SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n moeder kreeg een rolberoerte en ze was niet de enigequote:Op dinsdag 9 september 2025 09:16 schreef Recce het volgende:
[..]Dat was vast zweten als een otter.
quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder kreeg een rolberoerte en ze was niet de enigeIk had zo'n visserskrukje mee maar die heb ik uitgeleend aan iemand die een beetje wankel op de beentjes stond. En Charles en Bea niet gezien, want we stonden in een soort kuil en er stonden allemaal militairen voor, dus hemelsbreed stond ik 20 meter verderop maar ik kon niks zien.
Klinkt als een gevalletje 'slecht inkoopbeleid'.quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik wil wel koffie maar ik heb geen koeken in huis. Dus ja dan hoef ik eigenlijk geen koffie ook.
Heeft koffiegodinnetje geen koeken?quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik wil wel koffie maar ik heb geen koeken in huis. Dus ja dan hoef ik eigenlijk geen koffie ook.
Ja, had ik gelijk al aangezet toen ik aan het werk ging.quote:
Van mij wel.quote:
Doorweekt op plaats van de afspraak komenquote:Op dinsdag 9 september 2025 09:51 schreef Recce het volgende:
Het gaat nog harder regenen vanmiddag net als ik naar een afspraak moet.
Nee, dat nietquote:
Oh ja, achtervang!quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer iets voor @:ieniminimuis . Die doet dat voor meer mensen.
ik was op de loopband, voel je het?quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Doorweekt op plaats van de afspraak komen
Oh ja.quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer iets voor @:ieniminimuis . Die doet dat voor meer mensen.
Zie het als mod-werk.quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dat niet
Want daar krijg ik niet voor betaald
Vandaar dat ik terug naar bed wil.quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik was op de loopband, voel je het?
ja dit was de 3e dag op rijquote:Op dinsdag 9 september 2025 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaar dat ik terug naar bed wil.
Oh, gewoon alles de prullenbak in?quote:
"Nou, Recce, hoe gaat het? Eeuhm, ik voel me zoals ik eruit zie"quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Doorweekt op plaats van de afspraak komen
hehequote:Op dinsdag 9 september 2025 09:59 schreef Recce het volgende:
[..]
"Nou, Recce, hoe gaat het? Eeuhm, ik voel me zoals ik eruit zie"
Nou, dat kan best.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Haha ik krijg downvotes op reddit omdat ik zeg dat je je baby van 3 maanden oud misschien niet mee kunt nemen naar de Efteling.
quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Haha ik krijg downvotes op reddit omdat ik zeg dat je je baby van 3 maanden oud misschien niet mee kunt nemen naar de Efteling.
Een baby van 3 maanden oud past precies (beetje duwen) in het ronde mondje van Holle Bolle Gijs.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Gaan we je hier upvoten!quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Moet iedereen in principe toch zelf weten?quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeft zo'n kind toch geen zak aan.
Ja maar als ze om advies vragen moet je niet de mensen downvoten die niet het advies geven dat je wil horen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Moet iedereen in principe toch zelf weten?
Ow ja dat is iets andersquote:Op dinsdag 9 september 2025 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar als ze om advies vragen moet je niet de mensen downvoten die niet het advies geven dat je wil horen.
Ik vond hem wel okee.quote:Op dinsdag 9 september 2025 00:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
eeh geen idee of ik die gezien hebDenk het wel.
Het hoeft ook altijd om het kind te draaien.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeft zo'n kind toch geen zak aan.
Eh maar waarom ga je danquote:Op dinsdag 9 september 2025 10:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Het hoeft ook altijd om het kind te draaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Is dit je dagelijkse fanpost?quote:
Wat zit erin?quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:17 schreef essnhills het volgende:
Ik krijg zo een pakketje van de Hema
Bedankt voor je steun aan de Hema.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:17 schreef essnhills het volgende:
Ik krijg zo een pakketje van de Hema
Ziet er knuffelbaar uit.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:19 schreef CherryLips het volgende:
https://www.hema.nl/dames(...)n-36204440GREEN.html
Ik vind deze erg leuk.
Ik zat nog te twijfelen of ik vanavond naar de sportschool zou gaan, maar aangezien jij al bent geweest, sla ik vanavond over en ga ik morgen.quote:
Hoe lang loop je ook alweer rond op internet?quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar als ze om advies vragen moet je niet de mensen downvoten die niet het advies geven dat je wil horen.
Eens.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:28 schreef CherryLips het volgende:
Ellendig kutprogramma is dat Teams toch ook.
Ik heb iets in de chat gezegd en nu staat er al tien minuten een cirkeltje naast met 'opnieuw proberen'. Elke week dit gezeik.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens.
Geen idee wat er aan de hand is, maar sowieso eens.
2 hoeslakens voor de nieuwe matrastopper die hopelijk volgende week oid komtquote:
Echt hequote:Op dinsdag 9 september 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schande dat ik nog steeds niet gesponsord word.
Die is hella leukquote:Op dinsdag 9 september 2025 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind deze erg leuk.
Krijg spontaan jeuk...quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind deze erg leuk.
Oh, dat is wel saai, een pakketje waar je niet direct iets aan hebt.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
2 hoeslakens voor de nieuwe matrastopper die hopelijk volgende week oid komt
Jaquote:Op dinsdag 9 september 2025 10:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat is wel saai, een pakketje waar je niet direct iets aan hebt.
Whoehoequote:
Citrix ook.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:28 schreef CherryLips het volgende:
Ellendig kutprogramma is dat Teams toch ook.
oh kan je dan morgen voor mij gaan? sla ik 1 dag overquote:Op dinsdag 9 september 2025 10:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen of ik vanavond naar de sportschool zou gaan, maar aangezien jij al bent geweest, sla ik vanavond over en ga ik morgen.
Ja, dan zal ik morgen ook voor jou gaan.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh kan je dan morgen voor mij gaan? sla ik 1 dag over
Ga je zo in badjas met bedhaar de deur opendoen?quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:38 schreef essnhills het volgende:
Oh pakketje kan vanaf 10.40 komen
Dan moet ik maar eens uit bed komen
Ik heb nooit echt bedhaar?quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je zo in badjas met bedhaar de deur opendoen?
Jup, lekker stroperig allemaal. En zo lek als een zeef blijkbaar met al die issues die ermee zijn geweest afgelopen tijd.quote:
Stroperig? Zeg maar gerust zo traag als dikke stront.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:44 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Jup, lekker stroperig allemaal. En zo lek als een zeef blijkbaar met al die issues die ermee zijn geweest afgelopen tijd.
goede deal wel zoquote:Op dinsdag 9 september 2025 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan zal ik morgen ook voor jou gaan.
meestal een beetje warrig maar ff mijn hand erdoor en het zit wel weer goed?quote:
Maar warrig is juist leuk!quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
meestal een beetje warrig maar ff mijn hand erdoor en het zit wel weer goed?
Mijn haar is nou eenmaal niet zo warrigquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
meestal een beetje warrig maar ff mijn hand erdoor en het zit wel weer goed?
Dat valt bij ons gelukkig wel mee maar is in het verleden wel erger geweest. Ach, goede reden om extra koffie te drinken.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stroperig? Zeg maar gerust zo traag als dikke stront.
Moet ik ook maar bezorger worden jaquote:Op dinsdag 9 september 2025 10:51 schreef essnhills het volgende:
Oh daar was ie al
Had net een jurkje aangegooid
Makkelijk haar genotquote:
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:53 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dat valt bij ons gelukkig wel mee maar is in het verleden wel erger geweest. Ach, goede reden om extra koffie te drinken.
*meldt*quote:
Het warrige zit eronder?quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn haar is nou eenmaal niet zo warrig
Jaquote:
quote:
Hier ook. Gelukkig is alle riolering in de straat een half jaar geleden vervangen en kan het weer goed weg.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:13 schreef Ama het volgende:
Zo flinke regenbui. Hopen dat ik straks de wc nog kan gebruiken enz.
Hele dagen een piep in je oren.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:16 schreef essnhills het volgende:
Pakketje 2 komt eind van de middag
Ultrasone muizenverjagers die ik hopelijk zelf niet kan horen
Een review zei dat die normaal ook hele hoge tonen hoort maar deze niet.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hele dagen een piep in je oren.
Geen last van hier, al snap ik dat er mensen wel gevoelig voor zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hele dagen een piep in je oren.
Zou Muis hem kunnen horen?quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:16 schreef essnhills het volgende:
Pakketje 2 komt eind van de middag
Ultrasone muizenverjagers die ik hopelijk zelf niet kan horen
Wellicht Ambar wel?quote:
Staat erbij wat de frequentie is?quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een review zei dat die normaal ook hele hoge tonen hoort maar deze niet.
Bij andere waren er juist reviews dat die wel te horen was. Dus ik hoop dat deze nog wat hoger is
Staat de hele binnenkant blank.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:26 schreef Ama het volgende:
Ik krijg vandaag mijn Nightmare Before Christmas led ding binnen en vanavond komt dat huisje voor Hedwig buiten. Denk alleen niet dat het met zoveel regen veel nut zal hebben maar oke.
Ben er bang voor ja.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Staat de hele binnenkant blank.
Ik wist wel dat het niet goed is om scheten niet in te houden. Maar de precieze reden wist ik niet.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:34 schreef bitterbal het volgende:
wisten jullie dit ?
Als je een scheet inhoudt, wordt de darmgas deels opgenomen in de bloedbaan en komt via de ademhaling weer naar buiten, terwijl de rest in de darmen blijft zitten en mogelijk krampen, een opgeblazen gevoel of andere buikklachten veroorzaakt. Hoewel het niet direct schadelijk is, is het beter voor je spijsvertering om de darmgassen te laten ontsnappen.
Niet in zulk detail maar wel dat het niet goed is het in te houden...quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:34 schreef bitterbal het volgende:
wisten jullie dit ?
Als je een scheet inhoudt, wordt de darmgas deels opgenomen in de bloedbaan en komt via de ademhaling weer naar buiten, terwijl de rest in de darmen blijft zitten en mogelijk krampen, een opgeblazen gevoel of andere buikklachten veroorzaakt. Hoewel het niet direct schadelijk is, is het beter voor je spijsvertering om de darmgassen te laten ontsnappen.
Neequote:Op dinsdag 9 september 2025 11:26 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Staat erbij wat de frequentie is?
Maar vrouwen laten geen scheetjes, alleen regenbogen en rozengeurquote:Op dinsdag 9 september 2025 11:34 schreef bitterbal het volgende:
wisten jullie dit ?
Vaak.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:26 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Staat erbij wat de frequentie is?
hmm snacks laten wel schetenquote:Op dinsdag 9 september 2025 11:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar vrouwen laten geen scheetjes, alleen regenbogen en rozengeur
Dus krijg je dan regenboogbloed dat naar rozen ruikt?
Ohquote:
Iets andere frequentiequote:
Jaquote:Op dinsdag 9 september 2025 11:51 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Jammer. Naja, dan maar ondervinden of je het hoort
Ruikt het dan van oud frituurvet?quote:
jaquote:Op dinsdag 9 september 2025 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ruikt het dan van oud frituurvet?
Zo problematisch? Zo hard regent het niet toch?quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:54 schreef Ama het volgende:
Ik wil eigenlijk ook douchen nu maar ik durf niet zo goed. Beetje bang dat het riool het straks niet meer aan kan en dat het water dus niet wegloopt.
dan doe je een stop in de afvoer en houd je het water even binnenquote:Op dinsdag 9 september 2025 11:54 schreef Ama het volgende:
Ik wil eigenlijk ook douchen nu maar ik durf niet zo goed. Beetje bang dat het riool het straks niet meer aan kan en dat het water dus niet wegloopt.
Ligt ook aan de leeftijd of je zoiets kunt horen. Misschien kan een puber het horen, maar iemand van 30+ niet meer.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een review zei dat die normaal ook hele hoge tonen hoort maar deze niet.
Bij andere waren er juist reviews dat die wel te horen was. Dus ik hoop dat deze nog wat hoger is
Als het te lang hard blijft door regenen dan kan het riool het niet aan en kan ik dus de wasbak, wc en douche niet gebruiken.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zo problematisch? Zo hard regent het niet toch?
Ja dat zeggen ze over kattenverjagers enzo ookquote:Op dinsdag 9 september 2025 11:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ligt ook aan de leeftijd of je zoiets kunt horen. Misschien kan een puber het horen, maar iemand van 30+ niet meer.
O_o helaas gaat die vlieger niet op.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ligt ook aan de leeftijd of je zoiets kunt horen. Misschien kan een puber het horen, maar iemand van 30+ niet meer.
quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:34 schreef bitterbal het volgende:
wisten jullie dit ?
Stond zeker op facebook.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:34 schreef bitterbal het volgende:
wisten jullie dit ?
BEN JIJ AL 44??quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
O_o helaas gaat die vlieger niet op.
Ik hoor op mijn 44e ook nog steeds die kuttonen terwijl de puber van mn zus ze niet hoort. En de katten wel weggejaagd worden.
Dan ben je gezegend met een irritant goed gehoor.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze over kattenverjagers enzo ook
En allerlei andere hoge pieptonen
Maar die kan ik allemaal luid en duidelijk horen
staat al sinds december onder mn usernamequote:
We hebben hier aparte riolering voor vuil en regenwater. Was daarvoor ook steeds gedoe met borrelende wc en douche maar sinds dat het is aangepakt geen last meer van gehad tijdens hevige buien. Ook nu loopt het allemaal mooi weg terwijl dat er behoorlijk wat regen valt.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Als het te lang hard blijft door regenen dan kan het riool het niet aan en kan ik dus de wasbak, wc en douchen niet gebruiken.
Ze gaan het wel ooit fixen en dan moet het regenwater apart worden afgevoerd naar de vijver aan de overkant van de straat.
Jaquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan ben je gezegend met een irritant goed gehoor.
Dan is er echt iets mis met die pubers. Hoor je deze?quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
O_o helaas gaat die vlieger niet op.
Ik hoor op mijn 44e ook nog steeds die kuttonen terwijl de puber van mn zus ze niet hoort. En de katten wel weggejaagd worden.
Ik kan tot ongeveer 19khz prima horen. Ben 41.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot ze hier dat gaan fiksen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:01 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
We hebben hier aparte riolering voor vuil en regenwater. Was daarvoor ook steeds gedoe met borrelende wc en douche maar sinds dat het is aangepakt geen last meer van gehad tijdens hevige buien. Ook nu loopt het allemaal mooi weg terwijl dat er behoorlijk wat regen valt.
Reed hier net een met ongeveer 100 door de straat en zie weinig opspatten.
Ieeeeeewwwwwwquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan is er echt iets mis met die pubers. Hoor je deze?
Bekijk deze YouTube-video
Dat is wel hoog inderdaad voor die leeftijd.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik kan tot ongeveer 19khz prima horen. Ben 41.
Ex heeft wel eens de telefoon overdag langer aan de lader dan nodig...quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Ik hoor ook echt hele zachte dingen al.
jaquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:02 schreef Recce het volgende:
[..]
dus nu tamme pasta?quote:
Ik hoor (hihaho) het vaker dat meer mensen dat hebbenquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel hoog inderdaad voor die leeftijd.
deze doet pijnquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met de telefoonoplader. Maar ik hoor nog maar tot 15 kHz of zo.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ex heeft wel eens de telefoon overdag langer aan de lader dan nodig...
zodra hij op 100% geladen is hoor ik een toon.
Een tv op standby idem.
Dit zijn maar een paar voorbeelden waarom hier slimme contactdozen gebruikt worden en waarom de radio zo goed als 18u per dag aan staat
Ik hoor beeldbuis televisies ook nog steeds. Heb zo'n ding voor mijn retro spelcomputers en als ik hem aanzet is de hoge piep van het hoogvoltage gedeelte goed hoorbaar.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel hoog inderdaad voor die leeftijd.
Ik ben blij dat ik daar geen last meer van heb.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:06 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik hoor beeldbuis televisies ook nog steeds. Heb zo'n ding voor mijn retro spelcomputers en als ik hem aanzet is de hoge piep van het hoogvoltage gedeelte goed hoorbaar.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:07 schreef Nizno het volgende:
zin in kerstmuziek... dus maar even kanaal gewisseld
Ik zou het ook niet missen hoorquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik daar geen last meer van heb.
Ja dat heb ik ookquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ex heeft wel eens de telefoon overdag langer aan de lader dan nodig...
zodra hij op 100% geladen is hoor ik een toon.
Een tv op standby idem.
Dit zijn maar een paar voorbeelden waarom hier slimme contactdozen gebruikt worden en waarom de radio zo goed als 18u per dag aan staat
nee, Ierse internetradio zenderquote:
ik vermoed met wildquote:
De opstartpiep die laag begint en steeds hoger wordtquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:06 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik hoor beeldbuis televisies ook nog steeds. Heb zo'n ding voor mijn retro spelcomputers en als ik hem aanzet is de hoge piep van het hoogvoltage gedeelte goed hoorbaar.
Nee daar staat heel wat anders.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
staat al sinds december onder mn username
Klopt. Volgens mij heeft dat te maken met de beeldbuis die aan het opwarmen is. Zit immers zo'n cathodestraal gloeidraad in die wat tijd nodig heeft om de ideale temperatuur te bereiken en dat heeft invloed op de frequentie van de flyback.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
De opstartpiep die laag begint en steeds hoger wordt
Wat een stiltequote:Op dinsdag 9 september 2025 12:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, daar ligt het aan.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat youtubefilmpje heeft me geleerd dat het bereik van m'n laptopboxjes niet zo groot is.
Ieeeeeeewwwwquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:15 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Mijn hoogvoltage experimentjes geven ook een hoge toon omdat ik daar ook een soort van flyback transformator voor gebruik:
Nouja dat kan welquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, daar ligt het aan.
Dat zal bij mij dan ook wel het geval zijn.quote:
Op m'n telefoon kom ik wat verder.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, daar ligt het aan.
Gaat alle kanten op met de hoge tonenquote:
Heb het uitgezetquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:20 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Gaat alle kanten op met de hoge tonenHeb ik geen scope voor nodig
Snap ik.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb het uitgezetik moet nog wat hoge tonen verwerk ruimte hebben voor vanmiddag als die dingen komen
Mijn telefoon is ook stil.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op m'n telefoon kom ik wat verder.
dan ben je bejaardquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn telefoon is ook stil.
Nee bejaarden hebben hun telefoon juist heel hard staanquote:
"WAT ZEG JE?!"quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee bejaarden hebben hun telefoon juist heel hard staan
maar t gaat niet om volume, maar om de hertzgehoorgangquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Johquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar t gaat niet om volume, maar om de hertzgehoorgang
Grijs hier.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Prachtige witte hemel in Nederland vandaag. Heel vet.
quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
booh nog 3,5 dag.
Dagen druk geweest met een mooi stukje voor Intranet. Grafiekjes, trends, inzichten, stukje duiding. Ter review aan teammanager aangeboden.
Komt binnen 10 minuten terug met een lulverhaal vol onwaarheden en kretologie. Alle plaatjes eruit ook. "Je hebt zo te zien geen CoPilot gebruikt. Wat vind je van dit?"
Joh zoek het even lekker de bliksem uit met je CoPilot dan. Vraag het mij maar niet meer
typ dat tegen essnquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
oppelostquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar dit wist ik al trouwens. Want was een keer ook op tv zo'n experiment van die Victor Mits (heet hij zo?) En daarbij viel ik ook al af bij de frequentie voor 50+'ers.
Victor Reinier?quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar dit wist ik al trouwens. Want was een keer ook op tv zo'n experiment van die Victor Mits (heet hij zo?) En daarbij viel ik ook al af bij de frequentie voor 50+'ers.
Heel irritant vind ik dat altijd.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die is vervangen door Eric Corton.quote:
Alleen duurt dat leven dan niet meer zo lang.quote:Op dinsdag 9 september 2025 13:02 schreef Nizno het volgende:
als je een man een vaatwasser geeft heeft hij het warm elke keer dat die aan staat.
Als je hem in de fik zet heeft hij het warm voor de rest van zijn leven
Ja da's net wat minder.quote:
Dat was Baantjer.quote:
kloptquote:Op dinsdag 9 september 2025 13:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen duurt dat leven dan niet meer zo lang.
wat voor soep?quote:
Romige champignonsquote:
Goed voor de plantjesquote:
Oeh een topic-switch!quote:
Heer MT6.quote:
Ah, ik was de post al kwijt. In het verkeerde topic gepost.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2025 13:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, ik was de post al kwijt. In het verkeerde topic gepost.
Heer Vers, fijn je hier te zienquote:
Prima binnenblijfweertje hierquote:Op dinsdag 9 september 2025 13:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
toch nog prima weertje vandaag.
Ik steun deze motie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Goed idee.quote:
Ik ga dan gewoon onder de douchequote:Op dinsdag 9 september 2025 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk juist om het gore zomerstof van je af te stampen in de harde regen en regenplassen.
Zoals normale mensen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 13:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga dan gewoon onder de douche
moet je wel zeker zijn dat het riool het aan kanquote:Op dinsdag 9 september 2025 13:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga dan gewoon onder de douche
quote:
quote:
quote:
De muizenverjagers kunnen ieder moment bezorgd wordenquote:
Dag Dame Ambar.quote:
Benieuwd hoe je het ervaart.quote:Op dinsdag 9 september 2025 14:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
De muizenverjagers kunnen ieder moment bezorgd worden
Misschien verjagen ze meer dan alleen muizen...quote:Op dinsdag 9 september 2025 14:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Benieuwd hoe je het ervaart.
Zo erg is freshfruit toch ook weer nietquote:Op dinsdag 9 september 2025 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoor een akelige pieptoon.
Ik ben weg
een flesachtig scheldkanon?quote:Op dinsdag 9 september 2025 14:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Nadat ik heb gescholden over de hoeveelheid incompetente collega's.
Ik zeg het gewoon recht voor zijn raap dat we een stel idioten hebben die niets zelf kunnen bedenken of zelf iets kunnen leren. Compleet afhankelijk zijn en met loze termen strooien als: daarvoor ben ik niet ingewerkt.quote:
Meltdownquote:Op dinsdag 9 september 2025 14:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zeg het gewoon recht voor zijn raap dat we een stel idioten hebben die niets zelf kunnen bedenken of zelf iets kunnen leren. Compleet afhankelijk zijn en met loze termen strooien als: daarvoor ben ik niet ingewerkt.
Ach meid, wat zielig. Ik ben nergens voor ingewerkt, ik moet mezelf inwerken.
Zoek het zelf ook eens lekker uit.
Zo dat lucht op.
25kHz hoor je sowieso niet als mensquote:Op dinsdag 9 september 2025 14:05 schreef essnhills het volgende:
Meteen na het posten kwam PostNL aanrijden
Heb er eentje in het stopcontact gedaan en hoor hem vooralsnog niet
Op het doosje staat 25kHz en hoger
Maar ik welquote:Op dinsdag 9 september 2025 14:21 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
25kHz hoor je sowieso niet als mens
Och, ook keer gehad. Bleek het account gelockt te zijn voor een kwartier.quote:Op dinsdag 9 september 2025 14:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wil ik inloggen.
*Wachtwoord onjuist*
*Vraagt nieuw wachtwoord aan.
*Ontvangt mail met tijdelijk wachtwoord, vult dat in.
*Wachtwoord onjuist*
Ja, dan niet he.quote:Op dinsdag 9 september 2025 14:22 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Och, ook keer gehad. Bleek het account gelockt te zijn voor een kwartier.
Lekker Fokkenquote:Op dinsdag 9 september 2025 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan niet he.![]()
*Gaat met zijn handen over elkaar zitten.
Probleem voor mij was dat het in de standby was en dit het systeem was wat ik nodig had om een monteur naar het datacenter te sturenquote:Op dinsdag 9 september 2025 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan niet he.![]()
*Gaat met zijn handen over elkaar zitten.
*Stelt nieuw wachtwoord inquote:Op dinsdag 9 september 2025 14:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wil ik inloggen.
*Wachtwoord onjuist*
*Wachtwoord onjuist*
Nee daaromquote:Op dinsdag 9 september 2025 14:21 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
25kHz hoor je sowieso niet als mens
Dat jaquote:Op dinsdag 9 september 2025 14:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Stelt nieuw wachtwoord in
"Wachtwoord mag niet gelijk zijn aan het vorige wachtwoord"
Buren: "HENK!!! MUIZEN!!!"quote:Op dinsdag 9 september 2025 14:31 schreef essnhills het volgende:
Staat op het doosje dat het kan zijn dat ze eerst nieuwsgierig kunnen zijn en dan juist komen kijken, maar dat ze uiteindelijk ergens anders heen gaan want irritant
dat klinkt idd wel als een muisquote:Op dinsdag 9 september 2025 14:31 schreef essnhills het volgende:
Staat op het doosje dat het kan zijn dat ze eerst nieuwsgierig kunnen zijn en dan juist komen kijken, maar dat ze uiteindelijk ergens anders heen gaan want irritant
Och, die hebben ze nu ook alquote:Op dinsdag 9 september 2025 14:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Buren: "HENK!!! MUIZEN!!!"
rijtjesmuizenquote:Op dinsdag 9 september 2025 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Och, die hebben ze nu ook al
Ze zitten in het hele pand
Rijtjeshuizengenot
Ik heb ze weg gekregen en mijn buren hoorde ik niet veel later klagenquote:Op dinsdag 9 september 2025 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Och, die hebben ze nu ook al
Ze zitten in het hele pand
Rijtjeshuizengenot
de buren kunnen ook niet tegen 25kHzquote:Op dinsdag 9 september 2025 14:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb ze weg gekregen en mijn buren hoorde ik niet veel later klagen
Apart want zo hard krijsen die kinderen soms.quote:Op dinsdag 9 september 2025 14:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
de buren kunnen ook niet tegen 25kHz
Kunnen die zo hoog krijsen?quote:Op dinsdag 9 september 2025 14:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Apart want zo hard krijsen die kinderen soms.
Zo klonk het wel want ik kreeg er hoofdpijn van.quote:
Maar 25kHz kunnen mensen heul niet horenquote:Op dinsdag 9 september 2025 14:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo klonk het wel want ik kreeg er hoofdpijn van.
Maar ik kreeg wel hoofdpijnquote:Op dinsdag 9 september 2025 14:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar 25kHz kunnen mensen heul niet horen
Hoe laat is het daar?quote:
Bitterbal zit al in de toekomst.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bitterbal zit al in de toekomst.
Theme Hospitalquote:Op dinsdag 9 september 2025 16:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu bedenken welke game ik ga spelen?
Bogglequote:Op dinsdag 9 september 2025 16:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
DOOM.quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ben je er al uit?quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
jE kEpS L0cK! sTaAd AaNquote:Op dinsdag 9 september 2025 14:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wil ik inloggen.
*Wachtwoord onjuist*
*Wachtwoord onjuist*
Sims is geen spel, maar een cashcow.quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Altijd Sims, je wilt immers je ruimte verwarmen met de zinderende hitte van je pc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |