quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Had t voor geen goud willen missen
Ik hoop voor haar dat dit een photoshop is?quote:
Nope, ze ziet er nu echt zo uit!quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik hoop voor haar dat dit een photoshop is?
Jezusquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope, ze ziet er nu echt zo uit!
En er zijn zelfs nog lelijkere foto's te vinden!
Ik moest daar wel gelijk aan denkenquote:
maar echtquote:
Ze is wel vaker daarmee vergeleken, maar met dit kapsel is de overeenkomt NÓG weer sterker!quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:27 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik moest daar wel gelijk aan denken
Gelijk heeft hij. Ik zit ook in de korte broekquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt he!
Mini-ToT wilde per sé een korte broek aan vandaag!Nou okee dan...
Uiteraard. Het is pauze.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Gelijk heeft hij. Ik zit ook in de korte broek
Ja nee dat hele klimaatgedoe is zó 2023!quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar echt
klimaataanhangen is dus niet goed voor je
quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:29 schreef MooieTop6 het volgende:
Wat hebben palestijnen nu ineens met haar klimaatdrammen te maken, eigenlijk?
Ja dit dus. Gewoon lekker met de hype train meewaaien.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:29 schreef MooieTop6 het volgende:
Of wil ze gewoon lekker tegendraads doen, zoals al die eco-terroristen
Fuck allquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee dat hele klimaatgedoe is zó 2023!De Palestijnen zijn nu helemaal hot, en daar protesteert ze voor met diesel trucks en diesel boten.
Ja okee, het milieu telt nog wel mee, maar het milieu kan volgens haar pas gerechtigheid krijgen als de mensen gerechtigheid krijgen, en dus moeten de Palestijnen eerst bevrijd worden zodat zij gerechtigheid krijgen, en daardoor kan het milieu dus ook gerechtigheid krijgen, dus dat ze nu met dikke diesels rond zit te tuffen is bedoeld om uiteindelijk het milieu tee redden!
hier binnen ookquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:32 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jahaaaa, maar toch een korte broek aan, want hier binnen is het wel warm zat.
ik ga van beide kanten niks meer vindenquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Israël heeft nu dan ook met een drone een bom op die dikke diesel van haar gedropt.
Alles om geld van donateurs te krijgen, hequote:Op dinsdag 9 september 2025 12:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dit dus. Gewoon lekker met de hype train meewaaien.
Mee eens, het is allemaal kut.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga van beide kanten niks meer vinden
tis toch niet goed
Ja ach ze heeft Asperger en een obsessieve stoornis. Ik kan me op zich nog wel voorstellen dat ze zich enorm druk kan maken over dingen als die maar genoeg aangedrongen worden.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:33 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Alles om geld van donateurs te krijgen, he
Precies; bier zuipen, bolken, kut roepen en aan je aquarium werken is veel beter voor de mens dan je zitten op te vreten aan wat je in het nieuws ziet.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:35 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik hou me er niet mee bezig, kan er toch niets aan doen
Deze man weet.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:35 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik hou me er niet mee bezig, kan er toch niets aan doen
Precies, zij wordt 100% door haar ouders misbruikt voor financieel gewinquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach ze heeft Asperger en een obsessieve stoornis. Ik kan me op zich nog wel voorstellen dat ze zich enorm druk kan maken over dingen als die maar genoeg aangedrongen worden.
Ik heb ook Asperger en op de basisschool en de middelbare school kregen we van alles te horen over de warme Golfstroom, de ozonlaag en zure regen en dat soort dingen, en ik weet dat ik er ook enorm gefrustreerd om werd en voelde me zo machteloos dat ik die domme gierige volwassenen niet aan het verstand kon peuteren dat ze voorzichtiger met de planeet om moeten gaan.
Greta's ouders hebben die frustratie bij haar juist enorm aangewakkerd en met hun geld en connecties enzo hebben ze er juist voor gezorgd dat ze haar boosheid zo veel mogelijk in het openbaar kon ventileren met de speeches die ze voor haar geschreven hebben.
Kimpiequote:
Alles wel met u?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |