ok..maar wie zijn schuld was het dan?quote:
En volledig legaalquote:
In principe de aanvaller, het is aan hem om er veilig voorbij te komen.quote:Op zondag 7 september 2025 15:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ok..maar wie zijn schuld was het dan?
Charles doet Yuki z'n werkquote:Op zondag 7 september 2025 15:09 schreef R-woud93 het volgende:
Mooi dat een red Bull en een Ferrari er lekker tussen zitten te kutten
Hoeft wat mij betreft helemaal niet.quote:
gras is groenquote:Op zondag 7 september 2025 15:10 schreef Zwoerd het volgende:
Haha Norris, sneuneus daar was niks aan de hand
Hopelijk nog een clash tussen de McLarens.quote:Op zondag 7 september 2025 15:09 schreef R-woud93 het volgende:
Mooi dat een red Bull en een Ferrari er lekker tussen zitten te kutten
Rijdt gewoon zelf het gras inquote:Op zondag 7 september 2025 15:10 schreef Zwoerd het volgende:
Haha Norris, sneuneus daar was niks aan de hand
Tja, blijkbaar wil de F1 dat. Tegenwoordig helemaal volgens de regels.quote:Op zondag 7 september 2025 15:11 schreef 3rr0r het volgende:
Lando geeft 0 ruimte aan Max in de bocht
ik zou het er ook niet op gokken als RBR zijndequote:
Mekies zijn invloed is al zichtbaar.quote:Op zondag 7 september 2025 15:12 schreef schommelstoel het volgende:
Is het probleem bij RB eindelijk verholpen?
exact dit, ze weten bij RBR ook wel hoe het zit. Die gaan dat risico niet nemen.quote:Op zondag 7 september 2025 15:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou het er ook niet op gokken als RBR zijnde
ze naaien max graag een straf aan
Zoveel meer skills.quote:Op zondag 7 september 2025 15:12 schreef HiDiHo het volgende:
Ik miste deze hele actie......
[ afbeelding ]
MAX
Norris ging zelf grasmaaien.. Verstappen lag er nog een flink stuk voorquote:Op zondag 7 september 2025 15:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
"he let off the brakes on purpose"
2 seconden nadat jij hem op het gras boekte
Dit circuit is het enige in z'n soort dus denk een one-day wonder.quote:Op zondag 7 september 2025 15:12 schreef schommelstoel het volgende:
Is het probleem bij RB eindelijk verholpen?
tjaquote:Op zondag 7 september 2025 15:13 schreef raptorix het volgende:
Lijkte me duidelijk straf voor Norris wegens ernstig gemeen spel.
Dat NOR niet ver genoeg vooruitkijkt is niet het probleem van VER.quote:Op zondag 7 september 2025 15:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris heeft een brits paspoort. Gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 7 september 2025 15:13 schreef raptorix het volgende:
Lijkte me duidelijk straf voor Norris wegens ernstig gemeen spel.
Dat deed Max dus nietquote:Op zondag 7 september 2025 15:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Pace is ook niet gek.quote:
Norris had de binnenzijde van de bocht nooit op een fatsoenlijke manier kunnen halen en tegelijk ook ruimte gevenquote:Op zondag 7 september 2025 15:14 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat NOR niet ver genoeg vooruitkijkt is niet het probleem van VER.
Eens daarom zie ik zeikkutje norris ook niet graag wk worden 1000x liever Piastri of zelfs leclerc lieverquote:
Peace man.quote:
volledig mee eensquote:Op zondag 7 september 2025 15:15 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Eens daarom zie ik zeikkutje norris ook niet graag wk worden 1000x liever Piastri of zelfs leclerc liever
Nou ja De baan hield daar op voor Norris en Max zat ervoor.quote:Op zondag 7 september 2025 15:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zie liever Max eigenlijkquote:Op zondag 7 september 2025 15:15 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Eens daarom zie ik zeikkutje norris ook niet graag wk worden 1000x liever Piastri of zelfs leclerc liever
Zolang ie maar buiten DRS isquote:Op zondag 7 september 2025 15:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nog een paar seconden en hij is echt los
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |