abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218771811
Bij de pallie-wappies gaat het momenteel om het vergallen van andermans prestatie om aandacht te trekken.
De dam tot damloop is volgende week, daar zullen ongetwijfeld de lopers gehinderd gaan worden door pallie-gekkies.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_218771825
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 17:23 schreef Homey het volgende:

[..]
Een burgemeester kan een inreisverbod instellen als duidelijk is dat er wetten overtreden gaan worden. Dat deed ze ook bij David Icke. Had ze hier ook kunnen doen.
Volgens mij was dat de staatssecretaris van J&V. Lijkt me opmerkelijk als de burgemeester van Amsterdam kan beslissen dat iemand Nederland niet in kan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_218772077
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 17:23 schreef Homey het volgende:

[..]
Een burgemeester kan een inreisverbod instellen als duidelijk is dat er wetten overtreden gaan worden. Dat deed ze ook bij David Icke. Had ze hier ook kunnen doen. Dus in die zin draagt ze wel zeker verantwoordelijkheid, maar Halsema zal nooit eigen verantwoordelijkheid accepteren. Ze wijst altijd naar een ander.
Dat kan een burgemeester dus niét.
  zondag 14 september 2025 @ 18:32:40 #129
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218772153
twitter
  zondag 14 september 2025 @ 18:34:30 #130
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_218772173
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 18:32 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Zij begrijpen het tenminste wel. Nu dat stuk genetisch afval het land uit donderen :r
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  zondag 14 september 2025 @ 18:40:43 #131
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_218772234
En ondertussen hebben die terroristen pijpers er voor gezorgd dat de Vuelta vroegtijdig afgelopen is, door de boel weer te blokkeren. Teringvolk :r
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_218772348
quote:
15s.gif Op zondag 14 september 2025 18:40 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En ondertussen hebben die terroristen pijpers er voor gezorgd dat de Vuelta vroegtijdig afgelopen is, door de boel weer te blokkeren. Teringvolk :r
En de premier is er nog trots op ook. :r :r :r :r :r :r :r

https://www.ad.nl/vuelta/(...)senrechten~ac40cf00/
pi_218772369
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 17:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bij de pallie-wappies gaat het momenteel om het vergallen van andermans prestatie om aandacht te trekken.
De dam tot damloop is volgende week, daar zullen ongetwijfeld de lopers gehinderd gaan worden door pallie-gekkies.
De eerste pallie-wappie die mij gaat blokkeren met hun vlag gaat nog wel iets meemaken. En de eerste persoon op het werk die dit soort acties gaat verheerlijken krijgt nog wel een leuke cynische opmerking naar hun hoofd.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_218772399
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 18:55 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
De eerste pallie-wappie die mij gaat blokkeren met hun vlag gaat nog wel iets meemaken. En de eerste persoon op het werk die dit soort acties gaat verheerlijken krijgt nog wel een leuke cynische opmerking naar hun hoofd.
Graag een live verbinding. :)
pi_218772427
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 17:41 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Volgens mij was dat de staatssecretaris van J&V. Lijkt me opmerkelijk als de burgemeester van Amsterdam kan beslissen dat iemand Nederland niet in kan.
Het gaat hier om Amsterdam.
pi_218772488
quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2025 18:15 schreef damsco het volgende:

[..]
Het is een feit dat er hele nare haatdragende antisemietjes in de academische wereld zich begeven door jarenlange infiltratie vanuit extreemlinkse hoek. Het type dat in 40-45 voor een paar centen een Joods gezin zou hebben verraden.
Die waren rechts vergelijkbaar met de zionisten van nu.
pi_218772515
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 18:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
En de premier is er nog trots op ook. :r :r :r :r :r :r :r

https://www.ad.nl/vuelta/(...)senrechten~ac40cf00/
Dan ben je als premier ook wel af hoor.
pi_218772528
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2025 19:13 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Totaal ja.
pi_218772529
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 19:09 schreef Chadi het volgende:

[..]
Die waren rechts vergelijkbaar met de zionisten van nu.
Ik denk dat je hierin alleen je linkse vriendjes mee zult krijgen (en uiteraard de kameraden van de vrede).
pi_218772538
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2025 19:13 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Het is duidelijk dat Spanje wordt geleidt door een radicaal linkse regering, dan krijg je dit. Dat zie je hier ook zien als er een regering was met partijen als GroenLinks–PvdA, PvdD, volt en BIJ1.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218772542
Scheelt wel weer dat ik Madrid kan afstrepen van mijn lijstje vakantiebestemmingen.
pi_218772559
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 18:32 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Poppodium 013 blijft op mijn cancellijst staan. Dan hadden ze die lui maar niet moeten uitnodigen na een soortgelijk optreden in Engeland.
pi_218772567
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 19:18 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Scheelt wel weer dat ik Madrid kan afstrepen van mijn lijstje vakantiebestemmingen.
Nou ja, er zijn natuurlijk ook genoeg rechtse en conservatieve mensen in Spanje, zeker in Madrid en omstreken. En ook lang niet alle linkse en progressieve mensen in Spanje zullen dit steunen neem ik aan.

Het is ook volledig de schuld van de overheid dat dit zo uit de hand loopt. Deze extreme en soms gevaarlijke activisten zouden hardhandig met de wapenstok moeten worden opgepakt en lange gevangenisstraffen krijgen. Op het moment dat activisten met gevaar voor sporters denken een sportevenement te kunnen boycotten vanuit pure haat voor een ander land (en volk) zouden toch alle alarmbellen wel moeten afgaan.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218772571
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 18:01 schreef Chadi het volgende:

[..]
Blijkbaar veilig genoeg om je te uiten.
Zionistjes kunnen een gebalanceerde view niet aan. Het was altijd hun verhaal wat verteld moest worden. Nu wordt er ook gekeken naar wat de Palestijnen te vertellen hebben en dat voelt zo oneerlijk voor ze. Zo erg, heel erg hoor. Ik heb met ze te doen.
Je bent aardig op de projecterende toer. Moslims kunnen een gebalanceerde view niet aan, dat is inherent aan de veronderstelde superioriteit van de islam.

Het moet ook wel erg vreemd voor je zijn dat in Israël geprotesteerd wordt tegen de oorlog.
pi_218772624
En Spanje trouwens met hun vermeende zorg over mensenrechten:
quote:
China, Spain pledge to deepen strategic partnership

MADRID, June 11 (Xinhua) -- China and Spain are ready to work together to further advance their comprehensive strategic partnership, Chinese Vice President Han Zheng and Spanish Prime Minister Pedro Sanchez said during a meeting in Madrid on Wednesday.

Han recalled Sanchez's latest visit to China in April, the third in three years, during which Sanchez had profound exchanges with Chinese President Xi Jinping and Premier Li Qiang. The two sides agreed to deepen mutually beneficial cooperation, maintain the free trade order, and safeguard international fairness and justice, underscoring the vital significance of China-Spain relations in promoting global stability and prosperity, Han added.

...
quote:
Saudi Arabia, Spain to Strengthen Cooperation, Diversify Economic Relations

Riyadh, May 21, 2025, SPA -- The Ministry of Economy and Planning of Saudi Arabia and the Ministry of Economy, Trade, and Business of Spain today signed a memorandum of understanding (MoU) to exchange expertise and enhance economic relations between the two countries.

The MoU was signed by Saudi Minister of Economy and Planning Faisal Alibrahim and Spanish Minister of Economy, Trade, and Business Carlos Cuerpo Caballero.

The deal outlines areas of cooperation including the coordination of efforts in economic modeling and policymaking, supporting small and medium-sized enterprises (SMEs) through joint partnerships and programs, and facilitating joint projects and bilateral participation in economic events. It also covers the exchange of information and statistics in areas such as industry, technology, and innovation, in alignment with the goals of sustainable development and Saudi Vision 2030.

...
quote:
Iran, Spain highlight importance of expanding legal and judicial collaboration

As reported by IRNA, Kazem Gharibabadi, the secretary of Iranian High Council for Human Rights, met with Antonio Sánchez-Benedito Gaspar, the Spanish ambassador to the Islamic Republic of Iran.

During their discussion, they explored ways to strengthen bilateral relations across various sectors, particularly in legal and judicial matters.

Gharibabadi expressed Iran's willingness to further develop its relationship with Spain moving forward. He noted that specialized dialogues on human rights and the sharing of judicial expertise could benefit citizens of both countries.

...
pi_218772639
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 19:21 schreef TheGreatAlfonso het volgende:

[..]
Je bent aardig op de projecterende toer. Moslims kunnen een gebalanceerde view niet aan, dat is inherent aan de veronderstelde superioriteit van de islam.

Het moet ook wel erg vreemd voor je zijn dat in Israël geprotesteerd wordt tegen de oorlog.
Die heb je ondanks discriminatie en intimidatie zelden horen klagen.

In Israël gaat ze bij de meeste om de vrijlating van de gevangenen en niet om het leed wat ze daar veroorzaken.
pi_218772717
quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2025 19:16 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is duidelijk dat Spanje wordt geleidt door een radicaal linkse regering, dan krijg je dit. Dat zie je hier ook zien als er een regering was met partijen als GroenLinks–PvdA, PvdD, volt en BIJ1.
dat gaat gelukkig niet gebeuren, al zie ik cda ook wat verschuiven als andere grotere partij
pi_218772737
CDA :N negatief stemadvies lijkt me op z'n plaats.

pi_218772994
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 18:23 schreef XSbig het volgende:

[..]
Dat kan een burgemeester dus niét.
Ah, David Icke kon toch naar de Dam?
pi_218773033
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 20:08 schreef Homey het volgende:

[..]
Ah, David Icke kon toch naar de Dam?
Wat snap je er niet aan dat een burgemeester niet de macht heeft een inreisverbod te bewerkstelligen?

Die macht ligt bij de IND/Ministerie van Justitie en Veiligheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')