffers geeft aan dat het kansloos is vanuit beide kanten
Zeker wel. Als we het immers hebben over interpretaties van (kwaadwillende) groeperingen (en regimes) valt er via jouw manier van redeneren dus voor min of meer alles een argument te maken omdat je het erg (moreel) relativistisch bekijkt.

Maar je trekt deze keutel alweer snel in als het dus over andere situaties gaat, wat laat zien dat je deze (moreel) relativistische lens slechts selectief toepast en dus nu het wereldbeeld van een partij als Hamas wel serieus neemt, maar dit dan met andere (ideologische) conflicten ineens niet meer doet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218726636
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:15 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Hebben ze nog steeds hun oorlogsschepen voor de kust van Venezuela liggen?
Ja, die wachten het einde van het orkaanseizoen af en vallen dan aan. Trump was dat al van plan tijdens zijn eerste termijn, maar toen waren er nog mensen die hem tegenhielden. Nu niet, integendeel een aanval op Venezuela is de droom van buitenlandminister Rubio en natuurlijk staat hun nieuwe minister van Oorlog ook te trappelen.
pi_218726641
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:10 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Daar zal de burgerbevolking aan beide zijden ontzettend blij mee zijn, ja.
Volgens onderzoek steunt het merendeel van de Palestijnse samenleving nog altijd een gewapende strijd en is zelfs tegen de ontwapening van de terreurbeweging Hamas. Dit in het midden van een zogenaamde genocide en een hongersnood.



Bron (p. 9)
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 9 september 2025 @ 22:19:04 #279
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218726644
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:16 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Zeker wel. Als we het immers hebben over interpretaties van (kwaadwillende) groeperingen (en regimes) valt er via jouw manier van redeneren dus voor min of meer alles een argument te maken omdat je het erg (moreel) relativistisch bekijkt.

Maar je trekt deze keutel alweer snel in als het dus over andere situaties gaat, wat laat zien dat je deze (moreel) relativistische lens slechts selectief toepast en dus nu het wereldbeeld van een partij als Hamas wel serieus neemt, maar dit dan met andere (ideologische) conflicten ineens niet meer doet.
Niet op de man spelen.
In het topic over de gewelddadigheden in bijvoorbeeld Nepal ben je ook niet te zien.

Iets met een pot, en een ketel. :@
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218726649
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:16 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Zeker wel. Als we het immers hebben over interpretaties van (kwaadwillende) groeperingen (en regimes) valt er via jouw manier van redeneren dus voor min of meer alles een argument te maken omdat je het erg (moreel) relativistisch bekijkt.

Maar je trekt deze keutel alweer snel in als het dus over andere situaties gaat, wat laat zien dat je deze (moreel) relativistische lens slechts selectief toepast en dus nu het wereldbeeld van een partij als Hamas wel serieus neemt, maar dit dan met andere (ideologische) conflicten ineens niet meer doet.
Je pakt twee terreurgroepen, laat verder alle context qua geschiedenis, geografie en de reden van het geweld achterwege en wil dan een 1 op 1 vergelijking maken? :D
Dit, dus.
pi_218726653
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:19 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Niet op de man spelen.
In het topic over de gewelddadigheden in bijvoorbeeld Nepal ben je ook niet te zien.

Iets met een pot, en een ketel. :@
En waarom zou ik daar actief moeten zijn dan?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 9 september 2025 @ 22:20:18 #282
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218726656
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:18 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Ja, die wachten het einde van het orkaanseizoen af en vallen dan aan. Trump was dat al van plan tijdens zijn eerste termijn, maar toen waren er nog mensen die hem tegenhielden. Nu niet, integendeel een aanval op Venezuela is de droom van buitenlandminister Rubio en natuurlijk staat hun nieuwe minister van Oorlog ook te trappelen.
We zullen het zien…
Wanneer loopt het orkaanseizoen ten einde?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218726659
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:19 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Je pakt twee terreurgroepen, laat verder alle context qua geschiedenis, geografie en de reden van het geweld achterwege en wil dan een 1 op 1 vergelijking maken? :D
Inderdaad. Islamitische terreurgroeperingen zijn Islamitische terreurgroeperingen. Dat moet je altijd afkeuren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 9 september 2025 @ 22:21:17 #284
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218726662
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En waarom zou ik daar actief moeten zijn dan?
Je verwijt hem over andere conflicten ook stil te zijn. :+
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 9 september 2025 @ 22:21:18 #285
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218726663
Tja om die Hamas figuren zullen weinig mensen een traan laten, of de methode echt slim is valt te betwijfelen. Waarom zou je nog onderhandelingen met Israël starten of faciliteren? En ja dat blijkbaar een Qatarese militair is omgekomen is best een dingetje. Dat er verder blijkbaar geen burgers zijn omgekomen is netjes, maar zeker ook deels toeval, dat is nooit vooraf voorspelbaar.

Nethanyahu isoleert Israël meer en meer, dat is zorgelijk voor de toekomst van dat land.
pi_218726666
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Volgens onderzoek steunt het merendeel van de Palestijnse samenleving nog altijd een gewapende strijd en is zelfs tegen de ontwapening van de terreurbeweging Hamas. Dit in het midden van een zogenaamde genocide en een hongersnood.

[ afbeelding ]

Bron (p. 9)
Gelukkig protesteren ze in Israël ook met honderdduizenden tegen het regime wat hun rechtsstaat afbreekt, mensenrechten schendt en gijzelaars laat creperen.

Beide burgervolkeren zitten behoorlijk in de knel.
Dit, dus.
pi_218726686
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Inderdaad. Islamitische terreurgroeperingen zijn Islamitische terreurgroeperingen. Dat moet je altijd afkeuren.
Zeg dan gewoon dit in plaats van die hypocriete vermoeiende omweg. Ja, terreurorganisaties heb je precies 0,0 aan. Nog meer open deuren of was dit het?
Dit, dus.
  dinsdag 9 september 2025 @ 22:24:41 #288
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_218726692
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:21 schreef mcmlxiv het volgende:
Waarom zou je nog onderhandelingen met Israël starten of faciliteren?
Je zou je ook kunnen afvragen waarom Israël moet onderhandelen met een terroristische organisatie. Alles wat Hamas daarmee wint hebben ze dan gewonnen met het vermoorden van een sloot onschuldige burgers, en zet de deur open voor vervolgacties van Hamas zelf of van hele andere terreurorganisaties. Want kennelijk loont het.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 9 september 2025 @ 22:25:55 #289
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218726702
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:21 schreef mcmlxiv het volgende:
Tja om die Hamas figuren zullen weinig mensen een traan laten, of de methode echt slim is valt te betwijfelen. Waarom zou je nog onderhandelingen met Israël starten of faciliteren? En ja dat blijkbaar een Qatarese militair is omgekomen is best een dingetje. Dat er verder blijkbaar geen burgers zijn omgekomen is netjes, maar zeker ook deels toeval, dat is nooit vooraf voorspelbaar.

Nethanyahu isoleert Israël meer en meer, dat is zorgelijk voor de toekomst van dat land.
dit ja
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218726703
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:21 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Gelukkig protesteren ze in Israël ook met honderdduizenden tegen het regime wat hun rechtsstaat afbreekt, mensenrechten schendt en gijzelaars laat creperen.

Beide burgervolkeren zitten behoorlijk in de knel.
Ga je nu serieus Israël de situatie van de Israëlische gijzelaars verwijten? Man man man.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218726710
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:21 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Je verwijt hem over andere conflicten ook stil te zijn. :+
Nee, ik verwijt hem selectief het perspectief van terreurgroeperingen serieus te nemen. Hij doet hier alsof hoe Hamas de wereld bekijkt serieus moet worden genomen en het perspectief van het Westen dus maar subjectief is. Alleen hij past dit selectief toe. Dus andere conflicten en oorlogen hebben bij hem wel weer ineens een objectieve waarheid.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218726712
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:20 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
We zullen het zien…
Wanneer loopt het orkaanseizoen ten einde?
November. Hier is een wiki-artikel over de eerdere voorbereidingen op een invasie tijdens Trump 1.

https://en.wikipedia.org/(...)nvasion_of_Venezuela
  dinsdag 9 september 2025 @ 22:27:49 #293
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218726714
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:24 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Je zou je ook kunnen afvragen waarom Israël moet onderhandelen met een terroristische organisatie. Alles wat Hamas daarmee wint hebben ze dan gewonnen met het vermoorden van een sloot onschuldige burgers, en zet de deur open voor vervolgacties van Hamas zelf of van hele andere terreurorganisaties. Want kennelijk loont het.
Dat moet Israël helemaal zelf weten. Maar delegaties aanvallen in landen die onderhandelingen faciliteren lijkt mij niet de beste manier om je positie in de regio te bestendigen. Onderhandel dan niet.
pi_218726722
quote:
13s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ga je nu serieus Israël de situatie van de Israëlische gijzelaars verwijten? Man man man.
Daar gaan vrijwel alle protesten over in Israël? Protesten van meer dan 300.000a man om hun onvrede te uiten hoe het regime van Netanyahu met de gijzelaarskwestie omgaat. Met je “man man man”.
Dit, dus.
  dinsdag 9 september 2025 @ 22:30:18 #295
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218726727
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:24 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Je zou je ook kunnen afvragen waarom Israël moet onderhandelen met een terroristische organisatie. Alles wat Hamas daarmee wint hebben ze dan gewonnen met het vermoorden van een sloot onschuldige burgers, en zet de deur open voor vervolgacties van Hamas zelf of van hele andere terreurorganisaties. Want kennelijk loont het.
Ze hebben het eerder wel gedaan en daarmee zijn veel gijzelaars terug naar Israël gekomen.
Kan me voorstellen dat het nu echt valse hoop heeft gegeven aan de familieleden van de gijzelaars die er nog zitten. De kans dat die nog overleven is nu nog kleiner. En daar was Israël het om te doen riepen ze steeds zelf. Het was Netanyanu’s slogan: allereerst alle gijzelaars daar weghalen. Hij riep het pasgeleden nog.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218726728
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:21 schreef mcmlxiv het volgende:
Tja om die Hamas figuren zullen weinig mensen een traan laten, of de methode echt slim is valt te betwijfelen. Waarom zou je nog onderhandelingen met Israël starten of faciliteren? En ja dat blijkbaar een Qatarese militair is omgekomen is best een dingetje. Dat er verder blijkbaar geen burgers zijn omgekomen is netjes, maar zeker ook deels toeval, dat is nooit vooraf voorspelbaar.

Nethanyahu isoleert Israël meer en meer, dat is zorgelijk voor de toekomst van dat land.
Ja, Israël zit in vijandig gebied en Netanyahu verbrandt alle goodwill die Israël heeft. Dat is zorgelijk voor de toekomst van Israël.
  dinsdag 9 september 2025 @ 22:30:45 #297
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218726732
Lekker knallen.
pi_218726740
Wie zijn er nu precies omgekomen? Kan de OP upgedate worden
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 9 september 2025 @ 22:32:30 #299
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218726745
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, ik verwijt hem selectief het perspectief van terreurgroeperingen serieus te nemen. Hij doet hier alsof hoe Hamas de wereld bekijkt serieus moet worden genomen en het perspectief van het Westen dus maar subjectief is. Alleen hij past dit selectief toe. Dus andere conflicten en oorlogen hebben bij hem wel weer ineens een objectieve waarheid.
Eh nee?
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 9 september 2025 @ 22:33:54 #300
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218726757
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:31 schreef Tjacka het volgende:
Wie zijn er nu precies omgekomen? Kan de OP upgedate worden
Zoon of zonen van kopstukken, en wat bodyguards en iemand uit Qatar?
Wie dit leest is een lezer van dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')