abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218726340
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wacht even ...

Dus Hamas eist gisteren nog een aanslag op die is gepleegd jegens Israëlische burgers in Israël. Israël probeert vervolgens de kopstukken van Hamas in Qatar de elimineren en jouw conclusie is dan dat door dit te doen het leven van de Israëlische burgers onveiliger wordt? Nee, dit is alles behalve een logisch argument.
En Hamas zal weer claimen dat hun handelen tegen Israëlische burgers totaal legitiem is, want wat Israël aanricht in Gaza etc. Het houdt elkaar netjes in stand. Israël bombardeert iets en Hamas pleegt als vergelding een aanslag en zo blijft het cirkeltje rondgaan.
Dit, dus.
pi_218726347
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:42 schreef Hathor het volgende:

[..]
Hamas is IS mafkees.
:') wat lul jij nou weer?
Dit, dus.
pi_218726356
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:43 schreef Buitendam het volgende:

[..]
En Hamas zal weer claimen dat hun handelen tegen Israëlische burgers totaal legitiem is, want wat Israël aanricht in Gaza etc. Het houdt elkaar netjes in stand. Israël bombardeert iets en Hamas pleegt als vergelding een aanslag en zo blijft het cirkeltje rondgaan.
Het is net andersom: Hamas pleegt een aanslag, Israël slaat terug.

Het gaat dus fout bij jouw actie-reactie interpretatie. Je maakt van daders slachtoffers en van slachtoffers daders.

Het blijft dan ook bijzonder om te zien hoe Islamofilie het perspectief van een Westers mens volledig doet vertroebelen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218726359
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:43 schreef Buitendam het volgende:

[..]
:') wat lul jij nou weer?
Precies wat ik zeg. Hamas=IS.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_218726381
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is net andersom: Hamas pleegt een aanslag, Israël slaat terug.
En Hamas vindt dat dus andersom en zo blijven ze elkaar uitmoorden. Kortom; komt geen einde aan zo.
Dit, dus.
pi_218726396
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:44 schreef Hathor het volgende:

[..]
Precies wat ik zeg. Hamas=IS.
Waarvan akte.
Dit, dus.
pi_218726397
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:47 schreef Buitendam het volgende:

[..]
En Hamas vindt dat dus andersom en zo blijven ze elkaar uitmoorden. Kortom; komt geen einde aan zo.
Wat Hamas vindt is wat dat betreft niet relevant, dat betreft immers een Islamitische terreurgroepering. Israël is een democratisch land en een Westerse bondgenoot.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218726427
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat Hamas vindt is wat dat betreft niet relevant, dat betreft immers een Islamitische terreurgroepering. Israël is een democratisch land en een Westerse bondgenoot.
Wat kan Hamas dat schelen? Die vinden zichzelf vrijheidsstrijders en Israëliërs terroristen. Ga je op deze manier nooit oplossen.
Dit, dus.
pi_218726432
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:17 schreef Hathor het volgende:

[..]
Gutteguttegut. _O-
Ja je moet het soms even benadrukken he, waarom we van die basale zaken hebben in een democratische rechtsstaat waardoor we willekeurige militaire acties dan buitenlandse mogendheden in ons land niet toestaan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 9 september 2025 @ 21:54:18 #260
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218726443
quote:
Staat geen afrekening in NL bij? Of kijk ik zo slecht?
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 9 september 2025 @ 21:55:13 #261
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218726450
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:17 schreef Hathor het volgende:

[..]
Gutteguttegut. _O-
Maar dat is dus nu wel het geval in Qatar he, een Qatarees die er niets mee te maken heeft die ook dood is.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218726455
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:51 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Wat kan Hamas dat schelen? Die vinden zichzelf vrijheidsstrijders en Israëliërs terroristen. Ga je op deze manier nooit oplossen.
Daarom zei ik dus al dat wat men Hamas vindt er wat dit betreft weinig toe doet. Misschien moet je je ook afvragen waarom je objectieve feiten subjectief probeert te maken?

Bij IS vindt men zichzelf waarschijnlijk ook nobel in hun strijd voor een wereldwijd Islamitisch kalifaat en tegen het verderfelijke Westen vol afvalligen. Moeten we dat volgens jou ook serieus nemen?

Of wat dan te denken van de Russen die Oekraïne simpelweg als een onderdeel van hun land zien en alleen maar met een onschuldige 'speciale militaire operatie' bezig zijn. Ook dat perspectief maar als serieus nemen?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 9 september 2025 @ 21:57:00 #263
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_218726467
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:54 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Staat geen afrekening in NL bij? Of kijk ik zo slecht?
https://historica.fandom.com/wiki/Avner_Kaufman
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_218726483
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:52 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ja je moet het soms even benadrukken he, waarom we van die basale zaken hebben in een democratische rechtsstaat waardoor we willekeurige militaire acties dan buitenlandse mogendheden in ons land niet toestaan.
IDF zou wat mij betreft onbeperkte bevoegdheden mogen hebben in NL, er zijn er nogal wat hier die een lesje nodig hebben.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_218726503
quote:
16s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:55 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Maar dat is dus nu wel het geval in Qatar he, een Qatarees die er niets mee te maken heeft die ook dood is.
Qatar is een land dat volledig achter die globale jihad staat en dat ook financieel ondersteunt, het is hoog tijd dat zij ook eens iets gaan voelen van die strijd die zij juist aanwakkeren.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_218726507
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Daarom zei ik dus al dat wat men Hamas vindt er wat dit betreft weinig toe doet. Misschien moet je je ook afvragen waarom je objectieve feiten subjectief probeert te maken?

Bij IS vindt men zichzelf waarschijnlijk ook nobel in hun strijd voor een wereldwijd Islamitisch kalifaat en tegen het verderfelijke Westen vol afvalligen. Moeten we dat volgens jou ook serieus nemen?
In niks vergelijkbare situatie. Hamvraag is of je dit conflict met geweld kunt oplossen. En dat denk ik niet, sterker nog; zo extreem veel burgerslachtoffers geeft aan dat het kansloos is vanuit beide kanten
Dit, dus.
pi_218726515
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:59 schreef Hathor het volgende:

[..]
IDF zou wat mij betreft onbeperkte bevoegdheden mogen hebben in NL, er zijn er nogal wat hier die een lesje nodig hebben.
Hoe je zo'n kinderlijk naïef wereldbeeld kunt hebben in de vorm van de goeien versus de slechten waarbij de goeien netjes de slechten aanpakken zonder bijkomende schade gaat mij de pet echt te boven.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_218726549
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:47 schreef Buitendam het volgende:

[..]
En Hamas vindt dat dus andersom en zo blijven ze elkaar uitmoorden. Kortom; komt geen einde aan zo.
Laat ze dan maar doorvechten en de sterkste wint.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_218726564
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:04 schreef Monolith het volgende:

[..]
Hoe je zo'n kinderlijk naïef wereldbeeld kunt hebben in de vorm van de goeien versus de slechten waarbij de goeien netjes de slechten aanpakken zonder bijkomende schade gaat mij de pet echt te boven.
Qatar speelt een rol in dat conflict. Door veel leiders van Hamas willens en wetens te huisvesten is het wel duidelijk welke kant je actief steunt.

En dan draag je ook verantwoordelijkheid en dien je de logische gevolgen te accepteren.

Kijken Arabieren wel eens naar zichzelf? Zo van hey welke rol speel ik hier en wat draag ik bij?

Vergeet ook niet dat wij dagelijks de haatpropaganda van Al Jazeera, de staatszender van Qatar, te horen en te lezen krijgen in onze pers. Alsof wij de verslaggeving van de oorlog in Oekraïne linea reactie doorkrijgen van Russia Today.

En als last but not least; joden slaan tegenwoordig hard terug. Dat is even voor antisemieten. Dat ging de vorige eeuw heel anders, maar dat nooit weer dus.
pi_218726570
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:08 schreef marsan het volgende:

[..]
Laat ze dan maar doorvechten en de sterkste wint.
Daar zal de burgerbevolking aan beide zijden ontzettend blij mee zijn, ja.
Dit, dus.
pi_218726575
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:09 schreef Homey het volgende:

[..]
Qatar speelt een rol in dat conflict. Door veel leiders van Hamas willens en wetens te huisvesten is het wel duidelijk welke kant je actief steunt.

En dan draag je ook verantwoordelijkheid en dien je de logische gevolgen te accepteren.

Kijken Arabieren wel eens naar zichzelf? Zo van hey welke rol speel ik hier en wat draag ik bij?

Vergeet ook niet dat wij dagelijks de haatpropaganda van Al Jazeera, de staatszender van Qatar, te horen en te lezen krijgen in onze pers. Alsof wij de verslaggeving van de oorlog in Oekraïne linea reactie doorkrijgen van Russia Today.

En als last but not least; joden slaan tegenwoordig hard terug. Dat is even voor antisemieten. Dat ging de vorige eeuw heel anders, maar dat nooit weer dus.
Leuk verhaaltje hoor, maar ik reageerde op iemand die het wel prima zou vinden als Israël ook hier in Nederland op een dergelijke wijze zou optreden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 9 september 2025 @ 22:12:18 #272
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218726591
quote:
Maar zij was niet onschuldig, zo te lezen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218726598
De VS heeft hier vast toestemming voor gegeven, want die zijn zelf iets soortgelijks van plan in Venezuela. En dat gaat paniek bij ons opleveren, want Caribisch Nederland ligt er direct naast. Tot die tijd blijven we lekker slapen en doen we alsof het niet gaat gebeuren, omdat de VS het nog niet aangekondigd heeft. Ik begrijp heel goed dat Qatar zich door de VS en Israël gepiepeld voelt. Het is schandalig.
  dinsdag 9 september 2025 @ 22:14:18 #274
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_218726605
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:12 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Maar zij was niet onschuldig, zo te lezen.
Nee, lid van de Zwarte September, helemaal knettâh maar ze is omgelegd.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  dinsdag 9 september 2025 @ 22:15:19 #275
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218726616
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:13 schreef Jojoke het volgende:
De VS heeft hier vast toestemming voor gegeven, want die zijn zelf iets soortgelijks van plan in Venezuela. En dat gaat paniek bij ons opleveren, want Caribisch Nederland ligt er direct naast. Tot die tijd blijven we lekker slapen en doen we alsof het niet gaat gebeuren, omdat de VS het nog niet aangekondigd heeft. Ik begrijp heel goed dat Qatar zich door de VS en Israël gepiepeld voelt. Het is schandalig.
Hebben ze nog steeds hun oorlogsschepen voor de kust van Venezuela liggen?
Wie dit leest is een lezer van dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')