SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jo ek in noflike dei tawinske.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Okee okee, 23/7 dan!quote:Op zondag 7 september 2025 10:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je moet ook af en toe een koekje nemen hoor![]()
![]()
Roze koeken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij doet aan urbex?quote:Op zondag 7 september 2025 10:43 schreef kree het volgende:
[..]
dan moet ik nog ff urbex laten zien mss?Serieus? Dat is zwaar tof!
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
master kasteel gevonden ik en mijn broertje in België. had al laten zien. maar oke wss gemist. een keertje nog he.quote:Op zondag 7 september 2025 10:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij doet aan urbex?Serieus? Dat is zwaar tof!
Do what you love, love what you do!![]()
Hey Robquote:Op zondag 7 september 2025 10:38 schreef Rob het volgende:
[..]
* Rob keurt geen persoonlijke keuzes goed of af.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Plemp ff wat van je foto's neer dan!quote:Op zondag 7 september 2025 10:45 schreef kree het volgende:
[..]
master kasteel gevonden ik en mijn broertje in België. had al laten zien. maar oke wss gemist. een keertje nog he.![]()
---------------------------------quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kree en geile ToT op urbex.quote:
Wat is urbex?quote:Op zondag 7 september 2025 10:43 schreef kree het volgende:
[..]
dan moet ik nog ff urbex laten zien mss?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
------------------------------quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja ik wist dit dus ook niet,. maar verlaten gebouwen bekijken enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Urban exploring; illegaal op verlaten plaatsen rondlopen. Take nothing but pictures, leave nothing but impressions.quote:![]()
Nice!quote:Op zondag 7 september 2025 10:47 schreef kree het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
ff voor nu haal hem wss weer weg.![]()
Raar tochquote:Op zondag 7 september 2025 10:00 schreef ToT het volgende:
[..]
"Meent" pakt hij wel, maar "Neemt" niet!
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
A oke Mag je daar dan zo in?quote:Op zondag 7 september 2025 10:47 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik wist dit dus ook niet,. maar verlaten gebouwen bekijken enzo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou ik ben al blij dat ik nu een hoge score hebquote:Op zondag 7 september 2025 10:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het duurde even, maar toch weer gelukt
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oeps illegaal ook nogquote:Op zondag 7 september 2025 10:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Urban exploring; illegaal op verlaten plaatsen rondlopen. Take nothing but pictures, leave nothing but impressions.
tis ook totaal niet pro gefilmd. wel echt verhaal.
film ervan. we werden btw weggestuurd door politie.Do what you love, love what you do!![]()
@DJMO je vraagt het echt aan de armste mens van FOK!Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Laat nog even staan, ik vind jullie accent leuk.quote:Op zondag 7 september 2025 10:47 schreef kree het volgende:
ff voor nu haal hem wss weer weg.
Geen probleem moppiequote:Op zondag 7 september 2025 10:49 schreef yvonne het volgende:
@:djmo je vraagt het echt aan de armste mens van FOK!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Het plaatsje Doel in België is ook een populaire urbex-plek, maar niet alle huizen daar staan leeg, en de boel wordt enorm bewaakt daar. Het mooiste gebouw is nu ook helemaal afgezet met hekken.
Ben zelf maar in 1 huisje daar geweest; die was helemaal open gebroken.![]()
Wel mooi om dat plaatsje als Doel te hebbenquote:Op zondag 7 september 2025 10:52 schreef ToT het volgende:
Het plaatsje Doel in België is ook een populaire urbex-plek, maar niet alle huizen daar staan leeg, en de boel wordt enorm bewaakt daar. Het mooiste gebouw is nu ook helemaal afgezet met hekken.
Ben zelf maar in 1 huisje daar geweest; die was helemaal open gebroken.![]()
![]()
Heerlijk geslapen een keer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 10:49 schreef yvonne het volgende:
@:djmo je vraagt het echt aan de armste mens van FOK!Hou op, schei uit!
Ik heb straks 4 monden te voeden en geen idee hoe ik dat rond moet krijgen!![]()
![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 10:54 schreef ToT het volgende:
[..]Hou op, schei uit!
Ik heb straks 4 monden te voeden en geen idee hoe ik dat rond moet krijgen!![]()
![]()
Zeker als dat je doel isquote:Op zondag 7 september 2025 10:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wel mooi om dat plaatsje als Doel te hebben
Ik vind die urbex filmpjes leuk van clubs. Daar staan de drankflessen nog op de bar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
noujua bleek niet toen eigenlijk. of althans ze lieten t toe op eigen risico. maar nadat de Belgische politie er was zijn we weg gegaan.quote:
voor wie dit leuk vind, je kunt er dus wel nog rondkijken.Do what you love, love what you do!![]()
naja ff dan, maar weet niet of mijn broertje t allemaal zo oke vind., vandaar.quote:Op zondag 7 september 2025 10:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laat nog even staan, ik vind jullie accent leuk.Do what you love, love what you do!![]()
Dubbel D is wel fijn.quote:
Ik heb altijd 5 monden moeten vullen met een weduwepensioen, wat net zo hoog was als een bijstandsuitkering. Komt vast goedquote:Op zondag 7 september 2025 10:54 schreef ToT het volgende:
[..]Hou op, schei uit!
Ik heb straks 4 monden te voeden en geen idee hoe ik dat rond moet krijgen!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
we waren er eigenlijk om met metaaldetector te zoeken. en toen kwamen we dat tegen.Do what you love, love what you do!![]()
Staat er al een maand op.quote:Op zondag 7 september 2025 10:56 schreef kree het volgende:
[..]
naja ff dan, maar weet niet of mijn broertje t allemaal zo oke vind., vandaar.
sommige gezien maar had het al weg gehaald ff tijdje. en was van plan ook om nog te doen aangezien ik van y9outube ook geen reet krijg....quote:
ff voor jullie nu nog.Do what you love, love what you do!![]()
Dubbel C is ook prima.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie is Ietje ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ietje met haar dubbel C tietje ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ff he voor nu. mss zet ik het er wel op. maar moet nog ff overleggen met mijn broertje.
Btw waar dit is wil ik best delen? tis bv top locatie om films te maken of weet ik veel?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Ja een keer geen herrie al een paar dagen is het minimaal voelt gelijk een stuk beter.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zoietjequote:Op zondag 7 september 2025 11:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ietje met haar dubbel C tietje ?![]()
Ach we gaan het vast wel overleven, maar door allerlei zeer hoge kosten die ik de laatste tijd heb gehad, is het budget wel drastisch verminderd.quote:![]()
![]()
Leuk Grietje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh heel fijn. Hoop echt voor je dat dat zo blijftquote:Op zondag 7 september 2025 11:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Ja een keer geen herrie al een paar dagen is het minimaal voelt gelijk een stuk beter.![]()
Nog even en hij gaat het missen.quote:Op zondag 7 september 2025 11:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh heel fijn. Hoop echt voor je dat dat zo blijft“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat denk ik nietquote:Op zondag 7 september 2025 11:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog even en hij gaat het missen.![]()
![]()
Binnekort heeft een van mijn gemeente coaches een gesprek met hem en zijn begeleiders ik mocht er absoluut niet bij zijn van hem als het nu zo blijft is het goed.quote:Op zondag 7 september 2025 11:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh heel fijn. Hoop echt voor je dat dat zo blijftThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
moest je niet je beeldmateriaal inleveren?quote:Op zondag 7 september 2025 10:49 schreef kree het volgende:
tis ook totaal niet pro gefilmd. wel echt verhaal.
film ervan. we werden btw weggestuurd door politie.![]()
Ow dat is zo gaaf he. Ik wil dat ookquote:Op zondag 7 september 2025 10:47 schreef kree het volgende:
ff voor nu haal hem wss weer weg.Maar okk best eng, omdat ik best gevoelig ben voor andere dingen
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Blijkbaar nietquote:Op zondag 7 september 2025 11:05 schreef maily het volgende:
[..]
moest je niet je beeldmateriaal inleveren?![]()
![]()
Uhu.quote:
Jij post het.quote:
Morguh MT6 voel je je wat beter vandaag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We zien het filmpje toch ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Freon MT6.quote:
zou er alleen niet ingaan ook moet ijk zeggen. maar oke met mijn broertje.quote:Op zondag 7 september 2025 11:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow dat is zo gaaf he. Ik wil dat ookMaar okk best eng, omdat ik best gevoelig ben voor andere dingen
Het was btw onwijs verlaten soort hospitaal complex voor ww2 slachtoffers. echt hele ziekenboeg en dingen ook staat niet op film). maar dat was er ook.
bizar en we kwamen het over toeval tegen. maar heb geschiedenis opgezocht inmiddels.Do what you love, love what you do!![]()
Preciesquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ja mijn neefje doet het ook en ik mag een keer mee.quote:Op zondag 7 september 2025 11:10 schreef kree het volgende:
[..]
zou er alleen niet ingaan ook moet ijk zeggen. maar oke met mijn broertje.
Het was btw onwijs verlaten soort hospitaal complex voor ww2 slachtoffers. echt hele ziekenboeg en dingen ook staat niet op film). maar dat was er ook.
bizar en we kwamen het over toeval tegen. maar heb geschiedenis opgezocht inmiddels.
Maar voelde je niet "iets" omdat het een soort verlaten ziekenboeg was?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
kom je tegen bij toeval dus? had geen idee joh en niemand. oke we moesten weg omdat ook terug van vakantie. en politie stond er toen, dus oke verlaten. maar neit onbewaakt. er zit assielzoekerscentrum op zelde terrein, dit he, vind je niet in NL.Do what you love, love what you do!![]()
AZC doen we hier niet aan.quote:Op zondag 7 september 2025 11:12 schreef kree het volgende:
kom je tegen bij toeval dus? had geen idee joh en niemand. oke we moesten weg omdat ook terug van vakantie. en politie stond er toen, dus oke verlaten. maar neit onbewaakt. er zit assielzoekerscentrum op zelde terrein, dit he, vind je niet in NL.
nou kijk ht wie nog ff wil. want haal het denk weg.
locatie wil ik best delen.Do what you love, love what you do!![]()
Wat ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
nergens dat ik dat zeg, maar iig nationalistisch bolwerk geweest. van naja huisbazen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Mijn logee van paar weken geleden stuurde mij ik ben terug van vakantie, na een week niet meer als een handje snapjes te hebben gekregen.
Ik reageerde later pas met hopelijk heb je een fijne vakantie gehad mijn week was ook goed en ben gaan slapen. Mijn bericht werd gelijk gelezen maar nu weer radiostilte. Ik neig naar blokkeren eigenlijk nu
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik geef je gelijk. Succes!quote:Op zondag 7 september 2025 11:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn logee van paar weken geleden stuurde mij ik ben terug van vakantie, na een week niet meer als een handje snapjes te hebben gekregen.
Ik reageerde later pas met hopelijk heb je een fijne vakantie gehad mijn week was ook goed en ben gaan slapen. Mijn bericht werd gelijk gelezen maar nu weer radiostilte. Ik neig naar blokkeren eigenlijk nu![]()
![]()
Wat is handje snapjes ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewoon doen, niet met je laten spelenquote:Op zondag 7 september 2025 11:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik reageerde later pas met hopelijk heb je een fijne vakantie gehad mijn week was ook goed en ben gaan slapen. Mijn bericht werd gelijk gelezen maar nu weer radiostilte. Ik neig naar blokkeren eigenlijk nuIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat is pijnlijk hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 7 september 2025 11:16 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Gewoon doen, niet met je laten spelen![]()
![]()
Ik voel me nu heel oud.
Nee.quote:
Geef me je hand.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En dan laat jij een scheet zeker?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat sowiesoquote:Op zondag 7 september 2025 11:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan laat jij een scheet zeker?![]()
nabij tenneville in beige is het, jullie kunnen vast wel precies vinden met maps
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Ja telkens als ik het een beetje heb losgelaten weer een klein berichtje en als ik daar op reageer weer dagen niks. Die komt weer als ze weer met de halve wereld ruzie heeft maar ze mag wel wat beter haar best voor mij doen.quote:Op zondag 7 september 2025 11:16 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Gewoon doen, niet met je laten spelenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar Hand snapje dus. DTS is echt leerzaam.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen energie meer in steken. Je houdt je vast aan een strohalm.quote:Op zondag 7 september 2025 11:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Ja telkens als ik het een beetje heb losgelaten weer een klein berichtje en als ik daar op reageer weer dagen niks. Die komt weer als ze weer met de halve wereld ruzie heeft maar ze mag wel wat beter haar best voor mij doen.
En ondertussen gaat het leven door ....![]()
Zo leerzaamquote:Op zondag 7 september 2025 11:22 schreef FreshFruit het volgende:
Maar Hand snapje dus. DTS is echt leerzaam.![]()
![]()
Domaine du Cellyquote:Op zondag 7 september 2025 11:22 schreef kree het volgende:
nabij tenneville in beige is het, jullie kunnen vast wel precies vinden met maps![]()
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 7 september 2025 11:23 schreef maily het volgende:
[..]
Geen energie meer in steken. Je houdt je vast aan een strohalm.
En ondertussen gaat het leven door ....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij verdient beter, wees geen simpquote:Op zondag 7 september 2025 11:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Ja telkens als ik het een beetje heb losgelaten weer een klein berichtje en als ik daar op reageer weer dagen niks. Die komt weer als ze weer met de halve wereld ruzie heeft maar ze mag wel wat beter haar best voor mij doen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zondag 7 september 2025 11:23 schreef maily het volgende:
[..]
Geen energie meer in steken. Je houdt je vast aan een strohalm.
En ondertussen gaat het leven door ....Het ding is als we tijdens die logeerpartij wel wat gedaan hadden was het afgevinkt en klaar denk ik.quote:Op zondag 7 september 2025 11:24 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Jij verdient beter, wees geen simp
Nu voelt het als iets wat niet afgemaakt is dat stinkt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je bent nu haar backup-simp. Sommige vrouwen houden een backup aan in de friendzone waar ze altijd op terug kunnen vallen terwijl ze op zoek zijn naar een anderquote:Op zondag 7 september 2025 11:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Het ding is als we tijdens die logeerpartij wel wat gedaan hadden was het afgevinkt en klaar denk ik.
Nu voelt het als iets wat niet afgemaakt is dat stinkt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kaas een optie?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Volgens mij heb je toen de juiste beslissing genomen. En ergens weet je dat zelf ook wel.quote:Op zondag 7 september 2025 11:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Het ding is als we tijdens die logeerpartij wel wat gedaan hadden was het afgevinkt en klaar denk ik.
Nu voelt het als iets wat niet afgemaakt is dat stinkt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
er is altijd wel lunch bij maar je snapt mijn type fout. hahahaquote:Op zondag 7 september 2025 11:31 schreef maily het volgende:
[..]
kaas worst jam worst jam kaas worst jam hagelslagDo what you love, love what you do!![]()
naja kijk ff voor filmpje die wil. locatie staat er. master locatie om te filmen zeg ik nu al.Do what you love, love what you do!![]()
Precies. Eigenwaarde > poezquote:Op zondag 7 september 2025 11:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij heb je toen de juiste beslissing genomen. En ergens weet je dat zelf ook wel.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik weet het qua relatie is het ook verder niet wat veel hoofdpijn en dramatisch gedoe. nog een keer zo een leuk avondje met happy ending deze keer zie ik nog wel een keer zitten.quote:Op zondag 7 september 2025 11:29 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je bent nu haar backup-simp. Sommige vrouwen houden een backup aan in de friendzone waar ze altijd op terug kunnen vallen terwijl ze op zoek zijn naar een anderThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mail Kim Holland.quote:Op zondag 7 september 2025 11:34 schreef kree het volgende:
naja kijk ff voor filmpje die wil. locatie staat er. master locatie om te filmen zeg ik nu al.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Wat vervolgens nog meer drama op gaat leveren. Je verdient echt beter dan dit, Mikeyquote:Op zondag 7 september 2025 11:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik weet het qua relatie is het ook verder niet wat veel hoofdpijn en dramatisch gedoe. nog een keer zo een leuk avondje met happy ending deze keer zie ik nog wel een keer zitten.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
had ander idee in gedachten.quote:
maar daarom. tijd genoeg gehad. ik zet hem weer offline.Do what you love, love what you do!![]()
nou inderdaad.quote:Op zondag 7 september 2025 11:35 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wat vervolgens nog meer drama op gaat leveren. Je verdient echt beter dan dit, Mikey
dat voegt niks toe ..... beter kap je het zsm af .....![]()
Wijze woorden.quote:Op zondag 7 september 2025 11:35 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wat vervolgens nog meer drama op gaat leveren. Je verdient echt beter dan dit, Mikey
Mijn idee is beter. I know.quote:Op zondag 7 september 2025 11:36 schreef kree het volgende:
[..]
had ander idee in gedachten.
maar daarom. tijd genoeg gehad. ik zet hem weer offline.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
zou zeggen voer het uit? 1 voordeel je hoeft die locatie niet te huren.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Nog een leuke koe gezien ?quote:
En wil je ook donaties ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 11:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog een leuke koe gezien ?
En wil je ook donaties ?![]()
![]()
Bolke.quote:
Ik heb werkelijk geen idee waar dit over gaat.quote:Op zondag 7 september 2025 11:38 schreef kree het volgende:
[..]
zou zeggen voer het uit? 1 voordeel je hoeft die locatie niet te huren.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Houden zoquote:Op zondag 7 september 2025 11:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee waar dit over gaat.![]()
![]()
Urbex joh.quote:Op zondag 7 september 2025 11:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee waar dit over gaat.Do what you love, love what you do!![]()
Cray cray poez is wel beste poez, dat dan weer welquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heel veel , deze was van vorige week maar ik smolt voor haarquote:Op zondag 7 september 2025 11:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En wil je ook donaties ?![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hier ook. ben jij mijn buurvrouw ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 7 september 2025 11:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heel veel , deze was van vorige week maar ik smolt voor haar![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat hartje.quote:Op zondag 7 september 2025 11:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heel veel , deze was van vorige week maar ik smolt voor haar![]()
[ afbeelding ]
Nee want belgjequote:Op zondag 7 september 2025 11:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier ook. ben jij mijn buurvrouw ?Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ik zie ze niet iedere dag , het gras is hoog en ik loop nu een andere route maar ik vond haar superschattigquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
naja t viel mee maar creepy dingen daar hoor. ook nog ff in mortuarium geweest. staat niet open de film. t zijn twee delen nl.quote:Op zondag 7 september 2025 11:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Echt urbex idd. Spookgemeente zeggen ze wel eens.
waar het filmpje van is is kasteel waar de hoge here woonden. ernaast hospitaal voor ww2 soldaten. en gebouwd al eerder volgens. mij.Do what you love, love what you do!![]()
En die 2 witte pootjes ,ook zo leuk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zweer het je. de naamkaartjes met wie er lagen zaten nog op de deuren.Do what you love, love what you do!![]()
kreeg daar ff de kriebels en dat hele kasteel ook trouwens. maarja je wil t ff zien he.Do what you love, love what you do!![]()
Geilquote:Op zondag 7 september 2025 11:46 schreef kree het volgende:
zweer het je. de naamkaartjes met wie er lagen zaten nog op de deuren.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Inderdaad!quote:Op zondag 7 september 2025 11:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Echt urbex idd. Spookgemeente zeggen ze wel eens.Ik heb nog een foto van een mooie oude windmolen, met de kerncentrale er direct achter!
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 11:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En die 2 witte pootjes ,ook zo leuk.
Dat bekkie dan![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
nou t was echt fucking eng. en er gebeurde rare dingen.quote:Op zondag 7 september 2025 11:50 schreef maily het volgende:
[..]
ahaaaaaaaa
there comes the monkey out the sleeveDo what you love, love what you do!![]()
pff die war is niet fijn @KoningWouter, kan echt niets doen nuIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zoveel energy en nerve wat verloren gaat
Ja duurt nog wel evenquote:Op zondag 7 september 2025 11:51 schreef MooieTop6 het volgende:
pff die war is niet fijn @:koningwouter, kan echt niets doen nu
Word je de hele tijd vermoord of zo?![]()
toen moesten we nog terug door die donkere gangen enzo. geen licht enzo meer.
Maar damn. t voelde eng.Do what you love, love what you do!![]()
Aan t eind.quote:Op zondag 7 september 2025 11:51 schreef kree het volgende:
weet je wanneer die camera kapt aan t end?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zou willen dat ik dat nog had, maar de creeps leefde me dat, blij dat we er optijd uit waren. .
van zoiets geest die zeg ga weg hier.Do what you love, love what you do!![]()
Zit allemaal tussen je oren.quote:Op zondag 7 september 2025 11:52 schreef kree het volgende:
toen moesten we nog terug door die donkere gangen enzo. geen licht enzo meer.
Maar damn. t voelde eng.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Awwwquote:Op zondag 7 september 2025 11:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat bekkie dan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
ja idd fuck dat ook, tuurlijk er was verder niks. hoewel het wel bouwvallig was. LOLDo what you love, love what you do!![]()
denk niet dat ik er milieoen sub mee ga krijgen zo. dus tis ff voor jullie.Do what you love, love what you do!![]()
Yep, was 10 seconden uit het ziekenhuis, ging ammo kopen, maar kon niet want, ik was weer under attackquote:Op zondag 7 september 2025 11:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja duurt nog wel even
Word je de hele tijd vermoord of zo?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kan je dat nog 12 keer herhalen aub?quote:Op zondag 7 september 2025 11:56 schreef kree het volgende:
denk niet dat ik er milieoen sub mee ga krijgen zo. dus tis ff voor jullie.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zelfbolk beste bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
helpt niet. hahaha. ik heb mijn YouTube carrière al opgegeven.quote:Op zondag 7 september 2025 11:57 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kan je dat nog 12 keer herhalen aub?Do what you love, love what you do!![]()
ik dacht heel even ik ga dat 12x quoten en een printscreentje ervan maken, maar ik zie er toch maar vanaf ....quote:Op zondag 7 september 2025 11:57 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kan je dat nog 12 keer herhalen aub?![]()
![]()
Het is toch geen Blair Witch Project @kree ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Project X in Domaine du Cellyquote:Op zondag 7 september 2025 11:59 schreef FreshFruit het volgende:
Het is toch geen Blair Witch Project @:kree ?![]()
Sneren kun je, maar het me nadoen niet, laat staan dat je durft te doneren. Slappe zak dat je bent.quote:Op zondag 7 september 2025 11:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En wil je ook donaties ?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Hey HC.quote:
like en subscribe hequote:Op zondag 7 september 2025 11:59 schreef maily het volgende:
[..]
ik dacht heel even ik ga dat 12x quoten en een printscreentje ervan maken, maar ik zie er toch maar vanaf ..... lekkere doodoener dat altijd. maarja.
ik wilde ff live streams eigenlijk doen met jullie. en met piano. maar kan pas na 1000 abo denk en etc.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik vind schelden niet echt prettig, en wat ik en waar aan ik doneer is nog steeds mijn eigen zaak.quote:Op zondag 7 september 2025 11:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sneren kun je, maar het me nadoen niet, laat staan dat je durft te doneren. Slappe zak dat je bent.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarom is dit nieuws, man3quote:Op zondag 7 september 2025 11:57 schreef maily het volgende:
Duiker blaast serie perfecte ronde luchtringen:
https://www.nu.nl/319688/(...)nde-luchtringen.html
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: