En Hamas zal weer claimen dat hun handelen tegen Israëlische burgers totaal legitiem is, want wat Israël aanricht in Gaza etc. Het houdt elkaar netjes in stand. Israël bombardeert iets en Hamas pleegt als vergelding een aanslag en zo blijft het cirkeltje rondgaan.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wacht even ...
Dus Hamas eist gisteren nog een aanslag op die is gepleegd jegens Israëlische burgers in Israël. Israël probeert vervolgens de kopstukken van Hamas in Qatar de elimineren en jouw conclusie is dan dat door dit te doen het leven van de Israëlische burgers onveiliger wordt? Nee, dit is alles behalve een logisch argument.
Het is net andersom: Hamas pleegt een aanslag, Israël slaat terug.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En Hamas zal weer claimen dat hun handelen tegen Israëlische burgers totaal legitiem is, want wat Israël aanricht in Gaza etc. Het houdt elkaar netjes in stand. Israël bombardeert iets en Hamas pleegt als vergelding een aanslag en zo blijft het cirkeltje rondgaan.
Precies wat ik zeg. Hamas=IS.quote:
En Hamas vindt dat dus andersom en zo blijven ze elkaar uitmoorden. Kortom; komt geen einde aan zo.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is net andersom: Hamas pleegt een aanslag, Israël slaat terug.
Wat Hamas vindt is wat dat betreft niet relevant, dat betreft immers een Islamitische terreurgroepering. Israël is een democratisch land en een Westerse bondgenoot.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En Hamas vindt dat dus andersom en zo blijven ze elkaar uitmoorden. Kortom; komt geen einde aan zo.
Wat kan Hamas dat schelen? Die vinden zichzelf vrijheidsstrijders en Israëliërs terroristen. Ga je op deze manier nooit oplossen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat Hamas vindt is wat dat betreft niet relevant, dat betreft immers een Islamitische terreurgroepering. Israël is een democratisch land en een Westerse bondgenoot.
Ja je moet het soms even benadrukken he, waarom we van die basale zaken hebben in een democratische rechtsstaat waardoor we willekeurige militaire acties dan buitenlandse mogendheden in ons land niet toestaan.quote:
Staat geen afrekening in NL bij? Of kijk ik zo slecht?quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)_the_Munich_massacre
Maar dat is dus nu wel het geval in Qatar he, een Qatarees die er niets mee te maken heeft die ook dood is.quote:
Daarom zei ik dus al dat wat men Hamas vindt er wat dit betreft weinig toe doet. Misschien moet je je ook afvragen waarom je objectieve feiten subjectief probeert te maken?quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat kan Hamas dat schelen? Die vinden zichzelf vrijheidsstrijders en Israëliërs terroristen. Ga je op deze manier nooit oplossen.
https://historica.fandom.com/wiki/Avner_Kaufmanquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Staat geen afrekening in NL bij? Of kijk ik zo slecht?
IDF zou wat mij betreft onbeperkte bevoegdheden mogen hebben in NL, er zijn er nogal wat hier die een lesje nodig hebben.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja je moet het soms even benadrukken he, waarom we van die basale zaken hebben in een democratische rechtsstaat waardoor we willekeurige militaire acties dan buitenlandse mogendheden in ons land niet toestaan.
Qatar is een land dat volledig achter die globale jihad staat en dat ook financieel ondersteunt, het is hoog tijd dat zij ook eens iets gaan voelen van die strijd die zij juist aanwakkeren.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar dat is dus nu wel het geval in Qatar he, een Qatarees die er niets mee te maken heeft die ook dood is.
In niks vergelijkbare situatie. Hamvraag is of je dit conflict met geweld kunt oplossen. En dat denk ik niet, sterker nog; zo extreem veel burgerslachtoffers geeft aan dat het kansloos is vanuit beide kantenquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daarom zei ik dus al dat wat men Hamas vindt er wat dit betreft weinig toe doet. Misschien moet je je ook afvragen waarom je objectieve feiten subjectief probeert te maken?
Bij IS vindt men zichzelf waarschijnlijk ook nobel in hun strijd voor een wereldwijd Islamitisch kalifaat en tegen het verderfelijke Westen vol afvalligen. Moeten we dat volgens jou ook serieus nemen?
Hoe je zo'n kinderlijk naïef wereldbeeld kunt hebben in de vorm van de goeien versus de slechten waarbij de goeien netjes de slechten aanpakken zonder bijkomende schade gaat mij de pet echt te boven.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
IDF zou wat mij betreft onbeperkte bevoegdheden mogen hebben in NL, er zijn er nogal wat hier die een lesje nodig hebben.
Laat ze dan maar doorvechten en de sterkste wint.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En Hamas vindt dat dus andersom en zo blijven ze elkaar uitmoorden. Kortom; komt geen einde aan zo.
Qatar speelt een rol in dat conflict. Door veel leiders van Hamas willens en wetens te huisvesten is het wel duidelijk welke kant je actief steunt.quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoe je zo'n kinderlijk naïef wereldbeeld kunt hebben in de vorm van de goeien versus de slechten waarbij de goeien netjes de slechten aanpakken zonder bijkomende schade gaat mij de pet echt te boven.
Daar zal de burgerbevolking aan beide zijden ontzettend blij mee zijn, ja.quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:08 schreef marsan het volgende:
[..]
Laat ze dan maar doorvechten en de sterkste wint.
Leuk verhaaltje hoor, maar ik reageerde op iemand die het wel prima zou vinden als Israël ook hier in Nederland op een dergelijke wijze zou optreden.quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:09 schreef Homey het volgende:
[..]
Qatar speelt een rol in dat conflict. Door veel leiders van Hamas willens en wetens te huisvesten is het wel duidelijk welke kant je actief steunt.
En dan draag je ook verantwoordelijkheid en dien je de logische gevolgen te accepteren.
Kijken Arabieren wel eens naar zichzelf? Zo van hey welke rol speel ik hier en wat draag ik bij?
Vergeet ook niet dat wij dagelijks de haatpropaganda van Al Jazeera, de staatszender van Qatar, te horen en te lezen krijgen in onze pers. Alsof wij de verslaggeving van de oorlog in Oekraïne linea reactie doorkrijgen van Russia Today.
En als last but not least; joden slaan tegenwoordig hard terug. Dat is even voor antisemieten. Dat ging de vorige eeuw heel anders, maar dat nooit weer dus.
Maar zij was niet onschuldig, zo te lezen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
https://historica.fandom.com/wiki/Avner_Kaufman
Nee, lid van de Zwarte September, helemaal knettâh maar ze is omgelegd.quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Maar zij was niet onschuldig, zo te lezen.
Hebben ze nog steeds hun oorlogsschepen voor de kust van Venezuela liggen?quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:13 schreef Jojoke het volgende:
De VS heeft hier vast toestemming voor gegeven, want die zijn zelf iets soortgelijks van plan in Venezuela. En dat gaat paniek bij ons opleveren, want Caribisch Nederland ligt er direct naast. Tot die tijd blijven we lekker slapen en doen we alsof het niet gaat gebeuren, omdat de VS het nog niet aangekondigd heeft. Ik begrijp heel goed dat Qatar zich door de VS en Israël gepiepeld voelt. Het is schandalig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |