Heeeeeeeel vreemd inderdaad.quote:Op woensdag 10 september 2025 13:50 schreef RotatoR het volgende:
Nog steeds geen bericht van de NOS over dit racistische haatmisdrijf terwijl ze normaliter altijd gretig over racisme berichten. Vreemd.
Freeze.quote:Op woensdag 10 september 2025 13:42 schreef roos94 het volgende:
[..]
Shock, paniekreactie, fight or flight.
Onversneden racisme.quote:Op woensdag 10 september 2025 13:54 schreef Tjoent het volgende:
[ x ]
Hier hoor je 'm duidelijk zeggen 'i got that white girl' .... gruwelijk.
Het is gewoon activistisch tuig van de richel.quote:Op woensdag 10 september 2025 13:50 schreef RotatoR het volgende:
Nog steeds geen bericht van de NOS over dit racistische haatmisdrijf terwijl ze normaliter altijd gretig over racisme berichten. Vreemd.
Op het moment dat dit in de VS gaat leven zal de NOS daar vast over berichten. Zolang e.e.a. zich beperkt tot een stel boze roeptoeters op social media zie ik ook niet wat de NOS ermee zou moeten.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:00 schreef asco het volgende:
[..]
Het is gewoon activistisch tuig van de richel.
Nee, het is totaal niet besproken in de VS, de president heeft het niet specifiek benoemd, er loopt geen enorme discussie over de "rechter" (die geen papieren heeft) die hem vrijgelaten heeft, het aanpakken van activistische rechters.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op het moment dat dit in de VS gaat leven zal de NOS daar vast over berichten. Zolang e.e.a. zich beperkt tot een stel boze roeptoeters op social media zie ik ook niet wat de NOS ermee zou moeten.
Maar ja blijf vooral lekker schuimbekken over aCtivistiEs tuiCh vaN de RiCheL.
George Floyd was maanden zo niet jarenlang in net nieuws bij de linkse vrienden van de NOS.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op het moment dat dit in de VS gaat leven zal de NOS daar vast over berichten. Zolang e.e.a. zich beperkt tot een stel boze roeptoeters op social media zie ik ook niet wat de NOS ermee zou moeten.
Ah, dat spijt me, sterkte vriend.quote:Op woensdag 10 september 2025 13:50 schreef RotatoR het volgende:
Dat doet het al een tijdje. Deze moord wordt inmiddels uitgebreid besproken in de Amerikaanse politiek en de media. Zie ook de statements van Trump en het Witte Huis.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar die gebeurtenis bracht ook miljoenen mensen op de been. En nu?quote:Op woensdag 10 september 2025 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
George Floyd was maanden zo niet jarenlang in net nieuws bij de linkse vrienden van de NOS.
Volgens mij ben je nog niet helemaal wakker of wel?quote:Op woensdag 10 september 2025 14:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar die gebeurtenis bracht ook miljoenen mensen op de been. En nu?
Wat lul jij nou ik ben kei-woke jonguhhh.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nog niet helemaal wakker of wel?
Ja dat was al wel duidelijk.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat lul jij nou ik ben kei-woke jonguhhh.
Blijf maar wrijven in de vlek, je laat zien totaal niets te weten van de situatie en je blijft, typisch, om je heen slaan alsof je alsnog gelijk hebt.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:11 schreef Isdatzo het volgende:
Owwww maar boze sinaasappel heeft er iets over getweet dus het is wereldnieuws. Ja NOS bad. Helemaal gelijk jongens!
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat was al wel duidelijk.
Huh?quote:Op woensdag 10 september 2025 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijf maar wrijven in de vlek, je laat zien totaal niets te weten van de situatie en je blijft, typisch, om je heen slaan alsof je alsnog gelijk hebt.
Masterclass voor lul staan van je.
Misschien is het Femke Halsema zelf wel?quote:Op woensdag 10 september 2025 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijf maar wrijven in de vlek, je laat zien totaal niets te weten van de situatie en je blijft, typisch, om je heen slaan alsof je alsnog gelijk hebt.
Masterclass voor lul staan van je.
Alweer.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:16 schreef sp3c het volgende:
zijn jullie twee nog steeds of alweer bezig?
Je leeft blijkbaar in zo'n bubbel dat je denkt dat dit incident alleen maar op wat krochten op 4 chan speelt ofzo, terwijl je de feiten om je oren gesmeten krijgt dat dit daadwerkelijk speelt tot aan het witte huis, en nog blijf je om je heen slaan alsof er wel 100 spookrijders zijn!quote:
iemand enig idee wat hier staat?quote:Op woensdag 10 september 2025 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je leeft blijkbaar in zo'n bubbel dat je denkt dat dit incident alleen maar op wat krochten op 4 chan speelt ofzo, terwijl je de feiten om je oren gesmeten krijgt dat dit daadwerkelijk speelt tot aan het witte huis, en nog blijf je om je heen slaan alsof er wel 100 spookrijders zijn!
Typisch dus, gezellig op BlueCry?.
Het is ook niet duidelijk dat mevrouw stervende is, op het filmpje zie je nauwelijks bloed. Al die mensen denken waarschijnlijk terecht dat ze geslagen is door die mafkees. Niet dat ze fataal in haar nek is gestoken.quote:Op woensdag 10 september 2025 13:46 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Vijf mensen en geen van hen doet iets. Nee sorry, dat gaat er bij mij niet in qua shock etc.
Natuurlijk ben je in shock maar langs iemand heenlopen die dood ligt te gaan, bizar.
Zodra hij wegloopt zie je direct al veel druppels bloed op de grond vallen/ liggen. Afkomstig van zijn mes.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is ook niet duidelijk dat mevrouw stervende is, op het filmpje zie je nauwelijks bloed. Al die mensen denken waarschijnlijk terecht dat ze geslagen is door die mafkees. Niet dat ze fataal in haar nek is gestoken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |