Rest in piss, was dat.quote:Op zondag 14 september 2025 10:03 schreef RamboDirk het volgende:
„Rest in peace!”, lacht hij. „If you talk shit, you get banged!”
Jaaa mensen wat een geweldige woordkunstenaar is ditquote:Op zondag 14 september 2025 12:28 schreef nostra het volgende:
[..]
Rest in piss, was dat.
Viersterrenrecensie van de NRC:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)overtuiging-a4906088
Zeker geschreven door de redactie buitenlandse politiek.quote:Op zondag 14 september 2025 12:28 schreef nostra het volgende:
[..]
Rest in piss, was dat.
Het zijn geen controversiële 'dingen' die hij zei. Het zijn, volgens de Nederlandse wet, strafbare 'dingen'.quote:Op zondag 14 september 2025 13:02 schreef theunderdog het volgende:
WOW! een punkrapper blijkt controversiële dingen te zeggen. Heel boomer X-gebruikend Nederland in paniek.
Even een aanpassing gedaan.quote:Op zondag 14 september 2025 13:02 schreef theunderdog het volgende:
WOW! een punkrapper blijkt controversiële dingen te zeggen. Heel boomer X-gebruikend normaal Nederland in paniek.
Fijn dat ze als poppodium een genuanceerd geluid laten horen. De sfeer is al zo vijandig en polariserende uitspraken zouden dit alleen maar verergeren.quote:Paradiso deelt naar eigen zeggen "de verontwaardiging en betrokkenheid rondom het genocidaal geweld dat zich in Gaza afspeelt. Dat Bob Vylan daartegen zijn stem verheft is legitiem en noodzakelijk."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn mensen voor minder boute uitspraken veroordeeld. Jij kent de wet niet blijkbaar.quote:Op zondag 14 september 2025 13:02 schreef theunderdog het volgende:
WOW! een punkrapper blijkt controversiële dingen te zeggen. Heel boomer X-gebruikend Nederland in paniek.
Nu 0 sterretjes. Paniek bij de NRC.quote:Op zondag 14 september 2025 12:28 schreef nostra het volgende:
[..]
Rest in piss, was dat.
quote:Yithzak stapte naar de mentor op de faculteit om uitleg te vragen. ,,Daar kreeg ik te horen dat die docenten erom bekend staan en, erger nog, oneerlijk handelen tegenover studenten met een andere mening.
Wagenfeld onderschrijft de ervaring van Yitzhak. ,,Docenten zijn ontzettend activistisch in de les. Ze gebruiken politiek-activistische taal als het gaat om Israël of Palestina. Er wordt niet objectief over onderwezen. Ik kan niet alles van ze aannemen, omdat ze met een keffiyeh om lesgeven of boeken hebben uitgebracht die oproepen tot de vernietiging van Israël. Dat is niet helemaal koosjer.’’
Nou ja, als er een campagne met voorgedrukte aangifteformulieren opgezet wordt wel, ja. Maar dan had de heer Vylan iets moeten roepen over islamofascisten op straat zoeken en in hun gezicht trappen.quote:Op zondag 14 september 2025 11:21 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Of dit zoden aan de dijk gaat zetten weet ik niet.
Terwijl ze wist wat ze in huis haalde.quote:Op zondag 14 september 2025 14:01 schreef RotatoR het volgende:
Halsema schuift het op het OM af terwijl zij die islamolinkse haatzaaier een podium heeft gegeven.
Zo laf is ze wel. Enige vorm van kritiek hoef je van haar niet te verwachten. Dat past namelijk totaal niet in haar straatje.quote:Op zondag 14 september 2025 14:01 schreef RotatoR het volgende:
Halsema schuift het op het OM af terwijl zij die islamolinkse haatzaaier een podium heeft gegeven.
Want Halsema is verantwoordelijk voor de programmering?quote:Op zondag 14 september 2025 14:01 schreef RotatoR het volgende:
Ik ga toch eens vergelijken hoe extreem het is ivm punk rock in de jaren 60/70 of hiphop in de jaren 70-90.quote:Op zondag 14 september 2025 13:02 schreef theunderdog het volgende:
Halsema vindt zelf dat ze helemaal nergens verantwoordelijk voor is. Zelfreflectie bestaat ook niet in haar woordenboek, het is altijd de ander.quote:Op zondag 14 september 2025 16:19 schreef XSbig het volgende:
[..]
Want Halsema is verantwoordelijk voor de programmering?
"De enige goeie Palestijn is een dooie"quote:Op zondag 14 september 2025 14:04 schreef RamboDirk het volgende:
Benieuwd wanneer Paradiso een optreden gaat faciliteren van een blanke schock rapper die, "soms moet je BLM'ers in hun fucking gezicht schoppen” „Fuck de black lives matter activisten. Ga ze vinden op straat!”, roept.
Want dat is kunst met scherpe toon.
Goed verhaal, maar dit geeft nog steeds geen antwoord op mijn vraag hoe een burgemeester verantwoordelijk is voor de programmering van een uitgaansgelegenheid?quote:Op zondag 14 september 2025 16:37 schreef Homey het volgende:
[..]
Halsema vindt zelf dat ze helemaal nergens verantwoordelijk voor is. Zelfreflectie bestaat ook niet in haar woordenboek, het is altijd de ander.
Overlevingstactiek in die apenrots.
Ik neem aan dat als er een "band" komt optreden in jouw stad welke een inreisverbod heeft vanwege bepaalde uitspraken dat een burgemeester daar ook wel zijn of haar plasje over mag doen.quote:Op zondag 14 september 2025 16:54 schreef XSbig het volgende:
[..]
Goed verhaal, maar dit geeft nog steeds geen antwoord op mijn vraag hoe een burgemeester verantwoordelijk is voor de programmering van een uitgaansgelegenheid?
Ik geloof niet dat diegen een inreisverbod voor Nederland heeft/had en dat een burgemeester daarover gaat.quote:Op zondag 14 september 2025 16:58 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als er een "band" komt optreden in jouw stad welke een inreisverbod heeft vanwege bepaalde uitspraken dat een burgemeester daar ook wel zijn of haar plasje over mag doen.
Een burgemeester kan een inreisverbod instellen als duidelijk is dat er wetten overtreden gaan worden. Dat deed ze ook bij David Icke. Had ze hier ook kunnen doen. Dus in die zin draagt ze wel zeker verantwoordelijkheid, maar Halsema zal nooit eigen verantwoordelijkheid accepteren. Ze wijst altijd naar een ander.quote:Op zondag 14 september 2025 16:54 schreef XSbig het volgende:
[..]
Goed verhaal, maar dit geeft nog steeds geen antwoord op mijn vraag hoe een burgemeester verantwoordelijk is voor de programmering van een uitgaansgelegenheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |