Ik heb nooit echt bedhaar?quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je zo in badjas met bedhaar de deur opendoen?
Jup, lekker stroperig allemaal. En zo lek als een zeef blijkbaar met al die issues die ermee zijn geweest afgelopen tijd.quote:
Stroperig? Zeg maar gerust zo traag als dikke stront.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:44 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Jup, lekker stroperig allemaal. En zo lek als een zeef blijkbaar met al die issues die ermee zijn geweest afgelopen tijd.
goede deal wel zoquote:Op dinsdag 9 september 2025 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan zal ik morgen ook voor jou gaan.
meestal een beetje warrig maar ff mijn hand erdoor en het zit wel weer goed?quote:
Maar warrig is juist leuk!quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
meestal een beetje warrig maar ff mijn hand erdoor en het zit wel weer goed?
Mijn haar is nou eenmaal niet zo warrigquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
meestal een beetje warrig maar ff mijn hand erdoor en het zit wel weer goed?
Dat valt bij ons gelukkig wel mee maar is in het verleden wel erger geweest. Ach, goede reden om extra koffie te drinken.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stroperig? Zeg maar gerust zo traag als dikke stront.
Moet ik ook maar bezorger worden jaquote:Op dinsdag 9 september 2025 10:51 schreef essnhills het volgende:
Oh daar was ie al
Had net een jurkje aangegooid
Makkelijk haar genotquote:
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:53 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dat valt bij ons gelukkig wel mee maar is in het verleden wel erger geweest. Ach, goede reden om extra koffie te drinken.
*meldt*quote:
Het warrige zit eronder?quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn haar is nou eenmaal niet zo warrig
Jaquote:
quote:
Hier ook. Gelukkig is alle riolering in de straat een half jaar geleden vervangen en kan het weer goed weg.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:13 schreef Ama het volgende:
Zo flinke regenbui. Hopen dat ik straks de wc nog kan gebruiken enz.
Hele dagen een piep in je oren.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:16 schreef essnhills het volgende:
Pakketje 2 komt eind van de middag
Ultrasone muizenverjagers die ik hopelijk zelf niet kan horen
Een review zei dat die normaal ook hele hoge tonen hoort maar deze niet.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hele dagen een piep in je oren.
Geen last van hier, al snap ik dat er mensen wel gevoelig voor zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hele dagen een piep in je oren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |