Je mag niet met 12 man spelenquote:Op zondag 7 september 2025 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tegen Litouwen zou Steijn nog wel kunnen scoren.
Waarom Reijnders eraf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg je met je iptv.quote:Op zondag 7 september 2025 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er werd vier seconden eerder al JAAAA geroepen bij de buren.
Me tv loopt achter
Gewoon KPN.quote:
Zelfs Depay vindt het in deze wedstrijd niet gepast na de 2-2quote:
Ik vind het een verbeteringquote:Op zondag 7 september 2025 19:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zelfs Depay vindt het in deze wedstrijd niet gepast na de 2-2
Terecht met deze belachelijke standquote:
Ja inderdaad pas de les van vandaag.quote:Op zondag 7 september 2025 19:24 schreef TLC het volgende:
De les van vandaag is wel dat Schouten nooit meer opgeroepen mag worden
kijken naar google translate en beginnen te lachen denk ik.quote:Op zondag 7 september 2025 19:24 schreef Binge-watch het volgende:
"Het is stil aan de overkant" dreunt door het stadion.
De Litouwse ultras zullen deze verbale tik even moeten verwerken.
Ik schaam me kapot.quote:Op zondag 7 september 2025 19:24 schreef Binge-watch het volgende:
Licht is trager dan elektriciteit.quote:Op zondag 7 september 2025 19:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Glasvezel loopt altijd wat achter ja
Het Litouwse stadion is van Oranjequote:Op zondag 7 september 2025 19:24 schreef Binge-watch het volgende:
Dat misschien niet. Maar pas weer als ie weer behoorlijk speelt.quote:Op zondag 7 september 2025 19:24 schreef TLC het volgende:
Koeman kennende gaat dat niet gebeuren, want iedereen kan een keer een slechte pot spelen.quote:Op zondag 7 september 2025 19:24 schreef TLC het volgende:
Je bent zelf trager dan licht.quote:
hij wisselt em vandaag niet eens.quote:Op zondag 7 september 2025 19:25 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Dat misschien niet. Maar pas weer als ie weer behoorlijk speelt.
Hmm, misschien inderdaad nooit meer.
Baasquote:
Malen en Timberquote:Op zondag 7 september 2025 19:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dit is dus wat er gebeurd als je 0 (ex)-ajacieden opstelt
Koeman is dan ook mokerdom.quote:Op zondag 7 september 2025 19:26 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
hij wisselt em vandaag niet eens.
Stukje Bol.quote:Op zondag 7 september 2025 19:27 schreef 3rr0r het volgende:
Mag je ook warmlopen op die atletiekbaan?
Litouwen is dan ook exact het niveau van Sem Steijn dus dat komt mooi uit!quote:Op zondag 7 september 2025 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Door Steijn komt er direct ruimte voor de spits!
Op Flashscore staat Reijnders met een lagere score dus logischquote:Op zondag 7 september 2025 19:26 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
hij wisselt em vandaag niet eens.
Ja, dan sta je tenminste voor, daar heb je een punt.quote:Op zondag 7 september 2025 19:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dit is dus wat er gebeurd als je 0 (ex)-ajacieden opstelt
Blanken heb je niet nodig voor goals en assists.quote:Op zondag 7 september 2025 19:21 schreef vul_maar_in het volgende:
zoveel blanken dat kan nooit goed gaan.
Koeman traint het Nederlands elftal als een veteranencoach, inmiddels is dit echt afgelopenquote:
Bedoel meer men zegt nooit meer opstellen terwijl hij niet eens terecht geslachtoffered wordt voor wat meer dynamiek en minder fouten.quote:Op zondag 7 september 2025 19:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Op Flashscore staat Reijnders met een lagere score dus logisch
Maar ja, Verbruggen nog lager en die heeft behalve twee ballen uit het net halen niks te doen gehad.
Stukje discuswerpen met Alekna straks op het middenterreinquote:Op zondag 7 september 2025 19:27 schreef 3rr0r het volgende:
lekker met spikes het veld op.quote:Op zondag 7 september 2025 19:27 schreef 3rr0r het volgende:
Andre van der Ley minivoetbalstylequote:Op zondag 7 september 2025 19:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Malen had hier moeten liggen en koppen
quote:Op zondag 7 september 2025 19:30 schreef wimderon het volgende:
Hij doet helemaal niets
(...)
Een lichte handoplegging.
quote:Op zondag 7 september 2025 19:30 schreef wimderon het volgende:
Hij doet helemaal niets
(...)
Een lichte handoplegging.
Jij wel Speedy Gonzales.quote:Op zondag 7 september 2025 19:31 schreef raptorix het volgende:
Ja heel licht, ooit wel eens met 35 km per uur een duwtje in je rug gehad?
Hier zijn alleen maar lieve mensen.quote:Op zondag 7 september 2025 19:32 schreef 3rr0r het volgende:
Erg weinig verlichting rond dat stadion. Pas maar op voor Nigerianen Dombo
Ja die zie je dan niet hequote:Op zondag 7 september 2025 19:32 schreef 3rr0r het volgende:
Erg weinig verlichting rond dat stadion. Pas maar op voor Nigerianen Dombo
Dat was met Montenegro, telt niet.quote:Op zondag 7 september 2025 19:32 schreef TLC het volgende:
Oh ja Nederland speelde trouwens wel tegen Servie op het WK van 2006, doelpunt Robbendat itt wat de commentator beweerde aan t begin
quote:Op zondag 7 september 2025 19:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
licht contact met de voet - aldus deze commentator.
Dat was Servië & Montenegro, toen nog één land.quote:Op zondag 7 september 2025 19:32 schreef TLC het volgende:
Oh ja Nederland speelde trouwens wel tegen Servie op het WK van 2006, doelpunt Robbendat itt wat de commentator beweerde aan t begin
spannendquote:
Toen ik in een Montenegrijnse speciaalbierwinkel vroeg naar ‘lokale biertjes’ probeerde hij mij Servische biertjes mee te gevenquote:Op zondag 7 september 2025 19:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat was met Montenegro, telt niet.
bijna een Haikuquote:Op zondag 7 september 2025 19:37 schreef De_Kraam het volgende:
Malen op de keeper
Gras is groen
Immers mist
Meerdere malen dus?quote:Op zondag 7 september 2025 19:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Malen met voor de tweede maal een poging.
Toch al meerdere malen met goede acties gezienquote:
Speelde hij daar maar voor.quote:
Drie uitgescoorde goals kunnen wel belangrijk zijn in het onderlinge resultaat als we gelijk eindigen met Litouwen.quote:Op zondag 7 september 2025 19:39 schreef Zorro het volgende:
Koeman zal achteraf wel zeggen dat ze prima aan het doelsaldo gewerkt hebben, want ze hebben toch maar mooi 3x gescoord.
OEHquote:Op zondag 7 september 2025 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met dit elftal moet je toch makkelijk kunnen winnen van Litouwen.
Ahquote:
Als hij scoort en er komt een shot op het uitvak, kunnen we je zo herkennenquote:Op zondag 7 september 2025 19:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik weiger te juichen voor Wout.
Daar ligt echt mijn grens.
Om wiens shirt ga je zo bedelen?quote:Op zondag 7 september 2025 19:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik weiger te juichen voor Wout.
Daar ligt echt mijn grens.
Altijd het gevoel dat die op een dag gewoon zijn gezin uitmoord om vervolgens lekker te gaan ballen.quote:
Memphis Depay.quote:Op zondag 7 september 2025 19:43 schreef Meister1984 het volgende:
Zijn er echt mensen die denken dat dit Nederland wereldkampioen kan worden?
Koeman?quote:Op zondag 7 september 2025 19:43 schreef Meister1984 het volgende:
Die fokt eerst nog door tot hij een zoon heeftquote:Op zondag 7 september 2025 19:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Altijd het gevoel dat die op een dag gewoon zijn gezin uitmoord om vervolgens lekker te gaan ballen.
Er zijn geen kleine voetballanden meer.quote:Op zondag 7 september 2025 19:44 schreef TheGreatAlfonso het volgende:
Ik heb deze week een Duitsland kansloos zien verliezen van een Slowakije.
Het is geen normale voetbalweek.
Beetje overrated.quote:
Ik acht de kans groter dat we het WK 'boycotten'quote:Op zondag 7 september 2025 19:43 schreef Meister1984 het volgende:
“Ik kon het zelfmoordpact van onze sekte helaas niet bijwonen wegens de uitwedstrijd bij Telstar, maar gelukkig kon de rest van mijn gezin wel”quote:Op zondag 7 september 2025 19:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Altijd het gevoel dat die op een dag gewoon zijn gezin uitmoord om vervolgens lekker te gaan ballen.
Ook zo nat?quote:Op zondag 7 september 2025 19:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zo een staart heb ik ook, niet haten graag
Ga maar snel terug naar F1. Wtfquote:Op zondag 7 september 2025 19:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beetje overrated.
No pun intended.
Frankrijk had het erg lastig tegen Oekraine, Duitsland verloor van Slowakije, Engeland wint met moeite met 2-0 van Andorra.quote:Op zondag 7 september 2025 19:43 schreef Meister1984 het volgende:
quote:Op zondag 7 september 2025 19:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga maar snel terug naar F1. Wtf
Niets wat een operatie niet kan oplossenquote:Op zondag 7 september 2025 19:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beetje overrated.
No pun intended.
quote:
Nee mooi gecureerd, mijn vriend vond het trouwens grappig om er net vlechtjes in te maken toen ik lag te pittenquote:
Bijbeltje naast de lijken , even op het internet het Oude Testament erbij halen.quote:Op zondag 7 september 2025 19:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
“Ik kon het zelfmoordpact van onze sekte helaas niet bijwonen wegens de uitwedstrijd bij Telstar, maar gelukkig kon de rest van mijn gezin wel”
Tegen het eerste topland weer een zakelijke nederlaag zolang Koeman er zit.quote:Op zondag 7 september 2025 19:46 schreef RamboDirk het volgende:
Zakelijk overwinning. Dat moet je ook kunnen.
Noem de top3 toplanden.quote:Op zondag 7 september 2025 19:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tegen het eerste topland weer een zakelijke nederlaag zolang Koeman er zit.
Omdat je Depay z'n moment verpest wil hebben?quote:Op zondag 7 september 2025 19:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop stiekem nog op een 3-3
Dan maakt @DombohetOlifantje1 meer kans bij de vrouwtjes daar.quote:Op zondag 7 september 2025 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je Depay z'n moment verpest wil hebben?
Wat zielig
Dat is tactiek, om voorin meer ruimte te creërenquote:Op zondag 7 september 2025 19:47 schreef TheGreatAlfonso het volgende:
Als het nodig is, is het nodig
quote:Op zondag 7 september 2025 19:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan maakt @:dombohetolifantje1 meer kans bij de vrouwtjes daar.
Ik zie dombo er niet voor aan om binnen 2 uur met een vrouw op de hotelkamer te liggen.quote:Op zondag 7 september 2025 19:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan maakt @:dombohetolifantje1 meer kans bij de vrouwtjes daar.
Flauw, misschien wist Koeman niet dat je alleen drie punten krijgt als je meer doelpunten maakt dan de tegenstander.quote:Op zondag 7 september 2025 19:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kan niet wachten op de vragen van Valentijn
Dan ben ik heel blij voor jequote:Op zondag 7 september 2025 19:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ugne en ik hadden het anders heel gezellig.
quote:Op zondag 7 september 2025 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie dombo er niet voor aan om binnen 2 uur met een vrouw op de hotelkamer te liggen.
Jij doet het zeker sneller.quote:Op zondag 7 september 2025 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie dombo er niet voor aan om binnen 2 uur met een vrouw op de hotelkamer te liggen.
Grappig, mijn Litouwse achternicht heet ook Ugnequote:Op zondag 7 september 2025 19:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ugne en ik hadden het anders heel gezellig.
Pics van je nichtquote:Op zondag 7 september 2025 19:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Grappig, mijn Litouwse achternicht heet ook Ugne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |