SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had een andere TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik had wel deze OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar sowieso: ik heb geen guy gepost in dit topicquote:Op zondag 7 september 2025 17:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Oh. Dan moest ik daar maar weer eens komen buurten.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat zijn beste jetsers hoorquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zondag 7 september 2025 18:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar sowieso: ik heb geen guy gepost in dit topicquote:![]()
Hebben we het al over treinkoppende waterleidingen gehad?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Niemand die erin trapt nuquote:Op zondag 7 september 2025 18:08 schreef MooieTop6 het volgende:
Hebben we het al over treinkoppende waterleidingen gehad?![]()
Je weet het maar nooitquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zondag 7 september 2025 17:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh die![]()
Je hebt ze ook met zachte vulling![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rustig aan dan en lekker op tijd slapenquote:Op zondag 7 september 2025 18:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben moe dus blijf niet plakken.
Morgen werken![]()
![]()
Nog even de beentjes strekken. @Rob is moe van de warmte, maar ik had nog geen 4k aan stappen gezet vandaag. En ik moest van Google dan wel rustig aan doen om overtraining te voorkomen, maar m'n minimum is toch wel 7 k. Dus nu...
Bekijk deze YouTube-videoIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Heb net nog een ommetje gemaaktquote:Op zondag 7 september 2025 18:36 schreef DJMO het volgende:
Nog even de beentjes strekken. @:Rob is moe van de warmte, maar ik had nog geen 4k aan stappen gezet vandaag. En ik moest van Google dan wel rustig aan doen om overtraining te voorkomen, maar m'n minimum is toch wel 7 k. Dus nu...
Bekijk deze YouTube-video
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Met een omweg lopend naar huis met een extra bonus rondje over de begraafplaats
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Doe eens niet zo eng, heb daar ook over gelopen netquote:Op zondag 7 september 2025 18:38 schreef DJMO het volgende:
Met een omweg lopend naar huis met een extra bonus rondje over de begraafplaats
Is niet eng, is mooi, en rustgevend. Serene rust vaak. Normaal gesproken zeker op oorlogsbegraafplaatsen (3 X woordwaarde) maar gisteren was het chaos in Oosterbeek. Dus nu even de rust opzoeken.quote:Op zondag 7 september 2025 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Doe eens niet zo eng, heb daar ook over gelopen netIk heb er één en ik ben er trots op
Ja had ik gezien, mooi!quote:Op zondag 7 september 2025 18:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Had je m'n foto reportage gezien?
https://frontpage.fok.nl/(...)andeltocht-2025.html![]()
![]()
Maar wel dat ik ee gelopen heb en jij dat ook gaat doenquote:Op zondag 7 september 2025 18:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is niet eng, is mooi, en rustgevend. Serene rust vaak. Normaal gesproken zeker op oorlogsbegraafplaatsen (3 X woordwaarde) maar gisteren was het chaos in Oosterbeek. Dus nu even de rust opzoeken.
Meh, ik loop er wekelijks wel een keer rond, en dat is algemeen bekend hier dus jij aapt mij gewoon naquote:Op zondag 7 september 2025 18:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar wel dat ik ee gelopen heb en jij dat ook gaat doen
Helemaal nietquote:Op zondag 7 september 2025 18:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Meh, ik loop er wekelijks wel een keer rond, en dat is algemeen bekend hier dus jij aapt mij gewoon na
Echt hoorquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Dit raakt mij dan weer he?
Een grafsteen: alleen op de wereld
Vervallen grafrechten, alles wordt opgeruimd
niemand die straks nog aan hem denkt dat of weet wie hij was
Ja hier is de begraafplaats ook voor 60% leeg tegenwoordig. Treurig gezicht.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zonde. Daar kunnen appartementjes gebouwd worden om iets aan de woningnood te doenquote:Op zondag 7 september 2025 18:54 schreef StevenHyde het volgende:
Ja hier is de begraafplaats ook voor 60% leeg tegenwoordig. Treurig gezicht.![]()
![]()
Als er nou nog nabestaanden waren die konden beslissen of ze de grafrechten willen verlengen te ja of te nee, maar goed beschouwd had deze persoon kennelijk niemand meer. En dus wordt ie letterlijk van de aardbodem weggevaagd straks. Zonder dat iemand hem mist. En dat vind ik pas treurig.quote:Op zondag 7 september 2025 18:54 schreef StevenHyde het volgende:
Ja hier is de begraafplaats ook voor 60% leeg tegenwoordig. Treurig gezicht.Ik heb er één en ik ben er trots op
Je kan een oproep op facebook plaatsen.quote:Op zondag 7 september 2025 18:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als er nou nog nabestaanden waren die konden beslissen of ze de grafrechten willen verlengen te ja of te nee, maar goed beschouwd had deze persoon kennelijk niemand meer. En dus wordt ie letterlijk van de aardbodem weggevaagd straks. Zonder dat iemand hem mist. En dat vind ik pas treurig.![]()
![]()
Appartementen goed ideequote:Op zondag 7 september 2025 18:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Zonde. Daar kunnen appartementjes gebouwd worden om iets aan de woningnood te doen
Maar op n begraafplaats
♡♡♡♡![]()
Misschien zijn er wel nabestaanden en hadden die besloten om de grafrechten niet te verlangen. Mijn ouders hadden dat ook besloten voor mijn opa en oma. Maar dat hun graf er niet meer is, wil niet zeggen dat ze "weggevaagd" zijn.quote:Op zondag 7 september 2025 18:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als er nou nog nabestaanden waren die konden beslissen of ze de grafrechten willen verlengen te ja of te nee, maar goed beschouwd had deze persoon kennelijk niemand meer. En dus wordt ie letterlijk van de aardbodem weggevaagd straks. Zonder dat iemand hem mist. En dat vind ik pas treurig.![]()
Heb je tekst op de grafsteen gelezen? 'alleen op de wereld'.quote:Op zondag 7 september 2025 19:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel nabestaanden en hadden die besloten om de grafrechten niet te verlangen. Mijn ouders hadden dat ook besloten voor mijn opa en oma. Maar dat hun graf er niet meer is, wil niet zeggen dat ze "weggevaagd" zijn.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ga je nog tomaten planten deze zomer? Nee volgend jaar pas als oma Karen ook is geruimd.quote:Op zondag 7 september 2025 18:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Appartementen goed idee
Maar op n begraafplaats![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 19:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ga je nog tomaten planten deze zomer? Nee volgend jaar pas als oma Karen ook is geruimd.![]()
♡♡♡♡![]()
Misschien stond dat voor zijn levensstijl ....quote:Op zondag 7 september 2025 19:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb je tekst op de grafsteen gelezen? 'alleen op de wereld'.![]()
Als hij echt alleen op de wereld was, wie zou die tekst dan hebben laten zettenquote:Op zondag 7 september 2025 19:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb je tekst op de grafsteen gelezen? 'alleen op de wereld'.![]()
![]()
Ik liep zojuist de begraafplaats af, en bedacht me hoe graag ik eigenlijk best wel op een begraafplaats zou willen wonen en werken. Graven onderhouden, bezoekers informeren, zorgen dat de begraafplaats op tijd wordt afgesloten 's avonds enzovoort. Lijkt me heerlijk.quote:Op zondag 7 september 2025 18:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Appartementen goed idee
Maar op n begraafplaatsIk heb er één en ik ben er trots op
Je kan wat anders kijken?quote:Op zondag 7 september 2025 19:03 schreef HappyCharly het volgende:
Weet niet of deze serie over complotten nou zo'n goed idee is![]()
Dan maar wat anders kijkenquote:Op zondag 7 september 2025 19:03 schreef HappyCharly het volgende:
Weet niet of deze serie over complotten nou zo'n goed idee is
Ik ga zo verder met My Life With The Walter Boys"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Is het wat?quote:Op zondag 7 september 2025 19:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan maar wat anders kijken
Ik ga zo verder met My Life With The Walter Boys♡♡♡♡![]()
Andere begraafplaats, zelfde idee: https://www.dehavenloods.nl/lees/60309quote:Op zondag 7 september 2025 19:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Als hij echt alleen op de wereld was, wie zou die tekst dan hebben laten zettenIk heb er één en ik ben er trots op
Daar was ik ooit aan begonnen. Weet niet meer waarom ik niet verder heb gekeken.quote:Op zondag 7 september 2025 19:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan maar wat anders kijken
Ik ga zo verder met My Life With The Walter Boys![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 19:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja deze aflevering afkijken
Daarna misschien beter iets anders![]()
![]()
Misschien maar weer mee verder?quote:Op zondag 7 september 2025 19:05 schreef maily het volgende:
[..]
Daar was ik ooit aan begonnen. Weet niet meer waarom ik niet verder heb gekeken.
Echt klote, die maansverduistering gaan we weinig van zien. Is al begonnen en ding zit nog onder de horizon.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Zonde hequote:Op zondag 7 september 2025 19:08 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Echt klote, die maansverduistering gaan we weinig van zien. Is al begonnen en ding zit nog onder de horizon.♡♡♡♡![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 19:08 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Echt klote, die maansverduistering gaan we weinig van zien. Is al begonnen en ding zit nog onder de horizon.![]()
![]()
Gisteren was de maan al mooi, alleen kon ik hem niet helemaal zien door dat ie achter huizen zat..quote:Op zondag 7 september 2025 19:08 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Echt klote, die maansverduistering gaan we weinig van zien. Is al begonnen en ding zit nog onder de horizon.
Best wel. Ik dacht initieel dat het wat later zou zijn maar zag net dat het al begonnen is. We kunnen er misschien nog wel wat van zien maar dan is het hoogtepunt al geweest.quote:Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Rond half 9 toch?quote:Op zondag 7 september 2025 19:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Best wel. Ik dacht initieel dat het wat later zou zijn maar zag net dat het al begonnen is. We kunnen er misschien nog wel wat van zien maar dan is het hoogtepunt al geweest.♡♡♡♡![]()
quote:Het hoogtepunt van de totale maansverduistering begint zondag om 20.12 uur. Omdat de maan dan pas net boven de horizon is verschenen en de zon pas om 20.15 uur ondergaat, is de maansverduistering het beste te zien tussen 20.25 uur en 20.53 uur boven de oostelijke horizon.![]()
Ik heb dan ook een hoogtepuntquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee, schemer. En hier ook nog wat bewolking als ik naar het oosten kijk.quote:Op zondag 7 september 2025 19:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is hier helaas nog niet donker danMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Hier is t nog stralend zonnigquote:Op zondag 7 september 2025 19:13 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nee, schemer. En hier ook nog wat bewolking als ik naar het oosten kijk.♡♡♡♡![]()
Hier een half zonnetje en sluierbewolking. Lijkt steeds verder dicht te trekken.
Ben bang dat ik het ga missen.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Hier ook sluierbewolkingquote:Op zondag 7 september 2025 19:14 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Hier een half zonnetje en sluierbewolking. Lijkt steeds verder dicht te trekken.
Ben bang dat ik het ga missen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Beetje wel vroeg wakker veel gedaanquote:
Dus vroeg naar bedje"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Goed plan welquote:Op zondag 7 september 2025 19:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beetje wel vroeg wakker veel gedaan
Dus vroeg naar bedje![]()
![]()
Litouwen uit altijd lastig.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Is die schouten al gewisseld?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ongelooflijk dat die mocht blijven staanquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mijn moeder's graf wordt binnenkort ook geruimd.quote:Op zondag 7 september 2025 18:50 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit raakt mij dan weer he?
Een grafsteen: alleen op de wereld
Vervallen grafrechten, alles wordt opgeruimd
niemand die straks nog aan hem denkt dat of weet wie hij was
We hebben niet verlengd, want dat wilde ze niet.
Ik ben daar niet, zei ze dan. Je denkt nog maar een keer aan me.
Bij deze, ma![]()
![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 19:29 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mijn moeder's graf wordt binnenkort ook geruimd.
Bij deze, ma![]()
![]()
![]()
![]()
ThuisfluiterIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zondag 7 september 2025 19:29 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mijn moeder's graf wordt binnenkort ook geruimd.
Bij deze, ma
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vindt ze mooi hoorquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
@Moonlight mag me altijd moonenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
He shit, sorryquote:Op zondag 7 september 2025 19:39 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Je verduisterde licht is niet goed te zien Moon...![]()
![]()
Handjes boven de dekens hequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Misschien ben ik sterkerquote:Op zondag 7 september 2025 19:41 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hangt helaas bewolking aan de horizon.![]()
![]()
Dat ze hem opstellen al.quote:Op zondag 7 september 2025 19:27 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat die mocht blijven staanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Man3 Malen eruitIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ga zo in ieder geval wel even kijken. Is paar meter lopen en heb goed uitzicht.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Hopelijk is er nog iets te zienquote:Op zondag 7 september 2025 19:53 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Ik ga zo in ieder geval wel even kijken. Is paar meter lopen en heb goed uitzicht.![]()
Dat oranje publiek is toch een volk apart he.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Welles!quote:Op zondag 7 september 2025 19:54 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hey jij denkt niet dat ik er sterker ben![]()
![]()
Hiquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heel de dag aan het bolken voor 1 punckt
Doorzetterquote:Op zondag 7 september 2025 20:04 schreef MooieTop6 het volgende:
Heel de dag aan het bolken voor 1 punckt![]()
![]()
Gewoon doorbolken en niet zeiken
Ik mis @MizzezAmyIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat is nu, maar ik zie geen maanquote:The next full moon will be the Corn Moon, on Sunday, September 7, 2025, at 2:08 PM![]()
![]()
Ik weet niet wanneer @Moonlight ongesteld is en ik weet niet of ik dat wil wetenquote:Op zondag 7 september 2025 20:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
Bloedmaan hadden wij in Zuid Afrika![]()
![]()
Jaquote:
Heerlijk!
Alleen jammer dat ik vrijdag al had gezegd
Als Max wint spring ik in het zwembad
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Daar moet ik bij zijnquote:Op zondag 7 september 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Heerlijk!
Als Max wint spring ik in het zwembad![]()
![]()
![]()
Owquote:Op zondag 7 september 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is al gebeurt
Het water was niet warm![]()
Harde tepels ja?![]()
![]()
En dat heb je gedaan ?quote:Op zondag 7 september 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Heerlijk!
Als Max wint spring ik in het zwembad
Tis maar goed dat het 27 graden buiten wasquote:
Dat was het zwembad nietJepquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Moonquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Preciesquote:
Als ik iets zeg
Hou ik me daar aan
Goede dag uitgekozenquote:Op zondag 7 september 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis maar goed dat het 27 graden buiten was
Dat was het zwembad niet
[..]
Jep![]()
Zijn er nog foto's van?![]()
![]()
Vrouw naar m'n hartquote:Op zondag 7 september 2025 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies
Als ik iets zeg
Hou ik me daar aan![]()
![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis maar goed dat het 27 graden buiten was
Dat was het zwembad niet
[..]
Jep
Neequote:Op zondag 7 september 2025 20:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Goede dag uitgekozen![]()
Zijn er nog foto's van?
Warmste dag van de maandquote:Op zondag 7 september 2025 20:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig was het op zich heerlijk weer![]()
![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 20:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig was het op zich heerlijk weer![]()
Ik hoop van nietquote:
Maar ben er wel bang voorThinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: