dus nu tamme pasta?quote:
Ik hoor (hihaho) het vaker dat meer mensen dat hebbenquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel hoog inderdaad voor die leeftijd.
deze doet pijnquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan is er echt iets mis met die pubers. Hoor je deze?
Bekijk deze YouTube-video
Dat heb ik ook met de telefoonoplader. Maar ik hoor nog maar tot 15 kHz of zo.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ex heeft wel eens de telefoon overdag langer aan de lader dan nodig...
zodra hij op 100% geladen is hoor ik een toon.
Een tv op standby idem.
Dit zijn maar een paar voorbeelden waarom hier slimme contactdozen gebruikt worden en waarom de radio zo goed als 18u per dag aan staat
Ik hoor beeldbuis televisies ook nog steeds. Heb zo'n ding voor mijn retro spelcomputers en als ik hem aanzet is de hoge piep van het hoogvoltage gedeelte goed hoorbaar.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel hoog inderdaad voor die leeftijd.
Ik ben blij dat ik daar geen last meer van heb.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:06 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik hoor beeldbuis televisies ook nog steeds. Heb zo'n ding voor mijn retro spelcomputers en als ik hem aanzet is de hoge piep van het hoogvoltage gedeelte goed hoorbaar.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:07 schreef Nizno het volgende:
zin in kerstmuziek... dus maar even kanaal gewisseld
Ik zou het ook niet missen hoorquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik daar geen last meer van heb.
Ja dat heb ik ookquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ex heeft wel eens de telefoon overdag langer aan de lader dan nodig...
zodra hij op 100% geladen is hoor ik een toon.
Een tv op standby idem.
Dit zijn maar een paar voorbeelden waarom hier slimme contactdozen gebruikt worden en waarom de radio zo goed als 18u per dag aan staat
nee, Ierse internetradio zenderquote:
ik vermoed met wildquote:
De opstartpiep die laag begint en steeds hoger wordtquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:06 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik hoor beeldbuis televisies ook nog steeds. Heb zo'n ding voor mijn retro spelcomputers en als ik hem aanzet is de hoge piep van het hoogvoltage gedeelte goed hoorbaar.
Nee daar staat heel wat anders.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
staat al sinds december onder mn username
Klopt. Volgens mij heeft dat te maken met de beeldbuis die aan het opwarmen is. Zit immers zo'n cathodestraal gloeidraad in die wat tijd nodig heeft om de ideale temperatuur te bereiken en dat heeft invloed op de frequentie van de flyback.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
De opstartpiep die laag begint en steeds hoger wordt
Wat een stiltequote:Op dinsdag 9 september 2025 12:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan is er echt iets mis met die pubers. Hoor je deze?
Oh ja, daar ligt het aan.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat youtubefilmpje heeft me geleerd dat het bereik van m'n laptopboxjes niet zo groot is.
Ieeeeeeewwwwquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:15 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Mijn hoogvoltage experimentjes geven ook een hoge toon omdat ik daar ook een soort van flyback transformator voor gebruik:
Nouja dat kan welquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, daar ligt het aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |