ok..maar wie zijn schuld was het dan?quote:
En volledig legaalquote:
In principe de aanvaller, het is aan hem om er veilig voorbij te komen.quote:Op zondag 7 september 2025 15:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ok..maar wie zijn schuld was het dan?
Charles doet Yuki z'n werkquote:Op zondag 7 september 2025 15:09 schreef R-woud93 het volgende:
Mooi dat een red Bull en een Ferrari er lekker tussen zitten te kutten
Hoeft wat mij betreft helemaal niet.quote:
gras is groenquote:Op zondag 7 september 2025 15:10 schreef Zwoerd het volgende:
Haha Norris, sneuneus daar was niks aan de hand
Hopelijk nog een clash tussen de McLarens.quote:Op zondag 7 september 2025 15:09 schreef R-woud93 het volgende:
Mooi dat een red Bull en een Ferrari er lekker tussen zitten te kutten
Rijdt gewoon zelf het gras inquote:Op zondag 7 september 2025 15:10 schreef Zwoerd het volgende:
Haha Norris, sneuneus daar was niks aan de hand
Tja, blijkbaar wil de F1 dat. Tegenwoordig helemaal volgens de regels.quote:Op zondag 7 september 2025 15:11 schreef 3rr0r het volgende:
Lando geeft 0 ruimte aan Max in de bocht
ik zou het er ook niet op gokken als RBR zijndequote:
Mekies zijn invloed is al zichtbaar.quote:Op zondag 7 september 2025 15:12 schreef schommelstoel het volgende:
Is het probleem bij RB eindelijk verholpen?
exact dit, ze weten bij RBR ook wel hoe het zit. Die gaan dat risico niet nemen.quote:Op zondag 7 september 2025 15:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou het er ook niet op gokken als RBR zijnde
ze naaien max graag een straf aan
Zoveel meer skills.quote:Op zondag 7 september 2025 15:12 schreef HiDiHo het volgende:
Ik miste deze hele actie......
[ afbeelding ]
MAX
Norris ging zelf grasmaaien.. Verstappen lag er nog een flink stuk voorquote:Op zondag 7 september 2025 15:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
"he let off the brakes on purpose"
2 seconden nadat jij hem op het gras boekte
Dit circuit is het enige in z'n soort dus denk een one-day wonder.quote:Op zondag 7 september 2025 15:12 schreef schommelstoel het volgende:
Is het probleem bij RB eindelijk verholpen?
tjaquote:Op zondag 7 september 2025 15:13 schreef raptorix het volgende:
Lijkte me duidelijk straf voor Norris wegens ernstig gemeen spel.
Dat NOR niet ver genoeg vooruitkijkt is niet het probleem van VER.quote:Op zondag 7 september 2025 15:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris heeft een brits paspoort. Gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 7 september 2025 15:13 schreef raptorix het volgende:
Lijkte me duidelijk straf voor Norris wegens ernstig gemeen spel.
Dat deed Max dus nietquote:Op zondag 7 september 2025 15:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Pace is ook niet gek.quote:
Norris had de binnenzijde van de bocht nooit op een fatsoenlijke manier kunnen halen en tegelijk ook ruimte gevenquote:Op zondag 7 september 2025 15:14 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat NOR niet ver genoeg vooruitkijkt is niet het probleem van VER.
Eens daarom zie ik zeikkutje norris ook niet graag wk worden 1000x liever Piastri of zelfs leclerc lieverquote:
Peace man.quote:
volledig mee eensquote:Op zondag 7 september 2025 15:15 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Eens daarom zie ik zeikkutje norris ook niet graag wk worden 1000x liever Piastri of zelfs leclerc liever
Nou ja De baan hield daar op voor Norris en Max zat ervoor.quote:Op zondag 7 september 2025 15:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zie liever Max eigenlijkquote:Op zondag 7 september 2025 15:15 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Eens daarom zie ik zeikkutje norris ook niet graag wk worden 1000x liever Piastri of zelfs leclerc liever
Zolang ie maar buiten DRS isquote:Op zondag 7 september 2025 15:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nog een paar seconden en hij is echt los
Teveel rear wingquote:Op zondag 7 september 2025 15:17 schreef greysbones het volgende:
Merc redt het niet
tegenover de ferrari
drs en al
Ja, vroeger werd er zelden een straf gegeven voor een start incidentquote:Op zondag 7 september 2025 15:16 schreef MoreDakka het volgende:
Echt, de regels in F1 zijn zo belachelijk. Het is dat Verstappen sneller lijkt te zijn maar anders was het weggeven van die eerste plek echt absurd geweest.
Liep ie al naast zijn (race)schoenen?quote:Op zondag 7 september 2025 15:17 schreef 3rr0r het volgende:
Hadjar ook met beide benen op de grond weer
Als hij het einde maar wel haaltquote:Op zondag 7 september 2025 15:17 schreef TweedeKlum het volgende:
De Honda staat helemaal open gedraaid, 3,3 seconden.
Het is Max he, niet Jos.quote:Op zondag 7 september 2025 15:18 schreef vul_maar_in het volgende:
nou hopen dat de pits een beetje meezitten en dat Max hem zijn enthousiamse er niet zelf afpeerd in ronde 52 oid
Heeft nog een week ofzo nodig, komt goed waarschijnlijkquote:Op zondag 7 september 2025 15:03 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Blijvend of kunnen ze het fixen?
Sterkte iig!
ook de tow tot een seconde of 4 moet je breken, dan heeft de achterligger helemaal geen voordeel meerquote:
Oh is dat het verschilquote:Op zondag 7 september 2025 15:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
Max nieuwe motor, dat helpt wel hier
quote:Op zondag 7 september 2025 15:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Heeft nog een week ofzo nodig, komt goed waarschijnlijk
Een mooie plof kan ik ook altijd waarderen.quote:
Als het iemand anders dan Max moet worden uiteraard. Hoewel Max natuurlijk ook af en toe een enorme eikel isquote:Op zondag 7 september 2025 15:16 schreef TheGreatAlfonso het volgende:
[..]
Ik zie liever Max eigenlijk
Was Horner dan toch de stoorzender?quote:Op zondag 7 september 2025 15:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
En goede afstelling. Ze hebben meer naar Max geluisterd
Kan ie snel naar Kelly toequote:
Mekies heeft al meer ingebracht in het team. Maar dat is meer voor F1 Algemeenquote:Op zondag 7 september 2025 15:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Was Horner dan toch de stoorzender?
Yup en iets minder in sector 1 maar wel sneller.quote:Op zondag 7 september 2025 15:20 schreef Peterselieman het volgende:
Max wint het met name in sector 3
Dat moet ook als je WK wilt worden of wilt winnen. Schumacher en en Senna waren nou ook niet bepaald aardig on track.quote:Op zondag 7 september 2025 15:20 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Als het iemand anders dan Max moet worden uiteraard. Hoewel Max natuurlijk ook af en toe een enorme eikel is
Neequote:Op zondag 7 september 2025 15:22 schreef PzKpfw het volgende:
Misschien heb ik het gemist maar is Verstappen nog under investigation voor dat moment bij de start?
Neequote:Op zondag 7 september 2025 15:22 schreef PzKpfw het volgende:
Misschien heb ik het gemist maar is Verstappen nog under investigation voor dat moment bij de start?
maakt niet meer uit hij heeft em al teruggeven?quote:Op zondag 7 september 2025 15:22 schreef PzKpfw het volgende:
Je hebt gelijk, snel weer door naar de live racequote:Op zondag 7 september 2025 15:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mekies heeft al meer ingebracht in het team. Maar dat is meer voor F1 Algemeen
Ik weet het fijne niet, moet je even kijken op internet, bijvoorbeeld https://www.telegraaf.nl/(...)-monza/88624724.htmlquote:Op zondag 7 september 2025 15:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En die moet in zijn spiegels kijken.quote:
Deels zorgde hij wel voor onrustquote:Op zondag 7 september 2025 15:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 september 2025 15:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik weet het fijne niet, moet je even kijken op internet, bijvoorbeeld https://www.telegraaf.nl/(...)-monza/88624724.html
quote:Op zondag 7 september 2025 15:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mekies heeft al meer ingebracht in het team. Maar dat is meer voor F1 Algemeen
Voor het Norris op het gras gedeelte bedoelt hij wellichtquote:Op zondag 7 september 2025 15:22 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
maakt niet meer uit hij heeft em al teruggeven?
quote:Op zondag 7 september 2025 15:16 schreef TheGreatAlfonso het volgende:
[..]
Ik zie liever Max eigenlijk
Plaats teruggegeven, dus 'no further investigation'quote:Op zondag 7 september 2025 15:22 schreef PzKpfw het volgende:
komt wel dichterbij Alonsoquote:Op zondag 7 september 2025 15:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En die moet in zijn spiegels kijken.
Nee. No further investigationquote:Op zondag 7 september 2025 15:22 schreef PzKpfw het volgende:
Flinke fout gemaakt dan.quote:
FIA STEWARDS: TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 1 (VER) AND 4 (NOR) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATIONquote:Op zondag 7 september 2025 15:22 schreef PzKpfw het volgende:
je kunt een coureur geen straf geven omdat de andere coureur zelf over het gras gaatquote:Op zondag 7 september 2025 15:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor het Norris op het gras gedeelte bedoelt hij wellicht
ALS..quote:Op zondag 7 september 2025 15:24 schreef butz0rs het volgende:
helaas maakt de gap niet uit als straks de safety car komt
Wel als het een Brit vs een niet-Brit betreft.quote:Op zondag 7 september 2025 15:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt een coureur geen straf geven omdat de andere coureur zelf over het gras gaat
Lijkt me niet, de baan versmalt daar, dat NOR niet oplet is zijn eigen schuld.quote:Op zondag 7 september 2025 15:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor het Norris op het gras gedeelte bedoelt hij wellicht
ook dan zijn er grenzenquote:Op zondag 7 september 2025 15:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wel als het een Brit vs een niet-Brit betreft.
We gaan ze nu ook niet zien omdat er geen gevecht bij ze te zien is.quote:Op zondag 7 september 2025 15:24 schreef PzKpfw het volgende:
Na die eerste twee rondes dacht ik echt dat we die McLarens de hele race niet meer terug gingen zien. Die leken daar echt zoveel sneller.
Komt wel dichterbij Alonsoquote:
Volgens de Britten niet.quote:
Niet nadat hij de plek teruggaf.quote:Op zondag 7 september 2025 15:22 schreef PzKpfw het volgende:
Hij werd wel een beetje geholpen door Maxxquote:Op zondag 7 september 2025 15:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt een coureur geen straf geven omdat de andere coureur zelf over het gras gaat
Die heeft wat geprobeerd blijkbaar want ligt er nu meer 1,5 achter, ANT in zijn versnellingsbak.quote:
Nog zekerder dan de wereldtitel voor één van die jongens is de matennaaierbokaal. Die kan ze echt niet meer ontgaan. Stelletje jankballen.quote:Op zondag 7 september 2025 15:23 schreef Weltschmerz het volgende:
Piastri kan Norris niet helemaal bijhouden lijkt het.
In zijn hoofd ja, niet Max zijn probleemquote:Op zondag 7 september 2025 15:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij werd wel een beetje geholpen door Maxx
Zeggen ze dat op zn radio?quote:Op zondag 7 september 2025 15:23 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton heeft een te warme Ferrari
Ocon had hetzelfde en heeft een penalty dacht ikquote:Op zondag 7 september 2025 15:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
In zijn hoofd ja, niet Max zijn probleem
Die bokaal is voor Russellquote:Op zondag 7 september 2025 15:26 schreef quo_ het volgende:
[..]
Nog zekerder dan de wereldtitel voor één van die jongens is de matennaaierbokaal. Die kan ze echt niet meer ontgaan. Stelletje jankballen.
Niet waar, Max hield gewoon zijn lijnquote:Op zondag 7 september 2025 15:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij werd wel een beetje geholpen door Maxx
Rondje 45-50quote:Op zondag 7 september 2025 15:27 schreef butz0rs het volgende:
Wat is het pirelli voorspelde pitstop window?
Dan had Ocon m moete teruggeven uit voorzorgquote:Op zondag 7 september 2025 15:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ocon had hetzelfde en heeft een penalty dacht ik
heb je de replay überhaupt gezienquote:Op zondag 7 september 2025 15:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ocon had hetzelfde en heeft een penalty dacht ik
Nee joh, die zit al na te denken over het potje Warzone Resurgence samen met Bortoleto vanaond, zoals alfgelopen week.quote:
25-28 dacht ik.quote:
Viaplay Premium nemenquote:Op zondag 7 september 2025 15:31 schreef Questular het volgende:
Boordradio van Verstappen missen door die tering Viaplay reclames genot.
misschien ben ik scheel maar dacht toch echt wit te zienquote:Op zondag 7 september 2025 15:32 schreef PzKpfw het volgende:
Tsnunoda op softs, dat lijkt me dan een twee-stopper.
Dan vraag je er ook omquote:Op zondag 7 september 2025 15:31 schreef Questular het volgende:
Boordradio van Verstappen missen door die tering Viaplay reclames genot.
Ik meende ook echt dat ik ze met softs naar buiten zag sprinten..quote:
Ze hebben een app.quote:Op zondag 7 september 2025 15:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Als ze eindelijk met een Ziggo box of WebOS app komen
Max factor.quote:Op zondag 7 september 2025 15:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wat ik nu lees op de app van Sporza
Zit er energiedrank in de tank? Max Verstappen vliegt op Monza weg van Norris
Het is natuurlijk nog even afwachten hoe de stint op andere banden gaat zijn.quote:Op zondag 7 september 2025 15:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wat een grappenmakers die Belgenquote:Op zondag 7 september 2025 15:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
ik moest voor mijn samsung frame ook een chromecast nemen om de app te kunnen gebruiken... best slecht eigenlijkquote:
Gebruikt.quote:
Hij zet make-up op de baanquote:
Liever nog later als het kan. Zolang hij eigenlijk maar voor Russell naar buiten komtquote:
of heel lastig om in te bijten...quote:Op zondag 7 september 2025 15:37 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Eew! Dat wordt toch een sompige bende?
Ja precies...zo lang mogelijk doorgaanquote:Op zondag 7 september 2025 15:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Liever nog later als het kan. Zolang hij eigenlijk maar voor Russell naar buiten komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |