Die is vervangen door Eric Corton.quote:
Alleen duurt dat leven dan niet meer zo lang.quote:Op dinsdag 9 september 2025 13:02 schreef Nizno het volgende:
als je een man een vaatwasser geeft heeft hij het warm elke keer dat die aan staat.
Als je hem in de fik zet heeft hij het warm voor de rest van zijn leven
Ja da's net wat minder.quote:
Dat was Baantjer.quote:
kloptquote:Op dinsdag 9 september 2025 13:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen duurt dat leven dan niet meer zo lang.
wat voor soep?quote:
Romige champignonsquote:
Goed voor de plantjesquote:
Oeh een topic-switch!quote:
Heer MT6.quote:
Ah, ik was de post al kwijt. In het verkeerde topic gepost.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2025 13:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, ik was de post al kwijt. In het verkeerde topic gepost.
Heer Vers, fijn je hier te zienquote:
Prima binnenblijfweertje hierquote:Op dinsdag 9 september 2025 13:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
toch nog prima weertje vandaag.
Ik steun deze motie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Goed idee.quote:
Ik ga dan gewoon onder de douchequote:Op dinsdag 9 september 2025 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk juist om het gore zomerstof van je af te stampen in de harde regen en regenplassen.
Zoals normale mensen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 13:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga dan gewoon onder de douche
moet je wel zeker zijn dat het riool het aan kanquote:Op dinsdag 9 september 2025 13:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga dan gewoon onder de douche
quote:
quote:
quote:
De muizenverjagers kunnen ieder moment bezorgd wordenquote:
Dag Dame Ambar.quote:
Benieuwd hoe je het ervaart.quote:Op dinsdag 9 september 2025 14:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
De muizenverjagers kunnen ieder moment bezorgd worden
Misschien verjagen ze meer dan alleen muizen...quote:Op dinsdag 9 september 2025 14:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Benieuwd hoe je het ervaart.
Zo erg is freshfruit toch ook weer nietquote:Op dinsdag 9 september 2025 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoor een akelige pieptoon.
Ik ben weg
een flesachtig scheldkanon?quote:Op dinsdag 9 september 2025 14:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Nadat ik heb gescholden over de hoeveelheid incompetente collega's.
Ik zeg het gewoon recht voor zijn raap dat we een stel idioten hebben die niets zelf kunnen bedenken of zelf iets kunnen leren. Compleet afhankelijk zijn en met loze termen strooien als: daarvoor ben ik niet ingewerkt.quote:
Meltdownquote:Op dinsdag 9 september 2025 14:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zeg het gewoon recht voor zijn raap dat we een stel idioten hebben die niets zelf kunnen bedenken of zelf iets kunnen leren. Compleet afhankelijk zijn en met loze termen strooien als: daarvoor ben ik niet ingewerkt.
Ach meid, wat zielig. Ik ben nergens voor ingewerkt, ik moet mezelf inwerken.
Zoek het zelf ook eens lekker uit.
Zo dat lucht op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |