Zelfs Depay vindt het in deze wedstrijd niet gepast na de 2-2quote:
Ik vind het een verbeteringquote:Op zondag 7 september 2025 19:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zelfs Depay vindt het in deze wedstrijd niet gepast na de 2-2
Terecht met deze belachelijke standquote:
Ja inderdaad pas de les van vandaag.quote:Op zondag 7 september 2025 19:24 schreef TLC het volgende:
De les van vandaag is wel dat Schouten nooit meer opgeroepen mag worden
kijken naar google translate en beginnen te lachen denk ik.quote:Op zondag 7 september 2025 19:24 schreef Binge-watch het volgende:
"Het is stil aan de overkant" dreunt door het stadion.
De Litouwse ultras zullen deze verbale tik even moeten verwerken.
Ik schaam me kapot.quote:Op zondag 7 september 2025 19:24 schreef Binge-watch het volgende:
Licht is trager dan elektriciteit.quote:Op zondag 7 september 2025 19:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Glasvezel loopt altijd wat achter ja
Het Litouwse stadion is van Oranjequote:Op zondag 7 september 2025 19:24 schreef Binge-watch het volgende:
Dat misschien niet. Maar pas weer als ie weer behoorlijk speelt.quote:Op zondag 7 september 2025 19:24 schreef TLC het volgende:
Koeman kennende gaat dat niet gebeuren, want iedereen kan een keer een slechte pot spelen.quote:Op zondag 7 september 2025 19:24 schreef TLC het volgende:
Je bent zelf trager dan licht.quote:
hij wisselt em vandaag niet eens.quote:Op zondag 7 september 2025 19:25 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Dat misschien niet. Maar pas weer als ie weer behoorlijk speelt.
Hmm, misschien inderdaad nooit meer.
Baasquote:
Malen en Timberquote:Op zondag 7 september 2025 19:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dit is dus wat er gebeurd als je 0 (ex)-ajacieden opstelt
Koeman is dan ook mokerdom.quote:Op zondag 7 september 2025 19:26 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
hij wisselt em vandaag niet eens.
Stukje Bol.quote:Op zondag 7 september 2025 19:27 schreef 3rr0r het volgende:
Mag je ook warmlopen op die atletiekbaan?
Litouwen is dan ook exact het niveau van Sem Steijn dus dat komt mooi uit!quote:Op zondag 7 september 2025 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Door Steijn komt er direct ruimte voor de spits!
Op Flashscore staat Reijnders met een lagere score dus logischquote:Op zondag 7 september 2025 19:26 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
hij wisselt em vandaag niet eens.
Ja, dan sta je tenminste voor, daar heb je een punt.quote:Op zondag 7 september 2025 19:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dit is dus wat er gebeurd als je 0 (ex)-ajacieden opstelt
Blanken heb je niet nodig voor goals en assists.quote:Op zondag 7 september 2025 19:21 schreef vul_maar_in het volgende:
zoveel blanken dat kan nooit goed gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |