Rest in piss, was dat.quote:Op zondag 14 september 2025 10:03 schreef RamboDirk het volgende:
„Rest in peace!”, lacht hij. „If you talk shit, you get banged!”
Jaaa mensen wat een geweldige woordkunstenaar is ditquote:Op zondag 14 september 2025 12:28 schreef nostra het volgende:
[..]
Rest in piss, was dat.
Viersterrenrecensie van de NRC:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)overtuiging-a4906088
Zeker geschreven door de redactie buitenlandse politiek.quote:Op zondag 14 september 2025 12:28 schreef nostra het volgende:
[..]
Rest in piss, was dat.
Het zijn geen controversiële 'dingen' die hij zei. Het zijn, volgens de Nederlandse wet, strafbare 'dingen'.quote:Op zondag 14 september 2025 13:02 schreef theunderdog het volgende:
WOW! een punkrapper blijkt controversiële dingen te zeggen. Heel boomer X-gebruikend Nederland in paniek.
Even een aanpassing gedaan.quote:Op zondag 14 september 2025 13:02 schreef theunderdog het volgende:
WOW! een punkrapper blijkt controversiële dingen te zeggen. Heel boomer X-gebruikend normaal Nederland in paniek.
Fijn dat ze als poppodium een genuanceerd geluid laten horen. De sfeer is al zo vijandig en polariserende uitspraken zouden dit alleen maar verergeren.quote:Paradiso deelt naar eigen zeggen "de verontwaardiging en betrokkenheid rondom het genocidaal geweld dat zich in Gaza afspeelt. Dat Bob Vylan daartegen zijn stem verheft is legitiem en noodzakelijk."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn mensen voor minder boute uitspraken veroordeeld. Jij kent de wet niet blijkbaar.quote:Op zondag 14 september 2025 13:02 schreef theunderdog het volgende:
WOW! een punkrapper blijkt controversiële dingen te zeggen. Heel boomer X-gebruikend Nederland in paniek.
Nu 0 sterretjes. Paniek bij de NRC.quote:Op zondag 14 september 2025 12:28 schreef nostra het volgende:
[..]
Rest in piss, was dat.
quote:Yithzak stapte naar de mentor op de faculteit om uitleg te vragen. ,,Daar kreeg ik te horen dat die docenten erom bekend staan en, erger nog, oneerlijk handelen tegenover studenten met een andere mening.
Wagenfeld onderschrijft de ervaring van Yitzhak. ,,Docenten zijn ontzettend activistisch in de les. Ze gebruiken politiek-activistische taal als het gaat om Israël of Palestina. Er wordt niet objectief over onderwezen. Ik kan niet alles van ze aannemen, omdat ze met een keffiyeh om lesgeven of boeken hebben uitgebracht die oproepen tot de vernietiging van Israël. Dat is niet helemaal koosjer.’’
Nou ja, als er een campagne met voorgedrukte aangifteformulieren opgezet wordt wel, ja. Maar dan had de heer Vylan iets moeten roepen over islamofascisten op straat zoeken en in hun gezicht trappen.quote:Op zondag 14 september 2025 11:21 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Of dit zoden aan de dijk gaat zetten weet ik niet.
Terwijl ze wist wat ze in huis haalde.quote:Op zondag 14 september 2025 14:01 schreef RotatoR het volgende:
Halsema schuift het op het OM af terwijl zij die islamolinkse haatzaaier een podium heeft gegeven.
Zo laf is ze wel. Enige vorm van kritiek hoef je van haar niet te verwachten. Dat past namelijk totaal niet in haar straatje.quote:Op zondag 14 september 2025 14:01 schreef RotatoR het volgende:
Halsema schuift het op het OM af terwijl zij die islamolinkse haatzaaier een podium heeft gegeven.
Want Halsema is verantwoordelijk voor de programmering?quote:Op zondag 14 september 2025 14:01 schreef RotatoR het volgende:
Ik ga toch eens vergelijken hoe extreem het is ivm punk rock in de jaren 60/70 of hiphop in de jaren 70-90.quote:Op zondag 14 september 2025 13:02 schreef theunderdog het volgende:
Halsema vindt zelf dat ze helemaal nergens verantwoordelijk voor is. Zelfreflectie bestaat ook niet in haar woordenboek, het is altijd de ander.quote:Op zondag 14 september 2025 16:19 schreef XSbig het volgende:
[..]
Want Halsema is verantwoordelijk voor de programmering?
"De enige goeie Palestijn is een dooie"quote:Op zondag 14 september 2025 14:04 schreef RamboDirk het volgende:
Benieuwd wanneer Paradiso een optreden gaat faciliteren van een blanke schock rapper die, "soms moet je BLM'ers in hun fucking gezicht schoppen” „Fuck de black lives matter activisten. Ga ze vinden op straat!”, roept.
Want dat is kunst met scherpe toon.
Goed verhaal, maar dit geeft nog steeds geen antwoord op mijn vraag hoe een burgemeester verantwoordelijk is voor de programmering van een uitgaansgelegenheid?quote:Op zondag 14 september 2025 16:37 schreef Homey het volgende:
[..]
Halsema vindt zelf dat ze helemaal nergens verantwoordelijk voor is. Zelfreflectie bestaat ook niet in haar woordenboek, het is altijd de ander.
Overlevingstactiek in die apenrots.
Ik neem aan dat als er een "band" komt optreden in jouw stad welke een inreisverbod heeft vanwege bepaalde uitspraken dat een burgemeester daar ook wel zijn of haar plasje over mag doen.quote:Op zondag 14 september 2025 16:54 schreef XSbig het volgende:
[..]
Goed verhaal, maar dit geeft nog steeds geen antwoord op mijn vraag hoe een burgemeester verantwoordelijk is voor de programmering van een uitgaansgelegenheid?
Ik geloof niet dat diegen een inreisverbod voor Nederland heeft/had en dat een burgemeester daarover gaat.quote:Op zondag 14 september 2025 16:58 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als er een "band" komt optreden in jouw stad welke een inreisverbod heeft vanwege bepaalde uitspraken dat een burgemeester daar ook wel zijn of haar plasje over mag doen.
Een burgemeester kan een inreisverbod instellen als duidelijk is dat er wetten overtreden gaan worden. Dat deed ze ook bij David Icke. Had ze hier ook kunnen doen. Dus in die zin draagt ze wel zeker verantwoordelijkheid, maar Halsema zal nooit eigen verantwoordelijkheid accepteren. Ze wijst altijd naar een ander.quote:Op zondag 14 september 2025 16:54 schreef XSbig het volgende:
[..]
Goed verhaal, maar dit geeft nog steeds geen antwoord op mijn vraag hoe een burgemeester verantwoordelijk is voor de programmering van een uitgaansgelegenheid?
Volgens mij was dat de staatssecretaris van J&V. Lijkt me opmerkelijk als de burgemeester van Amsterdam kan beslissen dat iemand Nederland niet in kan.quote:Op zondag 14 september 2025 17:23 schreef Homey het volgende:
[..]
Een burgemeester kan een inreisverbod instellen als duidelijk is dat er wetten overtreden gaan worden. Dat deed ze ook bij David Icke. Had ze hier ook kunnen doen.
Dat kan een burgemeester dus niét.quote:Op zondag 14 september 2025 17:23 schreef Homey het volgende:
[..]
Een burgemeester kan een inreisverbod instellen als duidelijk is dat er wetten overtreden gaan worden. Dat deed ze ook bij David Icke. Had ze hier ook kunnen doen. Dus in die zin draagt ze wel zeker verantwoordelijkheid, maar Halsema zal nooit eigen verantwoordelijkheid accepteren. Ze wijst altijd naar een ander.
Zij begrijpen het tenminste wel. Nu dat stuk genetisch afval het land uit donderenquote:
En de premier is er nog trots op ook.quote:Op zondag 14 september 2025 18:40 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En ondertussen hebben die terroristen pijpers er voor gezorgd dat de Vuelta vroegtijdig afgelopen is, door de boel weer te blokkeren. Teringvolk
De eerste pallie-wappie die mij gaat blokkeren met hun vlag gaat nog wel iets meemaken. En de eerste persoon op het werk die dit soort acties gaat verheerlijken krijgt nog wel een leuke cynische opmerking naar hun hoofd.quote:Op zondag 14 september 2025 17:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bij de pallie-wappies gaat het momenteel om het vergallen van andermans prestatie om aandacht te trekken.
De dam tot damloop is volgende week, daar zullen ongetwijfeld de lopers gehinderd gaan worden door pallie-gekkies.
Graag een live verbinding.quote:Op zondag 14 september 2025 18:55 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
De eerste pallie-wappie die mij gaat blokkeren met hun vlag gaat nog wel iets meemaken. En de eerste persoon op het werk die dit soort acties gaat verheerlijken krijgt nog wel een leuke cynische opmerking naar hun hoofd.
Het gaat hier om Amsterdam.quote:Op zondag 14 september 2025 17:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de staatssecretaris van J&V. Lijkt me opmerkelijk als de burgemeester van Amsterdam kan beslissen dat iemand Nederland niet in kan.
Die waren rechts vergelijkbaar met de zionisten van nu.quote:Op zondag 14 september 2025 18:15 schreef damsco het volgende:
[..]
Het is een feit dat er hele nare haatdragende antisemietjes in de academische wereld zich begeven door jarenlange infiltratie vanuit extreemlinkse hoek. Het type dat in 40-45 voor een paar centen een Joods gezin zou hebben verraden.
Dan ben je als premier ook wel af hoor.quote:Op zondag 14 september 2025 18:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En de premier is er nog trots op ook.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.ad.nl/vuelta/(...)senrechten~ac40cf00/
Totaal ja.quote:Op zondag 14 september 2025 19:13 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Dan ben je als premier ook wel af hoor.
Ik denk dat je hierin alleen je linkse vriendjes mee zult krijgen (en uiteraard de kameraden van de vrede).quote:Op zondag 14 september 2025 19:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die waren rechts vergelijkbaar met de zionisten van nu.
Het is duidelijk dat Spanje wordt geleidt door een radicaal linkse regering, dan krijg je dit. Dat zie je hier ook zien als er een regering was met partijen als GroenLinks–PvdA, PvdD, volt en BIJ1.quote:Op zondag 14 september 2025 19:13 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Dan ben je als premier ook wel af hoor.
Poppodium 013 blijft op mijn cancellijst staan. Dan hadden ze die lui maar niet moeten uitnodigen na een soortgelijk optreden in Engeland.quote:
Nou ja, er zijn natuurlijk ook genoeg rechtse en conservatieve mensen in Spanje, zeker in Madrid en omstreken. En ook lang niet alle linkse en progressieve mensen in Spanje zullen dit steunen neem ik aan.quote:Op zondag 14 september 2025 19:18 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Scheelt wel weer dat ik Madrid kan afstrepen van mijn lijstje vakantiebestemmingen.
Je bent aardig op de projecterende toer. Moslims kunnen een gebalanceerde view niet aan, dat is inherent aan de veronderstelde superioriteit van de islam.quote:Op zondag 14 september 2025 18:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Blijkbaar veilig genoeg om je te uiten.
Zionistjes kunnen een gebalanceerde view niet aan. Het was altijd hun verhaal wat verteld moest worden. Nu wordt er ook gekeken naar wat de Palestijnen te vertellen hebben en dat voelt zo oneerlijk voor ze. Zo erg, heel erg hoor. Ik heb met ze te doen.
quote:China, Spain pledge to deepen strategic partnership
MADRID, June 11 (Xinhua) -- China and Spain are ready to work together to further advance their comprehensive strategic partnership, Chinese Vice President Han Zheng and Spanish Prime Minister Pedro Sanchez said during a meeting in Madrid on Wednesday.
Han recalled Sanchez's latest visit to China in April, the third in three years, during which Sanchez had profound exchanges with Chinese President Xi Jinping and Premier Li Qiang. The two sides agreed to deepen mutually beneficial cooperation, maintain the free trade order, and safeguard international fairness and justice, underscoring the vital significance of China-Spain relations in promoting global stability and prosperity, Han added.
...
quote:Saudi Arabia, Spain to Strengthen Cooperation, Diversify Economic Relations
Riyadh, May 21, 2025, SPA -- The Ministry of Economy and Planning of Saudi Arabia and the Ministry of Economy, Trade, and Business of Spain today signed a memorandum of understanding (MoU) to exchange expertise and enhance economic relations between the two countries.
The MoU was signed by Saudi Minister of Economy and Planning Faisal Alibrahim and Spanish Minister of Economy, Trade, and Business Carlos Cuerpo Caballero.
The deal outlines areas of cooperation including the coordination of efforts in economic modeling and policymaking, supporting small and medium-sized enterprises (SMEs) through joint partnerships and programs, and facilitating joint projects and bilateral participation in economic events. It also covers the exchange of information and statistics in areas such as industry, technology, and innovation, in alignment with the goals of sustainable development and Saudi Vision 2030.
...
quote:Iran, Spain highlight importance of expanding legal and judicial collaboration
As reported by IRNA, Kazem Gharibabadi, the secretary of Iranian High Council for Human Rights, met with Antonio Sánchez-Benedito Gaspar, the Spanish ambassador to the Islamic Republic of Iran.
During their discussion, they explored ways to strengthen bilateral relations across various sectors, particularly in legal and judicial matters.
Gharibabadi expressed Iran's willingness to further develop its relationship with Spain moving forward. He noted that specialized dialogues on human rights and the sharing of judicial expertise could benefit citizens of both countries.
...
Die heb je ondanks discriminatie en intimidatie zelden horen klagen.quote:Op zondag 14 september 2025 19:21 schreef TheGreatAlfonso het volgende:
[..]
Je bent aardig op de projecterende toer. Moslims kunnen een gebalanceerde view niet aan, dat is inherent aan de veronderstelde superioriteit van de islam.
Het moet ook wel erg vreemd voor je zijn dat in Israël geprotesteerd wordt tegen de oorlog.
dat gaat gelukkig niet gebeuren, al zie ik cda ook wat verschuiven als andere grotere partijquote:Op zondag 14 september 2025 19:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat Spanje wordt geleidt door een radicaal linkse regering, dan krijg je dit. Dat zie je hier ook zien als er een regering was met partijen als GroenLinks–PvdA, PvdD, volt en BIJ1.
Wat snap je er niet aan dat een burgemeester niet de macht heeft een inreisverbod te bewerkstelligen?quote:Op zondag 14 september 2025 20:08 schreef Homey het volgende:
[..]
Ah, David Icke kon toch naar de Dam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |