Waarom zou je hier GEEN afstand van nemenquote:Op zondag 14 september 2025 19:42 schreef Tjoent het volgende:
CDAnegatief stemadvies lijkt me op z'n plaats.
[ afbeelding ]
"met alle middelen" en dan nog tegen stemmenquote:Op zondag 14 september 2025 19:42 schreef Tjoent het volgende:
CDAnegatief stemadvies lijkt me op z'n plaats.
[ afbeelding ]
Deze hele groepering mag je inmiddels ook wel gaan bestempelen als een gevaar voor de samenleving.quote:
Op zijn minst een gevaar voor de openbare orde.quote:Op zondag 14 september 2025 20:59 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Deze hele groepering mag je inmiddels ook wel gaan bestempelen als een gevaar voor de samenleving.
Ik heb 0 onderzoek gedaan, maar bijna zeker dat de Turken hier niet hebben opgeroepen tot gewapende strijd. Anders hadden de partijen buiten domrechts wel meegedaan.quote:Op zondag 14 september 2025 20:21 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Waarom zou je hier GEEN afstand van nemen
Ik was hier niet bang voor. Participatie van een land als Israël is niet normaal en dit is hoe het vorige apartheidsregime ook aan zijn einde kwam.quote:
Het scheelt wel dat je ze zelfs online vrij makkelijk kunt herkennen door hun intensiteit. En meteen beginnen met schelden wanneer je niet minstens 5 Palestijnse vlaggen thuis hebt liggen.quote:Op zondag 14 september 2025 22:14 schreef damsco het volgende:
Het zijn ook echt allemaal totaaldebielen die Palestina demonstranten. Wat een treurnis om dit groepje psychiatrische patiënten bij elkaar te zien.
Als je je vast moet klampen aan onwaarheden, dan zou je je toch moeten afvragen of je wel aan de goede kant staat.quote:Op zondag 14 september 2025 22:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik was hier niet bang voor. Participatie van een land als Israël is niet normaal en dit is hoe het vorige apartheidsregime ook aan zijn einde kwam.
Ik sta aan de kant die geen hulpverleners executeert.quote:Op zondag 14 september 2025 22:55 schreef TheGreatAlfonso het volgende:
[..]
Als je je vast moet klampen aan onwaarheden, dan zou je je toch moeten afvragen of je wel aan de goede kant staat.
Mag ik een bron zien van de uitspraak?quote:Op zondag 14 september 2025 13:35 schreef Montagui het volgende:
[..]
Het zijn geen controversiële 'dingen' die hij zei. Het zijn, volgens de Nederlandse wet, strafbare 'dingen'.
Met je achterlijke gedownplay.
Wat dacht je van al die levensgevaarlijke lui die zich laten opzwepen door leugens van Wilders? De Diyanet heeft niet gedaan wat leugen rechts claimt.quote:Op zondag 14 september 2025 20:59 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Deze hele groepering mag je inmiddels ook wel gaan bestempelen als een gevaar voor de samenleving.
ik had het over die lui die dagelijks protesteren waarbij het kennelijk de norm is te gaan jagen op joden, het dagelijks leven van anderen plat te leggen en evenementen te verstieren voor een conflict verderop.quote:Op zondag 14 september 2025 23:27 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat dacht je van al die levensgevaarlijke lui die zich laten opzwepen door leugens van Wilders? De Diyanet heeft niet gedaan wat leugen rechts claimt.
In mijn omgeving zie ik vooral vaccinatietijd-achtige taferelen in de zin dat men de olifant in de kamer niet benoemt of waarbij er echt breuken ontstaan in de relaties.quote:Op zondag 14 september 2025 22:31 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het scheelt wel dat je ze zelfs online vrij makkelijk kunt herkennen door hun intensiteit. En meteen beginnen met schelden wanneer je niet minstens 5 Palestijnse vlaggen thuis hebt liggen.
Wel vraag ik me af hoe het zit met familie en vrienden. Moeten die allemaal dezelfde lijn trekken en zijn die niet argwanend over de intensiteit bij een conflict zover weg?
Wat mij verbijsterd is hoeveel mensen hierin trappen, het blaten over een genocide die compleet is georkestreerd door Hamas als oorlogswapen om de opinie in de rest van de wereld aan hun zijde te krijgen, feitelijk hun laatste wapen.quote:Op maandag 15 september 2025 07:21 schreef Qarrad het volgende:
[..]
In mijn omgeving zie ik vooral vaccinatietijd-achtige taferelen in de zin dat men de olifant in de kamer niet benoemt of waarbij er echt breuken ontstaan in de relaties.
Ook merk je net als toen tijdens de pandemie hoe kreten vanuit de social media ge-echoot worden. Je had bijvoorbeeld toen van die modewoordjes van de week ("priktatuur") en die werden dan heel vaak herhaald. Dat zie je nu ook met woorden en redeneringen.
Mensen onderschatten hoe georkestreerd dit is en hoe gericht vanaf het begin de inzet van de (social) media is geweest. Hamas/Qatar/Iran heeft dat als sleutelfactor ingecalculeerd, inclusief de wetenschap dat je openlijk je eigen daden op beeld kunt gebruiken als triomfantelijke overwinning en dan vervolgens wat je daarop laat zien kunt verwijten aan de andere kant in deze tijd.
Ze hebben goed gekeken naar wat Rusland voor elkaar heeft gekregen met hun campagnes van misleiding en online pulpfabrieken.
Dat zal wel moeten, want Hamas cs is de reden dat er nog geen twee staten oplossing is.quote:Op maandag 15 september 2025 07:51 schreef hondonspain het volgende:
Stel oorlog eindigt en we krijgen een 2 Staten oplossing wat blijkbaar de oplossing is. Word Hamas dan verboden?
De oorlog eindigt alleen als Hamas er niet meer is, dus dan is verbieden overkill.quote:Op maandag 15 september 2025 07:51 schreef hondonspain het volgende:
Stel oorlog eindigt en we krijgen een 2 Staten oplossing wat blijkbaar de oplossing is. Word Hamas dan verboden?
Hamas heeft net zo weinig bestaansrecht in de wereld als IS(IS) of Al-Qaeda.quote:Op maandag 15 september 2025 07:51 schreef hondonspain het volgende:
Ik ben altijd heel benieuwd hoe mensen die Palestijnse staat in een twee-statenoplossing voor zich zien.quote:Op maandag 15 september 2025 07:51 schreef hondonspain het volgende:
Tunnels graven kunnen ze als de beste.quote:Op maandag 15 september 2025 08:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel benieuwd hoe mensen die Palestijnse staat in een twee-statenoplossing voor zich zien.
Een plukje Gaza en een plukje westbank, gescheiden van elkaar..is dat Palestina? En gaan de Palestijnen dat dan accepteren?
En dan, 1 gezag voor beide gebiedjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |