SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had een andere TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik had wel deze OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar sowieso: ik heb geen guy gepost in dit topicquote:Op zondag 7 september 2025 17:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Oh. Dan moest ik daar maar weer eens komen buurten.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat zijn beste jetsers hoorquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zondag 7 september 2025 18:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar sowieso: ik heb geen guy gepost in dit topicquote:![]()
Hebben we het al over treinkoppende waterleidingen gehad?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Niemand die erin trapt nuquote:Op zondag 7 september 2025 18:08 schreef MooieTop6 het volgende:
Hebben we het al over treinkoppende waterleidingen gehad?![]()
Je weet het maar nooitquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zondag 7 september 2025 17:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh die![]()
Je hebt ze ook met zachte vulling![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rustig aan dan en lekker op tijd slapenquote:Op zondag 7 september 2025 18:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben moe dus blijf niet plakken.
Morgen werken![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: